پکیج طراحی سایت فروشگاهی




آپشن پکیج 1پکیج 2پکیج 3پکیج 4پکیج 5پکیج 6
فریم ورک اختصاصی
مدیریت کاربران
مدیریت بخش ها
مدیریت منوها
مدیریت مطالب
قیمت (تومان) 1,500,0002,200,0003,000,0003,000,0005,500,00010,000,000
نمایش جزئیات بیشتر


پکیج طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی مهم ترین قدم در متحول کردن کسب و کار های سنتی میباشد که موجب رونق و دیده شدن شما در فضای وب و دنیای مجازی می باشد.

سایت های فروشگاهی برتری های دیگری نیز نسبت به سایت های معمولی دارند. یکی از مهم ترین برتری ها امکان آمارگیری جامع و تفکیک شده از بخش های مختلف سایت و انجام کلیه محاسبات، نظیر درآمد و فروش و کنترل موجودی انبارها در بازه های زمانی مختلف و همچنین تحلیل کالاهای مورد علاقه ی خریداران یا ثبت سفارشات است که اطلاعات جامعی که قابلیت پیاده سازی بر روی جداول و نمودارها نیز دارند را جهت بهبود کسب و کار در اختیار مدیران سایت ها قرار می دهد.

در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را مد نظر قرار داد که باعث بهتر شدن عملکرد این سایت ها می شوند. از جمله مهمترین این موارد می توان به طراحی سایت ریسپانسیو اشاره کرد.

مهمترین مساله در طراحی یک سایت فروشگاهی و یا همان فروشگاه اینترنتی کاربر پسند بودن و در دسترس بودن محصولات است اما باید به این نکته توجه کرد که تنها داشتن یک سایت جامع و کامل با لیست محصولات متنوع و قیمت ارزان دلیل برتری و جذب مشتری  شما نمیباشد.

همیشه شاهد آن هستیم که بنگاه های اقتصادی که تمایل به ایجاد وب سایت های فروشگاهی دارند، کاملا سناریو های مجزایی دارند و بخاطر نوع خدمات، ویژگی های جامعه مخاطبان، قوانین حاکم در صنف مربوط خو، قوانین کشوری و ... رویه فروش متفاوتی دارند. به طور مثال ممکن است در یک وب سایت تمرکز فروش بر روی اجناس افساطی باشد، همین سناریو باعث میشود چندین ویژگی جدید به سایت اضافه گردد مانند: فرمول محاسبه قیمت و سود، اعلام زمان پرداخت اقساط، نحوه پرداخت و ... .

وب سایت هایی که قیمت محصولاتشان بسیار بالا است (مانند: خودرو) پیشنهاد میشود که محصولات خود را بصورت ثبت سفارشی بانجام برسانند تا تیم فروش آن بنگاه اقتصادی بطور مستقیم با افراد ارتباط برقرار کنند و این رویه گرفتن اطلاعات متقاضی و برقراری ارتباط بطور مستقیم با مشتری باعث افزایش فروش میشود.

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، بیشتر افرادی که در فروش آنلاین فعالیت دارند میخواهند از این فضا برای فروش محصولات سایر همکاران خود استفاده کنند. که با توجه به این امر باید گفت برای اجرای این نوع سیستم برای هر یک از همکاران باید یه پنل مدیریت برای مدیریت محصولات، مشاهده سفارشات و پاسخگویی به مشتریان داده شود. این نوع پرتال ها که برای همکاران پنلی برای مدیریت و فروش محصولات خود دارند برای شما چندین مزیت را به ارمغان می آورند مانند: افزایش فروش و نقدینگی، افزایش تعداد صفحات، افزایش ترافیک سایت، معرفی سایت در مکان های مختلف، کسب درآمد از طریق حق عضویت و یا درصدی از فروش. این نوع پرتال ها حتما باید سئو سایت خوبی داشته باشند و کنترل محتوای صفحات فروشندگان باید حتما کنترل شود. زیرا آنها تخصصی در بارگذاری محتوا ندارند.

درگذشته در هنگامی که شما رویه خرید را بانجام میرساندین باید از طریق یک ایمیل احراز هویت می شدید و این خود یک مرحله سخت محسوب میشد. ولی امروزه این مرحله با کمک ارسال کد تایید اس ام اس صورت میگیرد. و این رویه را بسیار راحت کرده است. و حتی در برخی از سایت ها شاهد این مسئله هستیم که در مرحله لاگین از لاگین Facebook و یا Gmail استفاده میکنند. باید این نکته را خاطرنشان کرد که برخی از وب سایت های فروشگاهی که مشتریان خارج از ایران دارند با ارسال کد تایید اس ام اس دچار مشکل شده اند (90 درصد سامانه های پیامکی این سرویس را داخل کشور بانجام میرسانند و آن 10 درصد باقی مانده بدلیل دریافت هزینه بسیار بالا برای بنگاه های اقتصادی صرفه افتصادی ندارد.) و برای برطرف کردن مشکل از طریق احراز هویت ایمیل مشکل خود را برطرف نموده اند.

باشگاه مشتریان یکی از داغ ترین مباحثی است که امروزه شرکت ها و فروشگاه ها به آن توجه دارند ولی متاسفانه بدلیل عدم تعریف صحیح این عبارت، بنگاه های اقتصادی در اجرای باشگاه مشتریان خود دست به تقلید از مجموعه همکار خود میزند و این بزرگترین خطایی است که یک مجموعه میتواند در رسیدن راه موفقیت خود بانجام برساند. مفهوم "باشگاه مشتریان" در عمل به کلیه فعالیت های اجرایی که در راستای استراتژی های سازمانی شما برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید انجام شود میباشد. به زبان ساده سناریویی که شما در مجموعه خود برای حفظ مشتریان وفادارتان تعریف میکنید، خود مفهومی از باشگاه مشتریان است. برای مثال چند نوع باشگاه مشتریان که بطور معمول در بین فروشگاه های اینترنتی رایج است را بیان مینماییم، کد تخفیف که برای مناسبت ها و یا برای تخفیف گروهی درنظر گرفته میشود، کد معرف که برای امتیاز دهی فرد معرفی کننده و یا به زبان ساده تر برای ایجاد انگیزش در معرفی سرویس استفاده میشود، اعمال تخفیف در فاکتور بعدی که بیان گر این است که درصدی از فاکتوری که پرداخت مینمایید در فاکتور بعدی تخفیف داده میشود، تفکیک سطوح مشتریان براساس کل مبلغ خریداری شده بعضی از فروشگاه ها بین مشتریان خود براساس حجم خرید تبعیض قائل میشوند بطور مثال خریداران زیر دو میلیون تومان 10 درصد تخفیف شامل میشوند و بین دو تا پنج میلیون تومان 15 درصد و بالای پنج میلیون تومان 20 درصد تخفیف بهره میگیرند.

برخی از فروشگاه ها و یا شرکت ها تمایل به این امر دارند که محصولات خود را برای سطوح مختلف مشتریان خود به تفکیک قیمت به نمایش بگذارند. معمولا این مجموعه ها یا بصورت خورده فروشی و عمده فروشی فعالیت دارند و یا سطوح مختلفی از نمایندگی ها دارند. سیستم به این صورت عمل مینماید که زمانی که شما یک محصول را در پنل مدیریت بارگذاری مینمایید میتوانید چند قیمت درج کنید، بطور مثال اگز شما 3 نمایندگی داشته باشید و بصورت خورده فروشی هم فعالیت دارید. شما 4 تا فیلد درج قیمت دارید، اولین فیلد برای قیمت کاربران عادی، دومین فیلد برای نمایندگی سطح A، سومین فیلد برای نمایندگی سطح B و چهارمین فیلد برای نمایندگی سطح C میباشد. و در نحوه نمایش به اینصورت است که کلیه قیمت های کاربران عادی در سایت برای عموم نمایش داده میشود و درصورتی که هر یک از نمایندگی ها باحساب کاربری خود وارد شوند، قیمت تعریف شده سطح خود را میبینند.

شرکت رایا پارس با بیش از چندین نمونه موفق طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی میتواند کمک زیادی به شما در راه اندازی فروشگاه مورد نظر شما نماید و پکیجی کامل با کلیه خدمات مورد نیاز شما را ارائه کند.

در صورت نیاز به مشاوره و یا توضیحات بیشتر فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا کارشناسان تیم رایا پردازش با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی نمایند.