ابزار ساخت متا تگ

عنوان سایت
توضیحات سایت
واژگان کلیدی (,) جدا شوند
موتورهای جست و جو سایت را نمایه کنند
موتورهای جست و جو پیوندهای سایت را دنبال کنند
نوع محتوای سایت
زبان اصلی سایت

تگ های اختیاری

نمایه سازی مجدد صفحات از هر     روز.


نویسنده:



درباره ابزار ساخت متا تگ

معرفی ابزار رایگان انتخاب کلمه کلیدی

 

متا تگ اهمیت بالایی برای وب سایت ها دارد. دغدغه مدیران سایت ها در مورد متا تگ ها این است که چگونه باید برای سئو سایت آنها را بهینه کنیم؟
به همین دلیل ما ابزار رایگان تولید متا تگ را ایجاد کرده ایم تا بهینه سازی برچسب های متا را برای شما آسان کند.

ابزار متا تگ

شرکت رایا پارس، ابزار ساخت متا تگ را در اختیار افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ قرار داده است تا به وسیله این ابزار بتوانند بخش متا سایت خود را آنالیز و سئو کنند.
برای استفاده از ابزار بهینه سازی متا باید فیلدهای خواسته شده را مطابق مشخصات زیر تکمیل نمایید.

عنوان سایت

عنوان متای صفحه سایت خود را وارد کنید. عنوان صفحه باید شامل کلمات کلیدی اصلی و حداکثر 70 کاراکتر باشد.

دیسکریپشن

دیسکریپشن، یک توصیف کوتاه از صفحه سایت است که باید حداکثر 170 کاراکتر باشد. البته متا دیسکریپشن، نقش مستقیمی در سئو سایت ندارد؛ اما درج دیسکریپشن اصولی و درست، باعث افزایش نرخ کلیک سایتتان می شود که این موضوع باعث ارتقا سایت شما در گوگل خواهد شد.

عبارت کلیدی

در این بخش باید کلمات کلیدی که می خواهید با آنها سایتتان در موتور جستجو گوگل به کاربران نمایش داده شود را درج کنید.

متا تگ چیست؟

متا تگ ها باعث شناحت و درک بهتر صفحات سایت برای کاربران و موتور جستجو گوگل هستند.
عنوان متا و توضیحات متا، 2 برچسبی هستند که وب سایت شما را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) برای کاربران نشان می دهند.

متا تگ های مهم برای موتور جستجو گوگل

علاوه بر عنوان و دیسکریپشن، 2 تگ دیگر نیز، برای گوگل مهم است.

تگ ربات (Meta Robots)

به کمک تگ ربات (Meta Robots) می توانید به خرنده های گوگل درباره ایندکس شدن صفحه اطلاع دهید. اگر در Robots.txt که در ریشه سایت قرار می گیرد صفحه ای فالو باشد به معنای این است که ربات های گوگل آن صفحه را ایندکس کنند. اگر در تگ ربات، صفحه ای نوفالو باشد به معنای عدم ایندکس شدن صفحه توسط گوگل است. به طور پیش فرض، همیشه این تگ به صورت فالو است. پس اگر می خواهید صفحه شما توسط خرنده های موتور جستجو گوگل پیمایش نشود؛ باید در تگ ربات آن صفحه را به نافالو تبدیل کنید.

تگ کنونیکال (canonical)

برچسب بعدی که برای موتور جستجو گوگل اهمیت دارد، تگ کنونیکال است. این تگ باعث جلوگیری از صفحات تکراری سایت می شود. دقت کنید که اگر صفحه شما تکراری و مشابه دیگر صفحات سایتتان نیست، آدرس همان صفحه را در این تگ درج کنید.

نکات بهینه سازی عنوان صفحه

عنوان صفحه به منزله ویترین سایت شما است. اولین بخشی که از وب سایت شما، برای کاربران نمایش داده می شود؛ عنوان سایتتان است. برای بهینه سازی عنوان صفحه می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.

• در ابتدای عنوان، کلمات کلیدی مورد نظر خود را قراردهید.
• استفاده از اعداد در عنوان، نرخ کلیک شما را افزایش می دهد.
• ویژگی های ممتاز کسب و کار خودتان را در عنوان ذکر کنید.
• استفاده از کلمات جذاب مانند "کلیدی" ، "جادویی" و ...

نکات بهینه سازی متا دیسکریپشن

با وجود عدم تاثیر مستقیم این بخش در سئو سایت، اما برای افزایش نرخ کلیک، می توانید از روش های زیر استفاده نمایید.

کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی در دیسکریپشن، درصد کلیک کاربران بر روی سایتتان را افزایش می دهد، زیرا اگر کلمه ای که کاربر جستجو کرده در دیسکریپشن شما درج شده باشد؛ آن کلمه به صورت رنگی برای کاربر نشان داده شده و نظر او را جلب خواهد کرد.

نمادها

درج نماد و یا اعداد، می تواند در بهینه سازی متا دیسکریپشن شما نقش پر رنگی را ایفا کند.

جمع بندی

بهینه سازی تگ های متا تاثیر زیادی در سئو سایت دارد. به کمک این ابزار می توانید بدون نگرانی متا تگ خود را بهینه کنید. همچنین برای آنالیز و بررسی متا تگ های سایتتان می توانید از ابزار آنالیز متا تگ استفاده نمایید.
تجربه بهینه شدن متا تگ وب سایتتان را به کمک این ابزار با ما در میان بگذارید.