طراحی سایت با امکانات دیوار

طراحی سایت مشابه دیوار یکی از محبوب ترین پروژه های ما است. امکانات پیشرفته، ظاهر گرافیکی جذاب و تجربه کاربری مناسب این سایت، افراد را به طراحی سایت با امکانات دیوار ترغیب می کند. به همین دلیل ما پکیج خریدسایت آماده آن را طراحی کرده ایم.
شما می توانید با خرید سایت آماده از تمامی امکانات سایتی مشابه با وب سایت دیوار بهره مند شوید.
البته این پکیج آماده یک تفاوت اساسی با سفارش طراحی سایت دارد و این تفاوت، قیمت آن است! با خرید سایت آماده تمامی امکانات سایت دیوار را در اختیار خواهید داشت، اما هزینه بسیار کمتری می پردازید.

طراحی سایت با امکانات دیوار

فهرست پکیج های طراحی سایت با امکانات دیوار


آپشن پکیج 1پکیج 2پکیج 3پکیج 4پکیج 5
فریم ورک اختصاصی
مدیریت کاربران
مدیریت بخش ها
مدیریت منوها
مدیریت مطالب
قیمت (تومان) 15,000,00032,000,00045,000,00070,000,00090,000,000
نمایش جزئیات بیشتر

مشاوره رایگان ما

مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد. پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما میتوانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی می کنیم شما می توانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود می باشد. برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت با امکانات دیوار

طراحی سایت دیوار _ طراحی سایت نیازمندی شبیه دیوار

در زمینه طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی، به عنوان یکی از موفق ترین نمونه ها، می توان طراحی سایت دیوار را نام برد که با محیط ساده اما کاربردی خود، توجه اغلب کاربران را به خود جلب می کند. به همین خاطر، طراحی سایت با امکانات دیوار یکی از محبوب ترین پروژه هایی است که توسط مشتریان رایا پارس سفارش داده می شود. ما با تلفیق دانش و استراتژی در طراحی سایت با امکانات دیوار به شما کمک می کنیم تا با استفاده از تجارب و تخصص طراحان ما، سایتی ریسپانسیو و سئو شده داشته باشید.

چرا طراحی سایت آگهی و نیازمندی مانند سایت دیوار ؟

سایت دیوار و اپلیکیشن آن در سال 1392 با هدف ایجاد بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات در اینترنت، راه اندازی شد. به مرور و با گسترش فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در میان ایرانیان، وب سایت دیوار فعالیت خود را در شهرهای مختلف ایران گسترش داد و امروزه امکان ثبت آگهی در بیش از 50 شهر بزرگ ایران وجود دارد. علاوه بر این، دیوار توانسته است از محدوده مرزهای ایران فراتر برود و هم اکنون امکان ثبت آگهی در دیوار در چهار شهر بزرگ افغانستان (کابل، هرات، قندهار و مزار شریف) ممکن شده است. همین موفقیت ها، دلیل خوبی است که افراد به طراحی سایت آگهی و نیازمندی مانند سایت دیوار ترغیب شوند.

برای اینکه بتوانیم به صورت فنی اپلیکیشن دیوار را بررسی داشته باشیم، بد نیست سری به تاریخچه و روند شکل گیری این اپ موفق ایرانی بزنیم. بهتر است بدانید کسانی که در شکل گیری اپلیکیشن موفق دیوار نقش داشتند، قبل از اینکه شروع به ساخت این App نمایند، نرم افزار کافه بازار را طراحی کرده بودند. همچنین این افراد یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نیز بودند. این افراد به نام های حسام میرآرمندهی و رضا محمدی اولین پروژه موفق خود را با نام کافه بازار برای گوشی های اندرویدی در سال 1395 روانه بازار کردند که از استقبال خوب مخاطبان برخوردار شد. پس از اینکه این دو جوان نابغه توانستند نرم افزار موفق کافه بازار را بسازند، تصمیم گرفتند تا اپلیکیشن دیگری برای نیازمندی ها و آگهی های روز طراحی نمایند که دیوار نام گرفت.

جالب است بدانید در اپلیکیشن دیوار روزانه چیزی بالغ بر 30.000 آگهی گذاشته می شود و حوزه فعالیت این App در 43 شهر ایران می باشد. کاربران این اپلیکیشن قادر هستند نیازمندی های خود را براساس دسته بندی دقیق پیدا کرده و نیازمندی های خود را براساس محله خودشان بیابند. مجموعه کارکنان این اپلیکیشن موفق ایرانی بیش از 100 کارمند بوده و اکثر آنان را توسعه دهنده وب و اپ موبایل تشکیل داده اند. از آنجایی اکثر افراد می دانند این نرم افزار خدمات خود را به صورت شبانه روزی و اینترنتی برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

مزایای طراحی سایت و اپلیکیشن خدماتی مشابه دیوار

طراحی سایت مشابه دیوایا طراحی سایت خدماتی مثل دیوار این امکان را برای کاربران شما فراهم می کند که بتوانند براحتی محصولاتی که مورد نظر شما هستند را بفروش برسانند و همینطور آنهایی که به این محصولات احتیاج دارند آنها را بخرند. آنها می توانند با دسته بندی کردن محصولات، اجناس مورد نظر خود را پیدا کنند و به ساده ترین شکل ممکن با فروشنده ارتباط برقرار نمایند. مزیت این کار این است که در این میان واسطه ها حذف شده و برای کاربران از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر است. همینطور کسب و کارهای مختلف می توانند فعالیت های خود و خدمات شان را به کابران زیادی نمایش دهند. این چند مورد تنها بخش کوچکی از مزایای طراحی سایت خدماتی مشابه دیوار یا اپلیکیشن خدماتی مثل دیوار است. برای مثال یکی از خدماتی که در اپلیکیشن خدماتی یا سایت خدماتی قابل ارائه و درآمدزا هست، می توان به نردبان دیوار اشاره کرد; شما هم می توانید در اپلیکیشن یا سایت خدماتی خود با دریافت مبلغی از کاربر آگهی های آنها را بصورت ویژه نمایش دهید و در مدت زمانی معین در بالای فهرست دیگر آگهی ها نمایش دهید. همچنین می توانید از شرکت ها و سازمان های مختلف تبلیغات دریافت کرده و آنرا در اپلیکیشن یا سایت خود نمایش دهید.

هزینه طراحی سایت با امکانات دیوار چقدر است؟

حتما شما هم برای یک بار که شده سری به دیوار زده اید! منظورم سایت و اپلیکیشن دیوار است. این سایت که در دسته سایت های آگهی ها و نیازمندی ها قرار دارد، دارای امکاناتی است که آن را به یک پلتفرم محبوب تبدیل کرده است. حال سوال اکثر صاحبان کسب و کار که تصمیم به راه اندازی چنین پلتفرمی دارند این است که، هزینه طراحی سایت با امکانات دیوار چقدر می باشد؟
وب سایت شما مهمترین ابزار فروش و بازاریابی است که در اختیار دارید. این مرکز استراتژی بازاریابی ورودی شما است و اولین چیزی است که مشتریان بالقوه شما می خواهند قبل از خرید یا حتی صحبت با یکی از اعضای تیم شما آن را بررسی کنند.
اکنون که اکثر کسب و کارها ارزش بازاریابی ورودی را درک می کنند، وب سایتهای تجاری به طور کلی بهتر می شوند. آنها سریع تر، شیک تر، سازگارتر با موبایل و مفیدتر هستند و این برای کاربران عالی است، اما کار یک بازاریاب را بسیار سخت تر می کند. در این محیط، اگر می خواهیم از رقبای خود متمایز شویم، همه ما مجبوریم بازی و روش خود را ارتقا دهیم، که ما را به پروژه اجتناب ناپذیری که همه کسب وکارهای مدرن در یک نقطه با آن مواجه می شوند هدایت می کند و آن چیزی نیست جز طراحی سایت.
هزینه طراحی سایت آگهی و نیازمندی نیز مانند دیگر وب سایت های تجاری با توجه به امکانات درخواستی می تواند بسیار متفاوت باشد. این تعرفه قیمت از 2-3 میلیون تومان، اگر خودتان این کار را انجام دهید تا میلیون ها تومان برای یک وب سایت پیشرفته و سفارشی ساخته شده توسط یک شرکت طراحی سایت می تواند متغیر باشد. اگر می خواهید از قالب و سایت آماده استفاده کنید، قطعا قیمت آن کمتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.
اغلب کسب وکارها نمی دانند چقدر باید برای طراحی وب سایت بپردازند و برای پولشان چه انتظاری داشته باشند، اما شما می توانید با ثبت درخواست خود در سایت رایا پارس، از قیمت و تعرفه طراحی سایت های ما مطلع شوید.

شیوه کسب درآمد دیوار

این پروژه به صورت C2C)Customer to Customer) بوده و تنها در زمینه معرفی عرضه کننده و تقاضاکننده فعالیت می کند و در واقع هیچ بهره یا سودی از معاملاتی که درآن صورت می گیرد، ندارد.

باوجود رایگان بودن درج آگهی در این سایت، دیوار سود سرشاری دارد که آن را از بعضی قابلیت های خاص خود بدست می آورد. مثلا اگر کسی تمایل داشته باشد که آگهی او بیشتر دیده شود، می تواند برچسب "فوری" برای آگهی خود خریداری کند یا با پرداخت مبلغی آگهی خودرا به ابتدای لیست بازگرداند. هم چنین باوجود رایگان بودن درج آگهی در دیوار، درج برخی پیام ها مانند استخدامی و... در آن نیازمند پرداخت هزینه است. همین تراکنش ها با مبلغ نسبتا کم اما تعداد بالا، دیوار را به یکی از موفق ترین و سودآورترین استارتاپ های ایرانی تبدیل کرده است.

ویژگی های طراحی سایت شبیه دیوار

  • نمایش آخرین آگهی ها در بخش های مختلف. باتوجه به اینکه بروزرسانی آگهی ها و زمان انتشار آن ها نقش مهمی در اینگونه سایت ها دارد، باید به این نکته توجه داشت.
  • یکی از ویژگی های طراحی سایت با امکانات دیوار، قرار دادن بخش کاریابی است. در این قسمت شما می توانید براساس دسته بندی، مشاغل و توانمندی خود را اعلام کنید و یا آگهی درخواست همکاری بزنید. با توجه به اینکه در این قسمت بیشتر بنگاه های اقتصادی آگهی درخواست همکاری ثبت می کنند، می توانید این کاررا را با دریافت هزینه انجام دهید.
  • با توجه به اینکه ماهیت این سایت ها براساس پاسخ به نیازهای عمومی مردم است، عرضه و تقاضا کننده به احتمال بالای80 درصد پاسخ مثبت آگهی خودرا در همان شهر خواهند گرفت. این امر باعث می شود ماهیت اغلب این سایت ها به صورت تفکیک شهر باشد. بنابراین باید در ابتدای ورود به سایت، شهر محل سکونت خودرا انتخاب نمایید.

نکات مهم در طراحی سایت مشابه دیوار

توجه به چند نکته در طراحی سایت مشابه دیوار ضروری است:

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام طراحی سایت با امکانات دیوار، توجه به صنف و جامعه هدف می باشد. بطور مثال اگر تصمیم دارید سایتی برای درج آگهی ادوات کشاورزی طراحی کنید، باید توجه داشته باشید که تعداد عرضه و تقاضاکننده کم و قیمت کالاهای معرفی شده، بالا است. بنابراین احتمالا موقعیت مکانی شهرها چندان اهمیتی نداشته باشد.

باتوجه به اینکه تعداد بالایی از مراجعان سایت شما از گوشی های تلفن همراه استفاده می کنند، باید طراحی سایت ریسپانسیو شده باشد تا کاربران موبایلی و سایر دستگاه ها بتوانند به راحتی و بدون بروز هیچگونه مشکلی از سایت شما استفاده کنند و آگهی های مورد نظر خودرا درج و مشاهده کنند.

توجه به دسته بندی های کاربردی در طراحی این سایت ها، نکته بسیار مهمی است که در تجربه کاربری و افزایش میزان رضایت مخاطبان شما نقش اساسی خواهد داشت. بنابراین در طراحی سایت خود باید حتما به آن توجه داشته باشید.

کسب درآمد با طراحی وب سایت نیازمندی شبیه دیوار

آیا می دانستید که می توانید بدون داشتن تخصص خاصی، تنها با خرید سایت نیازمندی و مدیریت آن، به سادگی درآمد کسب کنید؟ با داشتن چنین سایتی، می توانید با تعیین هزینه برای بخش هایی مثل درج آگهی، یا سفارشی کردن آن کسب درآمد کنید. هم چنین می توانید با بالابردن تعداد کاربران خود و درج آگهی در سایت و گذاشتن بنرهای تبلیغاتی و مانند آن، سود زیادی نصیب خود کنید.

اهمیت سئو در طراحی سایت نیازمندی ها

برای ترغیب کاربران به استفاده از اپلیکیشن سایت خود، نیاز است که ابتدا آن هارا با قابلیت ها و ویژگی های سایت خود آشنا کنید تا به دانلود برنامه شما علاقه مند شوند. در غیر اینصورت و تنها با داشتن سایت نیازمندی هم، لازم است که مخاطبان زیادی برای کسب درآمد از سایت خود داشته باشید. بنابراین لازم است که کاربران پس از سرچ نیازمندی خود در گوگل، همان ابتدا وب سایت و محصولات شمارا مشاهده کنند و وارد سایت شوند. این نکته اهمیت بالای سئو در کسب و کار شما را نشان می دهد. بنابراین در زمان خرید سایت نیازمندی، توجه و دقت ویژه ای به سئوی سایت داشته باشید. هم چنین می توانید از بهترین تیم سئو در مشهد برای این کار کمک بگیرید.

امکانات طراحی سایت مشابه دیوار

همانطور که در مقاله طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار (طراحی سایت آگهی و نیازمندی) گفتیم،طراحی سایتی مشابه دیوار، مزایا و ویژگی های خاصی دارد. علاوه بر آن، لازم است که در طراحی سایت نیازمندی ها، امکاناتی مانند موارد زیر را درنظر داشته باشید:

  • قابلیت جستجو و فیلتر پیشرفته آگهی ها
  • امکان انتخاب شهر
  • امکان ثبت اگهی های گوناگون
  • ایجاد حساب کاربری برای کاربران
  • بخش آگهی های رایگان و غیر رایگان
  • قابلیت تفکیک شهرها و استان های گوناگون
  • طراحی بخش علاقه مندی ها و آگهی های ذخیره شده
  • فیلدهای اختصاصی برای هر دسته بندی

خدمات ویژه طراحی سایت نیازمندی رایاپارس

  • طراحی سایت نیازمندی ها در سریعترین زمان ممکن
  • دارا بودن پنل مدیریت پیشرفته سایت
  • امکان دسته بندی کاربردی
  • طراحی گرافیکی ویژه و جذاب
  • طراحی اپلیکیشن اندرویدی برای سایت نیازمندی
  • امنیت بالای سایت و محافظ امنیتی چندلایه
  • طراحی Responsive سایت (بهینه سازی سایت برای نمایش در دستگاه های متفاوت)
  • استفاده از cms های اختصاصی
  • سرعت بالای سایت با امکان فشرده سازی
  • آموزش حضوری و پشتیبانی رایگان

شرکت رایا پارس با استفاده از تجربه چندین ساله خود و با کمک نیروهای مجرب، توانسته است نمونه های موفقی از طراحی سایت با امکانات دیوار را پیاده سازی نماید. هم چنین امکان طراحی اپلیکیشن اندروید نیز برای موفقیت بیشتر و راحتی کار شما مشتریان عزیز درنظر گرفته شده است.

در این پروژه، شما قابلیت درج آگهی و کاریابی دارید و قابلیت درج آگهی، به تفکیک دسته بندی های کاربردی و رایج در جامعه تدوین شده است. از دیگر مزیت های این پروژه، درج رایگان آگهی می باشد.