طراحی سایت نمایندگی خودرو
طراحی سایت خودرو فرصتی ویژه برای تمامی افرادی است که در زمینه های مرتبط با اتومبیل فعالیت می کنند.
اگر نمایشگاه ماشین دارید، خرید و فروش ماشین می کنید، نمایندگی دارید، خدمات فنی خودرو ارائه می دهید و یا هر فعالیت دیگری در این زمینه دارید، می توانید از طراحی سایت خودرو رایا پارس استفاده کنید و با خرید سایت آماده خودرو با کمترین هزینه، از امکانات وب سایتی حرفه ای و اختصاصی بهره مند شوید.
آپشن | پکیج 1 | پکیج 2 | پکیج 3 | پکیج 4 |
---|---|---|---|---|
فریم ورک اختصاصی | ||||
مدیریت کاربران | ||||
مدیریت بخش ها | ||||
مدیریت منوها | ||||
مدیریت مطالب | ||||
قیمت (تومان) | 25,000,000 | 35,000,000 | 65,000,000 | 75,000,000 |
مشاوره رایگان ما
مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد. لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد. پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما می توانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی می کنیم شما می توانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود میباشد.
برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت خودرو از ضروری ترین مسائلی است که کلیه خریداران، فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات در این زمینه، به آن نیاز دارند. رایا پارس با استفاده از پتانسیل متخصصان مجرب خود، با طراحی سایت به صورت حرفه ای، به این نیاز پاسخ داده است تا با خرید سایت آماده همراه با پنل مدیریت پیشرفته در کنار قالب هایی جذاب و کاربردی، تحولی در میزان فروش و سود آوری شما ایجاد نماید.
برای طراحی یک سایت در زمینه خودرو، می توانید یکی از حوزه های زیر را انتخاب کنید:
در تعیین هزینه طراحی سایت خودرو، همه چیز به میزان کار، اندازه و پیچیدگی سایت شما بستگی دارد. این بدان معناست که یک وب سایت اطلاع رسانی ۱۰ صفحه ای زیبا و حرفه ای با سفارشی سازی استاندارد هزینه کمتری نسبت به یک سایت ۵۰ صفحه ای بسیار سفارشی با همه امکانات و ویژگی ها دارد.
اکنون که ذهنیتی از قیمت تمام شده سایت خود دارید، در اینجا نگاهی دقیق تر به عوامل خاصی که بر قیمت ساخت یک وب سایت خودرو تأثیر می گذارند آورده شده است:
فرض کنید یک شرکت توسعه وب یک پکیج وب سایت تجاری 15 صفحه ای را با قیمتی مشخص ارائه می دهد، اما سایت شما به 35 صفحه نیاز دارد. چقدر هزینه اضافی خواهد داشت؟ یک قانون سرانگشتی خوب این است که قیمت هر صفحه را محاسبه کنید و قیمت را به ازای هر صفحه بیش از آنچه در بسته استاندارد وب سایت گنجانده شده است، اضافه کنید.
چیدمان سفارشی سایت هر وب سایتی با یک موضوع یا قالب شروع می شود. هیچ کس دیگر یک وب سایت را کاملاً از ابتدا کدنویسی نمی کند. این کار خیلی وقت گیر و گران است. یک قالب آماده شما را 70 تا 80 درصد به نتیجه دلخواهتان می رساند، اما هنوز تعداد زیادی سفارشی سازی و کدنویسی مورد نیاز است تا سایت شما به شکل دلخواه ظاهر و کار کند. هرچه سفارشی سازی و کدنویسی بیشتر مورد نیاز باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.
تصاویر و گرافیک های فانتزی می توانند ظاهری منحصر به فرد به سایت شما ببخشند، اما مشمول پرداخت هزینه اضافه می شوند. جلوه های بصری پیچیده اغلب به نرم افزار ویرایش ویژه و یک متخصص طراحی گرافیک نیاز دارند.
یک لوگوی سفارشی، افزودنی خوبی برای هر وب سایتی است. یک لوگوی سفارشی فاکتور اعتماد را یک درجه افزایش می دهد.
گاهی اوقات می توانید یک پلاگین وردپرس را که عملکرد دقیقی (به عنوان مثال پورتال عضویت، ماشین حساب پرداخت و غیره) ارائه می کند را پیدا کنید. اما در برخی شرایط سایت شما نیاز به نوشتن پلاگین اختصاصی دارد و نوشتن کدهای اختصاصی در بردارنده هزینه مازاد است.
اکثر پروژه های وب سایت با یک طرح مفهومی اولیه شروع می شوند (مثلاً یک پیش نویس خام)، سپس معمول است که ۱ یا ۲ دور تجدید نظر در طراحی داشته باشید تا همه چیز درست باشد. برخی از طراحان وب سایت 3-5 دور تجدید نظر در طراحی را ارائه می دهند. از نظر فنی، یک طراح وب سایت می تواند هر تعداد که می خواهد تجدید نظر در طراحی ارائه دهد. اما به خاطر داشته باشید، هر تکرار طراحی به مبلغ کلی پروژه می افزاید.
محتوای محکم، متفکرانه و متقاعد کننده پایه و اساس هر وب سایت عالی است. اگر سایت جدیدی راه اندازی می کنید اما هنوز محتوایی ندارید، باید آن را توسعه دهید. اگر یک سایت موجود دارید اما محتوا ضعیف یا قدیمی است، باید اصلاح شود و بهبود یابد. بله، شما می خواهید وب سایتتان مدرن و شیک به نظر برسد، اما این محتوای وب سایت شما است که سوزن را حرکت می دهد.
برای طراحی سایت خودرو و نمایندگی آن، باید خدمات متنوعی مانند موارد زیر را لحاظ کرد:
صفحه معرفی سایت خودرو باید حتما دارای رنگبندی های ماشین باشد؛ به صورتی که وقتی کاربر رنگ مخصوصی را انتخاب کرد، خودرو با رنگ انتخابی نمایش داده شود. علاوه بر این، لازم است که نمای داخلی و خارجی خودرو به صورت (360 درجه)، دفترچه راهنما، لوازم یدکی همراه خودرو و مشخصات فنی آن نمایش داده شود.
می توانید در طراحی سایت نمایندگی خودرو ، بخش فروش آنلاین هم درکنار صفحه معرفی خودرو داشته باشید. اما توصیه می کنیم که به جای این کار، به دنبال دریافت اطلاعات از کاربران باشید تا در ادامه کارشناسان فروش شما به صورت مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار نمایند.
امروزه بدلیل نوسانات قیمتی و بالا بودن قیمت خودروها، خریداران تمایل بیشتری به خرید ماشین های کارکرده و دست دوم دارند و سایت های C2C یا (customer to customer) بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی سایت فروش خودرو دست دوم، فضای امنی برای عرضه و تقاضاکنندگان خودرو ایجاد می کنند و می توان در آن ها به خرید و فروش خودروهای مختلف پرداخت. سایت های C2C خودرو با حذف واسطه ها، مرجع خوبی برای مقایسه ماشین ها و یافتن قیمت واقعی آن ها می باشند و می توانید با طراحی سایت خودرو C2C به درآمد بالایی دست پیدا کنید.
معمولا کسب درآمد از اینگونه سایت ها به سه حالت انجام می شود:
در هرصورت هر سه گروه پس از گذشت چند سال می توانند اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری کنند و البته دسته ای موفق است که بتواند اطلاعات را مدیریت کرده و به درستی از آن ها استفاده نماید.
یکی از مهم ترین اهداف طراحی سایت خودرو، معرفی ماشین ها و ویژگی های آن ها با استفاده از ظرفیت دنیای مجازی و فضای وب می باشد. بنابراین، طراحی سایت نمایندگی خودرو باید براساس رعایت اصول و قواعدسئو سایتو به صورت حرفه ای باشد چرا که در افزایش بازدید و ارتقاء نرخ جذب کاربران به سایت های نمایندگی خودرو، نقش موثری دارد.
شرکت رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود، اقدام به طراحی سایت خودرو کرده و پکیجی را با کلیه امکانات و خدمات لازم در این حوزه تهیه نموده است تا به مشتریان خود که از برترین های این حوزه هستند، ارائه نماید.