طراحی سایت نمایندگی خودرو




آپشن پکیج 1پکیج 2پکیج 3
فریم ورک اختصاصی
مدیریت کاربران
مدیریت بخش ها
مدیریت منوها
مدیریت مطالب
قیمت (تومان) 2,500,0005,000,0009,000,000
نمایش جزئیات بیشتر


طراحی سایت نمایندگی خودرو

صنعت خودرو و خودروسازی یکی از صنایع پر رونق و موفق در سراسر جهان می باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش کاربران اینترنتی، تمامی فروشندگان و سازندگان و نمایندگی ها اقدام به طراحی سایت نمایندگی خودرو نموده اند و بخش عظیمی از خرید و فروش خودرو در این فضای مجازی صورت می گیرد. در کشور ما نیز بسیاری از نمایندگی های مرکزی خودرو برای افزایش میزان فروش به طراحی سایت نمایندگی خودرو روی آورده اند.

طراحی سایت نمایندگی خودرو باید شامل خدماتی مانند: معرفی برندها، خودروها، قطعات یدکی، مقالات آموزشی تعمیرات خودرو، معرفی شعبات آن نمایندگی خودرو، رزرو نوبت تعمیرگاه و ... را داشته باشد. صفحه معرفی خودرو باید حتما شامل رنگبندی های خودرو (بگونه ای که وقتی رنگ را کاربر انتخاب مینماید، خودرو با رنگ انتخابی نمایش داده شود.)، داخل خودرو (360 درجه)، نمای بیرونی خودرو (360 درجه)، دفترچه راهنما، لوازم یدکی همراه خودرو و مشخصات فنی باشد. لازم به ذکر است میتوانید رویه فروش آنلاین هم در صفحه معرفی خودرو داشته باشید. ولی توصیه میشود بیشتر بصورت دریافت اطلاعات باشد، تا کارشناسان فروش بصورت مستقیم ارتباط برقرار نمایند.

امروزه بدلیل نوسانات قیمتی و بالا بودن قیمت خودرو ها، خریدارن خودرو تمایل بیشتری به خرید خودرو کارکرده و دست دوم دارند. بگونه ای که سایت هایی C2C یا (customer to customer) بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. سایت های C2C فضای امنی برای عرضه و تقاضا کنندگان خودرو است. بطوری که شما اگر ماشینی برای خرید و یا فروش دارید میتوانید از اینگونه سایت ها نیاز خود را برطرف سازید. این سایت ها مرجع خوبی برای یافتن قیمت واقعی ماشین میباشند و واسطه ها را حذف مینماید. کسب درآمد اینگونه سایت ها در بیشتر مواقع به سه دسته تقسیم میشود، گروه اول وب سایت هایی هستند که با هر درج آگهی و یا با تمدید زمان آگهی و یا با نشانه هایی مانند: فروش فوری هزینه دریافت میکنند. گروه دوم بصورت فروش حق عضویت ماهانه و با تعیین محدودیت تعداد درج آگهی مبلغ دریافت میکنند و گروه سوم از طریق مدیریت اطلاعات کاربران کسب سود میکنند (این گروه بیشترین سود را از دو گروه دیگر کسب میکند.) بگونه ای که بستری بصورت رایگان دراختیار کاربران (عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان) قرار میدهد تا اطلاعات خود را وارد نمایند و سپس خود مجموعه صاحب امتیاز سایت شروع به خرید و فروش خوردرو مورد نیاز کاربران خود مینماید. باید این نکته را توجه نمود هر سه گروه پس از گذشت چند سال میتوانند اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری نمایند و آن گروهی موفق است که اطلاعات را مدیریت و استفاده نماید. یکی از روش های کسب درآمد عالی در اینگونه سایت ها بهتر است سامانه خرید و فروش خودرو با نام یک برند معتبر در سطح شهر تعریف گردد و خود برند مهر تایید سلامت فنی خودرو برای متقاضیان خرید درج نماید.

یکی از نکاتی که باید در طراحی سایت اختصاصی نمایندگی خودرو به آن توجه نمود سیستم رزرو نوبت تعمیرگاه است، در این سامانه باید نکاتی مانند ظرفیت پذیرش خودرو در طول روز، زمان اداری مجموعه برای بسته شدن رزرو روز بعد، عدم دریافت پذیرش در روزهای تعطیل، دریافت مشخصات خودرو و شخص متقاضی و ارائه کد پیگیری دیده شود.

یکی از مهم ترین اهداف در طراحی سایت نمایندگی خودرو معرفی کالاها با استفاده از دنیای مجازی در فضای وب میباشد. در بخش معرفی محصولات ارائه اطلاعاتی مانند قیمت خودرو، رنگ بندی های موجود، ویژگی های خودرو و … ضروری می باشد تا کاربران شما بتوانند با کسب اطلاعات مورد نیاز خود به راحتی نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند. طراحی سایت نمایندگی خودرو باید براساس رعایت اصول و قواعد سئو سایت و به صورت حرفه ای باشد چرا که در افزایش نرخ جذب کاربران جهت بازدید از طراحی سایت نمایندگی های مرکزی خودرو نقش موثرتری دارد.

از این رو شرکت رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود اقدام به طراحی سایت نمایندگی خودرو کرده است و پکیجی را با کلیه امکانات و خدمات لازم در این حوزه تدوین و به مشتریان ارائه نموده است.