بک لینک برای سایت، راهی مطمئن در پیشرفت رتبه
زمانیکه خدمات سئو خارجی ما را انتخاب میکنید، نگرانیهای شما برطرف میشوند و خطر استفاده از روشهای اسپم و تکنیکهای کلاه سیاه را از خود دور میکنید. در مقابل، ما از شیوههای اصولی و تکنیکهای سئو کلاه سفید استفاده میکنیم تا رتبه بهتری بدست آورید، کاربران خود را افزایش دهید و کسب و کارتان را متحول کنید.
همانطور که میدانید سئو در مشهد به دو بخش اساسی تقسیم میشود: سئوی داخلی (On-page SEO) و سئوی خارجی ( Off-page SEO) . در کنار سئو داخلی سایت، سئو خارجی اهمیت ویژه ای دارد. بهترین محتواها و ارزشمندترین مطالب درکنار استراتژیهای بک لینک و سئو خارجی رشد پیدا میکنند و مقابل دید کاربران قرار میگیرند. پس میتوان نتیجه گرفت Off-page SEO همراه با بک لینکهای معتبری که به همراه دارد، از راههایی است که با تکیه بر آن میتوان به رتبهی بهتری در گوگل رسید و ورودی سایت را به طرز چشمگیری افزایش داد.
در پکیج سئو خارجی و ساخت بک لینک ما به شما کمک میکنیم تا سئوی خارجی سایت خود را از پایه و اساس ارتقا دهید و با اجرای استراتژیهای بک لینک رایا پارس که همگی توسط مدرس سئو تدوین و پیاده سازی میشوند، به رتبههای اول serp دست پیدا کنید.
از همان ابتدا، مبنای ارزش گذاری و رتبه بندی سایتها توسط گوگل، تعداد بکلینکهای دریافتی هر وب سایت بوده است؛ یعنی لینکهای دریافتی بیشتر، رتبه بالاتر و بهتر.
بنابراین درک این مسئله که بکلینکها تا چه اندازه میتوانند برای هر سایت مفید و ارزشمند باشد، چندان سخت نیست. اما نکته مهم، نحوه ایجاد بک لینک و طریقه لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ است. شاید گمان کنید که این کار نیاز به یک متخصص سئو ندارد و ایجاد پیوند چیزی است که هرکسی میتواند آنرا انجام دهد؛ اما مطمئن باشید که این کار هم مانند فعالیت های دیگر این زمینه، به یک تیم حرفه ای سئو نیاز دارد تا روند سئوی خارجی سایت شما به مشکل نخورد و وب سایت جریمه یا پنالتی نشود.
خرید بک لینک چیست و چرا اهمیت دارد؟
خرید بک لینک یکی از پرطرفدارترین روشهای سئو خارجی است که تاثیر زیادی بر رتبه هر وب سایت میگذارد. این تاثیر زیاد، میتواند مثبت باشد یا منفی و این مسئله، به انتخاب شما بستگی دارد. موتورهای جستوجوگر برخلاف گذشته تنها تعداد و کمیت بک لینک ها را محاسبه نمیکنند، بلکه کیفیت آنها را هم در نظر می گیرند. با استفاده از بک لینک های با کیفیت، استراتژی درست بک لینک و رعایت اصول سئوی Off-page، رتبه بالاتری در sERPs بدست میآورید و بدون استراتژی های درست و برنامه مناسب، روشهای شما به عنوان سئوی کلاه سیاه شناخته میشود و خطر جریمه شدن سایت بالا میرود.
از خدمات سئو خارجی و سایت های فروش بک لینک خسته شده اید؟
اگر به دنبال خرید بک لینک باکیفیت بوده اید حتما با سایت های فروش بک لینک یا وب سایت هایی که بک لینک رایگان میدهند مواجه شده اید. اگر چنین خدماتی را انتخاب کرده باشید، احتمالا تجربه خوشایدی ندارید و اعتماد خود را از دست داده اید. البته سایتهای خوب و خدمات معتبری هم وجود دارند اما متاسفانه بسیاری از خدمات بکلینک و سئوی خارجی، بدون داشتن تخصص و کیفیت لازم انجام میشوند. به همین دلیل چنین خدماتی نتایجی کوتاه مدت و یا حتی منفی بر سئو سایت و سئو در مشهد دارند و تنها وقت و هزینه شما را تلف میکنند. پس توصیه میکنیم حتما پروژه خود را به یک مرکز تخصصی سئو و افرادی حرفه ای در این زمینه بسپارید.
چک لیست سئوی خارجی و تدوین استراتژی بکلینک
ما در رایا پارس باشعار تلفیق دانش و استراتژی، به دنبال کسب بهترین نتایج در کوتاه ترین زمان هستیم و به همین خاطر برای پیشرفت شما، تمام توان و تخصص خود را به کار میگیریم. برای اجرای پروژههای سئو خارجی و استراتژی بک لینک، رایا پارس همواره فاکتورها و مراحلی را در نظر میگیرد که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی میکنیم.
ارتباط و اعتبار سایتی که بکلینک میدهد
اعتبار دامنه یا همان domain authority عددی است بین صفر تا صد که وب سایت moz براساس فاکتورهایی به هر وب سایت میدهد و این عدد، قدرت و اعتبار آن را مشخص میکند. طبیعتا هرچقدر domain authority سایت بالاتر باشد، بک لینک آن ارزشمندتر و مفیدتر خواهد بود.
Page Authority هم دقیقا مانند domain authority است و ارزش و اعتبار را نشان میدهد. با این تفاوت که این عدد، قدرت و ارزش صفحه را نشان میدهد. پس هرچقدر بیشتر باشد، بهتر است.
اما مورد دیگر، ارتباط موضوعی است. یعنی سایت شما و سایتی که قرار است به شما لینک بدهد، در یک زمینه باشند. خودتان قضاوت کنید؛ اگر یک سایت با موضوع کلاس خصوصی سئو داشته باشید و بخواهید بک لینک بگیرید، لینکی که از یک سایت گردشگری دریافت میکنید با ارزشتر است یا پیوندی که یک سایت با محوریت دیجیتال مارکتینگ به شما میدهد؟ مسلما مورد دوم. پس ارتباط موضوعی سایت مقابل، ارزش بیشتری از نظر گوگل دارد و در کسب رتبه بهتر مؤثرتر است.
علاوه بر این، نکات دیگری هم در ایجاد پیوند اهمیت دارند که تعدادی از آنها را بررسی میکنیم
انتخاب انکر تکست مناسب برای لینک دادن
Anchor Text همان متنی است که کاربر روی آن کلیک میکند و به صفحه جدید میرود. انتخاب انکر تکست مناسب در سئوی سایت تاثیر بالایی دارد؛ زیرا گوگل به آنها به عنوان عاملی مهم در سئو توجه میکند. پس با انتخاب درست Anchor Text به بهینه سازی سایت خود کمک کنید.
تعداد لینکهای موجود در صفحه سایت لینک دهنده
اگر در صفحه ای که لینک خود را قرار میدهید، تعداد زیادی لینک دیگر هم وجود داشته باشد، ارزش انتقالی بک لینک شما کم میشود. پس بهتر است تعداد لینک های خروجی صفحه، کم و محدود باشد.
محل قرار گیری لینک
اینکه لینک در کدام بخش صفحه قرار گیرد هم، در میزان انتقال ارزش و اعتبار آن نقش دارد. لینک های موجود در متن مقاله اعتبار بیشتری نسبت به لینک های سایدبار یا فوتر دارند. همچنین لینکهایی که در بخش ابتدایی محتوا قرار میگیرند، نسبت به لینکهای انتهایی محتوا، ارزش بیشتری به سایت مقصد منتقل میکنند.
فالو یا نوفالو بودن لینکها
لینکهای Dofollow ارزش صفحه مبدا را به سایت شما منتقل میکنند اما لینکهای Nofollow تنها ورودی سایت و بازدید صفحات را افزایش میدهند. ترکیب درست این لینکها و چگونگی استفاده از آنها از مسائل مهمی است که در استراتژی بک لینک، باید به آن توجه داشت.
این موارد تنها بخشی از نکاتی بود که در ساخت بک لینک و انتخاب استراتژی مناسب باید به آن توجه کرد. بنابراین بهتر است برای ایجاد بک لینک و بهینه سازی خارجی سایت خود، از کارشناسان سئو کمک بگیرید تا بهترین نتایج را در کمترین زمان و با حداقل هزینه کسب کنید.
استراتژی مناسب سایت شما کدام است؟
استراتژی بک لینک، تفاوت اساسی ومهم میان ما و سایتهای فروش بک لینک است. اگر تعداد بالایی بک لینک خریداری کنید، چه تضمینی هست که این عمل حتما به سود شما باشد؟ قوانین را نقض نکند و مخالف الگوریتمهایی مانند پنگوئنِ گوگل نباشد؟ با این عمل، خطر ریسک جریمه شدن سایت شما چقدر خواهد بود؟ علاوه بر چنین چالشهایی که زمان خرید بک لینک بدون استراتژی مناسب با آن رو به رو میشوید، باید وضعیت سایت خود را هم پیش از اجرا و در حین آن بررسی کنید.
سئوی خارجی، ساخت بک لینک و به کاربستن استراتژی، باتوجه به وضعیت هر سایت متفاوت است. ملاکهایی مانند مدت فعالیت سایت، سوابق و محتواهای تولید شده، میزان رقابت در کلمه کلیدی مورد نظر، فعالیتهای رقبا و ... در انتخاب استراتژی مخصوص برای هر وب سایت اهمیت دارد. بررسی این موارد و تصمیم گیری درست باید زیر نظر یک متخصص سئو باشد تا روند رو به جلویی را حس کنید و رتبه خود را درنتایج بهبود دهید.
اگر تصمیم دارید تا سئو Off-Page خود را ارتقا دهید و استراتژی بکلینک درستی برای کسب و کار خود پایه ریزی کنید، از خدمات مشاوره سئو ما استفاده کنید.