طراحی سایت فروش فایل

سایت دانلود فایل طراحی کنید و هر فایلی را در آن بفروشید. طراحی سایت فروش فایل این فرصت را به شما می‌ دهد که در آن هرگونه فایل متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی را بارگذاری کنید و کاربران بی شماری داشته باشید. در خرید سایت آماده به فروش خواهد رسید‌. پس برای به اشتراک گذاشتن محتواهای خود، خرید سایت آماده دانلود فایل را تجربه کنید.

طراحی سایت فروش فایل

فهرست پکیج های طراحی سایت فروش فایل


آپشن پکیج 1پکیج 2پکیج 3پکیج 4
فریم ورک اختصاصی
مدیریت کاربران
مدیریت بخش ها
مدیریت منوها
مدیریت مطالب
قیمت (تومان) 10,000,00020,000,00045,000,00060,000,000
نمایش جزئیات بیشتر

مشاوره رایگان ما

مبالغی که شما مشاهده می فرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد. پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما می توانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی می کنیم شما می توانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود می باشد.
برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌ فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل - طراحی سایت فروشگاه فایل - طراحی سایت دانلود فایل

امروزه، افراد بیشترِ نیازهایشان را از طریق جست و جو در فضای وب رفع می نمایند و فایل های مورد نیاز خودرا به راحتی از اینترنت دانلود می کنند. با وجود چنین بازار گسترده ای، می توان به راحتی با طراحی سایت فروش فایل، از ظرفیت های بالای این بستر استفاده کرد. برای راه اندازی وب سایت فروش فایل و کسب درآمد از آن، رایا پارس با ارائه خدماتی کاملا اختصاصی با شرایطی ویژه در کنار شماست.

طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل، مانند طراحی سایت فروشگاهی است؛ با این تفاوت که پس از پایان انتخابِ محصول و تکمیل فرآیند خرید، امکان دانلود فایل مورد نظر برای کاربر مهیا می شود.

علاوه بر اساتید دانشگاهی و اشخاصی که بانک اطلاعاتی از مقالات، پایان نامه ها و پروپوزال ها دارند، طراحی سایت دانلود فایل می تواند برای تمامی افرادی که هرگونه فایل متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی در اختیار دارند، انجام شود.

بهترین سایت فروش فایل چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت فروش کالاهای فیزیکی و دیجیتالی به شدت در حال افزایش است. در دنیای جدید کاربران نه تنها کالاهای فیزیکی بلکه محصولات دیجیتالی را نیز مصرف می کنند. سایت فروش فایل جایی است که به کاربران اجازه می دهد اقلام دیجیتالی مانند عکس، کتاب الکترونیکی، نرم افزار یا موسیقی را آپلود و بفروشند. دسترسی به اینترنت مطمئناً به رشد این وب سایتها دامن زده است و میلیون ها فایل دیجیتال بین مالکان و خریداران معامله می شوند.

طراحی سایت فروش فایل از جمله خدماتی است که توسط بسیاری از شرکت های طراحی سایت ارائه می شود. تحلیلگران ما در رایا پارس این مدل کسب و کار سود آور را زیر نظر داشته اند و تجزیه و تحلیل کاملی از ویژگی های ضروری وب سایت را که برای ایجاد یک بازار کالاهای دیجیتال پیشرفته مورد نیاز است، تهیه کرده ایم. بیایید با هم به ویژگی های بهترین سایت فروش فایل نگاهی داشته باشیم.

1- ظاهر سایت

همانطور که روزانه پلتفرم های وب زیادی به وجود می آیند، ویژگی های نوآورانه در صف اول قرار می گیرند. یکی از جنبه های این ویژگی های نوآورانه، رابط کاربری وب سایت است. واقعیت این است که یک وب سایت با طراحی زیبا هر روز از یک پلتفرم غنی از ویژگی با رابط کاربری بد پیشی می گیرد. به همین دلیل است که برندها به شدت بر طراحی وب سایت تمرکز می کنند.

2- صفحه اصلی جذب کاربر

صفحه اصلی سایت می تواند علاقه کاربر را به وب سایت شما ایجاد کند یا از بین ببرد. صفحه اصلی فروشگاه کالاهای دیجیتال شما باید دارای ویژگی های ضروری زیر باشد:

1- یک نوار پیمایش که تمام صفحات حیاتی مانند ثبت نام / ورود به سیستم و سایر بخش هایی که برای فروشندگان و مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است را در خود جای می دهد.
2- بنر صفحه اصلی که به وضوح هدف وب سایت را بیان می کند.
3- نوار جستجو در یک مکان برجسته در بنر صفحه اصلی، که به کاربران امکان می دهد موارد را از همان ابتدا جستجو کنند.
4- اگر صفحه اصلی شما بتواند با پایگاه کاربر هدف شما به درستی برخورد کند، نرخ تبدیل وب سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

3- دانلودهای اخیر

داشتن یک بخش اختصاصی در وب سایت شما که دانلودهای اخیر را نمایش می دهد، یک استراتژی ضروری برای برجسته کردن آنچه سایر کاربران در پلتفرم خریداری می کنند است. یک رویکرد متفاوت در این مورد، برجسته کردن دانلودهای پرطرفدار/ویژه به جای دانلودهای اخیر برای افزایش دسترسی به موارد خاص از صفحه اصلی است.

4- چرا ما را انتخاب کنید

این روزها برای همه پلتفرم ها برجسته کردن ویژگی های اصلی ضروری است. این نه تنها کاربران بالقوه را ترغیب می کند که به سمت پلتفرم متمایل شوند، بلکه تضمین می کند که کاربران مبتدی در مورد آنچه می توانند با این پلتفرم به دست بیاورند، دید شفافی داشته باشند. به همین باید تمام ویژگی های اصلی سایت از جمله اطلاعات قیمت، سؤالات متداول در مورد پرداخت ها و ... را در صفحه اصلی خود جای دهید. همچنین می توانید از CTA هایی با قرارگیری زیبا برای شروع تعامل با کاربران استفاده کنید.

5- ناوبری دسته

از آن جایی که این سایت های فروش فایل در چندین دسته قرار می گیرند، داشتن یک نوار ناوبری برای آسان کردن مرور یک دسته خاص برای کاربران ضروری است. این در مواردی مفید است که کاربران نهایی مطمئن نیستند که به دنبال چه هستند. علاوه بر دسته ها، می توانید تمام بخش ها از جمله کتاب های الکترونیکی، نرم افزار، موسیقی، ویدئو و صداها را روی پلتفرم نمایش دهید.

6- جستجو کردن

جستجو یکی از ویژگی های کلیدی هر پلتفرم تجارت الکترونیک برای کشف محصول است. اکثر بازارهای نرم افزار دارای قابلیت جستجوی قوی با ویژگی تکمیل خودکار و همچنین فیلترهای پیشرفته مانند دسته و قیمت هستند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که رویکرد مشابهی را در وب سایت خود بگنجانید تا کشف آیتم را ساده کنید. همچنین می توانید گزینه مرتب سازی را مستقیماً در نتایج جستجو قرار دهید تا عملکرد جستجو را حتی بیشتر افزایش دهید.

7- فهرست اقلام

صفحه فهرست اقلام باید به دقت طراحی شود. بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک روی این صفحه به شدت تمرکز می کنند زیرا تجربه کاربر در این صفحه مطمئناً بر احتمال خرید کاربر منعکس می شود. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- توضیحات کاملی که اطلاعات کافی در مورد محصول به کاربران می دهد.
- چندین گزینه برای دانلود مستقیم محصول یا افزودن آن به سبد خرید و ادامه مرور.
- تصویری با وضوح بالا از آیتم.
- مطمئن شوید که صفحات فهرست شما برای موتور جستجو بهینه شده است.

8- امکان چت آنلاین

گاهی اوقات عادت کردن به ویژگی ها و عملکرد سایت برای کاربران تازه کار مشکل است. اینجاست که ما احساس کردیم برای این وب سایت ها داشتن بخشی حیاتی است تا کاربران بتوانند برای یک سؤال خاص مرتبط با عملکرد پلت فرم کمک بگیرند. یکی از ویژگی های افزودنی این بخش می تواند گزینه تماس یا پشتیبانی مشتری از طریق چت باشد.

شیوه کسب درآمد سایت های دانلود و فروش فایل

سناریو سایت های فروش فایل به این صورت است که اگر شما قیمت بر روی فایل درج شده مشخص نکنید، دانلود فایل به صورت رایگان انجام می شود و اگر قیمتی برای آن درنظر بگیرید، کاربر با پرداخت مبلغی مشخص می تواند آن را دانلود کند. البته درهر دو صورتِ دانلود رایگان و غیر رایگان فایل ها، می توانید با افزایش بازدید و افزایش تعداد کاربران خود و درج تبلیغات، درآمد خوبی بدست آورید.

بخش های مهم در طراحی سایت فروش فایل

علاوه بر بخش محصولات در سایت دانلود فایل، این گونه سایت ها دو بخش اصلی و کاربردی دارند:

بخش کاربران

کاربرانی که عضو سایت شده اند، می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور مخصوص به خود، به این بخش دسترسی پیدا کنند. بخش کاربران، شامل آیتم هایی است که در آن کاربران می توانند اطلاعاتی مانند سابقه خریدها و تراکنش هایشان، تخفیف های جدیدی که برای آن ها در نظر گرفته شده، پیغام های مربوط به خود و سایر موارد را مشاهده کنند.

بخش مدیریت سایت

در بخش کنترل پنل سایت، باید بخشی وجود داشته باشد که مدیر سایت بتواند در آن، خریدهای انجام شده و تراکنش ها را مشاهده نماید و گزارش مالی کاملی از سایت خود داشته باشد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه فایل

  • نحوه دانلود فایل معمولا به صورت تولید یک لینک اختصاصی دانلود است و گاهی با قوانینی مانند: دانلود ماکسیمم 2 مرتبه و طی 24 ساعت انجام می شود.
  • عناوینی که برای معرفی فایل ها انتخاب می کنید، باید جامع و جذاب باشد تا بتواند توجه مخاطبین بیشتری را به سمت دکمه دانلود جلب نماید.
  • بهتر است بخشی از صفحات مقاله یا دموی فایل مورد نظر خود را در صفحه دانلود قرار دهید تا مخاطبین بتوانند با دیدن آن، انتخاب بهتری داشته باشند و بیشتر به سمت دانلود فایل مورد نظر جذب شوند.
  • بهتر است صفحات معرفی فایل در سایت فروش فایل، ظاهر گرافیکی بسیار خوبی داشته باشند تا کاربران بتوانند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.
  • در طراحی وب سایت فروش فایل، نباید هیچ گونه محدودیتی در فرمت فایل ها وجود داشته باشد.
  • باتوجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران شما از طریق موبایل و تبلت به وب سایت شما مراجعه می کنند، ریسپانسیو سازی سایت برای نمایش در دستگاه های مختلف اهمیت زیادی دارد.
  • اگر هدف شما از طراحی سایت، ارائه خدمات آموزشی مجموعه یا شخص خودتان می باشد، ما به شما طراحی سایت آموزشی را پیشنهاد می کنیم که از جمله قابلیت های آن، نمایش فایل ها و امکان دانلود آن ها برای افراد است.

ویژگی های طراحی سایت دانلود فایل

علاوه بر ویژگی های طراحی سایت فروش فایل که پیش از این مطرح کردیم، در طراحی سایت، ویژگی هایی وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه داشت؛ مانند:

  • دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

طراحی سایت دانلود فایل باید به شیوه ای باشد که امکان دریافت enamad برای آن وجود داشته باشد. با رعایت اصول وقوانینی مخصوص، می توانید نماد اعتماد الکترونیکی خودرا دریافت کنید تا علاوه بر تسهیل پرداخت آنلاین، در مخاطبان خود حس امنیت و آرامش ایجاد کنید.

  • قابلیت پرداخت

سایت دانلود فایل، باید قابلیت پرداخت آنلاین داشته باشد تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین و به راحتی هزینه فایل های خود را پرداخت نمایند و سپس آن را دانلود کنند.
ممکن است بعضی از کاربران شما قابلیت پرداخت آنلاین را نداشته باشند یا مایل به پرداخت آفلاین باشند. بنابراین بهتر است که سایت امکان پرداخت آفلاین را نیز برای کاربران داشته باشد. در این صورت، کاربران می توانند پس از ثبت سفارش های خود، از طریق روش های آفلاین و واریز وجه به حساب اقدام به پرداخت کنند و پس از تایید انتقال، فایل مورد نظر خودرا دانلود نمایند.

  • سیستم تخفیف دهی و ثبت کوپن

وجود سیستم تخفیف دهی در سایت، یکی از نکاتی است که باعث افزایش رضایت کاربران و در نهایت فروش بیشتر محصولات شما می شود. می توانید با اعمال تخفیف بر بعضی از محصولات یا اختصاص دادن کوپن هایی به مشتریان ویژه خود، رغبت بیشتری برای خرید در کاربرانتان ایجاد کنید.

  • قابلیت دسته بندی فایل ها

بهتر است در طراحی سایت فروش فایل، فایل ها را به صورت دسته بندی از هم جدا کنید و برای فیلتر کردن فایل ها از هم روی سایت، از امکان جستجوی پیشرفته استفاده نمایید. در جستجوی پیشرفته شما می توانید فیلتر هایی مانند: سایز، فرمت فایل، عنوان، دسته بندی و ... تعریف کنید.

ساخت سایت فروش فایل Customer to customer

یکی از فرمت های طراحی سایت فروش فایل که توجه همگان را به خود جلب کرده است فروش فایل به صورت C2C (مشتری به مشتری) است. یعنی هر کاربر دارای یک پنل مدیریت مجزا است که می تواند فایل های خود را با ذکر مبلغ و ویژگی های آن درج نماید و سایرکاربران، آن را خریداری کنند. این هزینه به حساب صاحب امتیاز سایت می رود و در ادامه، حساب کاربری صاحب فایل شارژ شده و فرد می تواند پس از درخواست وجه، مبلغ مورد نظر را (با کسر درصد توافق شده صاحب امتیاز سایت) دریافت نماید.

استفاده از سرورهای مناسب برای دانلود

اگر میزان بازدید سایت و دانلودهای شما زیاد باشد، نیاز به یک دانلود سنتر قوی (DVPS ( دارید تا دانلود فایل های وب سایت، با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

نقش سئو در طراحی وب سایت فروش فایل

سئو سایت نقش بسیار کلیدی در کسب درآمد سایت فروشگاه فایل دارد؛ بگونه ای که اگر برنامه نویسی و طراحی وب سایت فروش فایل شما طبق اصول سئو صورت گرفته باشد، فایل هایتان با عناوین مختلف در بهترین جایگاه های نتایج جست و جو به نمایش در می آید و کاربران با سرچ موضوعاتی مانند دانلود فایل... یا دانلود ویدئوی... به سایت شما می رسند و در نتیجه این امر به درآمدزایی شما، کمک بزرگی می نماید.

نکته مهم در طراحی سایت دانلود

امروزه بسیاری افراد حوصله گشتن به دنبال فایل های مورد نیازشان را ندارند و برای بدست آوردن فایل مورد نظرشان به راحتی هزینه میکنند. در طراحی سایت فروش فایل این نکته باید در نظر گرفته شود که جستجوی قوی برای سایت پیاده سازی شود چرا که کاربران به راحتی بتوانند فایل مورد نظرشان را درون سایت شما پیدا کنند و به فایل های مورد نظرشان در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشند.

سیستم پرداخت در سایتهای دانلود فایل

سیستم این گونه سایت ها بسیار هوشمندانه طراحی شده است طوری که میتوان در فواصل زمانی معین برای صاحب فروشگاه و یا فروشنده فایل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمود. در این وب سایت ها قالب های فراوانی موجود است که می توانید نسبت به فضای فروشگاهی خود آنرا انتخاب کنید.

در طراحی سایت فروش فایل ما این نکته را که شما بتوانید اخبار و مقالات داخل سایت خود بارگذاری کنید را رعایت کرده ایم تا بتوانید در موتورهای جستجو رتبه های خوبی را کسب کنید.

طراحی سایت دانلود و فروش فایل و پشتیبانی

برای اینکه بخواهید طراحی سایت فروش فایل خود را آغاز نمایید هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشید. چرا که شرکت طراحی سایت رایا پارس با توجه به دانش طراحی و برنامه نویسی و بهینه سازی و سئو سایت و مخصوصا در حوزه طراحی سایت های فروش فایل, همه کارها را برای شما انجام خواهد داد و در ابتدا مشاوره ای بسیار گرانبها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. این مشاوره از زمان طراحی وب سایت و عقد قرارداد طراحی وب سایت شروع شده و تا زمان اتمام قرار داد و مخصوصا به فروش رسیدن سایت فروش فایل شما راه حل های بسیار زیادی را به شما ارائه خواهیم داد. البته به یاد داشته باشید که موفق بودن در این امر و به فروش رسیدن هر سایتی چندان کار راحتی به نظر نمیرسد که در این راه شرکت طراحی سایت رایا پارس میتواند بهترین مشاوره ها را به شما بدهد.

قابلیت های سایت دانلود فایل

در طراحی سایت های فروش فایل میتوانیم بسیاری از قابلیت های متداول که در حال حاضر ابعاد آن برای شرکت ما مشخص است را پیاده سازی نماییم و یا هر ایده ای که شما دارید و دوست دارید سایت فروش فایل شما نسبت به دیگر وب سایت ها کاملا متفاوت باشد را طراحی و پیاده سازی نمایید.

برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

- طراحی صفحه ویژه و منحصر به فرد فروشنده فایل
- طراحی کامل بخش حسابداری و دریافت و پرداخت پورسانت ها
- طراحی جستجوی فوق پیشرفته برای راحتتر پیدا کردن فایل ها
- پیاده سازی امنیت کامل برای اینکه بدون واریز وجه فایلی را نتوان دانلود نمود
- طراحی قسمتی برای بروزترین و آخرین فایل ها و یا بهترین فایل هایی که کاربران زیاد آنها را خریداری نموده اند
- طراحی و اتصال به درگاه های بانکی
- طراحی و پیاده سازی مکانیزم تبلیغاتی که بتوانید از وب سایت کسب درآمد نمایید

 

خدمات ویژه طراحی سایت دانلود فایل رایاپارس

  • طراحی سایت دانلود فایل در سریع ترین زمان ممکن
  • دارا بودن پنل مدیریت پیشرفته سایت
  • طراحی گرافیکی ویژه و جذاب به منظور جلب توجه کاربران به دانلود فایل ها
  • امنیت بالای سایت و محافظ امنیتی چندلایه
  • طراحی Responsive سایت (بهینه سازی سایت برای نمایش در دستگاه های متفاوت)
  • استفاده از cms های اختصاصی
  • سرعت بالای سایت با امکان فشرده سازی
  • طراحی متفاوت و جذاب سایت دانلود فایل در عین سادگی برای استفاده کاربر
  • آموزش حضوری و پشتیبانی رایگان

شرکت رایا پارس با کمک تیم مجرب خود بستری را تهیه نموده است تا برای شما عزیزان طراحی سایت را به بهترین صورت ممکن به انجام برساند