سئو در مشهد یک خدمت ویژه از شرکت رایا پارس در جهت توانمندسازی و رشد ایدههای سازمان ها در شهر مشهد میباشد. ما با کمک یک تیم قوی و مجموعهای از متخصصان این حوزه با تجربیات ارزنده در صدد ارائه خدمات سئو در مشهد به صورت تخصصی برآمدهایم. همانطور که میدانید سئو سایت یک هنر و علم برای بهینهسازی و ساختن صفحات جذاب برای موتورهای جستجو میباشد. تنها سه حرف کوچک SEO که برای اکثر مردم مساوی با عرق سرد ریختن و تلاش زیاد و طولانی مدت است، تلاشی در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان در فضای مجازی. در واقع سئو (Search engine optimization) عبارت است از دستیابی به ترافیک هوشمند رایگان در موتور جستجو. در تعریف سادهتر، بهینهسازی جستجوگر را میتوان روند ارتقا سایت برای در دسترس بودن آن برای بازدیدکنندگان مرتبط معنی کرد. بدیهی است که هرچه دسترسی به صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر باشد، شانس شما برای جذب و جلب توجه مشتری بیشتر است.
خدمات بازاریابی دیجیتال ما ارائه می دهد
شرکت رایا پارس با بیش از یک دهه سابقه اجرایی و راهبری پروژه های استارتاپی تجربه بسیار زیادی در راهبری پروژه های سئو و طراحی سایت دارد و از این رو میتواند با در اختیار قرار دادن تجربیات خود در خدمات کسب و کارهای شهر مشهد ضامن این باشد که شمار را به برند شماره یک شهر تبدیل کند.
ما با در نظر گرفتن بودجه محدود و نیاز سازمان شما به حضور در صفحه اول گوگل بهترین نوع قرارداد و مقرون به صرفه ترین شیوه را برای کسب و کار شما در نظر میگیریم و به شما پیشنهاد میدهیم.
خدمات اصلی ما به عنوان بهترین شرکت سئو مشهد شامل:
مشاوره تخصصی سئو در مشهد در زمینه پیدا کردن عبارات کلیدی و ارائه بهترین مسیر برای رشد وب سایتتان
آنالیز اختصاصی سایت در مشهد و ارائه گزارش خطاها های فنی و محتوایی وب سایتتان
آموزش سئو در مشهد به صورت صد در صد کاربردی منطبق بر استاندارد های سئو 2022
راهبری و اجرای پروژه سئو شما در زمان بندی صحیح و ارائه گزارش اصولی
تضمین کیفیت و گرفتن نتیجه برای برند شماره یک در شهر مشهد شدن
بهینهسازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحه وب در موتورهای جستجو است. SEO تنها راه جذب ترافیک رایگان از انواع مختلف جستجوها، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدئو، جستجوی آکادمیک و جستجوی اخبار نیز میباشد.
SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، نحوه کار موتورهای جستجو، الگوریتمهای برنامهریزی شده توسط رایانه را که رفتار موتور جستجو را تعیین میکند، آنچه افراد جستجو میکنند، اصطلاحات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو، و اینکه موتورهای جستجو توسط مخاطبان هدف آنها ترجیح داده میشود، در نظر میگیرد. SEO به این دلیل انجام میشود که وقتی وبسایتها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری دارند، یک وب سایت بازدیدکننده بیشتری از یک موتور جستجو دریافت میکند. سپس این بازدیدکنندگان به طور بالقوه میتوانند به مشتری تبدیل شوند.
هدف اصلی از سئو سایت و سئو مشهد کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو است. (منظور از رتبه برتر در موتور جستجو تنها موقعیت در صفحه 1 گوگل میتواند باشد زیرا اکثر افرادی که از موتورهای جستجو استفاده میکنند تنها به صفحه اول یا دوم نتایج نگاه میکنند.)
قرار گرفتن سایت شما در رتبههای برتر گوگل نه تنها به جذب ترافیک بیشتر سایت شما کمک میکند بلکه به هدف اصلی شما از طراحی سایت که کسب سودآوری بیشتر است نزدیک است. این جا همان جایی است که بخش اعظمی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی دغدغه حضور در صفحات اول و چه بسا سه لینک اول در موتور جستجو گوگل را پیدا میکنند. اما برای بیشتر مبتدیان ورود به این عرصه، سفر SEO قبل از اینکه شروع شود به پایان میرسد زیرا نداشتن اطلاعات لازم نه تنها به کسب جایگاه در موتورهای جستجو کمک نمیکند بلکه شما را متحمل ضربهای سنگین و سخت از جانب موتورهای جستجو میکند و دقیقا زمانی که فکر میکنید در یک مسیر درست در حال حرکت هستید با آپدیت شدن الگوریتم بعدی گوکل مانند یک تانک منفجر میشوید.
اینجاست که این سوال در ذهن ما شکل میگیرد که موتور جستجو چیست؟سئو چیست؟ seo خود را به چه کسی باید واگذار کنیم؟ سئو کار کیست؟ بهینه سازی موتور جستجو در ظاهر امری ساده است اما در باطن فرآیندی با پیچیدگی بسیار زیاد است زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل از الگوریتمهای پیچیده برای ارزیابی وبسایتها استفاده میکنند. این الگوریتمها به صورت منظم و پیدرپی آپدیت میشود. از این رو فرآیند سئو دانش و مهارت لازم خود را می طلبد.
بیایید نگاهی تخصصی و تفکیک شده به یک پروژه بیندازیم اینکه از چه نقطهای باید شروع کنیم و به چه نقطهای باید برسیم.
برای درک بیشتر و بهتر این عبارت، آن را به سه بخش تقسیم کرده و هر بخش را به صورت جداگانه شرح میدهیم:
1-کیفیت بازدید:
شما میتوانید تمامی کاربران دنیا را به عنوان بازدیدکننده وبسایت خود داشته باشید، اما اگر گوگل (یا هر موتور جستجو دیگری مانند بینگ و ...) شما را به عنوان یک منبع فروش قطعات و سختافزار اپل معرفی کند، در صورتی که شما در واقع یک تولیدکننده پوشاک باشید؛ سایت شما کیفیت بازدید نخواهد داشت. شما باید به دنبال جذب مشتریانی باشید که واقعا به محصولاتی که شما ارائه میکنید علاقهمند باشند.
2-کمیت بازدید:
هنگامی که شما بازدیدکنندگان درست را برای وبسایت خود یافتید و به اصطلاح کیفیت بازدید شما بالاتر رفت، واضح است که تعداد بازدید (کمیت) بیشتر بهتر است.
3-نتایج طبیعی:
تبلیغات، بخش قابل توجهی از صفحات نتایج مرورگر را تشکیل میدهند. بازدید طبیعی شامل تمام بازدیدهایی میشود که شما برای آن پولی پرداخت نمیکنید. به طور دقیقتر، تمامی بازدیدهای سایت شما که از طریق صفحات نتایج موتور جستجو بدست میآیند و شما برای آنها هزینهای نکردهاید، بازدید طبیعی محسوب میشوند.
این سه عامل، عوامل اصلی هستند که سئو با افزایش آنها برای سایت شما، رتبه سایت را در صفحات نتایج جستجوگر بالاتر میبرد.
سئو چگونه کار میکند؟
شاید تعریف شما از یک موتور جستجو وبسایتی باشد که شما به آن مراجعه کرده و موضوعی را در قسمت مشخص شده تایپ میکنید و مرورگر مورد استفاده شما، به صورت جادوئی لیست بلند بالایی از لینک وب پیجهای مختلف را به شما ارائه میدهد که هرکدام امکان دارد به طور بالقوه دارای محتوا و اطلاعات موردنظر شما باشند.
این طرز دید اشتباه نیست؛ اما آیا تا بحال قکر کردهاید چه چیزی پشت این لیستهای جادویی قرار دارد؟ به نظر شما، این لیستها بر چه پایه و اساسی رتبهبندی میشوند؟
موتورهای جستجو مانند بینگ، گوگل و یا هر موتوری که شما از آن استفاده میکنید، رباتی به نام کراولر (خزنده) دارند که این رباتها، تمام صفحات وب را آنالیز میکنند؛ از وبسایتی به وبسایت دیگر میروند و تمام اطلاعات صفحه را جمعآوری میکنند. اطلاعات جمعآوری شده توسط این رباتها، به شکل کدهای صفر و یک به موتور جستجو بر میگردنند، سپس الگوریتمهای تعریف شده و مشخص جستجوگر، شروع به اسکن این صفحات ایندکس از طریق صدها فاکتور و سیگنال رتبهبندی شده میکنند تا تعیین کنند سایتها باید به چه ترتیبی در صفحات نتایج جستجو نشان داده شوند.
هرچه شما در سایت خودتان از فاکتورهای بیشتر و مهمتری استفاده کرده باشید، رتبه سایت شما در صفحات نتایج بالاتر خواهد بود.
جمع بندی کلی برای سئو:
کتابخانهای بسیار بسیار بزرگ را در نظر بگیرید. این کتابخانه، صدها کتابدار، هزاران مشتری و میلیونها کتاب دارد. کتابدارها با داشتن فاکتورهای خاصی این کتابها را بررسی میکنند، و سپس آنها را در دستهبندیهای گوناگون قرار میدهند.هرکدام از این کتابها نویسنده و ویراستار دارد، و این نویسندهها و ویراستارها، بسته به مهارت و استعدادشان کتاب را در دسترس عموم قرار میدهند. کتابدارهای این کتابخانه با بررسی کیفیت محتوای کتاب، بررسی علائم نگارشی، فضای کتاب و دقت و هنر بکار رفته در کتاب، آنها را با نظم و ترتیب خاصی قرار میدهند تا مشتری بتواند راحتتر و سریعتر کتابی که نیاز دارد را با بهترین کیفیت بیابد.
این کتابخانه را میتوان شبکه وب درنظر گرفت، کتابدارها را موتورهای جستجو، مشتریها را مخاطبان و کتابها را سایتها درنظر گرفت. موتورهای جستجو مانند کتابدارها،سایتها را با فاکتورهای بخصوصی بررسی و آنالیز میکنند و بسته به کیفیت محتوا، فضای سایت و فاکتورهای دیگر آنها را رتبهبندی میکنند تا مخاطبان بتوانند محتوای موردنظرشان را با بهترین کیفیت و به راحتترین و سریعترین شکل ممکن بیابند.
و اما نقش سئو سایت در اینجا، مانند نویسندهها و ویراستار هاست که با ساختن یک وبسایت و شکل دادن به آن به بهترین شیوه ممکن توسط رعایت کردن انواع فاکتورها و داشتن بهترین اطلاعات، سایت را در صفحات اول نتایج جستجو پدیدار میکنند.
بهینهسازی جستجوگر بخش اساسی از دیجیتال مارکتینگ را تشکیل میدهد؛ زیرا هرساله مردم تریلیونها جستجو در موتورهای جستجو انجام میدهند که معمولا با هدف تجاری و پیدا کردن محصولات و خدمات مختلف است. اکثرا، جستجو، منبع اولیه بازدید دیجیتال برای برندها و دیگر کانالهای مارکتینگ است. دسترسی بیشتر و رتبه بالاتر نسبت به رقیبان میتواند تاثیر بسیار بزرگی بر روی تجارت شما داشته باشد.
با این حال، نتایج جستجو در سالهای اخیر به صورتی تکامل یافتهاند که به کاربران پاسخ صریح و اطلاعات بیشتری بدهند که کاربر را در همان صفحه نتایج نگهدارند تا اینکه به صفحات دیگر بکشانند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که امکاناتی مانند نتایج غنی و پنلهای اطلاعات در نتایج جستجو، دسترسی کاربر را افزایش داده و برای کاربر اطلاعات مستقیمی از شرکت شما فراهم میکند.
نکته قابل توجه این موضوع است که در کنار مبحث سئو بحث آموزش سئو در مشهد نیز اهمیت بسیار زیادی دارد که به همین منظور ما در آکادمی را یا پارس صفر تا صد آموزش سئو را به صورت صددرصد کاربردی مورد بررسی و آموزش قرار دادهایم.
در حالت کلی فعالیتهایی که یک متخصص سئو بر روی یک سایت جهت بهینهسازی آن انجام میدهد و قبل از آموزش سئو باید بداند به دو بخش سئو داخلی (on-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) تقسیمبندی میشود، که در ادامه به بیان جزئیات هر بخش به صورت ارائه یک چک لیست میپردازیم.
سئو داخلی یا سئو on-page شامل فاکتورهایی برای رتبهبندی صفحات داخلی یک سایت میباشد که در صورتی که به درستی این فاکتورها رعایت شود تاثیر به سزایی در رتبهبندی و کسب جایگاه صفحات داخلی دارد و در صورتی که این عوامل نادیده گرفته شود چه بسا سایت متحمل ضربهها و جریمه از سمت موتور جستجو گوکل شود.
مهمترین عوامل در سئو داخلی که به صورت یک چک لیست بیان میکنیم عبارتند از:
محتوای صفحه مهمترین عامل برای کسب جایگاه در موتور جستجو گوگل میباشد. در واقع محتوا همان چیزی است که کاربران به خاطر آن وارد سایت یا صفحه ما شدهاند، پس خیلی هم عجیب نیست که از نظر موتور جستجو گوگل محتوا پادشاه است. یک محتوای خوب باید دارای 2 ویژگی اساسی و مهم باشد. مورد اول این که به خوبی عرضهکننده تقاضا باشد و مورد دوم این که باید مرتبط با نیازهای روز کاربر باشد.
همچنین بخش مهم در موفقیت یک محتوا و سئو سایت انتخاب اصولی و صحیح کلمه کلیدی است. برای این منظور ابتدا با انواع کلمه کلیدی آشنا شوید.
کلمات کلیدی short tail که به کلمات کلیدی کوتاه نیز معروف هستند؛ شامل عباراتی میشوند که از یک واژه تشکیل شدهاند. به عنوان نمونه، شما سایتی در حوزه کاری فروش لباس دارید. با کلمه کلیدی لباس این سایت را سئو میکنید. یعنی شما از واژه کلیدی کوتاه برای سایتتان استفاده کردهاید.
این نوع از کلمات به دلیل سرچ بالایی که دارند؛ جزء کلمات پر رقابت محسوب میشوند و علاوه بر اینکه سئو سختی دارند؛ برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب نیستند.
این نوع کلمات نیز مفهوم کلی از نیاز کاربران را پوشش میدهد اما انتخاب مناسبی برای کلمه کلیدی اصلی صفحات سایت نیستند.
long tail یا کلمات کلیدی دنبالهدار جزء بهترین انتخابها برای واژه کلیدی هستند. زیرا به طور کامل نیاز کاربران را پوشش میدهند. این نوع عبارات معمولا بین 3 تا 5 کلمه میباشند. به عنوان مثال، برای فروشگاه اینترنتی فروش لباس میتوان از عبارت خرید بهترین پیراهن یا خرید پیراهن ارزان استفاده کرد. این نوع عبارات نسبت به سایر انواع کلمات کلیدی سرچ کمتری دارند اما کلمات هدفمندی بوده و میتواند برای شما افزایش فروش و ورودی کاربران را به همراه داشته باشد.
پس برای موفقیت بیشتر در سئو سایت و کسب رتبه گوگل بهتر است از عبارات کلیدی دنبالهدار استفاده نمایید. همچنین اگر با اصول و قواعد یافتن کلمه کلیدی آشنایی ندارید؛ میتوانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی استفاده کرده تا عباراتی مناسب با کسب و کار خود را پیدا نمایید.
یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟
انتخاب تایتل تگ (title tag) مناسب مهمترین عامل پس از محتوای با کیفیت در یک صفحه یا مقاله است. برچسب عنوان یا title tag یک عنصر HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص میکند که در واقع یک توضیح دقیق و مختصر و بیان کلمات کلیدی موجود در آن صفحه میباشد.
نحوه ی صحیح نوشتن تگ عنوان مناسب
یک پیوند داخلی هوشمند پیوندی است که جستجوگرها اطمینان داده شود که سلسله مراتب ردهبندی وب سایت به درستی در آن منعکس شده است. برای مثال به URL زیر توجه کنید:
www.example.com/game/video-game-history
این فرمت URL به طور کامل و واضح ساختار سلسله مراتبی لینک را نشان میدهد به صورتی که جستجوگرها تنها با نگاه کردن به این آدرس اینترنتی میتوانند بفهمند ویدئو موجود در این لینک مربوط به تاریخچه بازیهای ویدئویی است نه صرفا به تاریخ که امری نامرتبط است. در واقع این سبک از ساختار URLها باعث میشود حتی بدون خواندن و بررسی دقیق محتوا با یک ساختار لینکسازی صحیح درک خوبی از محتوای نوشته داشته باشد.
حال URL زیر را در نظر بگیرید:
www.example.com/title/hojhguh653646
نمونه لینک بالا یک لینک بد محسوب میشود، زیرا بر خلاف آدرس اینترنتی در مثال قبل یک ساختار سلسله مراتبی را نمایش نمیدهد، این آدرس بیانکننده عنوان صفحه نمیباشد و هیچ راهنمایی از محتوای صفحه در اختیار کاربران و موتورهای جستجو قرار نمیدهد. ساختار URLها از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک میکند تا اهمیت نسبی صفحات را درک کنند و صفحات مترادف مورد نظر را به هم اضافه نمایند.
در یک صفحه وب عنوانهایی که مطالب را در زبان HTML معرفی میکنند توسط برچسبهای h1, h2, h3, h4, h5, h6 شناسایی میشوند که استفاده کردن از این برچسبها به دلیل دنبال کردن 2 علت است. اولین دلیل کمک به خوانندگان است تا درک بهتری از آنچه میخوانند پیدا کنند و دیگری نشان دادن اطلاعات موجود در صفحه به موتورهای جستجو میباشد.
تگ H1 : کاربرد تگ H1 و نقش آن در سئو
توضیحات متا یا meta description درج توضیحات کلیدی مناسب و تخصصی تاثیری باورنکردنی بر میزان ترافیکی که به سمت سایت شما جذب میشود دارد و موجب افزایش رتبهبندی شما درSERP میشود.
ALT یا برچسب برای یک تصویر در قالب یک متن جایگزین برای توصیف کردن موضوع تصویر به کار میرود.استفاده از تگ آلت در seo نقش بسیار مهمی دارد زیرا این تگها به موتورهای جستجو کمک میکند تا تصاویر را با محتوای وبسایت مرتبط کند و بتواند در SERPs به درستی رتبه بندی نماید.
نحوه ی صحیح درج تگ ALT برای تصاویر
AMP یک نسخه سبک از یک صفحه وب است که از عناصر بسیاری تشکیل شده است که باعث میشود یک صفحه وب با سرعت بیشتری بارگیری شود. نکتهای که در استفاده از AMP برای ما حائز اهمیت است این موضوع است که AMP تاثیری بر روی افزایش رتبه شما در گوگل ندارد اما به وسیله ی AMP میتوانید افزایش رتبهبندی برای رقبایتان را از بین ببرید.
amp چیست؟ آیا شما سایت خود را با amp منطبق کرده اید؟
سئو off-page به مجموعه اقداماتی در خارج از وب سایت گفته میشود که بر رتبه سایت شما در SERPs تاثیر دارد. بهینهسازی سایت در خارج از سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبت سایت شما برای کاربران میباشد. در واقع سئو خارجی توسط دیگران بر روی سایت ما انجام میشود که در واقع تضمینی بر کیفیت مطالب و صفحات سایت ما از نظر کاربران میباشد در حالی که الگوریتمهای موتور جستجو و عوامل تاثیرگذار بررتبهبندی صفحات مدام در حال تغییر است عواملی که بر سئو خارجی ما تاثیر گذار است از نظر متخصصان سئو در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و نقش به سزایی در رتبهبندی موتورهای جستجو دارد. ساخت بک لینک در قلب سئو خارجی قرار دارد زیرا موتورهای جستجو از بک لینکها به عنوان نشانهای از کیفیت محتوا استفاده میکنند. بنابراین برای دو سایت با سئو داخلی یکسان، سایتی که میزان بک لینک بیشتر و با کیفیتتری دارد در نتایج جستجو جایگاه بالاتری دارد. در حالت کلی ما سه نوع لینک داریم که با توجه به چگونگی به دست آوردن این لینکها دستهبندی میشوند:
1-لینکهای طبیعی 2-لینکهای دستی ساخته شده 3-لینکهایی که خود به خود ایجاد میشوند. برای آشنایی با چگونگی ایجاد بک لینک و ساخت انواع لینک میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.
معرفی انواع لینک و نحوه ی ساخت و جایگاه هر یک از آن ها
ساخت بک لینک شامل آیتمها و تکنیکهای مختلفی است که میتوان به ساخت بک لینک در شبکههای اجتماعی یا استفاده از بک لینکهای رایگان و غیره اشاره کرد. اما نکتهای که بسیار مهم است و اهمیت دارد استفاده از روندی اصولی و تخصص بالا در این زمینه است که سایت مشمول جریمه از سمت موتورهای جستجو نشود.
تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی یا off-page
سئو کلاه سفید اصطلاحی است که برای توصیف تمام تکنیکهای اصولی بهینهسازی موتور جستجو مطابق با اصول اخلاقی و دستورالعملهای گوگل استفاده میشود در واقع اهداف در سئو کلاه سفید بلند مدت و به جای هر قسمتی به صفحه اول گوگل رسیدن بر روی رضایت کاربر و کیفیت محتوا تمرکر کنیم.
این اصطلاح اغلب اوقات در مقابل سئو کلاه سیاه استفاده میشود در واقع مانند فیلمهای وسترن که آدمهای خوب و بد با رنگ کلاه متفاوت رو به روی هم قرار میگیرند. در واقع seo کلاه سفید به تکنیکهایی میانبر مانند خرید بک لینک و یا لینک اسپم اتکا نمیکند. به جای این تکنیکها تاکید اصلی بر محتوای با کیفیت و بهینهسازی کامل صفحات سایتتان بر تجربه کاربری عالی میباشد.
نکته حائز اهمیت این مطلب است که سئو کلاه سئو در مقابل سئو کلاه سیاه قرار میگیرد و به معنای پیادهسازی تمامی قوانین و دستورالعملهای سئو است.
محتوای با کیفیت
سنگ بنای هر استراتژی seo تولید محتوای جذاب و با کیفیت است که هدف جستجوی کاربران را برآورده میکند. برای نوشتن محتوای خوب تجزیه و تحلیل آنچه که افراد به دنبال آن هستند مهم است.
در این مرحله تحقیق مناسب کلمات کلیدی میتواند به شما در یافتن فرصتهای بیشتر در قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل و افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتان کمک زیادی کند.
سئو تکنیکال
بسیاری از جنبههای فنی و تکنیکال وجود دارد که باید برای بسترسازی صحیح یک صفحه وب به درستی قبل از انجام هر کاری رعایت شود.
شاید برخی از این ویژگیها بتوان استفاده از یک هاست مناسب و پرسرعت، تولید محتوا با کیفیت، ریسپانسیو بودن صفحات، سرعت صفحات سایت، استفاده از url کاربر پسند و یا در عوامل تاثیرگذار را نام برد.
Ux مناسب
اگر چه طراحی و بهینهسازی تجربه کاربری دو فیلد جدای از هم هستند اما به صورت غیر مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر میگذارند زیرا اینجاست که هوش مصنوعی موتور جستجو گوگل از دادههای رفتار کاربر برای ارائه بهترین نتایج جستجو استفاده میکنند.
لینک سازی داخلی
اگر چه خرید بک لینک یک امتیاز منفی برای وبسایتها محسوب میشود اما به این معنی نسبت که از طریق روشهای خاص نمیتوان به بهبود پروفایل لینک خود کمک کنیم. اگر محتوای ما محتوای کاربر پسند و خوب باشد احتمال اینکه از بقیه سایتها به وب سایت ما لینک داده شود بسیار زیاد است. اما در کنار رعایت این اصل هم میتوان از روشهایی از جمله استفاده از لینک شکسته، تکنیک آسمان خراش یا ارسال ایمیل نیز برای بیشتر دیده شدن محتوا خود استفاده کرد.
روش کلاه سیاه به کلیه روشهایی گفته میشود که سعی در فریب موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبههای بالاتر دارد.
که در واقع شامل یک سری اقدامات ناخواسته و غیراخلاقی با هدف سریعتر رسیدن به نتایج صدر موتور جستجو گوگل است. پس بهتر است بگوییم seo کلاه سیاه در مقابل seo کلاه سفید قرار میگیرد و اصطلاحی برای توصیف بهینه سازی موتور جستجو با دستورالعملهای موتور جستجو گوگل است.
روشهای کلاه سیاه زیادی وجود دارد که تعداد بسیار زیادی از آنها به سادگی توسط موتور جستجو با دستور العملهای موتور جستجو گوگل شناسایی شده است و به شدت با سایتهایی که از این روشها استفاده میکنند و سایتها را جریمه میکند و حتی جریمههای جبران ناپذیر!
Cloaking – نمایش محتوای متفاوت به کاربران و موتور جستجو
استفاده از متن مخفی – در واقع این متن قرار است به مخاطبان نمایش داده شود و فقط موتور جستجو این متن را بتواند ببینید.
استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی_keyword stuffing
سر ریز کلمات کلیدی در واقع این تکنیک کلاه سیاه زمانی اتفاق میافتد که تعداد دفعات بسیار زیادی از کلمات کلیدی خود در متن به منظور تاکید آن در فریب دادن رباتهای گوگل استفاده میکنیم.
ریدایرکت مخفیانه- Redirect-sneaky
هدایت کردن کاربران یا رباتهای موتور جستجو گوگل به یک url متفاوت از آنچه انتظار میرود یعنی در واقع صفحاتی که کاربران میدیدند با آنچه رباتهای گوگل میدیند بسیار متفاوت بود.
با این کار صاحبان سایتها سعی میکردند که با فریب دادن موتور جستجو گوگل کاری کنند که با کلید واژههای خاصی بتوانند رتبه کسب کنند.
ایجاد PBN- شبکه خصوصی
ایجاد وب سایتهایی که با هدف لینک دادن به وب سایتهای مشخص ایجاد میشود.
آیا از روش های کلاه سیاه در سئو استفاده کنیم؟
پاسخ منفی است! چرا؟؟
2 دلیل اصلی داریم دلیل اول اینکه غیر اخلاقی است و دلیل دوم اینکه بسیار خطرناک است.
همانطور که در بالا بیان کردیم سئو ایجاد یک استراتژی جامع و موثر بازاریابی است که نتیجه آن رشد و موفقیت در کسب و کار شما میباشد. برای سئو سایت اصول و قواعدی نیاز است که بسیاری از قواعد و قوانین به صورت مناسب و صحیح در کنار هم نقش ایفا میکنند. رعایت اصولی و صحیح این قوانین و قواعد نیازمند آشنایی به الگوریتمهای موتور جستجو گوگل و مستلزم داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه میباشد.
اگر بخواهید به عنوان یک صاحب سایت، سئو سایت را آموزش ببینید قطعا مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و طبیعتا باز هم فرصت رسیدگی به ملزومات وب سایت خود را نخواهید داشت.
سفارش سئو در مشهد و بهینه سازی سایت راه حلی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است که علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه با خیالی آسوده میتوانند تاثیر مستقیم آن را بر افزایش درآمد و کسب و کار خود ببینید.
در همین راستا تیم تخصصی و حرفهای رایا پارس در صدد رفع نیاز سفارش سئو در مشهد کارفرمایان بر آمده است و خدماتی نوین را ارائه نموده است.
تجزیه و تحلیل یک سایت از نظر فنی و محتوایی یک فعالیت پیچیده و زمانبر است که با توجه به شرایط فعلی یک پروژه و شرایط آینده آن در نظر گرفته میشود. اگر سایت شما در شرایط فعلی جایگاه مورد قبولی در موتور جستجو گوگل ندارد شما میتوانید از مشاوره تیم سئو شرکت رایا پارس بهره ببرید و سایت خود را درکنار سایت رقبایتان برای پیبردن به نقاط ضعف و قدرت آن آنالیز نمایید.
کارشناسان تیم رایا پارس علاوه بر بیان نقاط ضعف سایت شما با ارائه راهکار و مشاوره تخصصی میتوانند به شما در جهت رفع این نواقص و ایرادات فنی و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو گوگل و افزایش ترافیک و نرخ تبدیل برای سایت شما یاری رسانند.
بعضی از مواردی که تیم رایا پارس پارس به تحلیل آن میپردازند:
1-آنالیز کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات برای سئو
2-تحلیل رقبا برای بررسی و کشف روشهای جذب مخاطب توسط آنها
3-بررسی و بیان مشکلات فنی سئو داخلی و اعلام آن
4-ارائه روشهایی در خصوص بهبود و ارتقا خارجی برای جذب ترافیک و ورودی بیشتر به سمت سایت
همچنین شرکت رایا پارس خدمات متمایزی را برای سئو در مشهد ارائه داده است که از جمله این خدمات میتوان به پشتیبانی همراه با آموزش رایگان سئو به کاربران اشاره نمود.
یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط تیم رایا پارس ارتقا رتبه سایت در موتور جستجو گوگل به ازای عبارات کلیدی مورد نظر میباشد. با سفارش سئو به تیم رایا پارس کسب رتبه برتر در موتور جستجو گوگل متعلق به شما خواهد بود زمانی که شما با نام تجاری خود و کلمات کلیدی مرتبط در حوزه فعالیتتان در رتبههای اول گوگل باشید بازار هدف شما را در سریعترین زمان ممکن شناسایی میکنند و در صورت رضایت از خدمات شما اقدام به برقراری ارتباط با شما میکنند. تمامی روشهای انجام شده برای کسب این جایگاهها منطبق بر اصول و قواعد الگوریتمهای روز گوگل به تلفیقی از seo-onpage و seo-offpage است میباشد که توسط متخصصین این حوزه که در این شرکت فعالیت دارند انجام میشود.
اکسا دادههای ترافیکی مربوط به وب سایتها را حفظ میکند و آنها را در قالب یک رتبه که به رتبه الکسا معروف است ارائه میدهد. در واقع رتبه جهانی الکسا میزان محبوبیت سایت شما را در جهان نمایش میدهد و رتبه محلی آن محبوبیت در سطح کشور را بیان میکند. برای بررسی رتبه الکسا میتوانید Alexa traffic chorome extention و یا افزونه seoQuak را نصب نمایید. با این روش شما میتوانید رتبه هر صفحهای را که باز میکنید را مشاهده نمایید. در سالهای اخیر برای کاربران سایتها ارزشمند بودن سایتها و اهمیت دادن به رتبه الکسا بیش از قبل شده است. و از طرفی با افزایش روز افزون تعداد سایتها در فضای اینترنت رتبه الکسا میتواند معیار مناسبی برای ارزشگذاری این سایتها باشد. مبنای رتبهگذاری الکسا چیست و این کاهش رتبه تا چه حدی میتواند اهمیت داشته باشد؟ در واقع رتبه الکسا با معیارها و فاکتورهای زیادی سنجیده میشود که در این میان میزان بازدید و تعداد بازدید اهمیت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر کاهش رتبه الکسا توسط تیم رایا پارس به صورت تخصصی انجام میگیرد.
عوامل تاثیرگذار بر کاهش رتبه الکسا
رایا پارس با استفاده از سیستمهای به روز و پیشرفته با کمک متخصصان این حوزه با به کارگیری آخرین متدها و الگوریتمهای ارائه شده در این زمینه به شما در کاهش رتبه الکسا سایتتان یاری میرساند.
بهینه سازی سرعت سایت
بهینه سازی کدها و تگهای html
طراحی نسخه AMP
پیادهسازی و نشانهگذاری و استانداردسازی
خدمات سئو محلی یا LOCAL SEO
ثبت موقعیت مکانی یا MAP در گوگل
مدیریت نظرات و امتیازات و پرسشهای کاربران
محتوا و seo دو مقوله جدا نشدنی و وابسته به هم هستند زیرا نه تنها یک محتوای با کیفیت به جذب ترافیک مخاطبان شما کمک میکند بلکه در انتشار آن محتوا توسط کاربران و جذب واقعی بک لینک توسط آنها کمک به سزایی میکند. از این رو تیم تخصصی تولید محتوا رایا پارس در صدد ارائه خدماتی در این راستا برآمده است تا محتوا تخصصی شما را به صورت فنی و منطبق بر اصول و قواعد سئو تولید نماید.
تیم تولید محتوا در مشهد تخصصی شرکت رایا پارس متشکل از متخصصین حوزه سئو که دانش کافی و تسلط بر امور ترجمه را دارند میباشد، از این رو کلیه محتواهای تولید شده توسط ما در قالب مقالات 800 الی 1000 واژهای با رعایت کلیه قواعد سئو و به کارگیری کلمات کلیدی با چگالی مناسب و عنوان مناسب با رعایت کلیهی اصول نگارشی و محتوایی میباشد.
ماشین بازنویسی محتوا یا rewriter machine یک ابزار تولید محتوا ارائه شده توسط شرکت رایا پارس جهت تولید محتوا یونیک و غیرتکراری فارسی و فرصتی بالقوه و نامحدود برای صرفهجویی در هزینههای مالی و زمانی جهت مدیریت محتوا سایت، شبکههای اجتماعی، وبلاگهای شما میباشد که در نتیجه آن ارتقا سئو سایت کسب جایگاه برتر در نتایج موتورهای جستجو شماست.
این ابزار به این گونه عمل میکند که با قراردادن یک متن در داخل آن و تنها فشردن یک دکمه متن مورد نظر بازنویسی شده و در واقع متن به نوشتهای یونیک تبدیل میشود.
آموزش سئو در مشهد یکی دیگر از خدمات متمایز شرکت رایا پارس میباشد که در جهت رشد و ارتقا سطح علمی شرکتها و سازمانها و با هدف کمک به پرورش نیروهای انسانی متخصص درون سازمانی و بنا به درخواست مکرر مدیران سازمانها و صاحبان کسب و کار به تحقق رسیده است. با توجه به اهمیت سئو سایت در بهبود رونق کسب و کارهای آنلاین، آموزش چگونگی بهینهسازی سایت برای کسب بهترین جایگاه در موتور جستجوگر گوگل تبدیل به چالش بزرگی برای مدیران وبسایتها شده است. ارائه راهکاری برای این چالش بزرگ، رفع نیاز شما مشتریان و توانمندسازی سازمانها جهت برخورداری از نیروی انسانی متخصص در زمینه سئو علت اصلی تحقق خدمات آموزشی شرکت رایا پارس میباشد.
مشاوره رایگان ما
مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه
نویسی اختصاصی می باشد.لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد پکیج های تدوین
شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما میتوانید هر کدام از پکیج
ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را
به صورت native برنامه نویسی میکنیم شما میتوانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف
سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه
مشتریان خود میباشد.
برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیشفاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.
سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی اصولی و نه فریبکاری برای موتور جستجواست در جهت بهبود عملکرد سایت ما میباشد.
عملکرد بهتر سایت میتواند تاثیر به سزایی در افزایش رتبه و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو داشته باشد .
تعریف دقیق قیمت برای پروژه سئو به صورت دقیق امکان پذیر نیست اما میتوان خدمات سئو را در دسته های مختلف و دسته بندی شده قرار دهیم این دسته بندی خدمات در دسته های کاربردی و مرحله بندی قرار میگیرد.
خدمات آموزش سئو، تولید محتوا، مشاوره تخصصی و آنالیز سایت و سئو خارجی که با توجه به نیاز سازمانی شما و بودجه مورد نظزتان در یکی از دسته های خدمات بالا قرار میگیرد.
برای ارائه خدمات سئو سایت تضمین دقیق و شفافی وجود ندارد زیرا همواره الگوریتم های گوگل در حال تغییر و نوسان هستند و رفتار ثابت و قابل پیش بینی برای خدمات سئو سایت وجود ندارد اما تیم سئو رایا پارس با توجه به تجریه و سابقه خود در این راستا و الگوریتم شناسی و رفتار درست و اصولی بر طبق اصول سئو میتوانند چند قدم جلوتر از الگوریتم های گوگل رفتار کنند و تا کنون بالغ بر 300 واژه را در صفحه اول گوگل ثبت کرده اند.
سئو در مشهد یکی از خدمات ویژه رایا پارس است که به صورت اختصاصی برای ساکنین مشهد با خدمات ویژه انجام میشود.
هدف از ارائه خدمات سئو در مشهد رونق کسب و کار در شهر مشهد و کمک به مشاغل و سازمان ها جهت رشد و کسب و کار آنلاین آن ها میباشد که بتوانند با کمک متخصصان ما و با پرداخت هزینه کمتر به درآمد و جایگاه بالاتر برسند.
خدمات سئو در مشهد شرکت رایا پارس تنها شعار نیست ،بیشتر فعالان در حوزه سئو نمونه کار واضح و شفافی ندارد و تنها آمار و ارقام غیر واقعی بیان میکنند و شاید بهتر است بگوییم پروژه به نتیجه رسیده ای در صفحه اول گوگل ندارد.
شرکت رایا پارس به عنوان یک شرکت سئو در مشهد توانسته است بالغ بر 300 کلمه با میزان رقابت بالا به عنوان نمونه کار موفق در صفحه اول گوگل ثبت کند.
قرارداد های سئو در مشهد شرکت رایا پارس به صورت رسمی با درج زمان و قیمت ارائه میشود اعلام میگردد.
وقتی همه میگویند محتوا فقط یونیک باشد چطور آن را تولید کنیم؟
چگونه باید اصول نگارش فارسی را در متون فارسی رعایت کرد؟
ترفندهایی برای اصول صحیح نامهنگاری اداری
چگونه فرمت بندی مقاله انجام میشود؟
کدام نرمافزارها در حوزه بررسی سرقت ادبی بهتر هستند؟
پلاجیاریسم یا سرقت ادبی چگونه رخ میدهد؟
کاربرد متا تگ رفرش چیست؟
ابزار URL Inspection چیست و چه کاربردی دارد؟
زامبی پیج چیست؟ | انواع زامبی پیج کدام است؟
برای سئو سایت، بهترین طول محتوا چقدر است؟
اهمیت صفحه اول گوگل برای کسب و کارها
دلایل ایندکس نشدن صفحات در گوگل چیست؟
زنجیره تولید محصولات پروتئینی دیزباد، در راستای ارتقاء کیفیت محصولات پروتئینی اقدام به ارائه محصولات پروتئینی مختلف با برند مکتوس نموده است. اگرچه شرکتهای تشکیلدهنده زنجیره سالهاست که در این صنعت حضور مؤثری داشتهاند ولی به جهت همافزایی و دیگر مزایا اقدام به یکپارچهسازی و تشکیل زنجیره گردیده است. این زنجیره شامل 9 مزرعه پرورش مرغ مادر، 2 کارخانه جوجهکشی مدرن و 2 کارخانه دان مجهز بوده و با برخورداری از مزارع پرورش مرغ گوشتی، اقدام به تولید گوشت مرغ سالم و بدون آنتیبیوتیک با نظارت کامل بر کل بخشهای زنجیره نموده است که در تمام این مراحل اعم از تولید جوجه یکروزه،خوراک طیور، پرورش نیمچه گوشتی، حمل و نقل، کشتار، بستهبندی و عرضه در فروشگاهها، تحت نظر دامپزشکان و کارشناسان بهداشتی انجام میگیرد.
گروه معماری و دکوراسیون آرکا با پشتوانه ده ساله در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و غرفه های نمایشگاهی، طراحی نما و بازسازی منازل مسکونی و تجاری و همچنین طراحی باغ و ویلا در سال ۱۳۹۲ به شکل حرفه ای شکل گرفت . این گروه با بهره گیری از کارشناسان مجرب ، مهندسین معماری و طراحان داخلی و استفاده از متریال های روز همواره توانسته است با خلق طرح های خلاقانه و اجرای دقیق و اصولی رضایت مشتریان خود را بدست آورد . در حال حاضر این مجموعه یکی از تخصصی ترین مجموعه های فعال در زمینه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی در مشهد است که توانایی اجرا در کلیه شهرهای ایران را داراست.
سایت فروشگاهی بازار بزرگ کشاورزی با هدف ارتقاء خدمات کشاورزی در بخش تامین و توزیع هر چه بهتر اقلام کشاورزی در دسترس کشاورزان و مصرف کنندگان محترم قرار گرفته است. در فروشگاه آنلاین بازار بزرگ کشاورزی می توانید دامنه وسیعی از لوازم، اتصالات، انواع بذر، کود های کشاورزی را انتخاب نمایید. در این مجموعه تلاش شده است انواع محصولات در بسته بندی های مختلف مطابق با سلیقه مشتریان تامین و قابل عرضه باشد. همچنین برای نخستین بار مجموعه کاملی از خانواده محصولات آبیاری کلاسیک گردآوری و ارائه شده است.
اُردمی، مرجعی تخصصی در حوزههای زیبایی و تندرستی است که میکوشد آگاهی و شناخت شما را نسبت به کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش دهد. دو مقوله زیبایی و تندرستی، به دلیل اثرگذاری مستقیم و جدی بر سلامت جسمی و روحی افراد، همواره از جایگاه ویژهای برخوردار بودهاند. تنوع بسیار گسترده محصولات آرایشی و بهداشتی تحت نامهای تجاری مختلفِ شناخته شده و گمنام موجود در بازار (که هر روز، بر تعداد آنها افزوده میشود) نیز گواه این مدعاست. از این رو، شناسایی محصولات اصیل از میان انبوهی از محصولات موجود، به نحوی که اثربخشی و کارکرد مناسبی برای مصرفکنندگان داشته باشد، به کار بسیار دشوار و چالشبرانگیزی تبدیل شده است و بررسیهای پیش از خرید را ضروری مینماید.
فروشگاه اپل استور ماژان دارای مجوز رسمی از اتحادیه صوت و تصویر – موبایل و لوازم جانبی به همت کادری مجرب و متخصص به عنوان بزرگترین فروشگاه متمرکز در فروش و خدمات موبایل و تبلت و ... با رویکردی ویژه به محصولات اپل می باشد. ماژان مفتخر است به ارائه خدمات و تعمیرات با تکنسین های زبده و دوره دیده همراه با مجوز رسمی از اتحادیه محترم دستگاه های مخابراتی – ارتباطی و لوازم جانبی مشهد مقدس سعی در ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان دارد. سایت ماژان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با آخرین محصولات شرکت اپل آشنا شده و از آخرین اخبار آگاه شوید.