سئو در مشهد | سئو سایت | خدمات سئو و بهینه سازی سایت 100% تضمینی

سئو در مشهد یک خدمت ویژه از شرکت رایا پارس در جهت توانمند سازی و رشد ایده های سازمان ها در شهر مشهد می باشد.ما با کمک یک تیم قوی و مجموعه ای از متخصصان این حوزه با تجربیات ارزنده در صدد ارائه خدمات سئو در مشهد به صورت تخصصی برآمده ایم.سئو سایت یک هنر و علم برای بهینه سازی و ساختن صفحات جذاب برای موتورهای جستجو میباشد.تنها سه حرف کوچک SEO که برای اکثر مردم مساوی با عرق سرد ریختن و تلاش زیاد و طولانی مدت است، تلاشی در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان در فضای مجازی.در واقع سئو (Search engine optimization ) عبارت است از دستیابی به ترافیک هوشمند رایگان در موتور جستجو.در تعریف ساده تر،بهینه سازی جستجوگر را می توان روند ارتقا سایت برای در دسترس بودن آن برای بازدیدکنندگان مرتبط معنی کرد.بدیهی است که هرچه دسترسی به صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر باشد،شانس شما برای جذب و جلب توجه مشتری بیشتر است.

 

کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو هدف اصلی در سئو سایت!

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحه وب در موتورهای جستجو است. SEO تنها راه جذب ترافیک رایگان از انواع مختلف جستجوها ، از جمله جستجوی تصویر ، جستجوی ویدئو ، جستجوی آکادمیک ،جستجوی اخبار نیز میباشد.

SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ، نحوه کار موتورهای جستجو ، الگوریتم های برنامه ریزی شده توسط رایانه را که رفتار موتور جستجو را تعیین می کند ، آنچه افراد جستجو می کنند ، اصطلاحات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو ، و اینکه موتورهای جستجو توسط مخاطبان هدف آنها ترجیح داده می شود ، در نظر می گیرد. . SEO به این دلیل انجام می شود که وقتی وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری دارند ، یک وب سایت بازدید کننده بیشتری از یک موتور جستجو دریافت می کند. سپس این بازدید کنندگان به طور بالقوه می توانند به مشتری تبدیل شوند

هدف اصلی از سئو سایت کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو است.(منظور از رتبه برتر در موتور جستجو تنها موقعیت در صفحه 1 گوگل میتواند باشد زیرا اکثر افرادی که از موتورهای جستجو استفاده میکنند تنها به صفحه اول یا دوم نتایج نگاه میکنند.)

 

قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر گوگل نه تنها به جذب ترافیک بیشتر سایت شما کمک میکند بلکه به هدف اصلی شما از طراحی سایت که کسب سودآوری بیشتر است نزدیک است.این جا همان جایی است که بخش اعظمی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی دغدغه حضور در صفحات اول و چه بسا سه لینک اول در موتور جستجو گوگل را پیدا میکنند.اما برای  بیشتر مبتدیان ورود به این عرصه، سفر SEO  قبل از اینکه شروع شود به پایان میرسد زیرا نداشتن اطلاعات لازم نه تنها به کسب جایگاه در موتورهای جستجو کمک نمیکند بلکه شما را متحمل ضربه ای سنگین و سخت از جانب موتورهای جستجو میکند و دقیقا زمانی که فکر میکنید در یک مسیر درست در حال حرکت هستید با آپدیت شدن الگوریتم بعدی گوکل مانند یک تانک منفجر میشوید.

کسب جایگاه برتر توسط سئو

این جاست که این سوال در ذهن ما شکل میگیرد که موتور جستجو چیست؟سئو چیست؟ seo خود را به چه کسی باید واگذار کنیم؟ سئو کار کیست؟ بهینه سازی موتور جستجو در ظاهر امری ساده است اما در باطن فرآیندی با پیچیدگی بسیار زیاد است زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل از الگوریتم های پیچیده برای ارزیابی وب سایت ها استفاده میکنند.این الگوریتم ها به صورت منظم و پی در پی آپدیت میشود. از این رو فرآیند سئو دانش و مهارت لازم خود را می طلبد.

بیایید نگاهی تخصصی و تفکیک شده به یک پروژه بیندازیم اینکه از چه نقطه ای باید شروع کنیم و به چه نقطه ای باید برسیم.

برای درک بیشتر و بهتر این عبارت،آن را به سه بخش تقسیم کرده و هر بخش را به صورت جداگانه شرح می دهیم:

1-کیفیت بازدید:

شما می توانید تمامی کاربران دنیا را به عنوان بازدیدکننده وبسایت خود داشته باشید،اما اگر گوگل (یا هر موتور جستجو دیگری مانند بینگ و...) شما را به عنوان یک منبع فروش قطعات و سخت افزار اپل معرفی کند،در صورتی که شما در واقع یک تولیدکننده پوشاک باشید؛سایت شما کیفیت بازدید نخواهد داشت.شما باید به دنبال جذب مشتریانی باشید که واقعا به محصولاتی که شما ارائه می کنید علاقه مند باشند.

2-کمیت بازدید:

هنگامی که شما بازدیدکنندگان درست را برای وبسایت خود یافتید و به اصطلاح کیفیت بازدید شما بالاتر رفت،واضح است که تعداد بازدید (کمیت) بیشتر بهتر است.

3-نتایج طبیعی:

تبلیغات،بخش قابل توجهی از صفحات نتایج مرورگر را تشکیل می دهند.بازدید طبیعی شامل تمام بازدید هایی می شود که شما برای آن پولی پرداخت نمی کنید. به طور دقیق تر،تمامی بازدید های سایت شما که از طریق صفحات نتایج موتور جستجو بدست می آیند و شما برای آن ها هزینه ای نکرده اید،بازدید طبیعی محسوب می شوند.

این سه عامل،عوامل اصلی هستند که سئو با افزایش آن ها برای سایت شما،رتبه سایت را در صفحات نتایج جستجوگر بالاتر می برد.

سئو چگونه کار می کند؟

شاید تعریف شما از یک موتور جستجو وبسایتی باشد که شما به آن مراجعه کرده و موضوعی را در قسمت مشخص شده تایپ می کنید و مرورگر مورد استفاده شما،به صورت جادوئی لیست بلند بالایی از لینک وب پیج های مختلف را به شما ارائه می دهد که هرکدام امکان دارد به طور بالقوه دارای محتوا و اطلاعات موردنظر شما باشند.

این طرز دید اشتباه نیست؛اما آیا تا بحال قکر کرده اید چه چیزی پشت این لیست های جادویی قرار دارد؟ به نظر شما،این لیست ها بر چه پایه و اساسی رتبه بندی می شوند؟

موتور های جستجو مانند بینگ،گوگل و یا هر موتوری که شما از آن استفاده می کنید،رباتی به نام کراولر (خزنده) دارند که این ربات ها،تمام  صفحات وب را آنالیز می کنند؛از وبسایتی به وبسایت دیگر می روند و تمام اطلاعات صفحه را جمع آوری می کنند.اطلاعات جمع آوری شده توسط این ربات ها،به شکل کدهای صفر و یک به موتور جستجو بر می گردنند ،سپس،الگوریتم های تعریف شده و مشخص جستجوگر،شروع به اسکن این صفحات ایندکس از طریقصدها فاکتور و سیگنال رتبه بندی شده می کنند تا تعیین کنند سایت ها باید به چه ترتیبی در صفحات نتایج جستجو نشان داده شوند.

هرچه شما در سایت خودتان از فاکتورهای بیشتر و مهم تری استفاده کرده باشید،رتبه سایت شما در صفحات نتایج بالاتر خواهد بود.

جمع بندی کلی برای سئو:

کتابخانه ای بسیار بسیار بزرگ را در نظر بگیرید.این کتابخانه،صدها کتابدار،هزاران مشتری و میلیون ها کتاب دارد.کتاب دار ها با داشتن فاکتورهای خاصی این کتاب ها را بررسی می کنند،و سپس آن ها را در دسته بندی های گوناگون قرار می دهند.هرکدام از این کتاب ها نویسنده و ویراستار دارد،و این نویسنده ها و ویراستار ها،بسته به مهارت و استعدادشان کتاب را در دسترس عموم قرار می دهند. کتابدارهای این کتابخانه با بررسی کیفیت محتوای کتاب، بررسی علائم نگارشی، فضای کتاب و دقت و هنر بکار رفته در کتاب،آن ها را با نظم و ترتیب خاصی قرار می دهند تا مشتری بتواند راحت تر و سریع تر کتابی که نیاز دارد را با بهترین کیفیت بیابد.

این کتابخانه را می توان شبکه وب درنظر گرفت،کتابدار ها را موتور های جستجو،مشتری ها را مخاطبان و کتاب ها را سایت ها درنظر گرفت.موتورهای جستجو مانند کتابدار ها،سایت ها را با فاکتور های بخصوصی بررسی و آنالیز می کنند و بسته به کیفیت محتوا،فضای سایت و فاکتورهای دیگر آن ها را رتبه بندی می کنند تا مخاطبان بتوانند محتوای موردنظرشان را با بهترین کیفیت و به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن بیابند.

و اما نقش سئو سایت در اینجا،مانند نویسنده ها و ویراستار هاست که با ساختن یک وبسایت و شکل دادن به آن به بهترین شیوه ممکن توسط رعایت کردن انواع فاکتور ها و داشتن بهترین اطلاعات،سایت را در صفحات اول نتایج جستجو پدیدار می کنند.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی جستجوگر بخش اساسی از دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد؛زیرا هرساله مردم تریلیون ها جستجو در موتورهای جستجو انجام می دهند که معمولا با هدف تجاری و پیدا کردن محصولات و خدمات مختلف است.اکثرا،جستجو، منبع اولیه بازدید دیجیتال برای برند ها و دیگر کانال های مارکتینگ است.دسترسی بیشتر و رتبه بالاتر نسبت به رقیبان می تواند تاثیر بسیار بزرگی بر روی تجارت شما داشته باشد.

با این حال،نتایج جستجو در سال های اخیر به صورتی تکامل یافته اند که به کاربران پاسخ صریح و اطلاعات بیشتری بدهند که کاربر را در همان صفحه نتایج نگه دارند تا اینکه به صفحات دیگر بکشانند.همچنین به این نکته توجه داشته باشید که امکاناتی مانند نتایج غنی و پنل های اطلاعات در نتایج جستجو،دسترسی کاربر را افزایش داده و برای کاربر اطلاعات مستقیمی از شرکت شما فراهم می کند.

دو بخش اصلی بهینه سازی و سئو سایت

در حالت کلی فعالیت هایی که یک متخصص سئو بر روی یک سایت جهت بهینه سازی آن انجام میدهد به دو بخش سئو داخلی (on-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) تقسیم بندی میشود، که در ادامه به بیان جزئیات هر بخش به صورت ارائه یک چک لیست میپردازیم.

بهینه سازی و سئو سایتتعریف سئو داخلی (on-page seo)

سئو داخلی یا سئو on-page شامل فاکتورهایی برای رتبه بندی صفحات داخلی یک سایت میباشد که در صورتی که به درستی این فاکتورها رعایت شود تاثیر به سزایی در رتبه بندی و کسب جایگاه صفحات داخلی دارد و در صورتی که این عوامل نادیده گرفته شود چه بسا سایت متحمل ضربه ها و جریمه از سمت موتور جستجو گوکل شود.

مهمترین عوامل در سئو داخلی که به صورت یک چک لیست بیان میکنیم عبارتند از:

  • محتوای یک صفحه (content of page)

 

تعریف سئو داخلی و محتوای صفحات

محتوای صفحه مهمترین عامل برای کسب جایگاه در موتور جستجو گوگل میباشد.در واقع محتوا همان چیزی است که کاربران به خاطر آن وارد سایت یا صفحه ما شده اند، پس خیلی هم عجیب نیست که از نظر موتور جستجو گوگل محتوا پادشاه است. یک محتوای خوب باید دارای 2 ویژگی اساسی و مهم باشد. مورد اول این که به خوبی عرضه کننده تقاضا باشد و مورد دوم این که باید مرتبط با نیازهای روز کاربر باشد.

 

یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

  • انتخاب تگ عنوان مناسب (title tag)

انتخاب تایتل تگ (title tag) مناسب مهمترین عامل پس از محتوای با کیفیت در یک صفحه یا مقاله است. برچسب عنوان یا title tag  یک عنصر HTML  است که عنوان یک صفحه وب را مشخص میکند که در واقع یک توضیح دقیق و مختصر و بیان کلمات کلیدی موجود در آن صفحه میباشد.

 

نحوه ی صحیح نوشتن تگ عنوان مناسب

 

  • ساختار لینک ها و پیوند های داخلی

یک پیوند داخلی هوشمند پیوندی است که جستجوگرها اطمینان داده شود که سلسله مراتب رده بندی وب سایت به درستی در آن منعکس شده است.برای مثال به URL  زیر توجه کنید:

 

www.example.com/game/video-game-history

این فرمت URL  به طور کامل و واضح ساختار سلسله مراتبی لینک را نشان میدهد به صورتی که جستجوگرها تنها با نگاه کردن به این آدرس اینترنتی میتوانند بفهمند ویدئو موجود در این لینک مربوط به تاریخچه بازی های ویدئویی است نه صرفا به تاریخ که امری نامرتبط است. در واقع این سبک از ساختار URL ها باعث میشود حتی بدون خواندن و بررسی دقیق محتوا با یک ساختار لینک سازی صحیح درک خوبی از محتوای نوشته داشته باشد.

حال URL زیر را در نظر بگیرید:

www.example.com/title/hojhguh653646

نمونه لینک بالا یک لینک بد محسوب میشود، زیرا بر خلاف آدرس اینترنتی در مثال قبل یک ساختار سلسله مراتبی را نمایش نمیدهد، این آدرس بیان کننده عنوان صفحه نمیباشد و هیچ راهنمایی از محتوای صفحه در اختیار کاربران و موتورهای جستجو  قرار نمیدهد. ساختار URL ها از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک میکند تا اهمیت نسبی صفحات را درک کنند و صفحات مترادف مورد نظر را به هم اضافه نمایند.

  • تگ های H1  تا H6

در یک صفحه وب عنوان هایی که مطالب را در زبان HTML معرفی میکنند توسط برچسب های h1, h2, h3, h4, h5, h6 شناسایی میشوند که استفاده کردن از این برچسب ها به دلیل دنبال کردن 2 علت است. اولین دلیل کمک به خوانندگان است تا درک بهتری از آنچه میخوانند پیدا کنند و دیگری نشان دادن اطلاعات موجود در صفحه به موتورهای جستجو میباشد.

 

تگ H1 : کاربرد تگ H1 و نقش آن در سئو

 

توضیحات متا یا meta description درج توضیحات کلیدی مناسب و تخصصی تاثیری باورنکردنی بر میزان ترافیکی که به سمت سایت شما جذب میشود دارد و موجب افزایش رتبه بندی شما درSERP  میشود.

  • استفاده از تگ ALT  برای تصاویر

ALT یا برچسب برای یک تصویر در قالب یک متن جایگزین برای توصیف کردن موضوع تصویر به کار میرود.استفاده از تگ آلت در seo نقش بسیار مهمی دارد زیرا این تگ ها به موتورهای جستجو کمک میکند تا تصاویر را با محتوای وب سایت مرتبط کند و بتواند در SERPs به درستی رتبه بندی نماید.

 

نحوه ی صحیح درج تگ ALT  برای تصاویر

 

  • افزایش سرعت لود صفحات در موبایل

AMP یک نسخه سبک از یک صفحه وب است که از عناصر بسیاری تشکیل شده است که باعث میشود یک صفحه وب با سرعت بیشتری بارگیری شود. نکته ای که در استفاده از AMP  برای ما حائز اهمیت است این موضوع است که AMP تاثیری بر روی افزایش رتبه شما در گوگل ندارد اما به وسیله ی AMP میتوانید افزایش رتبه بندی برای رقبایتان را از بین ببرید.

amp چیست؟ آیا شما سایت خود را با amp  منطبق کرده اید؟

 

 

Off-page seo یا سئو خارجی

سئو off-page به مجموعه اقداماتی در خارج از وب سایت گفته میشود که بر رتبه سایت شما در SERPs تاثیر دارد. بهینه سازی سایت در خارج از سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبت سایت شما برای کاربران میباشد. در واقع سئو خارجی توسط دیگران بر روی سایت ما انجام میشود که در واقع تضمینی بر کیفیت مطالب و صفحات سایت ما از نظر کاربران میباشد در حالی که الگوریتم های موتور جستجو و عوامل تاثیر گذار بر رتبه بندی صفحات مدام در حال تغییر است عواملی که بر سئو خارجی ما تاثیر گذار است از نظر متخصصان سئو در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و نقش به سزایی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد.ساخت بک لینک در قلب سئو خارجی قرار دارد زیرا موتورهای جستجو از بک لینک ها به عنوان نشانه ایی از کیفیت محتوا استفاده می کنند.بنابراین برای دو سایت با سئو داخلی یکسان، سایتی که میزان بک لینک بیشتر و با کیفیت تری دارد در نتایج جستجو جایگاه بالاتری دارد.در حالت کلی ما سه نوع لینک داریم که با توجه به چگونگی به دست آوردن این لینک ها دسته بندی میشوند:

1-لینک های طبیعی 2-لینک های دستی ساخته شده 3-لینک هایی که خود به خود ایجاد میشوند.برای آشنایی با چگونگی ایجاد بک لینک و ساخت انواع لینک میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

معرفی انواع لینک و نحوه ی ساخت و جایگاه هر یک از آن ها

 

ساخت بک لینک شامل آیتم ها و تکنیک های مختلفی است که میتوان به ساخت بک لینک در شبکه های اجتماعی یا استفاده از بک لینک های رایگان و غیره اشاره کرد.اما نکته ای که بسیار مهم است و اهمیت دارد استفاده از روندی اصولی و تخصص بالا در این زمینه است که سایت مشمول جریمه از سمت موتورهای جستجو نشود.

 

تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی یا off-page

 

 

 

سئو کلاه سفید یا سئو کلاه سیاه ؟

سئو کلاه سفید اصطلاحی است که برای توصیف تمام تکنیک های اصولی بهینه سازی موتور جستجو مطابق با اصول اخلاقی و دستورالعمل های گوگل استفاده میشود در واقع اهداف در سئو کلاه سفید بلند مدت و به جای هر قسمتی به صفحه اول گوگل رسیدن بر روی رضایت کاربر و کیفیت محتوا تمرکر کنیم.

این اصطلاح اغلب اوقات در مقابل سئو کلاه سیاه استفاده میشود در واقع مانند فیلم های وسترن که آدم های خوب و بد با رنگ کلاه متفاوت رو به روی هم قرار میگیرند.در واقع seo کلاه سفید به تکنیک هایی میانبر مانند خرید بک لینک و یا لینک اسپم اتکا نمیکند.به جای این تکنیک ها تاکید اصلی بر محتوای با کیفیت و بهینه سازی کامل صفحات سایتتان بر تجربه کاربری عالی میباشد.

چگونه seo  کلاه سفید را انتخاب کنیم؟

نکته حائز اهمیت این مطلب است که سئو کلاه سئو در مقابل سئو کلاه سیاه قرار میگیرد و به معنای پیاده سازی تمامی قوانین و دستورالعمل های سئو است.

محتوای با کیفیت

سنگ بنای هر استراتژی seo  تولید محتوای جذاب و با کیفیت است که هدف جستجوی کاربران را برآورده میکند.برای نوشتن محتوای خوب تجزیه و تحلیل آنچه که افراد به دنبال آن هستند مهم است.

در این مرحله تحقیق مناسب کلمات کلیدی میتواند به شما در یاتن فرصت های بیشتر در قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل و افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتان کمک زیادی کند.

سئو تکنیکال

بسیاری از جنبه های فنی و تکنیکال وجود دارد که باید برای بستر سازی صحیح یک صفحه وب به درستی قبل از انجام هر کاری رعایت شود.

شاید برخی از این ویژگی ها بتوان استفاده از یک هاست مناسب و پر سرعت ، تولید محتوا با کیفیت ،ریسپانسیو بودن صفحات ،سرعت صفحات سایت، استفاده از url  کاربر پسند و یا در عوامل تاثیر گذار را نام برد.

Ux  مناسب

اگر چه طراحی و بهینه سازی تجربه کاربری دو فیلد جدای از هم هستند اما به صورت غیر مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر میگذارند زیرا اینجاست که هوش مصنوعی موتور جستجو گوگل از داده های رفتار کاربر برای ارائه بهترین نتایج جستجو استفاده میکنند.

لینک سازی داخلی

اگر چه خرید بک لینک یک امتیاز منفی برای وب سایت ها محسوب میشود اما به این معنی نسبت که از طریق روش های خاص نمیتوان به بهبود پروفایل لینک خود کمک کنیم.اگر محتوای ما محتوای کاربرپسند و خوبی باشد احتمال اینکه از بقیه سایت ها به وب سایت ما لینک داده شود بسیار زیاد است.اما در کنار رعایت این اصل هم میتوان از روش هایی از جمله استفاده از لینک شکسته ،تکنیک آسمان خراش یا ارسال ایمیل نیز برای بیشتر دیده شدن محتوا خود استفاده کرد.

روش کلاه سیاه به کلیه روش هایی گفته میشود که سعی در فریب موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبه های بالاتر دارد.

که در واقع شامل یک سری اقدامات ناخواسته و غیر اخلاقی با هدف سریعتر رسیدن به نتایج صدر موتور جستجو گوگل است.پس بهتر است بگوییم seo  کلاه سیاه در مقابل seo  کلاه سفید قرار میگیرد و اصطلاحی برای توصیف بهینه سازی موتور جستجو با دستورالعمل های موتور جستجو گوگل است.

تکنیک های کلاه سیاه

روش های کلاه سیاه زیادی وجود دارد که تعداد بسیار زیادی از آنا به سادگی توسط موتور جستجو با دستور العمل های موتور جستجو گوگل شناسایی شده است و به شدت با سایت هایی که از این روش ها استفاده میکنند و سایت ها را جریمه میکند و حتی جریمه های جبران ناپذیر!

Cloaking – نمایش محتوای متفاوت به کاربران و موتور جستجو

استفاده از متن مخفی – در واقع این متن قرار است به مخاطبان نمایش داده شود و فقط موتور جستجو این متن را بتواند ببینید.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی_keyword stuffing

سر ریز کلمات کلیدی در واقع این تکنیک کلاه سیاه زمانی اتفاق می افتد که تعداد دفعات بسیار زیادی از کلمات کلیدی خود در متن به منظور تاکید آن در فریب دادن ربات های گوگل استفاده میکنیم.

ریدایرکت مخفیانه- Redirect-sneaky

هدایت کردن کاربران یا ربات های موتور جستجو گوگل به یک url  متفاوت از آنچه انتظار میرود یعنی در واقع صفحاتی که کاربران میدیدند با آنچه ربات های گوگل میدیند بیار متفاوت بود.

با این کار صاحبان سایت ها سعی میکردند که با فریب دادن موتور جستجو گوگل کاری کنند که با کلید واژه های خاصی بتوانند رتبه کسب کنند.

ایجاد PBN-  شبکه خصوصی

ایجاد وب سایت هایی که با هدف لینک دادن به وب سایت های مشخص ایجاد میشود.

آیا از روش های کلاه سیاه در سئو استفاده کنیم؟

پاسخ منفی است! چرا؟؟

2 دلیل اصلی داریم دلیل اول اینکه غیر اخلاقی است و دلیل دوم اینکه بسیار خطرناک است.

 

سفارش سئو سایت خود را با خیال راحت به ما بسپارید!

 

سفارش سئو سایت

همانطور که در بالا بیان کردیم سئو ایجاد یک استراتژی جامع و موثر بازاریابی است که نتیجه آن رشد و موفقیت در کسب و کار شما میباشد.برای سئو سایت اصول و قواعدی نیاز است که بسیاری از قواعد و قوانین به صورت مناسب و صحیح در کنار هم نقش ایفا میکنند.رعایت اصولی و صحیح این قوانین و قواعد نیازمند آشنایی به الگوریتم های موتور جستجوو گوگل و مستلزم داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه میباشد.

اگر بخواهید به عنوان یک صاحب سایت سئو سایت را آموزش ببینید قطعا مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و طبیعتا باز هم فرصت رسیدگی به ملزومات وب سایت خود را نخواهید داشت.

سفارش سئو و بهینه سازی سایت راه حلی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه با خیالی آسوده میتوانند تاثیر مستقیم آن را بر افزایش درآمد و کسب و کار خود ببینید.

در همین راستا تیم تخصصی و حرفه ای رایا پارس در صدد رفع نیاز سفارش سئو سایت کارفرمایان بر آمده است و خدماتی نوین را ارائه نموده است.

 

 

خدمات سئو شرکت رایا پارس

خدمات سئو سایت شرکت رایا پارس

تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبایتان

تجزیه و تحلیل یک سایت از نظر فنی و محتوایی یک فعالیت پیچیده و زمان بر است که با توجه به شرایط فعلی یک پروژه و شرایط آینده آن در نظر گرفته میشود. اگر سایت شما در شرایط فعلی جایگاه مورد قبولی در موتور جستجو گوگل ندارد شما میتوانید از مشاوره تیم سئو شرکت رایا پارس پارس بهره ببرید و سایت خود را درکنار سایت رقبایتان برای پی بردن به نقاط ضعف و قدرت آن آنالیز نمایید.

کارشناسان تیم  رایا پارس  علاوه بر بیان نقاط ضعف سایت شما با ارائه راهکار و مشاوره تخصصی میتوانند به شما در جهت رفع این نواقص و ایرادات فنی و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو گوگل و افزایش ترافیک و نرخ تبدیل برای سایت شما یاری رسانند.

بعضی از مواردی که تیم رایا پارس پارس به تحلیل آن میپردازند:

1-آنالیز کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات برای سئو

2-تحلیل رقبا برای بررسی و کشف روشهای جذب مخاطب توسط آن ها

3-بررسی و بیان مشکلات فنی سئو داخلی و اعلام آن

4-ارائه روش هایی در خصوص بهبود و ارتقا خارجی برای جذب ترافیک و ورودی بیشتر به سمت سایت

همچنین شرکت رایا پارس خدمات متمایزی را برای سئو در مشهد ارائه داده است که از جمله این خدمات میتوان به پشتیبانی همراه با آموزش رایگان سئو به کاربران اشاره نمود.

 

بهبود رتبه سایت در موتور جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول موتور جستجو گوگل

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط تیم رایا پارس ارتقا رتبه سایت در موتور جستجو گوگل به ازای عبارات کلیدی مورد نظر میباشد.با سفارش سئو به تیم رایا پارس کسب رتبه برتر در موتور جستجو گوگل متعلق به شما خواهد بود زمانی که شما با نام تجاری خود و کلمات کلیدی مرتبط در حوزه فعالیتتان در رتبه های اول گوگل باشید بازار هدف شما را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی میکنند و در صورت رضایت از خدمات شما اقدام به برقراری ارتباط با شما میکنند.تمامی روشهای انجام شده برای کسب این جایگاه ها منطبق بر اصول و قواعد الگوریتم های روز گوگل به تلفیقی از seo-onpage  و seo-offpage است میباشد که توسط متخصصین این حوزه که در این شرکت فعالیت دارند انجام میشود.

کاهش رتبه الکسا

اکسا داده های ترافیکی مربوط به وب سایت ها را حفظ میکند و آن ها را در قالب یک رتبه که به رتبه الکسا معروف است ارائه میدهد. در واقع رتبه جهانی الکسا میزان محبوبیت سایت شما را در جهان نمایش میدهد و رتبه محلی آن محبوبیت در سطح کشور را بیان میکند. برای بررسی رتبه الکسا میتوانید Alexa traffic chorome extention  و یا افزونه seoQuak  را نصب نمایید. با این روش شما میتوانید رتبه هر صفحه ای را که باز میکنید را مشاهده نمایید. در سال های اخیر برای کاربران سایت ها ارزشمند بودن سایت ها و اهمیت دادن به رتبه الکسا بیش از قبل شده است. و از طرفی با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در فضای اینترنت رتبه الکسا میتواند معیار مناسبی برای ارزش گذاری این سایت ها باشد. مبنای رتبه گذاری الکسا چیست و این کاهش رتبه تا چه حدی میتواند اهمیت داشته باشد؟ در واقع رتبه الکسا با معیارها و فاکتورهای زیادی سنجیده میشود که در این میان میزان بازدید و تعداد بازدید اهمیت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر کاهش رتبه الکسا توسط تیم رایا پارس به صورت تخصصی انجام میگیرد.

 

عوامل تاثیرگذار بر کاهش رتبه الکسا

 

رایا پارس با استفاده از سیستم های به روز و پیشرفته با کمک متخصصان این حوزه با به کارگیری آخرین متد ها و الگوریتم های ارائه شده در این زمینه به شما در کاهش رتبه الکسا سایتتان یاری میرساند.

ارائه خدمات سئو تکنیکال

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی کد ها و تگ های html

طراحی نسخه AMP

پیاده سازی و نشانه گذاری و استاندارد سازی

خدمات سئو محلی یا LOCAL SEO

ثبت موقعیت مکانی یا MAP در گوگل

مدیریت نظرات و امتیازات و پرسش های کاربران

تولید محتوای مناسب

محتوا و seo دو مقوله جدا نشدنی و وابسته به هم هستند زیرا نه تنها یک محتوای با کیفیت به جذب ترافیک مخاطبان شما کمک میکند بلکه در انتشار آن محتوا توسط کاربران و جذب واقعی بک لینک توسط آن ها کمک به سزایی میکند. از این رو تیم تخصصی تولید محتوا رایا پارس در صدد ارائه خدماتی در این راستا برآمده است تا محتوا تخصصی شما را به صورت فنی و منطبق بر اصول و قواعد سئو تولید نماید.

تیم تولید محتوا در مشهد تخصصی شرکت رایا پارس متشکل از متخصصین حوزه سئو که دانش کافی و تسلط بر امور ترجمه را دارند میباشد، از این رو کلیه ی محتواهای تولید شده توسط ما در قالب مقالات 800 الی 1000 واژه ای با رعایت کلیه قواعد سئو و به کارگیری کلمات کلیدی با چگالی مناسب و عنوان مناسب با رعایت کلیه ی اصول نگارشی و محتوایی میباشد.

ارائه ابزار تخصصی تولید محتوا یا rewriter machine

ارائه ابزار تخصصی تولید محتوا

ماشین بازنویسی محتوا یا rewriter machine یک ابزار تولید محتوا ارائه شده توسط شرکت رایا پارس جهت تولید محتوا یونیک و غیر تکراری فارسی و فرصتی بالقوه و نامحدود برای صرفه جویی در هزینه های مالی و زمانی جهت مدیریت محتوا سایت ،شبکه های اجتماعی، وبلاگ های شما میباشد که در نتیجه آن ارتقا سئو سایت کسب جایگاه برتر در نتایج موتورهای جستجو شماست.

این ابزار به این گونه عمل میکند که با قراردادن یک متن در داخل آن و تنها فشردن یک دکمه متن مورد نظر بازنویسی شده و در واقع متن به نوشته ای یونیک تبدیل میشود.  

 

ارائه ابزار تخصصی تولید محتوا

 ابزار تخصصی تولید محتوا

 

برگزاری دوره ی آموزش سئو در مشهد

 

آموزش سئو در مشهد یکی دیگر از خدمات متمایز شرکت رایا پارس میباشد که در جهت رشد و ارتقا سطح علمی شرکت ها و سازمان ها و با هدف کمک به پرورش نیروهای انسانی متخصص درون سازمانی و بنا به درخواست مکرر مدیران سازمان ها و صاحبان کسب و کار به تحقق رسیده است. با توجه به اهمیت سئو سایت در بهبود رونق کسب و کار های آنلاین، آموزش چگونگی بهینه سازی سایت برای کسب بهترین جایگاه در موتور جستجوگر گوگل تبدیل به چالش بزرگی برای مدیران وب سایت ها شده است. ارائه راه کاری برای این چالش بزرگ ،رفع نیاز شما مشتریان و توانمند سازی سازمان ها جهت برخورداری از نیروی انسانی متخصص در زمینه سئو علت اصلی تحقق خدمات آموزشی شرکت رایا پارس می باشد. 

                                                                                           

سئو در مشهد همراه با آموزش رایگان

سئو در مشهد همراه با آموزش رایگان

شرکت رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی ارائه دهنده خدمات متمایز سئو در مشهد و بهینه سازی سایت در مشهد می باشد.این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصان و به کارگیری استراتژی های روز دنیای وب،خدماتی از جمله رونق کسب و کار شما در دنیای وب با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب سایت حرفه ای و توسعه نرم افزارهای حرفه ای و توسعه نرم افزارهای کاربردی و تمامی خدمات مربوط به سئو در مشهد را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با پشتیبانی مستمر و دلسوزانه به انجام میرساند.
اصلی ترین و متمایز ترین خدمت برای سئو در مشهد توسط ما،ارائه راهکارها و آموزش هایی است که بعد از پایان سئو سایت شما میتوانید مدیریت محتوایی و روند استراتژیک پشتیبانی سایت خود را به صورت کامل و به درستی انجام دهید.این آموزش به صورت کاربردی و عملی بر روی پنل سایت شما ارائه میشود تا شما با کمترین هزینه و بدون نیاز به نیروی متخصص بتوانید جایگاه های کسب شده خود را حفظ نمایید.
هدف اصلی از ارائه این خدمات توسط شرکت رایا پارس که یک شرکت سئو حرفه ای در مشهد است ایجاد فرصتی مناسب برای متخصصان حوزه های مختلف و صاحبان کسب  و کارهای اینترنتی است که نیروی متخصص و دانش کافی را برای سئو سایت خود ندارند از این رو نمیتوانند سهم خود را در دنیای وب تسخیر نمایند.
وجود یک تیم حرفه ای سئو و مدیر سئو نقش اساسی و مهمی در موفقیت و به نتیجه رسیدن اهداف یک سازمان در تسخیر دنیای دیجیتال دارد زیرا این امر مستلزم کنار هم قراردادن درست و صحیح کلیه ی تکنیک های تخصصی حوزه سئو مانند مدیریت محتوا یا content marketing  ، رعایت کلیه ی اصول سئو داخلی و خارجی در کنار هم، تحقیق و پیدا کردن کلید واژه های مناسب و همچنین داشتن دانش کافی و تجربه ی بسیار زیاد و آگاهی به الگوریتم های جدید موتورهای جستجو میباشد.
از این رو شرکت رایا پارس درصدد ارائه راه حل هایی برای مدیران مجموعه ها و سایت ها برآمده است که این راه حل ها در قالب ارائه خدمات ویژه برای سئو در مشهد میباشد.
سئو در مشهد به صورت تخصصی با آنالیز اولیه ورودی ها و بررسی نواقص و خطاهای سایت آغاز میشود و بعد از ارائه این گزارشات به چینش استراتژی در جهت رفع نواقص و بهبود جایگاه عبارات کلیدی و رنک سایت پرداخته میشود.اصلی ترین و متمایز ترین خدمت برای سئو در مشهد توسط ما ارائه راهکارها و آموزش هایی است که بعد از پایان سئو سایت شما میتوانید مدیریت محتوایی و روند استراتژیک پشتیبانی سایت خود را به صورت کامل و به درستی انجام دهید.
گزارشات ارائه شده توسط تیم سئو رایاپارس در سه فاز تدوین میشود:
مرحله اول: فاز بررسی اولیه میباشد که با بررسی سایت بدون دسترسی به پنل مدیریت و بخش کدهای سایت صورت میگیرد.
مرحله دوم: فاز بررسی ثانویه میباشد که با دسترسی کامل به بخش های مدیریتی سایت در قالب ارائه کامل تر به مشتری صورت میگیرد.
مرحله سوم: که در صورت تایید و اعلام هزینه به مشتری انجام میشود بررسی رقبا سایت و آنالیز تخصصی با نرم افزارهای تخصصصی این حوزه مانند ahref و semrush  و moz و lighthouse و gtmetrix و سایر ابزارهای تخصصی میباشدکه در این حالت عبارات کلیدی مورد نظر ارائه میشود و کلیه رقبا سایت هدف آنالیز میشود و طی مدت زمان اعلام شده کلیه نواقص سایت برطرف میشود و عبارات هدف در جایگاه رتبه های اول گوگل قرار میگیرند.
لازم به ذکر است آنالیز سایت شما در تیم سئو رایا پارس از طریق کارشناسان و متخصصین این حوزه که سالیان متمادی به دانش و کسب تجربه و تحقیق بر بروی الگوریتم های گوگل با تلفیق دانش و استراتژی پرداخته اند به انجام میرسد.
شرکت رایا پارس با سئو در مشهد در سالهای اخیر با کسب نامی نیک و سابقه ای درخشان توانسته مشتریان زیادی را از شهر مشهد و سایر شهرهای مختلف ایران کسب نماید.
جهت مشاوره رایگان تنها کافیست از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید،لطفا آدرس سایت خود را به همراه عبارات کلیدی مورد نظر و اطلاعات تماس، در فرم زیر تکمیل نمایید تا پس از بررسی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و آنالیز سایت شما را در قالب یک گزارش کامل در اختیارتان قرار دهند.

مشاوره رایگان ما

مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما میتوانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی میکنیم شما میتوانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود میباشد.
برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی اصولی و نه فریبکاری برای موتور جستجواست در جهت بهبود عملکرد سایت ما میباشد.
عملکرد بهتر سایت میتواند تاثیر به سزایی در افزایش رتبه و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو داشته باشد .

تعریف دقیق قیمت برای پروژه سئو به صورت دقیق امکان پذیر نیست اما میتوان خدمات سئو را در دسته های مختلف و دسته بندی شده قرار دهیم این دسته بندی خدمات در دسته های کاربردی و مرحله بندی قرار میگیرد.
خدمات آموزش سئو، تولید محتوا، مشاوره تخصصی و آنالیز سایت و سئو خارجی که با توجه به نیاز سازمانی شما و بودجه مورد نظزتان در یکی از دسته های خدمات بالا قرار میگیرد.

برای ارائه خدمات سئو سایت تضمین دقیق و شفافی وجود ندارد زیرا همواره الگوریتم های گوگل در حال تغییر و نوسان هستند و رفتار ثابت و قابل پیش بینی برای خدمات سئو سایت وجود ندارد اما تیم سئو رایا پارس با توجه به تجریه و سابقه خود در این راستا و الگوریتم شناسی و رفتار درست و اصولی بر طبق اصول سئو میتوانند چند قدم جلوتر از الگوریتم های گوگل رفتار کنند و تا کنون بالغ بر 300 واژه را در صفحه اول گوگل ثبت کرده اند.

سئو در مشهد یکی از خدمات ویژه رایا پارس است که به صورت اختصاصی برای ساکنین مشهد با خدمات ویژه انجام میشود.
هدف از ارائه خدمات سئو در مشهد رونق کسب و کار در شهر مشهد و کمک به مشاغل و سازمان ها جهت رشد و کسب و کار آنلاین آن ها میباشد که بتوانند با کمک متخصصان ما و با پرداخت هزینه کمتر به درآمد و جایگاه بالاتر برسند.

خدمات سئو در مشهد شرکت رایا پارس تنها شعار نیست ،بیشتر فعالان در حوزه سئو نمونه کار واضح و شفافی ندارد و تنها آمار و ارقام غیر واقعی بیان میکنند و شاید بهتر است بگوییم پروژه به نتیجه رسیده ای در صفحه اول گوگل ندارد.
شرکت رایا پارس به عنوان یک شرکت سئو در مشهد توانسته است بالغ بر 300 کلمه با میزان رقابت بالا به عنوان نمونه کار موفق در صفحه اول گوگل ثبت کند.

قرارداد های سئو در مشهد شرکت رایا پارس به صورت رسمی با درج زمان و قیمت ارائه میشود اعلام میگردد.