سئو در مشهد و بهینه سازی سایت 100% تضمینی

سئو در مشهد و بهینه سازی سایت 100% تضمینی

سئو در مشهد یک خدمت ویژه از شرکت رایا پارس در جهت توانمند‌سازی و رشد ایده‌های سازمان‌ها در شهر مشهد می‌باشد. ما با کمک یک تیم قوی و مجموعه‌ای از متخصصان این حوزه با تجربیات ارزنده در صدد ارائه خدمات سئو در مشهد به صورت تخصصی برآمده‌ایم. همانطور که می‌دانید سئو سایت یک هنر و علم برای بهینه‌سازی و ساختن صفحات جذاب برای موتورهای جستجو می‌باشد. تنها سه حرف کوچک SEO که برای اکثر مردم مساوی با عرق سرد ریختن و تلاش زیاد و طولانی مدت است، تلاشی در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان در فضای مجازی. در واقع سئو (Search engine optimization) عبارت است از دستیابی به ترافیک هوشمند رایگان در موتور جستجو. در تعریف ساده‌تر، بهینه‌سازی جستجوگر را می‌توان روند ارتقا سایت برای در دسترس بودن آن برای بازدیدکنندگان مرتبط معنی کرد. بدیهی است که هرچه دسترسی به صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر باشد، شانس شما برای جذب و جلب توجه مشتری بیشتر است.

 

چرا رایا پارس و چرا سئو در مشهد با رایا پارس را تجربه کنید؟

شرکت رایا پارس با بیش از یک دهه سابقه اجرایی و راهبری پروژه‌های استارتاپی تجربه بسیار زیادی در راهبری پروژه‌های سئو و طراحی سایت دارد و از این رو می‌تواند با در اختیار قرار دادن تجربیات خود در خدمات کسب و کارهای شهر مشهد ضامن این باشد که شما را به برند شماره یک شهر تبدیل کند.

ما با در نظر گرفتن بودجه محدود و نیاز سازمان شما به حضور در صفحه اول گوگل بهترین نوع قرارداد و مقرون به صرفه‌ترین شیوه را برای کسب و کار شما در نظر می‌گیریم و به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خدمات اصلی ما به عنوان بهترین شرکت سئو مشهد شامل:

مشاوره تخصصی سئو در مشهد در زمینه پیدا کردن عبارات کلیدی و ارائه بهترین مسیر برای رشد وب سایتتان

آنالیز اختصاصی سایت در مشهد و ارائه گزارش خطاهای فنی و محتوایی وب سایتتان

آموزش سئو در مشهد به صورت صد در صد کاربردی منطبق بر استانداردهای سئو 2022

راهبری و اجرای پروژه سئو شما در زمان‌بندی صحیح و ارائه گزارش اصولی

تضمین کیفیت و گرفتن نتیجه برای برند شماره یک در شهر مشهد شدن

کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو هدف اصلی در سئو سایت!

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحه وب در موتورهای جستجو است. SEO تنها راه جذب ترافیک رایگان از انواع مختلف جستجوها، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدئو، جستجوی آکادمیک و جستجوی اخبار نیز می‌باشد.

SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی‌، نحوه کار موتورهای جستجو، الگوریتم‌های برنامه‌ریزی شده توسط رایانه را که رفتار موتور جستجو را تعیین می‌کند، آنچه افراد جستجو می‌کنند، اصطلاحات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو‌، و اینکه موتورهای جستجو توسط مخاطبان هدف آنها ترجیح داده می‌شود، در نظر می‌گیرد. SEO به این دلیل انجام می‌شود که وقتی وب‌سایت‌ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری دارند، یک وب سایت بازدید‌کننده بیشتری از یک موتور جستجو دریافت می‌کند. سپس این بازدید‌کنندگان به طور بالقوه می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

هدف اصلی از سئو در مشهد کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو است. (منظور از رتبه برتر در موتور جستجو تنها موقعیت در صفحه 1 گوگل می‌تواند باشد زیرا اکثر افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند تنها به صفحه اول یا دوم نتایج نگاه می‌کنند.)

قرار گرفتن سایت شما در رتبه‌های برتر گوگل نه تنها به جذب ترافیک بیشتر سایت شما کمک می‌کند بلکه به هدف اصلی شما از طراحی سایت در مشهد که کسب سودآوری بیشتر است نزدیک است. این جا همان جایی است که بخش اعظمی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی دغدغه حضور در صفحات اول و چه بسا سه لینک اول در موتور جستجو گوگل را پیدا می‎‌کنند. اما برای بیشتر مبتدیان ورود به این عرصه، سفر SEO  قبل از اینکه شروع شود به پایان می‌رسد زیرا نداشتن اطلاعات لازم نه تنها به کسب جایگاه در موتورهای جستجو کمک نمی‌کند بلکه شما را متحمل ضربه‌ای سنگین و سخت از جانب موتورهای جستجو می‌کند و دقیقا زمانی که فکر می‌کنید در یک مسیر درست در حال حرکت هستید با آپدیت شدن الگوریتم بعدی گوکل مانند یک تانک منفجر می‌شوید.

یکی از راهکارهایی که می‌توان از طریق آن به مشتری بیشتر دست پیدا کرد، قطعا همین سئو است. حالا اگر بخواهیم خود مسئله سئو را برای شما مطرح کنیم، بهتر است بدانید که سئو (SEO) در حقیقت مخفف کلمه Search Engine Optimization است. معنای لغوی این اصطلاح "بهینه سازی موتورهای جستجو" می‌باشد. حال سوال اصلی اینجاست که بهینه‌سازی موتورهای جستجو دقیقا روی چه فعالیت‌هایی تمرکز دارد؟ بهتر است بدانید که به مجموعه اقدامات و فرآیندهایی که در طی آن می‌توان کل سایت یا یک صفحه خاص از آن را به واسطه یک یا چند کلیدواژه بهبود بخشید، سئو سایت می‌گویند که از طریق آن می‌توان انتظار افزایش رتبه داشت. به این ترتیب پس از افزایش رتبه قاعدتا افزایش ترافیک ورودی از موتورهای جستجو را به دنبال خواهد داشت.

اینجاست که این سوال در ذهن ما شکل می‌گیرد که موتور جستجو چیست؟ سئو چیست؟ seo خود را به چه کسی باید واگذار کنیم؟ سئو کار کیست؟ بهینه سازی موتور جستجو در ظاهر امری ساده است اما در باطن فرآیندی با پیچیدگی بسیار زیاد است زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل از الگوریتم‌های پیچیده برای ارزیابی وبسایت‌ها استفاده می‌کنند. این الگوریتم‌ها به صورت منظم و پی‌در‌پی آپدیت می‌شود. از این رو فرآیند سئو دانش و مهارت لازم خود را می طلبد.

بیایید نگاهی تخصصی و تفکیک شده به یک پروژه بیندازیم اینکه از چه نقطه‌ای باید شروع کنیم و به چه نقطه‌ای باید برسیم.

برای درک بیشتر و بهتر این عبارت، آن را به سه بخش تقسیم کرده و هر بخش را به صورت جداگانه شرح می‌دهیم:

1-کیفیت بازدید:

شما می‌توانید تمامی کاربران دنیا را به عنوان بازدیدکننده وبسایت خود داشته باشید، اما اگر گوگل (یا هر موتور جستجو دیگری مانند بینگ و ...) شما را به عنوان یک منبع فروش قطعات و سخت‌افزار اپل معرفی کند، در صورتی که شما در واقع یک تولیدکننده پوشاک باشید؛ سایت شما کیفیت بازدید نخواهد داشت. شما باید به دنبال جذب مشتریانی باشید که واقعا به محصولاتی که شما ارائه می‌کنید علاقه‌مند باشند.

2-کمیت بازدید:

هنگامی که شما بازدیدکنندگان درست را برای وبسایت خود یافتید و به اصطلاح کیفیت بازدید شما بالاتر رفت، واضح است که تعداد بازدید (کمیت) بیشتر بهتر است.

3-نتایج طبیعی:

تبلیغات، بخش قابل توجهی از صفحات نتایج مرورگر را تشکیل می‌دهند. بازدید طبیعی شامل تمام بازدید‌هایی می‌شود که شما برای آن پولی پرداخت نمی‌کنید. به طور دقیق‌تر، تمامی بازدیدهای سایت شما که از طریق صفحات نتایج موتور جستجو بدست می‌آیند و شما برای آن‌ها هزینه‌ای نکرده‌اید، بازدید طبیعی محسوب می‌شوند.

این سه عامل، عوامل اصلی هستند که سئو با افزایش آن‌ها برای سایت شما، رتبه سایت را در صفحات نتایج جستجوگر بالاتر می‌برد.

سئو چگونه کار می‌کند؟

شاید تعریف شما از یک موتور جستجو وبسایتی باشد که شما به آن مراجعه کرده و موضوعی را در قسمت مشخص شده تایپ می‌کنید و مرورگر مورد استفاده شما، به صورت جادوئی لیست بلند بالایی از لینک وب پیج‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهد که هرکدام امکان دارد به طور بالقوه دارای محتوا و اطلاعات موردنظر شما باشند.

این طرز دید اشتباه نیست؛ اما آیا تا بحال قکر کرده‌اید چه چیزی پشت این لیست‌های جادویی قرار دارد؟ به نظر شما، این لیست‌ها بر چه پایه و اساسی رتبه‌بندی می‌شوند؟

موتور‌های جستجو مانند بینگ، گوگل و یا هر موتوری که شما از آن استفاده می‌کنید، رباتی به نام کراولر (خزنده) دارند که این ربات‌ها، تمام صفحات وب را آنالیز می‌کنند؛ از وبسایتی به وبسایت دیگر می‌روند و تمام اطلاعات صفحه را جمع‌آوری می‌کنند. اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این ربات‌ها، به شکل کدهای صفر و یک به موتور جستجو بر می‌گردنند، سپس الگوریتم‌های تعریف شده و مشخص جستجوگر، شروع به اسکن این صفحات ایندکس از طریق صدها فاکتور و سیگنال رتبه‌بندی شده می‌کنند تا تعیین کنند سایت‌ها باید به چه ترتیبی در صفحات نتایج جستجو نشان داده شوند.

هرچه شما در سایت خودتان از فاکتورهای بیشتر و مهم‌تری استفاده کرده باشید، رتبه سایت شما در صفحات نتایج بالاتر خواهد بود.

جمع بندی کلی برای سئو:

کتابخانه‌ای بسیار بسیار بزرگ را در نظر بگیرید. این کتابخانه، صدها کتابدار، هزاران مشتری و میلیون‌ها کتاب دارد. کتاب‌دارها با داشتن فاکتورهای خاصی این کتاب‌ها را بررسی می‌کنند، و سپس آن‌ها را در دسته‌بندی‌های گوناگون قرار می‌دهند.هرکدام از این کتاب‌ها نویسنده و ویراستار دارد، و این نویسنده‌ها و ویراستارها، بسته به مهارت و استعدادشان کتاب را در دسترس عموم قرار می‌دهند. کتابدارهای این کتابخانه با بررسی کیفیت محتوای کتاب، بررسی علائم نگارشی، فضای کتاب و دقت و هنر بکار رفته در کتاب، آن‌ها را با نظم و ترتیب خاصی قرار می‌دهند تا مشتری بتواند راحت‌تر و سریع‌تر کتابی که نیاز دارد را با بهترین کیفیت بیابد.

این کتابخانه را می‌توان شبکه وب درنظر گرفت، کتابدار‌ها را موتورهای جستجو، مشتری‌ها را مخاطبان و کتاب‌ها را سایت‌ها درنظر گرفت. موتورهای جستجو مانند کتابدارها،سایت‌ها را با فاکتورهای بخصوصی بررسی و آنالیز می‌کنند و بسته به کیفیت محتوا، فضای سایت و فاکتورهای دیگر آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند تا مخاطبان بتوانند محتوای موردنظرشان را با بهترین کیفیت و به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن بیابند.

و اما نقش سئو سایت در اینجا، مانند نویسنده‌ها و ویراستار هاست که با ساختن یک وبسایت و شکل دادن به آن به بهترین شیوه ممکن توسط رعایت کردن انواع فاکتور‌ها و داشتن بهترین اطلاعات، سایت را در صفحات اول نتایج جستجو پدیدار می‌کنند.

 

سئو در مشهد

 

سئو در مشهد از دروغ تا واقعیت

این روزها شاهد شرکت های سئو و افراد غیر متخصص بسیار زیادی هستیم که به عنوان یک متخصص سئو خود را معرفی میکنند و با مبالغ بالا قرار داد های سنگین را امضا میکنند و نه تنها زمان و سرمایه کارفرما را هدر میدهند بلکه وجه اصلی سئو و جایگاه آن را خراب میکنند.

در هنگام عقد قرارداد برای کارفرمای محترم در نظر گرفتن نکات زیر برای صحت تخصص و اعتبار شرکت الزامیست:

سابقه فرد را در نوع پروژه خود در نظر بگیرید

چرا؟؟؟؟زیرا در حوزه سئو همه افراد تخصص لازم بر روی همه نوع تیپ سایت ها را ندارند برای مثال فردی که تجربه کار کردن بر روی سایت های فروشگاهی را ندارد نمیتواند بایک سایت با دسته بندی بسیار زیاد ارتباط برقرار کند و سایت را به نتیجه برساند در نتیجه نه تنها زمان و سرمایه کارفرما هدر میرودی بلکه سایت به یک تکیه سوخته تبدیل میشود که سئو سایت برای متخصص سئو بعدی بسیار سخت تر میشود و شاید غبر ممکن!

 

نمونه کارهای قبلی فرد و  شرکت مورد نظر را بررسی کنید

ادعای افراد به عنوان کارشناس سئو این روزها بسیار زیاد شده است اما تنها عاملی که میتواند سندی بر این ادعا باشد نمونه کارهای قبل است شاید فردی یک دوره آموزشی گذرانده است و بعد از آن یک پروژه ساده را توانسته به نتیجه برساند و درکی از سختی عبارات مورد نظر شما ندارد به همین علت شما هستید که با آنالیز و بررسی نمونه کارها میتوانید این عامل اساسی را بررسی کنید.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

بهینه‌سازی جستجوگر بخش اساسی از دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می‌دهد؛ زیرا هرساله مردم تریلیون‌ها جستجو در موتورهای جستجو انجام می‌دهند که معمولا با هدف تجاری و پیدا کردن محصولات و خدمات مختلف است. اکثرا، جستجو، منبع اولیه بازدید دیجیتال برای برند‌ها و دیگر کانال‌های مارکتینگ است. دسترسی بیشتر و رتبه بالاتر نسبت به رقیبان می‌تواند تاثیر بسیار بزرگی بر روی تجارت شما داشته باشد.

با این حال، نتایج جستجو در سال‌های اخیر به صورتی تکامل یافته‌اند که به کاربران پاسخ صریح و اطلاعات بیشتری بدهند که کاربر را در همان صفحه نتایج نگه‌دارند تا اینکه به صفحات دیگر بکشانند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که امکاناتی مانند نتایج غنی و پنل‌های اطلاعات در نتایج جستجو، دسترسی کاربر را افزایش داده و برای کاربر اطلاعات مستقیمی از شرکت شما فراهم می‌کند.

نکته قابل توجه این موضوع است که در کنار مبحث سئو بحث آموزش سئو در مشهد نیز اهمیت بسیار زیادی دارد که به همین منظور ما در آکادمی را یا پارس صفر تا صد آموزش سئو را به صورت صددرصد کاربردی مورد بررسی و آموزش قرار داده‌ایم.

دو بخش اصلی بهینه سازی و سئو سایت

در حالت کلی فعالیت‌هایی که یک متخصص سئو بر روی یک سایت جهت بهینه‌سازی آن انجام می‌دهد و قبل از آموزش سئو باید بداند به دو بخش سئو داخلی (on-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) تقسیم‌بندی می‌شود، که در ادامه به بیان جزئیات هر بخش به صورت ارائه یک چک لیست می‌پردازیم.

تعریف سئو داخلی (on-page seo)

سئو داخلی یا سئو on-page شامل فاکتورهایی برای رتبه‌بندی صفحات داخلی یک سایت می‌باشد که در صورتی که به درستی این فاکتورها رعایت شود تاثیر به سزایی در رتبه‌بندی و کسب جایگاه صفحات داخلی دارد و در صورتی که این عوامل نادیده گرفته شود چه بسا سایت متحمل ضربه‌ها و جریمه از سمت موتور جستجو گوکل شود.

مهم‌ترین عوامل در سئو داخلی که به صورت یک چک لیست بیان می‌کنیم عبارتند از:

  • محتوای یک صفحه (content of page)

محتوای صفحه مهم‌ترین عامل برای کسب جایگاه در موتور جستجو گوگل می‌باشد. در واقع محتوا همان چیزی است که کاربران به خاطر آن وارد سایت یا صفحه ما شده‌اند، پس خیلی هم عجیب نیست که از نظر موتور جستجو گوگل محتوا پادشاه است. یک محتوای خوب باید دارای 2 ویژگی اساسی و مهم باشد. مورد اول این که به خوبی عرضه‌کننده تقاضا باشد و مورد دوم این که باید مرتبط با نیازهای روز کاربر باشد.

 

آموزش تولید محتوا در مشهد

 

همچنین بخش مهم در موفقیت یک محتوا و سئو سایت انتخاب اصولی و صحیح کلمه کلیدی است. برای این منظور  ابتدا با انواع کلمه کلیدی آشنا شوید.

  • کلمات کلیدی short tail
  • کلمات کلیدی mid tail
  • کلمات کلیدی long tail

کلمات کلیدی کوتاه  (short tail)

کلمات کلیدی short tail که به کلمات کلیدی کوتاه نیز معروف هستند؛ شامل عباراتی می‌شوند که از یک واژه تشکیل شده‌اند. به عنوان نمونه، شما سایتی در حوزه کاری فروش لباس دارید. با کلمه کلیدی لباس این سایت را سئو می‌کنید. یعنی شما از واژه کلیدی کوتاه برای سایتتان استفاده کرده‌اید.

این نوع از کلمات به دلیل سرچ بالایی که دارند؛ جزء کلمات پر رقابت محسوب می‌شوند و علاوه بر اینکه سئو سختی دارند؛ برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب نیستند.

کلمات کلیدی mid tail

این نوع کلمات نیز مفهوم کلی از نیاز کاربران را پوشش می‌دهد اما انتخاب مناسبی برای کلمه کلیدی اصلی صفحات سایت نیستند.

کلمات کلیدی long tail

long tail یا کلمات کلیدی دنباله‌دار جزء بهترین انتخاب‌ها برای واژه کلیدی هستند. زیرا به طور کامل نیاز کاربران را پوشش می‌دهند. این نوع عبارات معمولا بین 3 تا 5 کلمه می‌باشند. به عنوان مثال، برای فروشگاه اینترنتی فروش لباس می‌توان از عبارت خرید بهترین پیراهن یا خرید پیراهن ارزان استفاده کرد. این نوع عبارات نسبت به سایر انواع کلمات کلیدی سرچ کمتری دارند اما کلمات هدفمندی بوده و می‌تواند برای شما افزایش فروش و ورودی کاربران را به همراه داشته باشد.

پس برای موفقیت بیشتر در سئو سایت و کسب رتبه گوگل بهتر است از عبارات کلیدی دنباله‌دار استفاده نمایید. همچنین اگر با اصول و قواعد یافتن کلمه کلیدی آشنایی ندارید؛ می‌توانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی استفاده کرده تا عباراتی مناسب با کسب و کار خود را پیدا نمایید.

یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • انتخاب تگ عنوان مناسب (title tag)

انتخاب تایتل تگ (title tag) مناسب مهم‌ترین عامل پس از محتوای با کیفیت در یک صفحه یا مقاله است. برچسب عنوان یا title tag  یک عنصر HTML  است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می‌کند که در واقع یک توضیح دقیق و مختصر و بیان کلمات کلیدی موجود در آن صفحه می‌باشد.

نحوه ی صحیح نوشتن تگ عنوان مناسب

  • ساختار لینک‌ها و پیوند‌های داخلی

یک پیوند داخلی هوشمند پیوندی است که جستجوگرها اطمینان داده شود که سلسله مراتب رده‌بندی وب سایت به درستی در آن منعکس شده است. برای مثال به URL  زیر توجه کنید:

www.example.com/game/video-game-history

این فرمت URL به طور کامل و واضح ساختار سلسله مراتبی لینک را نشان می‌دهد به صورتی که جستجوگرها تنها با نگاه کردن به این آدرس اینترنتی می‌توانند بفهمند ویدئو موجود در این لینک مربوط به تاریخچه بازی‌های ویدئویی است نه صرفا به تاریخ که امری نامرتبط است. در واقع این سبک از ساختار URL‌ها باعث می‌شود حتی بدون خواندن و بررسی دقیق محتوا با یک ساختار لینک‌سازی صحیح درک خوبی از محتوای نوشته داشته باشد.

حال URL زیر را در نظر بگیرید:

www.example.com/title/hojhguh653646

نمونه لینک بالا یک لینک بد محسوب می‌شود، زیرا بر خلاف آدرس اینترنتی در مثال قبل یک ساختار سلسله مراتبی را نمایش نمی‌دهد، این آدرس بیان‌کننده عنوان صفحه نمی‌باشد و هیچ راهنمایی از محتوای صفحه در اختیار کاربران و موتورهای جستجو  قرار نمی‌دهد. ساختار URL‌ها از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا اهمیت نسبی صفحات را درک کنند و صفحات مترادف مورد نظر را به هم اضافه نمایند.

  • تگ های H1  تا H6

در یک صفحه وب عنوان‌هایی که مطالب را در زبان HTML معرفی می‌کنند توسط برچسب‌های h1, h2, h3, h4, h5, h6 شناسایی می‌شوند که استفاده کردن از این برچسب‌ها به دلیل دنبال کردن 2 علت است. اولین دلیل کمک به خوانندگان است تا درک بهتری از آنچه می‌خوانند پیدا کنند و دیگری نشان دادن اطلاعات موجود در صفحه به موتورهای جستجو می‌باشد.

تگ H1 : کاربرد تگ H1 و نقش آن در سئو

توضیحات متا یا meta description درج توضیحات کلیدی مناسب و تخصصی تاثیری باورنکردنی بر میزان ترافیکی که به سمت سایت شما جذب می‌شود دارد و موجب افزایش رتبه‌بندی شما درSERP  می‌شود.

  • استفاده از تگ ALT  برای تصاویر

ALT یا برچسب برای یک تصویر در قالب یک متن جایگزین برای توصیف کردن موضوع تصویر به کار می‌رود.استفاده از تگ آلت در seo نقش بسیار مهمی دارد زیرا این تگ‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا تصاویر را با محتوای وب‌سایت مرتبط کند و بتواند در SERPs به درستی رتبه بندی نماید.

نحوه ی صحیح درج تگ ALT  برای تصاویر

  • افزایش سرعت لود صفحات در موبایل

AMP یک نسخه سبک از یک صفحه وب است که از عناصر بسیاری تشکیل شده است که باعث می‌شود یک صفحه وب با سرعت بیشتری بارگیری شود. نکته‌ای که در استفاده از AMP  برای ما حائز اهمیت است این موضوع است که AMP تاثیری بر روی افزایش رتبه شما در گوگل ندارد اما به وسیله ی AMP می‌توانید افزایش رتبه‌بندی برای رقبایتان را از بین ببرید.

amp چیست؟ آیا شما سایت خود را با amp  منطبق کرده اید؟

Off-page seo یا سئو خارجی

سئو off-page به مجموعه اقداماتی در خارج از وب سایت گفته می‌شود که بر رتبه سایت شما در SERPs تاثیر دارد. بهینه‌سازی سایت در خارج از سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبیت سایت شما برای کاربران می‌باشد. در واقع سئو خارجی توسط دیگران بر روی سایت ما انجام می‌شود که در واقع تضمینی بر کیفیت مطالب و صفحات سایت ما از نظر کاربران می‌باشد در حالی که الگوریتم‌های موتور جستجو و عوامل تاثیر‌گذار بررتبه‌بندی صفحات مدام در حال تغییر است عواملی که بر سئو خارجی ما تاثیر گذار است از نظر متخصصان سئو در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و نقش به سزایی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو دارد. ساخت بک لینک در قلب سئو خارجی قرار دارد زیرا موتورهای جستجو از بک لینک‌ها به عنوان نشانه‌ای از کیفیت محتوا استفاده می‌کنند. بنابراین برای دو سایت با سئو داخلی یکسان، سایتی که میزان بک لینک بیشتر و با کیفیت‌تری دارد در نتایج جستجو جایگاه بالاتری دارد. در حالت کلی ما سه نوع لینک داریم که با توجه به چگونگی به دست آوردن این لینک‌ها دسته‌بندی می‌شوند:

سئو داخلی و خارجی

1-لینک‌های طبیعی 2-لینک‌های دستی ساخته شده 3-لینک‌هایی که خود به خود ایجاد می‌شوند. برای آشنایی با چگونگی ایجاد بک لینک و ساخت انواع لینک می‌توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

معرفی انواع لینک و نحوه ی ساخت و جایگاه هر یک از آن ها

ساخت بک لینک شامل آیتم‌ها و تکنیک‌های مختلفی است که می‌توان به ساخت بک لینک در شبکه‌های اجتماعی یا استفاده از بک لینک‌های رایگان و غیره اشاره کرد. اما نکته‌ای که بسیار مهم است و اهمیت دارد استفاده از روندی اصولی و تخصص بالا در این زمینه است که سایت مشمول جریمه از سمت موتورهای جستجو نشود.

تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی یا off-page

سئو کلاه سفید یا سئو کلاه سیاه ؟

سئو کلاه سفید اصطلاحی است که برای توصیف تمام تکنیک‌های اصولی بهینه‌سازی موتور جستجو مطابق با اصول اخلاقی و دستورالعمل‌های گوگل استفاده می‌شود در واقع اهداف در سئو کلاه سفید بلند مدت و به جای هر قسمتی به صفحه اول گوگل رسیدن بر روی رضایت کاربر و کیفیت محتوا تمرکر کنیم.

این اصطلاح اغلب اوقات در مقابل سئو کلاه سیاه استفاده می‌شود در واقع مانند فیلم‌های وسترن که آدم‌های خوب و بد با رنگ کلاه متفاوت رو به روی هم قرار می‌گیرند. در واقع seo کلاه سفید به تکنیک‌هایی میانبر مانند خرید بک لینک و یا لینک اسپم اتکا نمیکند. به جای این تکنیک‌ها تاکید اصلی بر محتوای با کیفیت و بهینه‌سازی کامل صفحات سایتتان بر تجربه کاربری عالی می‌باشد.

چگونه seo کلاه سفید را انتخاب کنیم؟

نکته حائز اهمیت این مطلب است که سئو کلاه سئو در مقابل سئو کلاه سیاه قرار می‌گیرد و به معنای پیاده‌سازی تمامی قوانین و دستورالعمل‌های سئو است.

محتوای باکیفیت

سنگ بنای هر استراتژی seo  تولید محتوای جذاب و با کیفیت است که هدف جستجوی کاربران را برآورده می‌کند. برای نوشتن محتوای خوب تجزیه و تحلیل آنچه که افراد به دنبال آن هستند مهم است.

در این مرحله تحقیق مناسب کلمات کلیدی میتواند به شما در یافتن فرصت‌های بیشتر در قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل و افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتان کمک زیادی کند.

اما منظور از محتوای باکیفیت چیست؟ کیفیت محتوا به این معناست که محتوای شما تا چه حد به اهداف خود می‌رسد؟ این موضوع به عمق اطلاعات و بینش موجود در یک قطعه محتوا اشاره دارد. کیفیت محتوا مواردی مانند قالب‌بندی، خوانایی و نحوه نگارش را شامل می‌شود. همچنین این مسئله می‌تواند باعث افزایش ترافیک، جذب مخاطب، تبدیل شدن کاربران، کسب جایگاه مناسب و ... شود.

 

تولید محتوای سئو شده

 

جذب مخاطبی که برای وبسایت شما مناسب باشد، کار آسانی نیست. اینکه بتوانید آن‌ها را درگیر کنید و کاری کنید که آن‌ها محصول شما را به عنوان راه‌حل مشکل خود در نظر بگیرند، به نسبت سخت‌تر هم است. این موارد بدون محتوای باکیفیت تقریبا غیرممکن است. اما اگر مخاطبان، محتوای شما را ارزشمند بدانند، به احتمال زیاد با شما ارتباط برقرار می‌کنند و در نهایت خرید انجام می‌شود.

احتمالا این سوال برای شما ایجاد شده که چگونه کیفیت محتوای خود را بررسی کنم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید سوالات زیر را پاسخ دهید.

  • آیا محتوای شما به خواننده یا بیننده کمک می‌کند آنچه را که به دنبالش هستند را پیدا کنند؟
  • آیا آن محتوا به هدف نهایی شما (افزایش ترافیک، خرید و یا سایر مواردی که از این قبیل است) می‌رسد یا خیر؟
  • آیا توسط افرادی که قصد خرید ندارند، به اشتراک گذاشته می‌شد؟
  • آیا کاربران از تمام آن محتوا یا بخش زیادی از آن استفاده می‌کنند؟
سئو تکنیکال

بسیاری از جنبه‌های فنی و تکنیکال وجود دارد که باید برای بستر‌سازی صحیح یک صفحه وب به درستی قبل از انجام هر کاری رعایت شود.

شاید برخی از این ویژگی‌ها بتوان استفاده از یک هاست مناسب و پرسرعت، تولید محتوا با کیفیت‌، ریسپانسیو بودن صفحات، سرعت صفحات سایت، استفاده از url  کاربر پسند و یا در عوامل تاثیرگذار را نام برد.

سئو فنی به بهینه‌سازی وبسایت و سرور اشاره می‌کند. چنین کاری به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا سایت شما را به طور بهتری بخزند و ایندکس کنند. بنابراین سئو فنی یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در بهبود رتبه‌بندی سایت به صورت ارگانیک به حساب می‌آید که باید به آن دقت زیادی شود.

سرچ انجین‌ها در نتایج جستجوی خود وبسایت‌هایی که ویژگی‌های فنی خاصی دارند، را نسبت به سایر سایت‌ها تریجیح می‌دهند. برای مثال صفحاتی که از اتصال امن، طراحی واکنش‌گرا یا زمان بارگذاری سریع استفاده می‌کنند، نسبت به سایر وبسایت‌ها اولویت دارند. برای اینکه مطمئن شوید سایت شما انتظارات الگوریتم‌های گوگل و سایر سرچ انجین‌ها را برآورده می‌کند، موارد زیر را دنبال نمایید.

استفاده از SSL

SSL در واقع یک فناوری امنیتی است که یک پیوند رمزگذاری شده بین سرور و مرورگر ایجاد می‌کند. برای اینکه تشخیص دهید سایت شما از این فناوری استفاده می‌کند یا نه، به ابتدای آدرس URL آن توجه کنید. در صورتی که آدرس شما با عبارت https آغاز می‌شود، شما از SSL استفاده می‌کنید. اما در صورتی که URL سایت شما از http استفاده کند، شما SSL ندارید و باید برای دریافت آن اقدام نمایید.

اطمینان از Mobile Friendly بودن سایت

طراحی سایت به صورت رسپانسیو باعث می‌شود تا کاربر با هر دیوایس و دستگاهی که می‌خواهد از سایت شما استفاده کند. یعنی سایت شما برای تمام دستگاه‌ها به صورت خودکار تنظیم می‌شود و بازدیدکنندگان در زمان استفاده از آن، مشکل خاصی ندارند. گوگل بارها اعلام کرده است که ریسپانسیو بودن یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه‌بندی است. بنابراین منطقی و مهم است که اطمینان حاصل کنید آیا وبسایت شما کاملا ریسپانسیو است و در بهترین فرمت برای کاربران موبایل، تبلت و دسکتاپ نمایش داده می‌شود یا خیر؟

ریسپانسیو بودن سایت

سرعت سایت

موتورهای جستجو ترجیح می‌دهند وبسایت‌هایی را به کاربران نشان دهند که سرعت بالایی در بارگذاری دارند. دقیقا به همین خاطر سرعت بارگذاری صفحه را به عنوان یکی مهم‌ترین عوامل در رتبه‌بندی در نظر می‌گیرند. راه‌ها و روش‌های زیادی برای افزایش سرعت وجود دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • استفاده از هاست سریع
  • استفاده از DNS
  • کم کردن حجم درخواست‌های HTTP، استفاده از اسکریپت‌ها و افزونه‌ها
  • اگر چندین فایل CSS دارید، سعی کنید همه آن‌ها را باهم ادغام کنید و فقط از یک فایل CSS استفاده نمایید.
  • فشرده کردن صفحات سایت با ابزار GZIP
  • هرگونه فاصله غیرضروری، شکاف خط یا تو رفتگی در HTML، CSS و جاوا اسکریپت را از بین ببرید و کدهای خود را کوچک کنید

Ux  مناسب

اگر چه طراحی و بهینه‌سازی تجربه کاربری دو فیلد جدای از هم هستند اما به صورت غیر مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر می‌گذارند زیرا اینجاست که هوش مصنوعی موتور جستجو گوگل از داده‌های رفتار کاربر برای ارائه بهترین نتایج جستجو استفاده می‌کنند.

لینک سازی داخلی

اگر چه خرید بک لینک یک امتیاز منفی برای وب‌سایت‌ها محسوب می‌شود اما به این معنی نسبت که از طریق روش‌های خاص نمی‌توان به بهبود پروفایل لینک خود کمک کنیم. اگر محتوای ما محتوای کاربر پسند و خوب باشد احتمال اینکه از بقیه سایت‌ها به وب سایت ما لینک داده شود بسیار زیاد است. اما در کنار رعایت این اصل هم می‌توان از روش‌هایی از جمله استفاده از لینک شکسته، تکنیک آسمان خراش یا ارسال ایمیل نیز برای بیشتر دیده شدن محتوا خود استفاده کرد.

 

لینک سازی داخلی و خارجی

 

روش کلاه سیاه به کلیه روش‌هایی گفته می‌شود که سعی در فریب موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر دارد.

که در واقع شامل یک سری اقدامات ناخواسته و غیراخلاقی با هدف سریع‌تر رسیدن به نتایج صدر موتور جستجو گوگل است. پس بهتر است بگوییم seo کلاه سیاه در مقابل seo کلاه سفید قرار می‌گیرد و اصطلاحی برای توصیف بهینه‌ سازی موتور جستجو با دستورالعمل‌های موتور جستجو گوگل است.

چرا تکنیک‌های سئو کلاه سفید مهم هستند؟

گوگل به عنوان بهترین موتور جستجو، روزانه میلیاردها نفر بازدیدکننده دارد. هرکدام از این بازدیدها، می‌تواند باعث پیدا شدن سایت شما توسط یک کاربر جدید شود. بنابراین، گوگل به عنوان یک منبع غیرقابل انکار و بسیار قدرتمند برای ترافیک وبسایت شما به حساب می‌آید. این منبع قدرتمند می‌تواند باعث کاهش شدید ترافیک وبسایت و حتی شکست خوردن کسب و کار شما شود.

حالا تمام کارهایی که درون وبسایت خود انجام می‌دهید را در نظر بگیرید، سپس به این فکر کنید که حذف شدن از بهترین موتور جستجو، چه عواقبی برای وبسایتتان خواهد داشت. بدتر از آن، زمانی که از Google محروم شوید، هیچ تضمینی وجود ندارد که دوباره در فهرست نتایج جستجوی آن ایندکس شوید و ممنوعیت مادام العمر گوگل بدون شک، عواقب بسیار بزرگی در پی خواهد داشت.

تکنیک های کلاه سیاه

روش‌های کلاه سیاه زیادی وجود دارد که تعداد بسیار زیادی از آن‌ها به سادگی توسط موتور جستجو با دستور العمل‌های موتور جستجو گوگل شناسایی شده است و به شدت با سایت‌هایی که از این روش‌ها استفاده می‌کنند و سایت‌ها را جریمه می‌کند و حتی جریمه‌های جبران ناپذیر!

Cloaking – نمایش محتوای متفاوت به کاربران و موتور جستجو

استفاده از متن مخفی – در واقع این متن قرار است به مخاطبان نمایش داده شود و فقط موتور جستجو این متن را بتواند ببینید.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی_keyword stuffing

سر ریز کلمات کلیدی در واقع این تکنیک کلاه سیاه زمانی اتفاق می‌افتد که تعداد دفعات بسیار زیادی از کلمات کلیدی خود در متن به منظور تاکید آن در فریب دادن ربات‌های گوگل استفاده می‌کنیم.

ریدایرکت مخفیانه- Redirect-sneaky

هدایت کردن کاربران یا ربات‌های موتور جستجو گوگل به یک url  متفاوت از آنچه انتظار می‌رود یعنی در واقع صفحاتی که کاربران می‌دیدند با آنچه ربات‌های گوگل می‌دیند بسیار متفاوت بود.

با این کار صاحبان سایت‌ها سعی می‌کردند که با فریب دادن موتور جستجو گوگل کاری کنند که با کلید واژه‌های خاصی بتوانند رتبه کسب کنند.

ایجاد PBN-  شبکه خصوصی

ایجاد وب سایت‌هایی که با هدف لینک دادن به وب سایت‌های مشخص ایجاد می‌شود.

آیا از روش های کلاه سیاه در سئو استفاده کنیم؟

پاسخ منفی است! چرا؟؟

2 دلیل اصلی داریم دلیل اول اینکه غیر اخلاقی است و دلیل دوم اینکه بسیار خطرناک است.

سئو کلاه سفید چیست و شامل چه تکنیک هایی می شود؟

سفارش سئو در مشهد و سایر شهرها را  خود را با خیال راحت به ما بسپارید!

 

سفارش سئو

 

همانطور که در بالا بیان کردیم سئو ایجاد یک استراتژی جامع و موثر بازاریابی است که نتیجه آن رشد و موفقیت در کسب و کار شما می‌باشد. برای سئو سایت اصول و قواعدی نیاز است که بسیاری از قواعد و قوانین به صورت مناسب و صحیح در کنار هم نقش ایفا می‌کنند. رعایت اصولی و صحیح این قوانین و قواعد نیازمند آشنایی به الگوریتم‌های موتور جستجو گوگل و مستلزم داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه می‌باشد.

اگر بخواهید به عنوان یک صاحب سایت، سئو سایت را آموزش ببینید قطعا مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و طبیعتا باز هم فرصت رسیدگی به ملزومات وب سایت خود را نخواهید داشت.

سفارش سئو در مشهد و بهینه سازی سایت راه حلی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه با خیالی آسوده می‌توانند تاثیر مستقیم آن را بر افزایش درآمد و کسب و کار خود ببینید.

در همین راستا تیم تخصصی و حرفه‌ای رایا پارس در صدد رفع نیاز سفارش سئو در مشهد کارفرمایان بر آمده است و خدماتی نوین را ارائه نموده است.

خدمات سئو شرکت رایا پارس

 

تجزیه و تحلیل سایت

 

تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبایتان

تجزیه و تحلیل یک سایت از نظر فنی و محتوایی یک فعالیت پیچیده و زمان‌بر است که با توجه به شرایط فعلی یک پروژه و شرایط آینده آن در نظر گرفته می‌شود. اگر سایت شما در شرایط فعلی جایگاه مورد قبولی در موتور جستجو گوگل ندارد شما می‌توانید از مشاوره تیم سئو شرکت رایا پارس بهره ببرید و سایت خود را درکنار سایت رقبایتان برای پی‌بردن به نقاط ضعف و قدرت آن آنالیز نمایید.

کارشناسان تیم رایا پارس علاوه بر بیان نقاط ضعف سایت شما با ارائه راهکار و مشاوره تخصصی می‌توانند به شما در جهت رفع این نواقص و ایرادات فنی و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو گوگل و افزایش ترافیک و نرخ تبدیل برای سایت شما یاری رسانند.

بعضی از مواردی که تیم رایا پارس پارس به تحلیل آن می‌پردازند:

1-آنالیز کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات برای سئو

2-تحلیل رقبا برای بررسی و کشف روش‌های جذب مخاطب توسط آن‌ها

3-بررسی و بیان مشکلات فنی سئو داخلی و اعلام آن

4-ارائه روش‌هایی در خصوص بهبود و ارتقا خارجی برای جذب ترافیک و ورودی بیشتر به سمت سایت

همچنین شرکت رایا پارس خدمات متمایزی را برای سئو در مشهد ارائه داده است که از جمله این خدمات می‌توان به پشتیبانی همراه با آموزش رایگان سئو به کاربران اشاره نمود.

خدمات سئو سایت در مشهد

بهبود رتبه سایت در موتور جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول موتور جستجو گوگل

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط تیم رایا پارس ارتقا رتبه سایت در موتور جستجو گوگل به ازای عبارات کلیدی مورد نظر می‌باشد. با سفارش سئو به تیم رایا پارس کسب رتبه برتر در موتور جستجو گوگل متعلق به شما خواهد بود زمانی که شما با نام تجاری خود و کلمات کلیدی مرتبط در حوزه فعالیتتان در رتبه‌های اول گوگل باشید بازار هدف شما را در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی می‌کنند و در صورت رضایت از خدمات شما اقدام به برقراری ارتباط با شما می‌کنند. تمامی روش‌های انجام شده برای کسب این جایگاه‌ها منطبق بر اصول و قواعد الگوریتم‌های روز گوگل به تلفیقی از seo-onpage  و seo-offpage است می‌باشد که توسط متخصصین این حوزه که در این شرکت فعالیت دارند انجام می‌شود.

کاهش رتبه الکسا

اکسا داده‌های ترافیکی مربوط به وب سایت‌ها را حفظ می‌کند و آن‌‌ها را در قالب یک رتبه که به رتبه الکسا معروف است ارائه می‌دهد. در واقع رتبه جهانی الکسا میزان محبوبیت سایت شما را در جهان نمایش می‌دهد و رتبه محلی آن محبوبیت در سطح کشور را بیان می‌کند. برای بررسی رتبه الکسا می‌توانید Alexa traffic chorome extention و یا افزونه seoQuak را نصب نمایید. با این روش شما می‌توانید رتبه هر صفحه‌ای را که باز می‌کنید را مشاهده نمایید. در سال‌های اخیر برای کاربران سایت‌ها ارزشمند بودن سایت‌ها و اهمیت دادن به رتبه الکسا بیش از قبل شده است. و از طرفی با افزایش روز افزون تعداد سایت‌ها در فضای اینترنت رتبه الکسا می‌تواند معیار مناسبی برای ارزش‌گذاری این سایت‌ها باشد. مبنای رتبه‌گذاری الکسا چیست و این کاهش رتبه تا چه حدی می‌تواند اهمیت داشته باشد؟ در واقع رتبه الکسا با معیارها و فاکتورهای زیادی سنجیده میشود که در این میان میزان بازدید و تعداد بازدید اهمیت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر کاهش رتبه الکسا توسط تیم رایا پارس به صورت تخصصی انجام می‌گیرد.

عوامل تاثیرگذار بر کاهش رتبه الکسا

رایا پارس با استفاده از سیستم‌های به روز و پیشرفته با کمک متخصصان این حوزه با به کارگیری آخرین متد‌ها و الگوریتم‌های ارائه شده در این زمینه به شما در کاهش رتبه الکسا سایتتان یاری می‌رساند.

 

کاهش رتبه الکسا

 

ارائه خدمات سئو تکنیکال

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی کدها و تگ‌های html

طراحی نسخه AMP

پیاده‌سازی و نشانه‌گذاری و استانداردسازی

خدمات سئو محلی یا LOCAL SEO

ثبت موقعیت مکانی یا MAP در گوگل

مدیریت نظرات و امتیازات و پرسش‌های کاربران

تولید محتوای مناسب

محتوا و seo دو مقوله جدا نشدنی و وابسته به هم هستند زیرا نه تنها یک محتوای با کیفیت به جذب ترافیک مخاطبان شما کمک می‌کند بلکه در انتشار آن محتوا توسط کاربران و جذب واقعی بک لینک توسط آن‌ها کمک به سزایی می‌کند. از این رو تیم تخصصی تولید محتوا رایا پارس در صدد ارائه خدماتی در این راستا برآمده است تا محتوا تخصصی شما را به صورت فنی و منطبق بر اصول و قواعد سئو تولید نماید.

تیم تولید محتوا در مشهد تخصصی شرکت رایا پارس متشکل از متخصصین حوزه سئو که دانش کافی و تسلط بر امور ترجمه را دارند می‌باشد، از این رو کلیه محتواهای تولید شده توسط ما در قالب مقالات 800 الی 1000 واژه‌ای با رعایت کلیه قواعد سئو و به کارگیری کلمات کلیدی با چگالی مناسب و عنوان مناسب با رعایت کلیه‌ی اصول نگارشی و محتوایی می‌باشد.

سئو سایت وردپرس در مشهد

احتمالا برای هرشخصی که وارد بازار کسب‌وکار شده است یا از قبل در این فضا مشغول بوده، این اتفاق افتاده که مجبور به اینترنتی کردن آن شده است. به عنوان مثال در طی همین چند سال که بیماری محنوس کرونا به جان کسب‌وکارهای کل جهان افتاد، افراد چه خواسته و چه ناخواسته مجبور به اینترنتی کردن کسب‌وکار خود شدند. از این رو برخی از افراد به این فکر افتادند، حالا که فضای کسب‌وکار خود را آنلاین کرده‌اند، چگونه می‌توان در این فضا مشتری بیشتری بدست آورد؟ همچنین این سوالی است که شاید به ذهن بسیاری از افراد خطور کرده باشد. در این صفحه می‌خواهیم به جواب این مسئله بپردازیم، در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که تا آخر آن را به دقت مطالعه نمایید.

اهمیت سئو در کجای این ساختار نمود پیدا می‌کند؟

اکثر کاربرانی که در سطح اینترنت به دنبال خدمت یا کالای خود هستند، از طریق موتور جستجوهای بزرگ به صفحات دلخواهشان دست پیدا می‌کنند. از این رو سئو مناسب به شما کمک می‌کند که بتوانید صفحه سایت خود را به کسانی که دنبال این خدمت یا کالا می‌گردند، نشان دهید. تجربه چندین ساله ما در حوزه سئو این موضوع را بیان می‌کند که هرچقدر بتوانید خوب کارکنید که به لینک‌های بالای موتور جستجوی گوگل برسید، در نتیجه می‌توانید بازدید کننده بیشتری از وبسایت گوگل بدست آورید که تضمین کننده موفقیت شما است.

چرا باید خدمات سئو سایت خودتان را به یک شرکت متخصص در این حوزه بسپارید؟

شاید با خودتان فکر کنید که می‌توان سئو را به صورت خودآموز یادگرفت یا می‌توان با هزینه کمتر، سایت خود را به صورت کاملا بهینه و استاندارد سئو کرد. در مورد مسئله اول باید بگوییم که اگر بخواهید در حوزه دیگری به جز کسب‌وکار خود ورود کنید، قطعا چند سال باید خاک کار را بخورید تا بتوانید با تمام چالش‌های آن آشنا شوید. از این رو نمی‌توان انتظار داشت که با یادگیری سئو بتوان به نتیجه مطلوبی در حوزه سئو سایت دست یافت. همچنین هزینه کم همیشه نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد، این به صورت تجربی برای بسیاری از افراد کاملا قابل لمس است.

به عنوان مثال یک شرکت معتبر در حوزه سئو را در نظر بگیرید، این شرکت باید از لحاظ عملکردی و نیرو تمام جنبه‌های یک سایت را پوشش دهد. مثلا باید مجموعه شرکت متشکل از طراح سایت، تولیدکننده محتوا، کارشناس سئو، کارشناس گوگل ادز، گرافیست و غیره باشد. به این دلیل که اگر هر قسمت از پروژه به مشکل برخورد کند، افراد مجموعه می‌توانند خیلی راحت مشکل وبسایت را حل کنند. از طرف دیگر یک شرکت که در حوزه سئو سایت و سئو سایت وردپرسی در مشهد مشغول به کار است، قطعا می‌داند که روی چه کلمات کلیدی باید کار کند تا شما بتوانید از این طریق به درآمد بالاتری دست یابید.

آیا می‌توان سئو سایت وردپرسی در مشهد را به صورت کاملا استاندارد و اصولی انجام داد؟

اگر شرکت مربوطه در حوزه سئو تجربه بالایی داشته باشد، قاعدتا می‌توان انتظار داشت که سئو سایت وردپرسی شما را به صورت درست و اصولی انجام دهد. همچنین طراحی یک سایت با پنل اختصاصی برای کسب‌وکارهای نوپا شاید هزینه زیادی داشته باشد، به همین دلیل عادی است که یک فروشگاه یا یک شرکت خدمات دهنده بخواهند از خدمات وردپرس که ارزان‌تر است، استفاده کنند. در نتیجه مرحله بعد از طراحی سایت که باید آن را بگذارنند، سئو سایت وردپرس در مشهد است. از این طریق می‌توانند روی کلمه‌های کلیدی مد نظرشان معطوف شده و پس از پیاده‌سازی موفق استراتژی سئو، به درآمد بالایی برسند.

همچنین اگر می‌خواهید در حوزه سئو هزینه کنید، بهتر است به سئو سایت به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید که در آینده قرار است چندین برابر آن به خود شما برگردد. تمام مسائلی که در این پاراگراف برای شما عنوان شد، در حوزه سئو بریف قرار می‌گیرد که اگر علاقه داشتید، می‌توانید آن را از دسته مقالات سایت ما پیدا کرده و مطالعه نمایید. سپس بعد از مطالعه دقیق، می‌توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید.

نزدیک بودن شرکت خدمات دهنده به کسب‌وکار شما چه مزایایی دارد؟

اگر کسب‌وکار شما در حوزه آنلاین مشغول به کار هست، بهتر است بدانید که هرچقدر شما به شرکت خدمات دهنده نزدیک‌تر باشید، قاعدتا می‌توانید خدمات دریافت شده را به صورت راحت‌تری دریافت نمایید. مثلا فرض کنید که وبسایت شما در حال انجام کار بوده و در حین کار به مشکل کوچکی برخورد می‌کند،. در این صورت شما باید از طریق صحبت تلفنی با مجموعه خدمات دهنده ارتباط بگیرید و مشکل را بگویید.

همچنین راه دیگری هم وجود دارد که می‌توانید به صورت حضوری وقت مناسبی تعیین کرده و حضورا به شرکت مربوطه مراجعه کنید و در راستای مشکل رخ داده، به بحث و گفتگو بپردازید. همچنین فضایی را در نظر بگیرید که می‌خواهید حضورا کارمندان شرکت یا مجموعه شرکت را از نزدیک ببینید تا بتوانید به شرکت اعتماد کنید. پس چقدر بهتر است که شرکت خدمات دهنده در حوزه سئو سایت و سئو سایت وردپرسی در مشهد در کنارتان باشد.

به صورت کلی سئو سایت شامل یک سری استانداردها و قوانین خاص خودش است. همچنین همواره یک سری چالش‌هایی وجود دارد که شرکت پس از بزرگ شدن در حوزه خود بعدها با آن برخورد خواهد کرد. به همین دلیل لازم است که از ابتدا روی سئو سایت وردپرس در مشهد به صورت اصولی کار کنید که بتوانید جلوی خیلی از مشکلاتی که در آینده ممکن است جلوی راه شما قرار بگیرند، در امان بمانید. در نهایت هم لازم است بگوییم که تمام مسائلی که در این صفحه در مورد یک شرکت خوب گفته شد که بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد را شرکت رایاپارس دارد، به همین دلیل اگر می‌خواهید به صورت اصولی وبسایت خودتان را به موتور جستجوی گوگل و کاربران معرفی کنید؛ با کارشناسان زبده ما مشورت نمایید.

ارائه ابزار تخصصی تولید محتوا یا rewriter machine

 

ماشین باز نویسی محتوا

 

ماشین بازنویسی محتوا یا rewriter machine یک ابزار تولید محتوا ارائه شده توسط شرکت رایا پارس جهت تولید محتوا یونیک و غیرتکراری فارسی و فرصتی بالقوه و نامحدود برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و زمانی جهت مدیریت محتوا سایت، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌های شما می‌باشد که در نتیجه آن ارتقا سئو سایت کسب جایگاه برتر در نتایج موتورهای جستجو شماست.

این ابزار به این گونه عمل می‌کند که با قراردادن یک متن در داخل آن و تنها فشردن یک دکمه متن مورد نظر بازنویسی شده و در واقع متن به نوشته‌ای یونیک تبدیل می‌شود.

 

ماشین بازنویسی محتوا

 

ماشین بازنویسی محتوا

 

برگزاری دوره آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو در مشهد یکی دیگر از خدمات متمایز شرکت رایا پارس می‌باشد که در جهت رشد و ارتقا سطح علمی شرکت‌ها و سازمان‌ها و با هدف کمک به پرورش نیروهای انسانی متخصص درون سازمانی و بنا به درخواست مکرر مدیران سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار به تحقق رسیده است. با توجه به اهمیت سئو سایت در بهبود رونق کسب و کارهای آنلاین، آموزش چگونگی بهینه‌سازی سایت برای کسب بهترین جایگاه در موتور جستجوگر گوگل تبدیل به چالش بزرگی برای مدیران وبسایت‌ها شده است. ارائه راه‌کاری برای این چالش بزرگ، رفع نیاز شما مشتریان و توانمندسازی سازمان‌ها جهت برخورداری از نیروی انسانی متخصص در زمینه سئو علت اصلی تحقق خدمات آموزشی شرکت رایا پارس می‌باشد.                       

سئو همراه با آموزش سئو در مشهد صد در صد تضمینی

شرکت رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی ارائه دهنده خدمات متمایز آموزش سئو در مشهد و بهینه‌سازی سایت در مشهد می‌باشد. این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصان و به کارگیری استراتژی‌های روز دنیای وب، خدماتی از جمله رونق کسب و کار شما در دنیای وب با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب سایت حرفه‌ای و توسعه نرم افزارهای حرفه‌ای و توسعه نرم‌افزارهای کاربردی و تمامی خدمات مربوط به سئو در مشهد را به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی با پشتیبانی مستمر و دلسوزانه به انجام می‌رساند.
 
خدمات سئو در مشهد
 
اصلی‌ترین و متمایزترین خدمت برای سئو در مشهد توسط ما، ارائه راهکارها و آموزش‌هایی است که بعد از پایان سئو سایت شما می‌توانید مدیریت محتوایی و روند استراتژیک پشتیبانی سایت خود را به صورت کامل و به درستی انجام دهید. این آموزش به صورت کاربردی و عملی بر روی پنل سایت شما ارائه می‌شود تا شما با کمترین هزینه و بدون نیاز به نیروی متخصص بتوانید جایگاه‌های کسب شده خود را حفظ نمایید.
هدف اصلی از ارائه این خدمات توسط شرکت رایا پارس که یک شرکت سئو حرفه‌ای در مشهد است ایجاد فرصتی مناسب برای متخصصان حوزه‌های مختلف و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است که نیروی متخصص و دانش کافی را برای سئو سایت خود ندارند از این رو نمی‌توانند سهم خود را در دنیای وب تسخیر نمایند.
وجود یک تیم حرفه‌ای سئو و مدیر سئو نقش اساسی و مهمی در موفقیت و به نتیجه رسیدن اهداف یک سازمان در تسخیر دنیای دیجیتال دارد زیرا این امر مستلزم کنار هم قراردادن درست و صحیح کلیه‌ تکنیک‌های تخصصی حوزه سئو مانند مدیریت محتوا یا content marketing، رعایت کلیه اصول سئو داخلی و خارجی در کنار هم، تحقیق و پیدا کردن کلید واژه‌های مناسب و همچنین داشتن دانش کافی و تجربه بسیار زیاد و آگاهی به الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو می‌باشد.
از این رو شرکت رایا پارس درصدد ارائه راه حل هایی برای مدیران مجموعه ها و سایت ها برآمده است که این راه حل ها در قالب ارائه خدمات ویژه برای سئو در مشهد می‌باشد.
سئو در مشهد به صورت تخصصی با آنالیز اولیه ورودی‌ها و بررسی نواقص و خطاهای سایت آغاز می‌شود و بعد از ارائه این گزارشات به چینش استراتژی در جهت رفع نواقص و بهبود جایگاه عبارات کلیدی و رنک سایت پرداخته می‌شود. اصلی‌ترین و متمایز‌ترین خدمت برای سئو در مشهد توسط ما ارائه راهکارها و آموزش‌هایی است که بعد از پایان سئو سایت شما می‌توانید مدیریت محتوایی و روند استراتژیک پشتیبانی سایت خود را به صورت کامل و به درستی انجام دهید.
گزارشات ارائه شده توسط تیم سئو رایاپارس در سه فاز تدوین می‌شود:
مرحله اول: فاز بررسی اولیه می‌باشد که با بررسی سایت بدون دسترسی به پنل مدیریت و بخش کدهای سایت صورت می‌گیرد.
مرحله دوم: فاز بررسی ثانویه می‌باشد که با دسترسی کامل به بخش‌های مدیریتی سایت در قالب ارائه کامل‌تر به مشتری صورت می‌گیرد.
مرحله سوم: که در صورت تایید و اعلام هزینه به مشتری انجام می‌شود بررسی رقبا سایت و آنالیز تخصصی با نرم افزارهای تخصصصی این حوزه مانند ahref و semrush و moz و lighthouse و gtmetrix و سایر ابزارهای تخصصی می‌باشد که در این حالت عبارات کلیدی مورد نظر ارائه می‌شود و کلیه رقبا سایت هدف آنالیز می‌شود و طی مدت زمان اعلام شده کلیه نواقص سایت برطرف می‌شود و عبارات هدف در جایگاه رتبه های اول گوگل قرار می‌گیرند.
لازم به ذکر است آنالیز سایت شما در تیم سئو رایا پارس از طریق کارشناسان و متخصصین این حوزه که سالیان متمادی به دانش و کسب تجربه و تحقیق بر بروی الگوریتم‌های گوگل با تلفیق دانش و استراتژی پرداخته‌اند به انجام می‌رسد.
شرکت رایا پارس با سئو در مشهد در سال‌های اخیر با کسب نامی نیک و سابقه‌ای درخشان توانسته مشتریان زیادی را از شهر مشهد و سایر شهرهای مختلف ایران کسب نماید.
جهت مشاوره رایگان تنها کافیست از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید، لطفا آدرس سایت خود را به همراه عبارات کلیدی مورد نظر و اطلاعات تماس، در فرم زیر تکمیل نمایید تا پس از بررسی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و آنالیز سایت شما را در قالب یک گزارش کامل در اختیارتان قرار دهند.

اهمیت صفحه اول گوگل برای کسب و کارها

بر اساس مطالعه اخیر که توسط سایت Backlinko انجام شده است، تنها 9 درصد از کاربران به پایین صفحه اول گوگل مراجعه می‌کنند. بنابراین 99 درصد باقی مانده، به لینک‌های برتر در صفحه اول توجه می‌کنند. به عبارت دیگر، اگر سایت شما در صفحه اول و لینک‌های برتر قرار نگیرد، بهتر است اصلا به دنبال دردسرهای آن نروید.

دلایلی وجود دارد که براساس آن، بازاریابان دیجیتال می‌گویند، بهترین مکان برای پنهان کردن یک جنازه، صفحه دوم گوگل است. زیرا تحقیقات ثابت کرده است هیچکس به آنجا نمی‌رود. حالا در نظر بگیرید که سایت شما در صفحه 3 یا 4 یا عقب‌تر قرار بگیرد، مسلما به همان اندازه، شانس شما برای دیده شدن کمتر خواهد شد. به طور کلی دلایل بسیار زیادی برای این موضوع وجود دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

اهمیت صفحه اول گوگل برای کسب و کارها

دلایل ایندکس نشدن صفحات در گوگل چیست؟

گوگل سایت شما را ایندکس نمی‌کند؟ لازم است بگوییم که این موضوع تنها برای سایت شما نیست و برای افراد زیادی اتفاق افتاده است. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد که گوگل آن‌ها را به عنوان فاکتورهای رتبه‌بندی و ایندکس صفحات در نظر می‌گیرد. برای مثال یکی از مهم‌ترین دلایلی که صفحات ایندکس نمی‌شوند، مناسب نبودن صفحات سایت شما برای موبایل است. اصلا مهم نیست که محتوای سایت شما تا چه اندازه غنی و مفید است، اگر سایت خود را برای نمایش در گوشی‌های هوشمند یا تبلت بهینه نکرده باشید، احتمال ایندکس نشدن وجود دارد. بنابراین، ترافیک بسیار زیادی را از دست خواهید داد که اصلا به نفع شما نخواهد بود. توصیه می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید تا به راحتی بتوانید به حل مشکل ایندکس صفحات خود، بپردازید.

 دلایل ایندکس نشدن صفحات در گوگل چیست؟

کنیبالیزیشن چگونه اتفاق می افتد و راه های جلوگیری از آن چیست؟

همانطور که می‌دانید، امروزه زمانی که مردم قصد خرید یک محصول یا خدمت خاصی را دارند، اولین چیزی که به دنبال آن هستند، دستگاهی است که به اینترنت متصل باشد. اتصال به اینترنت باعث می‌شود که بتوانند در مورد آن محصول یا خدمت، تحقیق کنند. بنابراین، اگر شما محصول یا خدمتی را در سایت خود ارائه دهید و از آن، دو یا چند نمونه کاملا مشابه داشته باشید، ربات‌های گوگل و کاربران متوجه نمی‌شوند که کدام یک از آن‌ها، نسخه اصلی است. در چنین شرایطی، کنیبالیزیشن رخ داده است.

اگر صفحات یا مقالات مختلف را برای سرچ‌های مختلف کاربران بهینه‌سازی کنید، از شانس آن‌ها برای رسیدن به رتبه‌های برتر، کاسته خواهد شد. زیرا این صفحات علاوه بر اینکه باید با صفحات دیگر سایت‌ها رقابت کنند، باید با صفحات سایت خودتان هم رقابت کنند. در نظر داشته باشید که معمولا گوگل فقط یک یا دو نتیجه از یک دامنه را در صفحه SERP برای یک جستجوی خاص نشان می‌دهد. نهایتا اگر دامنه شما بسیار معتبر باشد، این عدد ممکن است به 3 آدرس URL هم تغییر کند. در نهایت اگر به دنبال سئو سایت در مشهد هستید یا قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع داشته باشید، توصیه می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

کنیبالیزیشن چگونه اتفاق می افتد و راه های جلوگیری از آن چیست؟ 

تاثیر ریدایرکت 301 بر سئو سایت

حتما تا حالا به این موضوع فکر کرده‌اید که آیا ریدایرکت 301 می‌تواند بر رتبه‌بندی سئو سایت شما تاثیر بگذارد یا خیر؟ همانطور که می‌دانید تغییر مسیر یا همان ریدایرکت 301، زمانی تنظیم می‌شود که یک صفحه برای همیشه به آدرس URL دیگری منتقل شده است، و شما قصد دارید این موضوع را به موتورهای جستجو اطلاع دهید. اما آیا ریدایرکت 301 می‌تواند بر رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک شما تاثیر بگذارد؟ ما در رایا پارس به عنوان یک شرکت سئو سایت در مشهد مطلبی را با موضوع تاثیر ریدایرکت 301 تهیه کرده‌ایم که توصیه می‌کنیم برای اطلاع بیشتر از این موضوع، حتما آن را مطالعه کنید.

تاثیر ریدایرکت 301 بر سئو سایت

تگ های Html در سئو سایت

تگ‌ها در واقع تکه‌های کوچکی از کدنویسی HTML هستند که به موتورهای جستجو می‌گویند، چگونه محتوای درون صفحات سایت شما را به درستی بخوانند. بنابراین شما می‌توانید از تگ‌های مربوط به سئو در این بخش استفاده کنید، تا ربات‌های موتورهای جستجو، بهتر سایت شما را درک کنند و رتبه بهتری به سایتتان بدهند. به بیانی دیگر، این تگ‌های HTML برای SEO هستند که بر عملکرد وبسایت شما در فضای وب، تاثیر می‌گذارند. دقت داشته باشید که بدون این تگ‌ها، احتمال اینکه بتوانید واقعا با مخاطب ارتباط برقرار کنید، بسیار کم است. اگر به دنبال آموزش سئو یا خدمات سئو در مشهد هستید، بهتر است حتما تگ‌های HTML را هم در نظر بگیرید. از همین رو توصیه می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

لیست مهمترین تگ‌ های HTML در سئو سایت

سئو سایت در مشهد

مشاوره رایگان ما

مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما میتوانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی میکنیم شما میتوانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود میباشد.
برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

مشاوره با ما

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی اصولی و نه فریبکاری برای موتور جستجواست در جهت بهبود عملکرد سایت ما میباشد.
عملکرد بهتر سایت میتواند تاثیر به سزایی در افزایش رتبه و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو داشته باشد .

تعریف دقیق قیمت برای پروژه سئو به صورت دقیق امکان پذیر نیست اما میتوان خدمات سئو را در دسته های مختلف و دسته بندی شده قرار دهیم این دسته بندی خدمات در دسته های کاربردی و مرحله بندی قرار میگیرد.
خدمات آموزش سئو، تولید محتوا، مشاوره تخصصی و آنالیز سایت و سئو خارجی که با توجه به نیاز سازمانی شما و بودجه مورد نظزتان در یکی از دسته های خدمات بالا قرار میگیرد.

برای ارائه خدمات سئو سایت تضمین دقیق و شفافی وجود ندارد زیرا همواره الگوریتم های گوگل در حال تغییر و نوسان هستند و رفتار ثابت و قابل پیش بینی برای خدمات سئو سایت وجود ندارد اما تیم سئو رایا پارس با توجه به تجریه و سابقه خود در این راستا و الگوریتم شناسی و رفتار درست و اصولی بر طبق اصول سئو میتوانند چند قدم جلوتر از الگوریتم های گوگل رفتار کنند و تا کنون بالغ بر 300 واژه را در صفحه اول گوگل ثبت کرده اند.

سئو در مشهد یکی از خدمات ویژه رایا پارس است که به صورت اختصاصی برای ساکنین مشهد با خدمات ویژه انجام میشود.
هدف از ارائه خدمات سئو در مشهد رونق کسب و کار در شهر مشهد و کمک به مشاغل و سازمان ها جهت رشد و کسب و کار آنلاین آن ها میباشد که بتوانند با کمک متخصصان ما و با پرداخت هزینه کمتر به درآمد و جایگاه بالاتر برسند.

خدمات سئو در مشهد شرکت رایا پارس تنها شعار نیست ،بیشتر فعالان در حوزه سئو نمونه کار واضح و شفافی ندارد و تنها آمار و ارقام غیر واقعی بیان میکنند و شاید بهتر است بگوییم پروژه به نتیجه رسیده ای در صفحه اول گوگل ندارد.
شرکت رایا پارس به عنوان یک شرکت سئو در مشهد توانسته است بالغ بر 300 کلمه با میزان رقابت بالا به عنوان نمونه کار موفق در صفحه اول گوگل ثبت کند.

قرارداد های سئو در مشهد شرکت رایا پارس به صورت رسمی با درج زمان و قیمت ارائه میشود اعلام میگردد.