سئو در مشهد ✔️ شرکت سئو مشهد حرفه ای + کمترین زمان

سئو در مشهد ✔️ شرکت سئو مشهد حرفه ای + کمترین زمان

سئو در مشهد گامی نوین در جهت تحقق اهداف مالی و استراتژی کسب و کار شماست. گوگل منبع طلایی کسب در آمد ارگانیک است و شما با گرفتن بهترین جایگهها در آن میتوانید مخاطبین ارزشمندی را در سایت خود جذب کنید و از این طریق برنده جام قهرمانی در بین رقبا خود در حوزه ی کاری تان باشید.با ما همراه شوید تا با جدید ترین تکنیک های سال 2024 در گوگل بدرخشید.شهر مشهد به عنوان قطب مذهبی ایران از جمله پر جمعیت ترین شهرهاست پس با سئو محلی در مشهد و یا کل ایران برگ برنده در دستان شماست.

 

جهت ثبت سفارش سئو در مشهد و مشاوره تماس بگیرید

09151210501

05136035424

خدمات سئو در مشهد

خدمات سئو در مشهد و یا سایر شهر های ایران یک هنر و علم برای بهینه سازی و ساختن صفحات جذاب برای موتورهای جستجو می باشد. تنها سه حرف کوچک seo که برای اکثر مردم مساوی با عرق سرد ریختن و تلاش زیاد و طولانی مدت است، تلاشی در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان در فضای مجازی. در واقع سئو (Search engine optimization) به معنای دستیابی به ترافیک هوشمند رایگان در موتور جستجو گوگل است. در تعریف ساده تر، بهینه سازی جستجوگر را می توان روند ارتقا سایت برای در دسترس بودن آن برای بازدیدکنندگان مرتبط معنی کرد. بدیهی است که هرچه دسترسی به صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر باشد، شانس شما برای جذب و جلب توجه مشتری بیشتر است.

اگر سایت طراحی کرده اید و هنوز سئو سایت خود را انجام نداده اید فرصت زیادی ندارید زیرا رقبایتان در حال پیشی گرفتن از شما هستند و باید هر چه زودتر پروسه سئو و بهینه سازی سایت خودتان را استارت بزنید.

انجام خدمات سئو در مشهد توسط  رایا پارس

خدمات سئو در مشهد توسط رایا پارس در مراحل مختلفی انجام میشود که هر مرحله زیر نظر کارشناسان با تجربه شرکت سایت شما بررسی و به صورت دقیق نظارت میشود.برای رسیدن به جایگاه برتر در کنار خدمات سئو در مشهد ما بدرخشید.

فاز اول : ثبت سفارش سئو سایت شما و آنالیز اولیه ما

خدمات سئو به صورت تخصصی با آنالیز اولیه ورودی ها و بررسی نواقص و خطاهای سایت آغاز می شود و بعد از ارائه این گزارشات به چینش استراتژی در جهت رفع نواقص و بهبود جایگاه عبارات کلیدی و رنک سایت پرداخته می شود. اصلی ترین و متمایز ترین خدمت برای سئو در مشهد توسط ما ارائه راهکارها و آموزش هایی است که بعد از پایان سئو سایت شما می توانید مدیریت محتوایی و روند استراتژیک پشتیبانی سایت خود را به صورت کامل و به درستی انجام دهید.

گزارشات ارائه شده توسط تیم سئو در مشهد رایاپارس در سه فاز تدوین می شود:
 
مرحله اول: فاز بررسی اولیه می باشد که با بررسی سایت بدون دسترسی به پنل مدیریت و بخش کدهای سایت صورت می گیرد.
مرحله دوم: فاز بررسی ثانویه می باشد که با دسترسی کامل به بخش های مدیریتی سایت در قالب ارائه کامل تر به مشتری صورت می گیرد.
مرحله سوم: که در صورت تایید و اعلام هزینه به مشتری انجام می شود بررسی رقبا سایت و آنالیز تخصصی با نرم افزارهای تخصصصی این حوزه مانند ahref و semrush و moz و lighthouse و gtmetrix و سایر ابزارهای تخصصی می باشد که در این حالت عبارات کلیدی مورد نظر ارائه می شود و کلیه رقبا سایت هدف آنالیز می شود و طی مدت زمان اعلام شده کلیه نواقص سایت برطرف می شود و عبارات هدف در جایگاه رتبه های اول گوگل قرار می گیرند.
لازم به ذکر است آنالیز سایت شما در تیم سئو رایا پارس از طریق کارشناسان و متخصصین این حوزه که سالیان متمادی به دانش و کسب تجربه و تحقیق بر بروی الگوریتم های گوگل با تلفیق دانش و استراتژی پرداخته اند به انجام می رسد.
شرکت رایا پارس با سئو در مشهد در سال های اخیر با کسب نامی نیک و سابقه ای درخشان توانسته مشتریان زیادی را از شهر مشهد و سایر شهرهای مختلف ایران کسب نماید.

فاز دوم :بررسی های تخصصی تیم ما

در این مرحله تمامی آنالیزها و بررسی های کارشناسان ما به صورت رایگان بر روی سایت شما انجام میشود و در انتها نتایج بررسی های انجام شده را در قالب یک پروپوزال به شما ارائه میدهیم.جهت بررسی رایگان تنها کافیست از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید، لطفا آدرس سایت خود را به همراه عبارات کلیدی مورد نظر و اطلاعات تماس، در فرم زیر تکمیل نمایید تا پس از بررسی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و آنالیز سایت شما را در قالب یک گزارش کامل در اختیارتان قرار دهند.

فاز سوم : تاییدیه جهت شروع همکاری و ارسال قرارداد

بعد از تاییدیه پروپوزال و مبلغ پیشنهادی م قرارداد رسمی و معتبر از سمت ما برای شما ارسال خواهد شد و در قرارداد تمامی تعهدات و موارد به صورت دقیق ذکر میشود.

فاز چهارم : شروع همکاری و ارائه گزارش ماهیانه

بعد از شروع همکاری در انتهای هر ماه شرکت رایا پارس یک گزارش عملکرد آماده و لیستی از نمودارها و وضعیت جایگاه عبارات و میزان رشد وب سایت را ارائه میدهد

بهترین شرکت سئو در مشهد

بهترین شرکت سئو در مشهد شرکت رایا پارس با بیش از یک دهه سابقه اجرایی و راهبری پروژه های استارتاپی تجربه بسیار زیادی در راهبری پروژه های سئو و طراحی سایت دارد و از این رو می تواند با در اختیار قرار دادن تجربیات خود در خدمات کسب و کارهای شهر مشهد ضامن این باشد که شما را به برند شماره یک شهر تبدیل کند.

ما با در نظر گرفتن بودجه محدود و نیاز سازمان شما به حضور در صفحه اول گوگل بهترین نوع قرارداد و مقرون به صرفه ترین شیوه را برای کسب و کار شما در نظر می گیریم و به شما پیشنهاد می دهیم.

خدمات اصلی سئو ما به عنوان بهترین شرکت سئو مشهد شامل:

بررسی تخصصی  در زمینه پیدا کردن عبارات کلیدی و ارائه بهترین مسیر برای رشد وب سایتتان

آنالیز اختصاصی سایت  و ارائه گزارش خطاهای فنی و محتوایی وب سایتتان

سئوبه صورت صد در صد کاربردی منطبق بر استانداردهای سئو 2022

راهبری و اجرای پروژه سئو شما در زمان بندی صحیح و ارائه گزارش اصولی

تضمین کیفیت و گرفتن نتیجه برای برند شماره یک در شهر مشهد شدن

مشاوره سئو در مشهد ما شامل چه مواردی است؟

خدمات سئو سایت در مشهد

شرکت رایا پارس مشاوره سئو سایت در مشهد را به بخش های اصلی و کاربردی تقسیم کرده است که شما در صورت نیاز نداشتن به پکیج اصلی میتوانید هر پکیجی که از لحاظ هزینه برایتان کاربردی تر و مقرون به صرفه تر است را انتخاب نمایید و سئو سایت خود را استارت بزنیدوما این خدمات را برای شما به صورت مفصل شرح داده ایم.

مشاوه سئو با تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبایتان

تجزیه و تحلیل سایت

تجزیه و تحلیل یک سایت از نظر فنی و محتوایی یک فعالیت پیچیده و زمان بر است که با توجه به شرایط فعلی یک پروژه و شرایط آینده آن در نظر گرفته می شود. اگر سایت شما در شرایط فعلی جایگاه مورد قبولی در موتور جستجو گوگل ندارد شما می توانید از بررسی تیم سئو ما  بهره ببرید و سایت خود را درکنار سایت رقبایتان برای پی بردن به نقاط ضعف و قدرت آن آنالیز نمایید.

کارشناسان تیم رایا پارس علاوه بر بیان نقاط ضعف سایت شما با ارائه راهکارهای تخصصی می توانند به شما در جهت رفع این نواقص و ایرادات فنی و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو گوگل و افزایش ترافیک و نرخ تبدیل برای سایت شما یاری رسانند.

بعضی از مواردی که تیم رایا پارس پارس به تحلیل آن می پردازند:

1-آنالیز کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات برای سئو

2-تحلیل رقبا برای بررسی و کشف روش های جذب مخاطب توسط آن ها

3-بررسی و بیان مشکلات فنی سئو داخلی و اعلام آن

4-ارائه روش هایی در خصوص بهبود و ارتقا خارجی برای جذب ترافیک و ورودی بیشتر به سمت سایت

همچنین شرکت رایا پارس خدمات متمایزی را برای سئو در مشهد ارائه داده است که از جمله این خدمات می توان به پشتیبانی همراه با فراگیری رایگان سئو به کاربران اشاره نمود.

مشاوره برای بهبود رتبه سایت در موتور جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول موتور جستجو گوگل

یکی دیگر از خدمات مشاوره ای  ارائه شده توسط تیم رایا پارس ارتقا رتبه سایت در موتور جستجو گوگل به ازای عبارات کلیدی مورد نظر می باشد. با سفارش سئو به تیم کسب رتبه برتر در موتور جستجو گوگل متعلق به شما خواهد بود زمانی که شما با نام تجاری خود و کلمات کلیدی مرتبط در حوزه فعالیتتان در رتبه های اول گوگل باشید بازار هدف شما را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی می کنند و در صورت رضایت از خدمات شما اقدام به برقراری ارتباط با شما می کنند. تمامی روش های انجام شده برای کسب این جایگاه ها منطبق بر اصول و قواعد الگوریتم های روز گوگل به تلفیقی از seo-onpage و seo-offpage است می باشد که توسط متخصصین این حوزه که در این شرکت فعالیت دارند انجام می شود.

مشاوره برای ارائه خدمات سئو تکنیکال

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی کدها و تگ های html

طراحی نسخه AMP

پیاده سازی و نشانه گذاری و استانداردسازی

خدمات سئو محلی یا LOCAL SEO

ثبت موقعیت مکانی یا MAP در گوگل

مدیریت نظرات و امتیازات و پرسش های کاربران

مشاوره برای تولید محتوای مناسب

محتوا و seo دو مقوله جدا نشدنی و وابسته به هم هستند زیرا نه تنها یک محتوای با کیفیت به جذب ترافیک مخاطبان شما کمک می کند بلکه در انتشار آن محتوا توسط کاربران و جذب واقعی بک لینک توسط آن ها کمک به سزایی می کند. از این رو تیم تخصصی تولید محتوا رایا پارس در صدد ارائه خدماتی در این راستا برآمده است تا محتوا تخصصی شما را به صورت فنی و منطبق بر اصول و قواعد سئو تولید نماید.

تیم تولید محتوا در مشهد تخصصی شرکت رایا پارس متشکل از متخصصین حوزه سئو که دانش کافی و تسلط بر امور ترجمه را دارند می باشد، از این رو کلیه محتواهای تولید شده توسط ما در قالب مقالات 800 الی 1000 واژه ای با رعایت کلیه قواعد سئو و به کارگیری کلمات کلیدی با چگالی مناسب و عنوان مناسب با رعایت کلیه ی اصول نگارشی و محتوایی می باشد.

 

مشاوره برای لینک سازی داخلی

اگر چه خرید بک لینک یک امتیاز منفی برای وب سایت ها محسوب می شود اما به این معنی نسبت که از طریق روش های خاص نمی توان به بهبود پروفایل لینک خود کمک کنیم. اگر محتوای ما محتوای کاربر پسند و خوب باشد احتمال اینکه از بقیه سایت ها به وب سایت ما لینک داده شود بسیار زیاد است. اما در کنار رعایت این اصل هم می توان از روش هایی از جمله استفاده از لینک شکسته، تکنیک آسمان خراش یا ارسال ایمیل نیز برای بیشتر دیده شدن محتوا خود استفاده کرد.

روش کلاه سیاه به کلیه روش هایی گفته می شود که سعی در فریب موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبه های بالاتر دارد.

که در واقع شامل یک سری اقدامات ناخواسته و غیراخلاقی با هدف سریع تر رسیدن به نتایج صدر موتور جستجو گوگل است. پس بهتر است بگوییم seo کلاه سیاه در مقابل seo کلاه سفید قرار می گیرد و اصطلاحی برای توصیف بهینه سازی موتور جستجو با دستورالعمل های موتور جستجو گوگل است.

 سفارش سئو در مشهد و کسب جایگاه برتر در موتور جستجو گوگل

سفارش سئو در مشهد تضمینی برای رسیدن به درآمد عالی!  بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحه وب در موتورهای جستجو است. SEO تنها راه جذب ترافیک رایگان از انواع مختلف جستجوها از جمله جستجوی تصویر جستجوی ویدئو جستجوی آکادمیک و جستجوی اخبار نیز می باشد.

SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی نحوه کار موتورهای جستجو الگوریتم های برنامه ریزی شده توسط رایانه را که رفتار موتور جستجو را تعیین می کند آنچه افراد جستجو می کنند اصطلاحات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو و اینکه موتورهای جستجو توسط مخاطبان هدف آنها ترجیح داده می شود در نظر می گیرد SEO به این دلیل انجام می شود که وقتی وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری دارند، یک وب سایت بازدید کننده بیشتری از یک موتور جستجو دریافت می کند. سپس این بازدید کنندگان به طور بالقوه می توانند به مشتری تبدیل شوند.

هدف اصلی ازسفارش  سئو در مشهد کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو است. (منظور از رتبه برتر در موتور جستجو تنها موقعیت در صفحه 1 گوگل می تواند باشد زیرا اکثر افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند تنها به صفحه اول یا دوم نتایج نگاه می کنند.)

قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر گوگل نه تنها به جذب ترافیک بیشتر سایت شما کمک می کند بلکه به هدف اصلی شما از طراحی سایت در مشهد که کسب سودآوری بیشتر است نزدیک است. این جا همان جایی است که بخش اعظمی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی دغدغه حضور در صفحات اول و چه بسا سه لینک اول در موتور جستجو گوگل را پیدا می کنند. اما برای بیشتر مبتدیان ورود به این عرصه، سفر SEO قبل از اینکه شروع شود به پایان می رسد زیرا نداشتن اطلاعات لازم نه تنها به کسب جایگاه در موتورهای جستجو کمک نمی کند بلکه شما را متحمل ضربه ای سنگین و سخت از جانب موتورهای جستجو می کند و دقیقا زمانی که فکر می کنید در یک مسیر درست در حال حرکت هستید با آپدیت شدن الگوریتم بعدی گوکل مانند یک تانک منفجر می شوید.

یکی از راهکارهایی که می توان از طریق آن به مشتری بیشتر دست پیدا کرد، قطعا همین سئو است. حالا اگر بخواهیم خود مسئله سئو را برای شما مطرح کنیم، بهتر است بدانید که سئو (SEO) در حقیقت مخفف کلمه Search Engine Optimization است. معنای لغوی این اصطلاح "بهینه سازی موتورهای جستجو" می باشد. حال سوال اصلی اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو دقیقا روی چه فعالیت هایی تمرکز دارد؟ بهتر است بدانید که به مجموعه اقدامات و فرآیندهایی که در طی آن می توان کل سایت یا یک صفحه خاص از آن را به واسطه یک یا چند کلیدواژه بهبود بخشید، سئو می گویند که از طریق آن می توان انتظار افزایش رتبه داشت. به این ترتیب پس از افزایش رتبه قاعدتا افزایش ترافیک ورودی از موتورهای جستجو را به دنبال خواهد داشت.

سفارش سئو

همانطور که در بالا بیان کردیم سئو ایجاد یک استراتژی جامع و موثر بازاریابی است که نتیجه آن رشد و موفقیت در کسب و کار شما می باشد. برای سئو سایت اصول و قواعدی نیاز است که بسیاری از قواعد و قوانین به صورت مناسب و صحیح در کنار هم نقش ایفا می کنند. رعایت اصولی و صحیح این قوانین و قواعد نیازمند آشنایی به الگوریتم های موتور جستجو گوگل و مستلزم داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه می باشد.

اگر بخواهید به عنوان یک صاحب سایت، سئو سایت را آموزش ببینید قطعا مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و طبیعتا باز هم فرصت رسیدگی به ملزومات وب سایت خود را نخواهید داشت.

سفارش سئو در مشهد و بهینه سازی سایت راه حلی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه با خیالی آسوده می توانند تاثیر مستقیم آن را بر افزایش درآمد و کسب و کار خود ببینید.

در همین راستا تیم تخصصی و حرفه ای رایا پارس در صدد رفع نیاز سفارش سئو در مشهد کارفرمایان بر آمده است و خدماتی نوین را ارائه نموده است.

بهترین متخصص سئو و سئوکار در مشهد کیست؟

اینجاست که این سوال در ذهن ما شکل می گیرد که موتور جستجو چیست؟ سئو چیست؟ seo خود را به چه کسی باید واگذار کنیم؟ سئو کار کیست؟ بهینه سازی موتور جستجو در ظاهر امری ساده است اما در باطن فرآیندی با پیچیدگی بسیار زیاد است زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل از الگوریتم های پیچیده برای ارزیابی وبسایت ها استفاده می کنند. این الگوریتم ها به صورت منظم و پی در پی آپدیت می شود. از این رو فرآیند سئو دانش و مهارت لازم خود را می طلبد.

بیایید نگاهی تخصصی و تفکیک شده به یک پروژه بیندازیم اینکه از چه نقطه ای باید شروع کنیم و به چه نقطه ای باید برسیم.

برای درک بیشتر و بهتر این عبارت، آن را به سه بخش تقسیم کرده و هر بخش را به صورت جداگانه شرح می دهیم:

کیفیت بازدید

شما می توانید تمامی کاربران دنیا را به عنوان بازدیدکننده وبسایت خود داشته باشید، اما اگر گوگل (یا هر موتور جستجو دیگری مانند بینگ و ...) شما را به عنوان یک منبع فروش قطعات و سخت افزار اپل معرفی کند، در صورتی که شما در واقع یک تولیدکننده پوشاک باشید؛ سایت شما کیفیت بازدید نخواهد داشت. شما باید به دنبال جذب مشتریانی باشید که واقعا به محصولاتی که شما ارائه می کنید علاقه مند باشند.

کمیت بازدید

هنگامی که شما بازدیدکنندگان درست را برای وبسایت خود یافتید و به اصطلاح کیفیت بازدید شما بالاتر رفت، واضح است که تعداد بازدید (کمیت) بیشتر بهتر است.

نتایج طبیعی

تبلیغات، بخش قابل توجهی از صفحات نتایج مرورگر را تشکیل می دهند. بازدید طبیعی شامل تمام بازدید هایی می شود که شما برای آن پولی پرداخت نمی کنید. به طور دقیق تر، تمامی بازدیدهای سایت شما که از طریق صفحات نتایج موتور جستجو بدست می آیند و شما برای آن ها هزینه ای نکرده اید، بازدید طبیعی محسوب می شوند.

این سه عامل، عوامل اصلی هستند که سئو با افزایش آن ها برای سایت شما، رتبه سایت را در صفحات نتایج جستجوگر بالاتر می برد.

سابقه فرد را در نوع پروژه خود در نظر بگیرید

چرا؟؟؟؟ زیرا در حوزه سئو همه افراد تخصص لازم بر روی همه نوع تیپ سایت ها را ندارند برای مثال فردی که تجربه کار کردن بر روی سایت های فروشگاهی را ندارد نمیتواند بایک سایت با دسته بندی بسیار زیاد ارتباط برقرار کند و سایت را به نتیجه برساند در نتیجه نه تنها زمان و سرمایه کارفرما هدر میرودی بلکه سایت به یک تکیه سوخته تبدیل می شود که سئو سایت برای متخصص سئو بعدی بسیار سخت تر میشود و شاید غبر ممکن!

نمونه کارهای قبلی فرد و شرکت مورد نظر را بررسی کنید

ادعای افراد به عنوان کارشناس سئو این روزها بسیار زیاد شده است اما تنها عاملی که میتواند سندی بر این ادعا باشد نمونه کارهای قبل است شاید فردی یک دوره آموزشی گذرانده است و بعد از آن یک پروژه ساده را توانسته به نتیجه برساند و درکی از سختی عبارات مورد نظر شما ندارد به همین علت شما هستید که با آنالیز و بررسی نمونه کارها می توانید این عامل اساسی را بررسی کنید.

سئو سایت وردپرس در مشهد

سئو ساتیت وردپرس در مشهد احتمالا برای هرشخصی که وارد بازار کسب وکار شده است یا از قبل در این فضا مشغول بوده، این اتفاق افتاده که مجبور به اینترنتی کردن آن شده است. به عنوان مثال در طی همین چند سال که بیماری محنوس کرونا به جان کسب وکارهای کل جهان افتاد، افراد چه خواسته و چه ناخواسته مجبور به اینترنتی کردن کسب وکار خود شدند. از این رو برخی از افراد به این فکر افتادند، حالا که فضای کسب وکار خود را آنلاین کرده اند، چگونه می توان در این فضا مشتری بیشتری بدست آورد؟ همچنین این سوالی است که شاید به ذهن بسیاری از افراد خطور کرده باشد. در این صفحه می خواهیم به جواب این مسئله بپردازیم، در نتیجه پیشنهاد می کنیم که تا آخر آن را به دقت مطالعه نمایید.

اگر شرکت مربوطه در حوزه سئو تجربه بالایی داشته باشد، قاعدتا می توان انتظار داشت که سئو سایت وردپرسی شما را به صورت درست و اصولی انجام دهد. همچنین طراحی یک سایت با پنل اختصاصی برای کسب وکارهای نوپا شاید هزینه زیادی داشته باشد، به همین دلیل عادی است که یک فروشگاه یا یک شرکت خدمات دهنده بخواهند از خدمات وردپرس که ارزان تر است، استفاده کنند. در نتیجه مرحله بعد از طراحی سایت که باید آن را بگذارنند، سئو سایت وردپرس در مشهد است. از این طریق می توانند روی کلمه های کلیدی مد نظرشان معطوف شده و پس از پیاده سازی موفق استراتژی سئو، به درآمد بالایی برسند.

همچنین اگر می خواهید در حوزه سئو هزینه کنید، بهتر است به سئو سایت به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید که در آینده قرار است چندین برابر آن به خود شما برگردد. تمام مسائلی که در این پاراگراف برای شما عنوان شد، در حوزه سئو بریف قرار می گیرد که اگر علاقه داشتید، می توانید آن را از دسته مقالات سایت ما پیدا کرده و مطالعه نمایید. سپس بعد از مطالعه دقیق، می توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید.

سئو در مشهد

 قیمت و هزینه سئو سایت در مشهد چگونه تعیین میشود؟

تعریف دقیق قیمت و هزینه برای پروژه سئو در مشهد به صورت دقیق امکان پذیر نیست اما میتوان قیمت خدمات سئو را در دسته های مختلف و دسته بندی شده قرار دهیم این دسته بندی خدمات در دسته های کاربردی و مرحله بندی قرار میگیرد.
خدمات سئو، تولید محتوا، مشاوره تخصصی و آنالیز سایت و سئو خارجی که با توجه به نیاز سازمانی شما و بودجه مورد نظزتان در یکی از دسته های خدمات بالا قرار میگیرد.

پکیج برنزی  پکیج نقره ای پکیج طلایی
قیمت بین 6.00.000 تومان تا 10.000.000 تومان (ماهانه) قیمت بین 8.000.000 تا 15.000.000 تومان (ماهانه) قیمت بین 10.000.000 تا 25.000.000 (ماهانه)

خدمات شامل بهینه سازی کلیه صفحات سایت

اصلاح دسته بندی

تولید محتوا برای دسته های سایت

اصلاح مقالات سایت 

کمک به سایت برای گرفتن جایگاه و رسیدن به صفحه اول گوگل

خدمات شامل بهینه سازی کلیه صفحات سایت

اصلاح دسته بندی

تولید محتوا برای دسته های سایت

اصلاح مقالات سایت 

کمک به سایت برای گرتن جایگاه و رسیدن به صفحه اول گوگل

تولید محتوا تخصصی برای دیسکاور

تضمین رسیدن به صفحه اول گوگل با دو کلمه توافق شده با کارفرما

خدمات شامل بهینه سازی کلیه صفحات سایت

اصلاح دسته بندی

تولید محتوا برای دسته های سایت

اصلاح مقالات سایت 

کمک به سایت برای گرتن جایگاه و رسیدن به صفحه اول گوگل

تولید محتوا تخصصی برای دیسکاور

تضمین رسیدن به صفحه اول گوگل با بیش از ده کلمه توافق شده با کارفرما

 مدت زمان باتوجه به مذاکره با کارفرما  مدت زمان باتوجه به مذاکره با کارفرما  مدت زمان باتوجه به مذاکره با کارفرما

سئو چیست ؟ تعریف اصولی سئو

در حالت کلی فعالیت هایی که یک متخصص سئو بر روی یک سایت جهت بهینه سازی آن انجام می دهد و قبل از سئو باید بداند به دو بخش سئو داخلی (on-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) تقسیم بندی می شود، که در ادامه به بیان جزئیات هر بخش به صورت ارائه یک چک لیست می پردازیم.

تعریف سئو داخلی (on-page seo)

سئو داخلی یا سئو on-page شامل فاکتورهایی برای رتبه بندی صفحات داخلی یک سایت می باشد که در صورتی که به درستی این فاکتورها رعایت شود تاثیر به سزایی در رتبه بندی و کسب جایگاه صفحات داخلی دارد و در صورتی که این عوامل نادیده گرفته شود چه بسا سایت متحمل ضربه ها و جریمه از سمت موتور جستجو گوکل شود.

مهم ترین عوامل در سئو داخلی که به صورت یک چک لیست بیان می کنیم عبارتند از:

  • محتوای یک صفحه (content of page)

محتوای صفحه مهم ترین عامل برای کسب جایگاه در موتور جستجو گوگل می باشد. در واقع محتوا همان چیزی است که کاربران به خاطر آن وارد سایت یا صفحه ما شده اند، پس خیلی هم عجیب نیست که از نظر موتور جستجو گوگل محتوا پادشاه است. یک محتوای خوب باید دارای 2 ویژگی اساسی و مهم باشد. مورد اول این که به خوبی عرضه کننده تقاضا باشد و مورد دوم این که باید مرتبط با نیازهای روز کاربر باشد.

آموزش تولید محتوا در مشهد

همچنین بخش مهم در موفقیت یک محتوا و سئو سایت انتخاب اصولی و صحیح کلمه کلیدی است. برای این منظور ابتدا با انواع کلمه کلیدی آشنا شوید.

  • کلمات کلیدی short tail
  • کلمات کلیدی mid tail
  • کلمات کلیدی long tail
کلمات کلیدی کوتاه (short tail)

کلمات کلیدی short tail که به کلمات کلیدی کوتاه نیز معروف هستند؛ شامل عباراتی می شوند که از یک واژه تشکیل شده اند. به عنوان نمونه، شما سایتی در حوزه کاری فروش لباس دارید. با کلمه کلیدی لباس این سایت را سئو می کنید. یعنی شما از واژه کلیدی کوتاه برای سایتتان استفاده کرده اید.

این نوع از کلمات به دلیل سرچ بالایی که دارند؛ جزء کلمات پر رقابت محسوب می شوند و علاوه بر اینکه سئو سختی دارند؛ برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب نیستند.

کلمات کلیدی mid tail

این نوع کلمات نیز مفهوم کلی از نیاز کاربران را پوشش می دهد اما انتخاب مناسبی برای کلمه کلیدی اصلی صفحات سایت نیستند.

کلمات کلیدی long tail

long tail یا کلمات کلیدی دنباله دار جزء بهترین انتخاب ها برای واژه کلیدی هستند. زیرا به طور کامل نیاز کاربران را پوشش می دهند. این نوع عبارات معمولا بین 3 تا 5 کلمه می باشند. به عنوان مثال، برای فروشگاه اینترنتی فروش لباس می توان از عبارت خرید بهترین پیراهن یا خرید پیراهن ارزان استفاده کرد. این نوع عبارات نسبت به سایر انواع کلمات کلیدی سرچ کمتری دارند اما کلمات هدفمندی بوده و می تواند برای شما افزایش فروش و ورودی کاربران را به همراه داشته باشد.

پس برای موفقیت بیشتر در سئو سایت و کسب رتبه گوگل بهتر است از عبارات کلیدی دنباله دار استفاده نمایید. همچنین اگر با اصول و قواعد یافتن کلمه کلیدی آشنایی ندارید؛ می توانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی استفاده کرده تا عباراتی مناسب با کسب و کار خود را پیدا نمایید.

یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • انتخاب تگ عنوان مناسب (title tag)

انتخاب تایتل تگ (title tag) مناسب مهم ترین عامل پس از محتوای با کیفیت در یک صفحه یا مقاله است. برچسب عنوان یا title tag یک عنصر HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند که در واقع یک توضیح دقیق و مختصر و بیان کلمات کلیدی موجود در آن صفحه می باشد.

نحوه ی صحیح نوشتن تگ عنوان مناسب

  • ساختار لینک ها و پیوند های داخلی

یک پیوند داخلی هوشمند پیوندی است که جستجوگرها اطمینان داده شود که سلسله مراتب رده بندی وب سایت به درستی در آن منعکس شده است. برای مثال به URL زیر توجه کنید:

www.example.com/game/video-game-history

این فرمت URL به طور کامل و واضح ساختار سلسله مراتبی لینک را نشان می دهد به صورتی که جستجوگرها تنها با نگاه کردن به این آدرس اینترنتی می توانند بفهمند ویدئو موجود در این لینک مربوط به تاریخچه بازی های ویدئویی است نه صرفا به تاریخ که امری نامرتبط است. در واقع این سبک از ساختار URL ها باعث می شود حتی بدون خواندن و بررسی دقیق محتوا با یک ساختار لینک سازی صحیح درک خوبی از محتوای نوشته داشته باشد.

حال URL زیر را در نظر بگیرید:

www.example.com/title/hojhguh653646

نمونه لینک بالا یک لینک بد محسوب می شود، زیرا بر خلاف آدرس اینترنتی در مثال قبل یک ساختار سلسله مراتبی را نمایش نمی دهد، این آدرس بیان کننده عنوان صفحه نمی باشد و هیچ راهنمایی از محتوای صفحه در اختیار کاربران و موتورهای جستجو قرار نمی دهد. ساختار URL ها از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اهمیت نسبی صفحات را درک کنند و صفحات مترادف مورد نظر را به هم اضافه نمایند.

اهمیت لینک سازی داخلی در سئو سایت و دلایل استفاده آن

  • تگ های H1 تا H6

در یک صفحه وب عنوان هایی که مطالب را در زبان HTML معرفی می کنند توسط برچسب های h1, h2, h3, h4, h5, h6 شناسایی می شوند که استفاده کردن از این برچسب ها به دلیل دنبال کردن 2 علت است. اولین دلیل کمک به خوانندگان است تا درک بهتری از آنچه می خوانند پیدا کنند و دیگری نشان دادن اطلاعات موجود در صفحه به موتورهای جستجو می باشد.

توضیحات متا یا meta description درج توضیحات کلیدی مناسب و تخصصی تاثیری باورنکردنی بر میزان ترافیکی که به سمت سایت شما جذب می شود دارد و موجب افزایش رتبه بندی شما درSERP می شود.

  • استفاده از تگ ALT برای تصاویر

ALT یا برچسب برای یک تصویر در قالب یک متن جایگزین برای توصیف کردن موضوع تصویر به کار می رود.استفاده از تگ آلت در seo نقش بسیار مهمی دارد زیرا این تگ ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصاویر را با محتوای وب سایت مرتبط کند و بتواند در SERPs به درستی رتبه بندی نماید.

نحوه ی صحیح درج تگ ALT برای تصاویر

  • افزایش سرعت لود صفحات در موبایل

AMP یک نسخه سبک از یک صفحه وب است که از عناصر بسیاری تشکیل شده است که باعث می شود یک صفحه وب با سرعت بیشتری بارگیری شود. نکته ای که در استفاده از AMP برای ما حائز اهمیت است این موضوع است که AMP تاثیری بر روی افزایش رتبه شما در گوگل ندارد اما به وسیله ی AMP می توانید افزایش رتبه بندی برای رقبایتان را از بین ببرید.

amp چیست؟ آیا شما سایت خود را با amp منطبق کرده اید؟

Off-page seo یا سئو خارجی

سئو off-page به مجموعه اقداماتی در خارج از وب سایت گفته می شود که بر رتبه سایت شما در SERPs تاثیر دارد. بهینه سازی سایت در خارج از سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبیت سایت شما برای کاربران می باشد. در واقع سئو خارجی توسط دیگران بر روی سایت ما انجام می شود که در واقع تضمینی بر کیفیت مطالب و صفحات سایت ما از نظر کاربران می باشد در حالی که الگوریتم های موتور جستجو و عوامل تاثیر گذار بررتبه بندی صفحات مدام در حال تغییر است عواملی که بر سئو خارجی ما تاثیر گذار است از نظر متخصصان سئو در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و نقش به سزایی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. ساخت بک لینک در قلب سئو خارجی قرار دارد زیرا موتورهای جستجو از بک لینک ها به عنوان نشانه ای از کیفیت محتوا استفاده می کنند. بنابراین برای دو سایت با سئو داخلی یکسان، سایتی که میزان بک لینک بیشتر و با کیفیت تری دارد در نتایج جستجو جایگاه بالاتری دارد. در حالت کلی ما سه نوع لینک داریم که با توجه به چگونگی به دست آوردن این لینک ها دسته بندی می شوند:

سئو داخلی و خارجی

1-لینک های طبیعی 2-لینک های دستی ساخته شده 3-لینک هایی که خود به خود ایجاد می شوند. برای آشنایی با چگونگی ایجاد بک لینک و ساخت انواع لینک می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

معرفی انواع لینک و نحوه ی ساخت و جایگاه هر یک از آن ها

ساخت بک لینک شامل آیتم ها و تکنیک های مختلفی است که می توان به ساخت بک لینک در شبکه های اجتماعی یا استفاده از بک لینک های رایگان و غیره اشاره کرد. اما نکته ای که بسیار مهم است و اهمیت دارد استفاده از روندی اصولی و تخصص بالا در این زمینه است که سایت مشمول جریمه از سمت موتورهای جستجو نشود.

تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی یا off-page

سئو کلاه سفید یا سئو کلاه سیاه ؟

سئو کلاه سفید اصطلاحی است که برای توصیف تمام تکنیک های اصولی بهینه سازی موتور جستجو مطابق با اصول اخلاقی و دستورالعمل های گوگل استفاده می شود در واقع اهداف در سئو کلاه سفید بلند مدت و به جای هر قسمتی به صفحه اول گوگل رسیدن بر روی رضایت کاربر و کیفیت محتوا تمرکر کنیم.

این اصطلاح اغلب اوقات در مقابل سئو کلاه سیاه استفاده می شود در واقع مانند فیلم های وسترن که آدم های خوب و بد با رنگ کلاه متفاوت رو به روی هم قرار می گیرند. در واقع seo کلاه سفید به تکنیک هایی میانبر مانند خرید بک لینک و یا لینک اسپم اتکا نمیکند. به جای این تکنیک ها تاکید اصلی بر محتوای با کیفیت و بهینه سازی کامل صفحات سایتتان بر تجربه کاربری عالی می باشد.

چگونه seo کلاه سفید را انتخاب کنیم؟

نکته حائز اهمیت این مطلب است که سئو کلاه سئو در مقابل سئو کلاه سیاه قرار می گیرد و به معنای پیاده سازی تمامی قوانین و دستورالعمل های سئو است.

محتوای باکیفیت

سنگ بنای هر استراتژی seo تولید محتوای جذاب و با کیفیت است که هدف جستجوی کاربران را برآورده می کند. برای نوشتن محتوای خوب تجزیه و تحلیل آنچه که افراد به دنبال آن هستند مهم است.

در این مرحله تحقیق مناسب کلمات کلیدی می تواند به شما در یافتن فرصت های بیشتر در قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل و افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتان کمک زیادی کند.

اما منظور از محتوای باکیفیت چیست؟ کیفیت محتوا به این معناست که محتوای شما تا چه حد به اهداف خود می رسد؟ این موضوع به عمق اطلاعات و بینش موجود در یک قطعه محتوا اشاره دارد. کیفیت محتوا مواردی مانند قالب بندی، خوانایی و نحوه نگارش را شامل می شود. همچنین این مسئله می تواند باعث افزایش ترافیک، جذب مخاطب، تبدیل شدن کاربران، کسب جایگاه مناسب و ... شود.

 

جذب مخاطبی که برای وبسایت شما مناسب باشد، کار آسانی نیست. اینکه بتوانید آن ها را درگیر کنید و کاری کنید که آن ها محصول شما را به عنوان راه حل مشکل خود در نظر بگیرند، به نسبت سخت تر هم است. این موارد بدون محتوای باکیفیت تقریبا غیرممکن است. اما اگر مخاطبان، محتوای شما را ارزشمند بدانند، به احتمال زیاد با شما ارتباط برقرار می کنند و در نهایت خرید انجام می شود.

احتمالا این سوال برای شما ایجاد شده که چگونه کیفیت محتوای خود را بررسی کنم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید سوالات زیر را پاسخ دهید.

  • آیا محتوای شما به خواننده یا بیننده کمک می کند آنچه را که به دنبالش هستند را پیدا کنند؟
  • آیا آن محتوا به هدف نهایی شما (افزایش ترافیک، خرید و یا سایر مواردی که از این قبیل است) می رسد یا خیر؟
  • آیا توسط افرادی که قصد خرید ندارند، به اشتراک گذاشته می شد؟
  • آیا کاربران از تمام آن محتوا یا بخش زیادی از آن استفاده می کنند؟
سئو تکنیکال

بسیاری از جنبه های فنی و تکنیکال وجود دارد که باید برای بستر سازی صحیح یک صفحه وب به درستی قبل از انجام هر کاری رعایت شود.

سئو تکنیکال چیست؟

شاید برخی از این ویژگی ها بتوان استفاده از یک هاست مناسب و پرسرعت، تولید محتوا با کیفیت ، ریسپانسیو بودن صفحات، سرعت صفحات سایت، استفاده از url کاربر پسند و یا در عوامل تاثیرگذار را نام برد.

سئو فنی به بهینه سازی وبسایت و سرور اشاره می کند. چنین کاری به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به طور بهتری بخزند و ایندکس کنند. بنابراین سئو فنی یکی از اصلی ترین فاکتورها در بهبود رتبه بندی سایت به صورت ارگانیک به حساب می آید که باید به آن دقت زیادی شود.

سرچ انجین ها در نتایج جستجوی خود وبسایت هایی که ویژگی های فنی خاصی دارند، را نسبت به سایر سایت ها تریجیح می دهند. برای مثال صفحاتی که از اتصال امن، طراحی واکنش گرا یا زمان بارگذاری سریع استفاده می کنند، نسبت به سایر وبسایت ها اولویت دارند. برای اینکه مطمئن شوید سایت شما انتظارات الگوریتم های گوگل و سایر سرچ انجین ها را برآورده می کند، موارد زیر را دنبال نمایید.

استفاده از SSL

SSL در واقع یک فناوری امنیتی است که یک پیوند رمزگذاری شده بین سرور و مرورگر ایجاد می کند. برای اینکه تشخیص دهید سایت شما از این فناوری استفاده می کند یا نه، به ابتدای آدرس URL آن توجه کنید. در صورتی که آدرس شما با عبارت https آغاز می شود، شما از SSL استفاده می کنید. اما در صورتی که URL سایت شما از http استفاده کند، شما SSL ندارید و باید برای دریافت آن اقدام نمایید.

گواهینامه ssl  چیست؟

اطمینان از Mobile Friendly بودن سایت

طراحی سایت به صورت رسپانسیو باعث می شود تا کاربر با هر دیوایس و دستگاهی که می خواهد از سایت شما استفاده کند. یعنی سایت شما برای تمام دستگاه ها به صورت خودکار تنظیم می شود و بازدیدکنندگان در زمان استفاده از آن، مشکل خاصی ندارند. گوگل بارها اعلام کرده است که ریسپانسیو بودن یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه بندی است. بنابراین منطقی و مهم است که اطمینان حاصل کنید آیا وبسایت شما کاملا ریسپانسیو است و در بهترین فرمت برای کاربران موبایل، تبلت و دسکتاپ نمایش داده می شود یا خیر؟

وب سایت ریسپانسیو چیست؟

ریسپانسیو بودن سایت

سرعت سایت

موتورهای جستجو ترجیح می دهند وبسایت هایی را به کاربران نشان دهند که سرعت بالایی در بارگذاری دارند. دقیقا به همین خاطر سرعت بارگذاری صفحه را به عنوان یکی مهم ترین عوامل در رتبه بندی در نظر می گیرند. راه ها و روش های زیادی برای افزایش سرعت وجود دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • استفاده از هاست سریع
  • استفاده از DNS
  • کم کردن حجم درخواست های HTTP، استفاده از اسکریپت ها و افزونه ها
  • اگر چندین فایل CSS دارید، سعی کنید همه آن ها را باهم ادغام کنید و فقط از یک فایل CSS استفاده نمایید.
  • فشرده کردن صفحات سایت با ابزار GZIP
  • هرگونه فاصله غیرضروری، شکاف خط یا تو رفتگی در HTML، CSS و جاوا اسکریپت را از بین ببرید و کدهای خود را کوچک کنید

اهمیت سرعت سایت در سئو

Ux مناسب

اگر چه طراحی و بهینه سازی تجربه کاربری دو فیلد جدای از هم هستند اما به صورت غیر مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر می گذارند زیرا اینجاست که هوش مصنوعی موتور جستجو گوگل از داده های رفتار کاربر برای ارائه بهترین نتایج جستجو استفاده می کنند.

چرا UI و UX برای جستجوگرها بسیار مهم است؟

تکنیک های کلاه سیاه

روش های کلاه سیاه زیادی وجود دارد که تعداد بسیار زیادی از آن ها به سادگی توسط موتور جستجو با دستور العمل های موتور جستجو گوگل شناسایی شده است و به شدت با سایت هایی که از این روش ها استفاده می کنند و سایت ها را جریمه می کند و حتی جریمه های جبران ناپذیر!

اثر سئو کلاه سیاه بر روی رتبه وب سایت در موتورجستجو گوگل

Cloaking نمایش محتوای متفاوت به کاربران و موتور جستجو

استفاده از متن مخفی در واقع این متن قرار است به مخاطبان نمایش داده شود و فقط موتور جستجو این متن را بتواند ببینید.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی_keyword stuffing

سر ریز کلمات کلیدی در واقع این تکنیک کلاه سیاه زمانی اتفاق می افتد که تعداد دفعات بسیار زیادی از کلمات کلیدی خود در متن به منظور تاکید آن در فریب دادن ربات های گوگل استفاده می کنیم.

keyword stuffing (کیورد استافینگ ) چیست؟

ریدایرکت مخفیانه- Redirect-sneaky

هدایت کردن کاربران یا ربات های موتور جستجو گوگل به یک url متفاوت از آنچه انتظار می رود یعنی در واقع صفحاتی که کاربران می دیدند با آنچه ربات های گوگل می دیند بسیار متفاوت بود.

با این کار صاحبان سایت ها سعی می کردند که با فریب دادن موتور جستجو گوگل کاری کنند که با کلید واژه های خاصی بتوانند رتبه کسب کنند.

ایجاد PBN- شبکه خصوصی

ایجاد وب سایت هایی که با هدف لینک دادن به وب سایت های مشخص ایجاد می شود.

PBN یا شبکه وبلاگ خصوصی چیست؟

آیا از روش های کلاه سیاه در سئو استفاده کنیم؟

پاسخ منفی است! چرا؟

2 دلیل اصلی داریم دلیل اول اینکه غیر اخلاقی است و دلیل دوم اینکه بسیار خطرناک است.

سئو کلاه سفید چیست و شامل چه تکنیک هایی می شود؟

سوالات رایجی که در سئو 2022 سئو کاران میپرسند

دلایل ایندکس نشدن صفحات در گوگل چیست؟

گوگل سایت شما را ایندکس نمی کند؟ لازم است بگوییم که این موضوع تنها برای سایت شما نیست و برای افراد زیادی اتفاق افتاده است. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد که گوگل آن ها را به عنوان فاکتورهای رتبه بندی و ایندکس صفحات در نظر می گیرد. برای مثال یکی از مهم ترین دلایلی که صفحات ایندکس نمی شوند، مناسب نبودن صفحات سایت شما برای موبایل است. اصلا مهم نیست که محتوای سایت شما تا چه اندازه غنی و مفید است، اگر سایت خود را برای نمایش در گوشی های هوشمند یا تبلت بهینه نکرده باشید، احتمال ایندکس نشدن وجود دارد. بنابراین، ترافیک بسیار زیادی را از دست خواهید داد که اصلا به نفع شما نخواهد بود. توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید تا به راحتی بتوانید به حل مشکل ایندکس صفحات خود، بپردازید.

دلایل ایندکس نشدن صفحات در گوگل چیست؟

کنیبالیزیشن چگونه اتفاق می افتد و راه های جلوگیری از آن چیست؟

همانطور که می دانید، امروزه زمانی که مردم قصد خرید یک محصول یا خدمت خاصی را دارند، اولین چیزی که به دنبال آن هستند، دستگاهی است که به اینترنت متصل باشد. اتصال به اینترنت باعث می شود که بتوانند در مورد آن محصول یا خدمت، تحقیق کنند. بنابراین، اگر شما محصول یا خدمتی را در سایت خود ارائه دهید و از آن، دو یا چند نمونه کاملا مشابه داشته باشید، ربات های گوگل و کاربران متوجه نمی شوند که کدام یک از آن ها، نسخه اصلی است. در چنین شرایطی، کنیبالیزیشن رخ داده است.

اگر صفحات یا مقالات مختلف را برای سرچ های مختلف کاربران بهینه سازی کنید، از شانس آن ها برای رسیدن به رتبه های برتر، کاسته خواهد شد. زیرا این صفحات علاوه بر اینکه باید با صفحات دیگر سایت ها رقابت کنند، باید با صفحات سایت خودتان هم رقابت کنند. در نظر داشته باشید که معمولا گوگل فقط یک یا دو نتیجه از یک دامنه را در صفحه SERP برای یک جستجوی خاص نشان می دهد. نهایتا اگر دامنه شما بسیار معتبر باشد، این عدد ممکن است به 3 آدرس URL هم تغییر کند. در نهایت اگر به دنبال سئو سایت در مشهد هستید یا قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع داشته باشید، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

کنیبالیزیشن چگونه اتفاق می افتد و راه های جلوگیری از آن چیست؟

تاثیر ریدایرکت 301 بر سئو سایت

حتما تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که آیا ریدایرکت 301 می تواند بر رتبه بندی سئو سایت شما تاثیر بگذارد یا خیر؟ همانطور که می دانید تغییر مسیر یا همان ریدایرکت 301، زمانی تنظیم می شود که یک صفحه برای همیشه به آدرس URL دیگری منتقل شده است، و شما قصد دارید این موضوع را به موتورهای جستجو اطلاع دهید. اما آیا ریدایرکت 301 می تواند بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما تاثیر بگذارد؟ ما در رایا پارس به عنوان یک شرکت سئو سایت در مشهد مطلبی را با موضوع تاثیر ریدایرکت 301 تهیه کرده ایم که توصیه می کنیم برای اطلاع بیشتر از این موضوع، حتما آن را مطالعه کنید.

تاثیر ریدایرکت 301 بر سئو سایت

تگ های Html در سئو سایت

تگ های HTML اساس اکثر صفحات وب است و یکی از ضروری ترین بخش های سئو فنی است. با کمک عناصر HTML، سئوکاران می توانند اطلاعات صفحات وب را هم به افراد و هم به ربات های موتور جستجو منتقل کنند. انجام این کار می تواند برای همه روشن کند که ساختار صفحه و ترتیب محتوا چیست، به علاوه اینکه صفحه چگونه با سایر صفحات وب آنلاین مرتبط است.

به زبان ساده، اگر به عنوان یک انسان از هر صفحه وب بازدید کنید، یک متن علامت گذاری شده به همراه بخش ها، عنوان های فرعی، تصاویر و پیوندها را مشاهده خواهید کرد. اما به خاطر داشته باشید که برای مرورگرهای وب و ربات های موتورهای جستجو، صفحات وب چیزی بیش از یک کد HTML با عناصر خاص نیستند.

تگ ها در واقع تکه های کوچکی از کدنویسی HTML هستند که به موتورهای جستجو می گویند، چگونه محتوای درون صفحات سایت شما را به درستی بخوانند. بنابراین شما می توانید از تگ های مربوط به سئو در این بخش استفاده کنید، تا ربات های موتورهای جستجو، بهتر سایت شما را درک کنند و رتبه بهتری به سایتتان بدهند. به بیانی دیگر، این تگ های HTML برای SEO هستند که بر عملکرد وبسایت شما در فضای وب، تاثیر می گذارند. دقت داشته باشید که بدون این تگ ها، احتمال اینکه بتوانید واقعا با مخاطب ارتباط برقرار کنید، بسیار کم است. اگر به دنبالخدمات سئو در مشهد هستید، بهتر است حتما تگ های HTML را هم در نظر بگیرید. از همین رو توصیه می کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

سئو سایت در مشهد

 

مشاوره رایگان ما

مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما میتوانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی میکنیم شما میتوانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود میباشد.
برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

مشاوره با ما

برای ارائه خدمات سئو سایت تضمین دقیق و شفافی وجود ندارد زیرا همواره الگوریتم های گوگل در حال تغییر و نوسان هستند و رفتار ثابت و قابل پیش بینی برای خدمات سئو سایت وجود ندارد اما تیم سئو رایا پارس با توجه به تجریه و سابقه خود در این راستا و الگوریتم شناسی و رفتار درست و اصولی بر طبق اصول سئو میتوانند چند قدم جلوتر از الگوریتم های گوگل رفتار کنند و تا کنون بالغ بر 300 واژه را در صفحه اول گوگل ثبت کرده اند.

قرارداد های سئو در مشهد شرکت رایا پارس به صورت رسمی با درج زمان و قیمت ارائه میشود اعلام میگردد.