طراحی سایت فروشگاهی |طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و ارزان
خرید و سفارش طراحی سایت فروشگاهی به هدف ایجاد یک فروشگاه اینترنتی برای خرید و فروش آنلاین محصولات به سراسر کشور به صورت 24 ساعته انجام می شود. با تهیه یک سایت فروشگاهی آنلاین شما امکان مدیریت موجودی محصولات، درگاه پرداخت آنلاین، سبد خرید، مدیریت سفارشات، پیگیری مراحل ارسال سفارش و ارسال مرسولات به کاربر خریدار آنلاین را دارید.
با ساخت سایت فروشگاهی آنلاین و استفاده از خدمات ما در طراحی سایت در مشهد شما می توانید محصولات و خدمات خود را با تولید محتوای تخصصی به طور دقیق معرفی کرده و سهم بازار زیادی به ویژه در جشنواره های فروش دریافت کنید و نسبت به رقبایتان پیشی بگیرید. در ادامه به قیمت طراحی سایت فروشگاهی و معرفی امکانات آن در مدل های حرفه ای و همچنین مراحل انجام آن به صورت تخصصی پرداخته ایم.
آپشن | پکیج 1 | پکیج 2 | پکیج 3 | پکیج 4 | پکیج 5 | پکیج 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
فریم ورک اختصاصی | ||||||
مدیریت کاربران | ||||||
مدیریت بخش ها | ||||||
مدیریت منوها | ||||||
مدیریت مطالب | ||||||
قیمت (تومان) | 8,500,000 | 17,000,000 | 21,000,000 | 35,000,000 | 70,000,000 | 120,000,000 |
مشاوره رایگان ما
جهت دریافت مشاوره تخصصی برای طراحی سایت فروشگاهی ، کافی ست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. بلافاصله پس از ثبت، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و با بررسی محصولات، خدمات قابل فروش و نوع فعالیت شما، راهنمایی های لازم را برای تعیین ویژگی ها، امکانات و بخش های موردنیاز فروشگاه آنلاین تان ارائه خواهند داد. این جلسه مشاوره می تواند به صورت حضوری در دفتر ما یا به صورت آنلاین برگزار شود. بنابراین کافی ست برای ثبت درخواست مشاوره، روی دکمه " مشاوره با ما " کلیک کرده و در قسمت توضیحات، حوزه فعالیت خود را ذکر نمایید. همچنین حتما مشخص کنید که آیا فروشگاه حضوری دارید و آیا پیش تر سایت فروشگاهی داشته اید یا خیر.
در طراحی سایت فروشگاهی قیمت در بازه 8,500,000 تومان تا 50,000,000 تومان می باشد که این تفاوت قیمت به نوع سفارش شما، امکانات مورد نیاز برای سایت فروشگاه بستگی دارد. قیمت سایت فروشگاهی ارزان در محدوده 8 میلیون تا 15 میلیون می باشد که در این بازه شما می توانید از یک سایت فروشگاهی آماده با امکانات استاندارد و پایه یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید.
اما در مدل های میان رده که از 15 میلیون تومان آغاز می شود و تا 25 میلیون تومان نیز می رسد شما می توانید وب سایت فروشگاهی طراحی شده با امکانات و فیچر های بیشتری داشته باشید مانند داشتن CMS اختصاصی، ظاهر و طراحی UI UX حرفه ای تر و پشتیبانی خوب.
در طراحی سایت فروشگاهی گران قیمت که پرداختی شما در بازه 25 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان می باشد که در این بازه قیمتی شما می توانید امکانات پیشرفته ای را مانند درگاه پرداخت، سیستم مدیریت انبار، پشتیبانی چند زبانه، رابط کاربری جذاب با پشتیبانی سالانه برای فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.
عواملی که در قیمت گذاری طراحی سایت فروشگاهی به طور اختصاصی نقش دارند و باعث می شوند تا سایت بهتری داشته باشید و در نتایج اول گوگل قرار بگیرید، عبارتند از:
یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی بزرگ با محصولات متنوع، به امکانات و طراحی پیچیده تری نیاز دارد تا فروشگاهی که به صورت تک محصوله فعالیت می کند از طرفی اگر بخواهید فروشگاه شما به مرجع دیگری مثل فروشگاه آمازون متصل باشد و دیتا بگیرد قطعا هزینه بیشتری باید بپردازید برای همین است که نوع فروشگاه و فعالیت تجاری شما بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد.
هرچه امکانات و ویژگی های درخواستی برای سایت فروشگاهی بیشتر باشد، قیمت طراحی نیز بالاتر خواهد بود. برای مثال، قابلیت های چند فروشندگی، سیستم های پرداخت پیچیده، سیستم های مدیریت انبار و باشگاه مشتریان می توانند هزینه نهایی و مبلغ قابل پرداخت را افزایش دهند.
ارائه خدمات پشتیبانی پس از طراحی سایت فروشگاهی ، میتواند شامل هزینه های اضافی باشد. این پشتیبانی ممکن است شامل آموزش، رفع اشکال، و به روزرسانی های مختلف باشد.
نوع هاست و حجم و پهنای باند آن، بر قیمت خرید سایت فروشگاهی تاثیر می گذارد.
ظاهر و رابط کاربری اگر پیچیده و انیمیت باشد میتواند نرخ نهایی طراحی وب سایت فروشگاهی را افزایش دهد چرا که زما بیشتری برای طراحی نیاز است.
برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان می توانید با مشورت با همکاران ما بهترین و مقرون به صرفه ترین پلن را برای وب سایت فروشگاه خود برنامه ریزی کنید تا با پرداخت حداقل مبلغ امکانات خوب و کاربر پسندی را دریافت کنید یا اینکه از قالب آماده سایت فروشگاهی رایاپارس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود سفارش ثبت کنید.
طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای توسط برنامه نویس حرفه ای انجام می شود تا امکانات آن به تجربه کاربری خوب در زمان خرید و ثبت سفارش، مدیریت آسان سفارشات و محصولات و افزایش فروش در یک کسب و کار آنلاین منجر شود. این امکانات عبارتند از: سیستم مدیریت سایت قوی، طراحی واکنشگرا، درگاه های پرداخت متنوع، سیستم مدیریت سفارشات و موجودی، ابزارهای سئو، قابلیت های امنیتی قوی برای تراکنش های آنلاین، باشگاه مشتریان، صفحه ساز لندینگ فروش و پنل کاربری حرفه ای برای مشتریان با هدف پیگیری و تاریخچه سفارشات فروشگاه.
برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باید امکانات مورد نظر صاحب کسب و کار مانند پنل مدیریتی قوی، ریسپانسیو بودن، مدیریت سفارشات و موجودی فروشگاه آنلاین را در نظر گرفت. در ادامه به این امکانات به تفصیل پرداخته ایم.
سایت فروشگاهی به خاطر تعدد بخش های که دارد مثل لیست محصولات، لیست دسته بندی های محصولات، درج محصولات، لیست سفارشات و … باید پنل مدیریت قوی و آسان داشته باشد . قوی و حرفه ای بودن پنل باعث میشود تا تمام قسمت ها به صورت بهینه مدیریت شوند و آسان بودن پنل مدیریت سایت باعث می شود تا کاربران و کارمندان کسب و کار آنلاین شما بتوانند فرایند درج اطلاعات و پیگیری سفارشات مشتریان را به سادگی انجام دهند.
طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو در طراحی سایت فروشگاهی خیلی زیاد اهمیت دارد چون طبق آمار 86 درصد کاربران با گوشی موبایل خرید از فروشگاه های آنلاین را انجام می دهند. به همین دلیل اطمینان از نمایش صحیح و بهینه سایت در دستگاه های مختلف دسکتاپ، تبلت، موبایل بسیار مهم است.
در طراحی وبسایت فروشگاهی باید برنامه نویس امکان اضافه کردن چند درگاه پرداخت را از طریق پنل مدیریت و امکان انتخاب درگاه دلخواه را برای مشتری در زمانی نهایت کردن سفارش و پرداخت را در نظر بگیرید.
علاوه بر تنوع درگاه های پرداخت شاپرک اگر یک وب سایت شرایط پرداخت کارت به کارت و یا پرداخت درب منزل را نیز داشته باشد میتواند سهم بیشتری از بازار را به دلیل رضایت کاربران از تنوع روش های پرداخت داشته باشد که البته اضافه کردن این روش ها کاملا به سیاست کاری مجموعه شما بر میگردد.
سیستم مدیریت سفارشات و موجودی به مدیران فروشگاه امکان پیگیری سفارشات، مدیریت موجودی کالا، تایید یا عدم تایید سفارش و اطلاع رسانی به مشتریان در مورد وضعیت سفارش را می دهد.
در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی باید به سبد خرید توجه ویژه ای داشت. سبد خرید به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های سایت فروشگاهی، باید قابلیت اضافه کردن محصولات گوناگون، اصلاح یا حذف آن ها را داشته باشد. علاوه بر این لازم است که مواردی مانند امکان نمایش محصولات همراه با قیمت و مشاهده قیمت نهایی فاکتور، ثبت تخفیف و نمایش تغییرات مربوط به ثبت آن، در طراحی سبد خرید مورد توجه قرار گیرد.
در نظر گرفتن ابزارهای سئو (SEO) در طراحی سایت فروشگاهی برای بهبود رتبهبندی سایت در موتورهای جستجو و جذب ترافیک ارگانیک و جذب مشتریانی که برای خرید محصول مورد نیاز خود در اینترنت به دنبال آن هستند، ابزارهای سئو ضروری و از اهمیت بالایی برخوردار است. این ابزارها شامل ادیتور محتوا برای بهینه سازی محتوا، متا تگ ها و URLها، ماژول ریدایرکت و ماژول ربوت تگ می شوند.
جستجوی پیشرفته و فیلتر دقیق در صفحات دسته بندی محصولات و صفحات سرچ محصول سایت برای دقیق تر کردن جستجوی کاربران و مقایسه محصولات مشابه و ویژگی های آنها اهمیت بالایی دارد.
هر محصول، مشخصات و ویژگی های زیادی مانند رنگ، قیمت، وزن، ابعاد، زمان ساخت، نام برند و ... دارد که با بعضی کالاهای دیگر یکسان و با سایر محصولات متفاوت است. بنابراین لازم است تا با طراحی فیلترهای جستجوی قوی، امکان جست و جو و یافتن محصول مورد نظر کاربر را به خوبی فراهم نمایید.
با این کار کاربر میتواند بر اساس نیاز ها خود در سایت فروشگاهی شما فیلتر های مورد نظر را ایجاد کند و دایره جستجوی خود در میان تنوع بالای محصولات رو کمتر کند به این ترتیب شانس ثبت سفارش محصول بالاتر می رود.
امکان مقایسه کردن محصولات در سایت فروشگاه اینترنتی باعث می شود تا کاربر شما بتواند با مقایسه دو یا چند محصول مشابه با توجه به قیمت و ویژگی ها خرید مطمئن تری انجام دهد و مرجوعی کالاهای شما کاهش می یابد.
ارائه محصولاتی مشابه با کالای موجود در صفحه یک محصول، شانس خرید محصول مشابه را نیز به صورت چشمگیری افزایش می دهد. وجود این بخش در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باعث می شود تا علاوه بر ایجاد حس نیاز در مشتریان، باعث می شود پیش از آنکه حتی کاربر به جست و جوی محصول دیگری بپردازد، با آن مواجه شود و بدون گشتن و صرف زمان، به راحتی با پیشنهادهای جدید مواجه شود.
سیستم امتیازدهی و ثبت نظر در پایین هر محصول و امکان تایید یا عدم تایید شما برای نمایش آن در سایت پیش از انتشار باعث میشود تا کاربران جدیدی که وارد سایت میشوند بتوانند از نظرات مشتریانی که قبل تر خریداری کرده اند استفاد کنند و بعد اقدام به ثبت سفارش کنند. سیستم امتیازدهی و ثبت نظر و پرسش و پاسخ به تصمیم گیری کاربران در خرید محصول کمک میکند.
پاسخگویی سریع به سوالات مشتریان و رفع ابهامات آن ها در چت آنلاین سایت و ارتباط مستقیم با تیم فروش به افزایش اعتماد و رضایت مشتریان کمک می کند.
ارسال پیامک برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد وضعیت سفارش، ارسال کد پیگیری، و اطلاع رسانی در مورد تخفیفات و پیشنهادات ویژه می تواند گزینه های مهم جلب اعتماد مشتریان شما در خرید اول برای خرید های بعدی باشد.
مراحل طراحی سایت فروشگاهی از برنامه ریزی اولیه برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی و تا جذب مشتریان به طور ارگانیک از گوگل و اینترنت باید به ترتیب طی شود.
مرحله اول در ساخت سایت فروشگاهی تعین نوع کسب و کار تجارت الکترونیک است یعنی آیا شما تامین کننده محصولات هستید ؟ آیا تولید کننده محصولات هستید ؟ آیا فروشنده محصول هستید؟ آیا وارد کننده محصول هستید؟ فعالیت شما به صورت همکاری در فروش است؟ پاسخ به این سوالات تعیین کننده نوع سایت فروشگاهی مورد نیازتان است.
بر اساس نوع فعالیت شما تحقیقات گسترده ای برای تحلیل بازار و شناخت مشتریان و مخاطب هدف و روند بازار و رفتار مردم نسبت به این کسب کار انجام می شود.
مقصودمان از تعیین هدف از طراحی سایت فروشگاه آنلاین این است که آیا با ایجاد این بستر فروش آنلاین در اینترنت به دنبال افزایش فروش و درآمد مجموعه خود هستید؟ یا تمرکز شما بر برندسازی است.
مهمترین هدف هر فروشگاه آنلاینی افزایش فروش و در نهایت درآمدزایی است. چرا که مدیر فروشگاه می تواند به مشتریان در سراسر کشور یا حتی خارج از کشور به طور 24 ساعته دسترسی پیدا کند. این یعنی شما به اندازه تمام شهر های ایران شعبه فعال از فروشگاه خود دارید که به طور 24 ساعته خدمات رسانی می کند. این امر به شما امکان می دهد تا بازار خود را گسترش دهید و مشتریان جدیدی را جذب کرده و سهم بازار بیشتری دریافت کنید.
هدف از برند سازی در ساخت سایت فروشگاه آنلاین عمدتا مربوط به تولید کننده هاست که می خواهند برند خود را به شکلی موثرتر معرفی کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. طراحی مناسب، محتوای جذاب و خدمات با کیفیت سایت می تواند به ایجاد یک برند قوی و قابل اعتماد کمک کند.
طراحی گرافیکی ساختار وب سایت فروشگاهی باید طوری باشد که امکان جستجوی محصول، اضافه کردن محصول به سبد خرید، پرداخت و پیگیری نهایی وضعیت سفارش برای کاربر با کمترین تعداد کلیک باشد.
رابط های بصری جذاب و کاربر پسند برای صفحات محصول، سبد خرید، پرداخت و سایر بخش های کلیدی به ارتباط گرفتن کاربر با وبسایت شما کمک میکند پس روی ایجاد یک سفر کاربری مثبت و جذاب تمرکز کنید، و سهولت استفاده و رضایت مشتری را بهینه کنید. یک هویت برند قوی، با لوگو، طرح رنگ، تایپوگرافی و سبک بصری کلی، ایجاد کنید.
در مرحله طراحی و توسعه باید 5 نکته مهم در طراحی سایت فروشگاهی را رعایت کنید:
در این مرحله تمام مراحل چه به عنوان کاربر چه به عنوان مدیر سایت باید طی شود تا خطاهای احتمالی پیش از معرفی وب سایت به گوگل بر طرف شود.
استراتژی محتوا یعنی محتوای وب سایت مثل توضیحات محصول، تصاویر، ویدیوها و سایر اطلاعات مرتبط را برای درج در سایت برنامه ریزی کنید. این مرحله تاثیر مستقیم بر سرچ ارگانیک سایت شما و دریافت ورودی از گوگل دارد.
برای لانچ سایت فروشگاهی و معرفی سایت به موتور های جستجوگر باید حتما مدیر سئو سایت شما تایید را بدهد در غیر اینصورت مجددا وارد مرحله تست qa سایت می شوید.
شما برای افزایش فروش، جذب ورودی بیشتر به سایت، فروش به طیف وسیعی از مشتریان فارغ از موقعیت جغرافیایی، مدیریت آسان فروشگاه، برند سازی، کاهش هزینه های منابع انسانی و عقب نماندن از رقبای خود به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید.
با داشتن یک وب سایت فعال برای فروش محصول و خدمات کسب و کار آنلاین خود میتوانید فروش خود را چند برابر کنید! و به طبع آن هزینه های مربوط به اجاره مکان فیزیکی، نیروی انسانی و تبلیغات سنتی را کاهش داده و در نهایت افزایش درآمد موثری از سایت فروشگاه آنلاین داشته باشید.
مهم ترین مزیت طراحی سایت فروشگاهی با رایا پارس سپردن پروژه به تیمی حرفه و با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی انواع فروشگاه اینترنتی مثل B2B، B2C و C2B و… است که هر کدام از این مدل های فروش آنلاین در واقع یک نوع رابطه تجاری را بین دو یا چند طرف درگیر در فرآیند خرید و فروش آنلاین هستند. در ادامه مهمترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی را بررسی می کنیم:
یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت برای فروش اینترنتی کاهش هزینه ها است. با داشتن فروشگاه اینترنتی، شما می توانید در بخش عمده ای از هزینه ها مانند اجاره مکان، هزینه های نگهداری آن و سایر هزینه های جاری در کسب و کار خود، تا حد زیادی صرفه جویی کنید.
علاوه بر این، فروش اینترنتی امکان بازاریابی بهتر و کم هزینه تری را به شما می دهد و می توانید محصولات خود را به راحتی و ارزان تر تبلیغ کنید.
یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی این است که به مشتریان زیادی از نقاط مختلف شهر و کشور دسترسی دارید. داشته باشید. حتی بهترین فروشگاه سنتی، معمولا تنها به بعضی محلات و خیابان ها محدود می شوند؛ در حالی که یک فروشگاه اینترنتی، می تواند در سراسر نقاط شهر و یا حتی کشور فعالیت کند و از منطقه جغرافیایی مشتری داشته باشد که هیچ وقت حتی به آن ها فکر هم نمی کرد! علاوه بر این، در صورتی که بخواهید و تمایل داشته باشید، فروشگاه اینترنتی شما، بدون هیچگونه محدودیتی، حتی می تواند مشتریانی از سایر کشورها داشته باشد که این امر سود زیادی نصیب شما خواهد کرد.
با خرید سایت فروشگاهی ، این امکان برای شما به وجود می آید که در تمامی ساعات در دسترس باشید و در 24 ساعت شبانه روز و کل روزهای هفته، بتوانید خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید. با این حساب، فروشگاه شما بدون هیچ گونه تعطیلی فعالیت می کند و هیچ گاه به روی مشتریان بسته نیست. بنابراین حتی زمانی که خواب هستید، می توانید به راحتی کسب درآمد کنید!
یک سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن، اخبار و اطلاعات خود را در اختیار کاربران قرار دهید. در چنین شرایطی، مشتریان شما از آخرین تخفیفات، محصولات جدید، پیشنهادهای ویژه و ... فروشگاه اطلاع پیدا می کنند و این اخبار در کوتاهترین زمان به آن ها منتقل می شود.
طراحی فروشگاه اینترنتی کمک می کند تا نام تجاری و برند خود را بهتر به دیگران معرفی کنید و آگاهی بیشتری به مشتریان خود بدهید. علاوه بر مطرح شدن نام تجاری شما، امکان ارائه محصولات همراه با ویژگی ها و جزئیات آن برای شما فراهم می شود؛ یعنی می توانید به آسانی با بیان مزیت های رقابتی خود، مشتریان را به خرید ترغیب کنید.
از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی، تسهیل فرآیند فروش به مشتریان است. در حالت فروش مجازی مشکلاتی از قبیل درخواست تخفیف های مکرر مشتری، خراب شدن محصولات به دلیل تست مشتریان و ... وجود ندارد و هم چنین امکان انتقال وجه به حساب شما نیز، در کمترین زمان ممکن فراهم می شود.
ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی در رایا پارس کافیست در الای همین صفحه دکمه ثبت سفارش را بزنید و اطلاعات کوتاهی در خصوص حوزه کاری خود اهدافتان ثبت کنید تا همکاران و مشاوران متخصص ما با شما تماس گرفته و در خصوص شروع کار و ساخت سایت فروشگاهی شما را راهنمایی کنند.
سفارش طراحی سایت فروشگاهی با توجه با اینکه اطلاعات کاملی از نحوه شروع کار و پیاده سازی آن و مراحل انجام و زمان مورد نیاز برای انجام دارید می تواند بسیار ساده تر باشد.
پس ثبت درخواست سفارش شما برای طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی درخواست شما تحلیل شده و جلسه با شما هماهنگ می شود تا نیازهای خود را به طور دقیق مشخص به ما اعلام کنید سپس پس از ارائه راهکار کاربردی و پیش فاکتور به شما و پس از توافق، فرایند طراحی سایت فروشگاهی آغاز می شود . مبلغ سفارش و پروژه را نیز پس از توافق و تایید نهایی پرداخت میکنید.
خرید سایت آماده فروشگاهی از میان انواع مختلف قالب سایت فروشگاهی طراحی شده توسط تیم برنامه نویسی ما می تواند فرایند راه اندازی و بهره برداری شما از فروشگاه اینترنتی تان را به طور قابل توجهی افزایش دهد بنابراین برای خرید سایت آماده فروشگاهی حتما از مشاورین ما کمک بگیرید.