طراحی سایت فروشگاهی |طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و ارزان
طراحی سایت فروشگاهی اولین قدم برای ورود به اقیانوس بی انتهای فضای وب و رقابت است. بهترین مسیر برای توسعه کسب و کار این است که وبسایت فروشگاهی برند خود را ایجاد و سپس توسعه دهید. اکثر کاربران خرید اینترنتی محصولات را ترحیج می دهند، بنابراین بهتر است فروشگاه سنتی خود را با یک فروشگاه اینترنتی مدرن و به روز جایگزین کنید، تا اثر آن را در افزایش چشم گیر تعداد مشتریان و فروش را احساس کنید.
انواع خرید سایت آماده بر اساس اصول، قواعد و استانداردهای روز دنیا طراحی و پیاده سازی شده اند، بنابراین استفاده از آن ها به شما کمک میکند علاوه بر صرفه جویی در هزینه، از اتلاف وقت نیز جلوگیری شود.
آپشن | پکیج 1 | پکیج 2 | پکیج 3 | پکیج 4 | پکیج 5 | پکیج 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
فریم ورک اختصاصی | ||||||
مدیریت کاربران | ||||||
مدیریت بخش ها | ||||||
مدیریت منوها | ||||||
مدیریت مطالب | ||||||
قیمت (تومان) | 8,500,000 | 15,000,000 | 17,500,000 | 20,000,000 | 45,000,000 | 85,000,000 |
مشاوره رایگان ما
طراحی سایت فروشگاهی یکی ازمهمترین راه هایی است که می تواند موجب تحول کسب و کار شما و رونق بخشیدن به آن شود. رایا پارس با داشتن طراحان سایت حرفه ای، طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و مجهز به پنل مدیریت پیشرفته را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام می دهد تا فرصت حضور در کنار برترین فروشگاه های اینترنتی را بدست آورید.
سایت فروشگاه اینترنتی، مزایایی دارد که این گونه سایت ها را نسبت به سایت های معمولی، متمایز می کند. یکی از مهم ترین برتری های آن ها، امکان آمارگیری جامع و تفکیک شده از بخش های مختلف سایت است. هم چنین امکان انجام کلیه محاسبات، نظیر میزان دقیق درآمد و فروش، کنترل موجودی انبارها در بازه های زمانی مختلف، تحلیل کالاهای مورد علاقه خریداران و ثبت سفارشات وجود دارد. این اطلاعات جامع به صورتی است که پیاده سازی آن ها روی جدول و نمودار به راحتی امکان پذیر است و می تواند در جهت بهبود و پیشرفت کسب و کار، در اختیار مدیران سایت ها قرار گیرد.
خرید اینترنتی از سایت فروشگاهی مدتی است جای خود را در فرهنگ ما باز کرده است و تقریبا اکثر افراد حتی اگر قصد خرید اینترنتی نداشته باشند، پیش از خرید محصول، آن را در وب جست و جو می کنند. در این بین اگر با پیشنهادهای خوبی مواجه شوند، احتمال خرید اینترنتی آنها بسیار زیاد می شود.
وبسایت شما از نظر بصری باید به قدری جذاب باشد که کاربر را متقاعد به ماندن و خرید کند. اما طراحی سایتی که کاربر پسند باشد کار هر کسی نیست، و نیاز به دانش و تخصص حرفه ای دارد. علاوه بر این وبسایت فروشگاهی شما باید به روز و مدرن باشد تا بتواند اهداف مورد نظر شما را پیاده سازی کند. فرآیند ساخت یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار شما این امکان را برایتان فراهم می کند که محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان عرضه کنید.
طراحی سایت فروشگاهی مستلزم تخصص، دانش و مهارت است، زیرا فروشگاه اینترنتی شما نمایانگر خدمات و محصولاتی است که ارائه می کنید، برای همین ضروری است که تصویر مناسبی را برای بازدیدکنندگان به تصویر بکشد و آن ها را به ماندن، خرید و بازگشت ذدوباره به وبسایت تشویق کند.
شکی نیست که فرصت فروش آنلاین به چندین کسب و کار کمک کرده است تا درآمد بیشتری داشته باشند و با موفقیت رشد کنند. مانند هر استراتژی تجاری دیگری، نکات مثبت زیادی وجود دارد و مزایای فروشگاه اینترنتی می تواند به برتری فروشگاه شما کمک کند. به طور مثال، مشتریان می توانند زمان کمتری را برای خرید آنچه می خواهند صرف کنند. آن ها می توانند به راحتی بسیاری از اقلام را در یک زمان مرور کنند و آنچه را که دوست دارند بخرند. وقتی آنلاین هستند، مشتریان می توانند اقلامی را پیدا کنند که در فروشگاه های فیزیکی دور از آنها موجود است یا در محل آنها یافت نمی شود.
به طور کلی شما به دلایل زیر به طراحی سایت فروشگاهی ( فروشگاه اینترنتی) نیاز دارید:
طراحی سایت فروشگاهی مزایای زیادی دارد که باعث می شود افراد زیادی به آن تمایل داشته باشند. یعنی علاوه بر کسب وکارهایی که از ابتدا فعالیت های خودرا در فضای وب آغاز می کنند، بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز برای افزایش فروش خود و استفاده از مزیت های فضای مجازی، به آن روی آورده اند. در ادامه مهم ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی را با یکدیگر بررسی می کنیم:
یکی از مهم ترین مزایای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی، کاهش هزینه ها است. با داشتن فروشگاه اینترنتی، شما می توانید در بخش عمده ای از هزینه ها مانند اجاره مکان، هزینه های نگهداری آن و سایر هزینه های جاری در کسب و کار خود، تا حد زیادی صرفه جویی کنید.
علاوه بر این، فروش اینترنتی امکان بازاریابی بهتر و کم هزینه تری را به شما می دهد و می توانید محصولات خودرا به راحتی تبلیغ کنید.
یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت برای کسب و کارها این است که این امکان برای شما فراهم می شود که مشتریانی از نقاط مختلف شهر داشته باشید. حتی بهترین کسب و کارهای سنتی، معمولا تنها به بعضی محلات و خیابان ها محدود می شوند؛ در حالی که یک فروشگاه اینترنتی، می تواند در سراسر نقاط شهر و یا حتی کشور فعالیت کند و از نقاطی مشتری داشته باشد که هیچ وقت حتی به آن ها فکر هم نمی کردید! علاوه بر این، در صورتی که بخواهید و تمایل داشته باشید، فروشگاه اینترنتی شما، بدون هیچگونه محدودیتی، حتی می تواند مشتریانی از سایر کشورها داشته باشد که این امر سود زیادی نصیب شما خواهد کرد.
با خرید سایت فروشگاهی، این امکان برای شما به وجود می آید که در تمامی ساعات در دسترس باشید و در 24 ساعت شبانه روز و کل روزهای هفته، بتوانید خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید. با این حساب، فروشگاه شما بدون هیچ گونه تعطیلی فعالیت می کند و هیچ گاه به روی مشتریان بسته نیست. بنابراین حتی زمانی که خواب هستید، می توانید به راحتی کسب درآمد کنید!
یک سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن، اخبار و اطلاعات خود را در اختیار کاربران قرار دهید. در چنین شرایطی، مشتریان شما از آخرین تخفیفات، محصولات جدید، پیشنهادهای ویژه و ... فروشگاه اطلاع پیدا می کنند و این اخبار در کوتاهترین زمان به آن ها منتقل می شود.
طراحی فروشگاه اینترنتی کمک می کند تا نام تجاری و برند خود را بهتر به دیگران معرفی کنید و آگاهی بیشتری به مشتریان خود بدهید. علاوه بر مطرح شدن نام تجاری شما، امکان ارائه محصولات همراه با ویژگی ها و جزئیات آن برای شما فراهم می شود؛ یعنی می توانید به آسانی با بیان مزیت های رقابتی خود، مشتریان را به خرید ترغیب کنید.
از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی، تسهیل فرآیند فروش به مشتریان است. در حالت فروش مجازی مشکلاتی از قبیل درخواست تخفیف های مکرر مشتری، خراب شدن محصولات به دلیل تست مشتریان و ... وجود ندارد و هم چنین امکان انتقال وجه به حساب شما نیز، در کمترین زمان ممکن فراهم می شود.
زمانی که فروشگاه اینترنتی خود را توسعه می دهید، باید توجه کنید که وب سایت شما نشان دهنده برند تجاری شما است. بنابراین باید از این فرصت به خوبی استفاده کنید، تا بتوانید بیشترین تاثیر را بر مشتریان خود داشته باشید. بنابراین وجود بعضی امکانات در سایت های فروشگاهی بسیار لازم است. مانند:
ارائه محصولاتی مشابه با کالای موجود در صفحه یک محصول، شانس خرید محصول مشابه را نیز به صورت چشم گیری افزایش می دهد. این کار علاوه بر ایجاد حس نیاز در مشتریان، باعث می شود پیش از آنکه حتی کاربر به جست و جوی محصول دیگری بپردازد، با آن مواجه شود و بدون گشتن و صرف زمان، به راحتی با پیشنهادهای جدید مواجه شود.
امکان جست و جو و فیلتر کردن محصولات، گرچه در سایر سایت ها نیز اهمیت دارد، اما در سایت های فروشگاهی باید توجه بیشتری به آن شود. هرمحصول، مشخصات و ویژگی های زیادی از قبیل: رنگ، قیمت، وزن، ابعاد، زمان ساخت، نام برند و ... دارد که با بعضی کالاهای دیگر یکسان و با سایر محصولات متفاوت است. بنابراین لازم است تا با طراحی فیلترهای جست و جوی قوی، امکان جست و جو و یافتن محصول موردنظر کاربر را به خوبی فراهم نمایید.
در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی باید به سبد خرید توجه ویژه ای داشت. سبد خرید به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های سایت فروشگاهی، باید قابلیت اضافه کردن محصولات گوناگون، اصلاح یا حذف آن ها را داشته باشد. علاوه بر این لازم است که مواردی مانند امکان نمایش محصولات همراه با قیمت و مشاهده قیمت نهایی فاکتور، ثبت تخفیف و نمایش تغییرات مربوط به ثبت آن، در طراحی سبد خرید مورد توجه قرار گیرد.
یکی از نکات مهم در سایت های فروشگاهی، توجه به بخش نظرات کاربران است. نظرات کاربران می تواند علاوه بر بروزرسانی مداوم وب سایت و تاثیر مثبت در سئو سایت باعث جلب نظر و توجه سایر کاربران فروشگاه شما شود. توجه داشته باشید که این نظرات می توانند نقش مؤثری در افزایش یا کاهش تمایل به خرید مشتریان داشته باشند.
فراهم کردن شرایط گوناگون پرداخت، مانند آنلاین، حضوری، اعتباری و ... علاوه بر بهبود شرایط خرید مشتری، باعث جلب رضایت و اعتماد او می شود. هم چنین سیستم های پرداخت فروشگاه اینترنتی باید به درگاه های بانکی و سیستم های پرداختی گوناگون متصل شوند. امکان ارسال رایگان و زمانبندی شده، از دیگر نکات مهم در این زمینه است که رضایت کاربران و مشتریان شما را افزایش خواهد داد.
قبل از تخمین قیمت طراحی سایت فروشگاهی دو سوال اصلی از مشتریان بالقوه می پرسم: "اهداف فروش و ترافیک شما چیست؟ و چه ویژگی های سفارشی و پلت فرم تجارت الکترونیکی را برای وب سایت نیاز دارید تا آن ها را برآورده کند؟" بسته به این که آیا شما یک استارت آپ، رهبر بازار یا چیزی در این بین هستید، پاسخ ها بسیار متفاوت است. بنابراین منطقی است که تعرفه های طراحی فروشگاه اینترنتی نیز بسیار متفاوت باشد.
به عنوان مثال، اگر می خواهید فروش متوسطی در سال داشته باشید، احتمالاً می توانید یک وب سایت فروشگاهی ساخته شده با وردپرس را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال انجام میلیون ها فروش هستید، هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما بیشتر خواهد بود زیرا برای به دست آوردن برتری در بازار، باید ویژگی ها و عملکردهای بیشتری ساخته شود. به یاد داشته باشید: راه اندازی یک سایت فروشگاهی مانند شروع هر کسب و کار واقعی، برای موفقیت نیاز به سرمایه، برنامه ریزی و یک تیم قوی دارد. ما در کنار مشتریان خود کار می کنیم تا بخشی از آن تیم موفق باشیم.
زمانیکه جستجو را برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی آغاز می کنید، شرکت های زیادی برای انتخاب وجود دارند. هر کدام از آن ها خدمات و تعرفه های مختلفی به شما پیشنهاد می دهند و همین امر انتخاب را کمی دشوار می کند. بنابراین درک عواملی که در قیمت گذاری طراحی سایت فروشگاهی نقش دارند، مهم است. از برخی جهات، فروش در دنیای تجارت الکترونیک مانند یک مسابقه است. اگر همه عوامل دیگر برابر باشند، هر کسی که وب سایت بهتری داشته باشد و در نتایج اول گوگل قرار گیرد، برنده است.
عوامل اصلی که هزینه طراحی سایت فروشگاهی را تعیین می کنند عبارتند از:
هزینه ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی در نهایت بر اساس پیچیدگی پروژه، پلتفرمی که انتخاب می کنید، ویژگی های فروشگاهی که نیاز دارید، تعیین می شود. ما در بخش زیر موثرترین عوامل در تعیین هزینه را به صورت مختصر بیان می کنیم.
1- نوع طراحی وب سایت
قیمت طراحی سایت با توجه به نوع آن متفاوت است. تفاوت زیادی در هزینه یک طراحی کاملا سفارشی در مقابل یک قالب از پیش آماده وجود دارد.
2- بر اساس پلتفرم سایت فروشگاهی
پلتفرمی که انتخاب می کنید بر هزینه وب سایت فروشگاهی شما تأثیر زیادی خواهد داشت. به طور مثال استفاده از پلتفرم وردپرس از سایر دیگر مدل ها ارزان تر است.
3- با توجه وارد کردن داده ها در سایت
اگر به وارد کردن داده های محصول فروشگاه خود نیاز دارید، این می تواند هزینه های توسعه وب سایت شما را افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که پایگاه داده شما شامل تمام داده های مورد نیاز برای اجرای آن است.
4- بر اساس بازاریابی و سئو
یک طرح بازاریابی کاملا یکپارچه هزینه ساخت سایت را افزایش می دهد، اما بدون شک برای سئو و هدایت ترافیک به سایت شما حیاتی است.
همه ما اصول اولیه ساخت سایت فروشگاهی را می دانیم: ویژگی های دسته بندی، صفحات محصول، محصولات مرتبط و غیره. این ها ویژگی های استانداردی هستند که واقعاً نباید هزینه را افزایش دهند. از طرف دیگر، بیشترین هزینه طراحی سایت فروشگاه حرفه ای مربوط به بخش سفارشی سازی و برنامه نویسی back-end می شود. همچنین اغلب مهم ترین عامل کمک به کسب و کار شما برای عملکرد کارآمد و دادن مزیت رقابتی به سایت همین است. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل نوع محصولی که می فروشید، عملکرد جستجوی سفارشی را بخواهید که بسیاری از رقبای شما آن را ندارند و می دانید که به شما در فروش کمک خواهد کرد. یا به طور مثال عملکرد پیش نمایش سفارشی اطلاعات محصول، مقایسه محصول، فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف از ویژگی هایی است که می تواند تعرفه ساخت فروشگاه اینترنتی را افزایش دهد.
بنابراین فهرستی از تمام ویژگی های مورد نیاز خود که گمان می کنید سفارشی هستند ایجاد کنید و حتماً آن فهرست را قرارداد طراحی سایت فروشگاهی ذکر کنید. این فهرست به شرکت سازنده سایت کمک می کند تا تخمین دقیقی از هزینه به شما بدهند.
رایاپارس به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در ارائه انواع پکیج های طراحی سایت فروشگاهی و داشتن چندین سال سابقه همراه شما در این مسیر است تا فروشگاه اینترنتی خود را به ویترینی جذاب برای جذب مشتری تبدیل کنید. یکی از خدمات ویژه شرکت رایا پارس طراحی سایت های فروشگاهی بر اساس آخرین متدهای برنامه نویسی و سئو برای فروشگاه های کوچک و بزرگ است. در طراحی این فروشگاه ها بهترین امکانات برای داشتن یک فروشگاه آنلاین مدرن با عملکرد عالی قرار داده شده است. با مشاهده نمونه های طراحی سایت فروشگاهی ما می توانید به ویژگی های این فروشگاه ها پی ببرید و بهترین طراحی را برای سایت خود انتخاب کنید.
سفارش طراحی سایت فروشگاهی یک تصمیم مهم برای هر کسب و کار بزرگ یا کوچک است. وب سایت شما چهره برند شما در دنیای آنلاین است، جایی که مشتریان بالقوه شما برای کسب دانش عمیق در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، می آیند. هنگامی که یک سایت فروشگاهی به درستی طراحی شود، همانند یک ماشین پولساز عمل می کند و ترافیک وب را به فروش های قابل اندازه گیری تبدیل می کند. اما اگر این کار به درستی انجام نشود، یک چرخه به ظاهر بی پایان از تغییرات و اصلاحاتی که زمان و پول شما را هدر می دهد، بوجود می آید.
اکثر صاحبان مشاغل از خطرات مرتبط با پروژه های توسعه وب سایت آگاه هستند. از این گذشته، همه ما داستان های ترسناکی درباره شرکت هایی شنیده ایم که یک وب سایت می سازند تا به محصول نهایی دست پیدا کنند، اما در نهایت آن طور که در نظر گرفته شده عمل نمی کند یا با چشم اندازی که در ابتدا مطرح شده بود مطابقت ندارد. بنابراین، چگونه می توانید از پایان دادن به طراحی وب سایت ضعیف جلوگیری کنید؟ و رعایت کدام نکات برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است؟
ما در این بخش، روندهایی را که وب سایت های با عملکرد بالا دنبال می کنند، بررسی کرده ایم و مشخص می کنیم که کدام ویژگی ها، فرآیندها و استراتژی ها بهترین وب سایت های تجاری را از بدترین جدا می کنند. در اینجا 7 نکته مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر بگیرید آورده شده است:
1- شناسایی کاربران اصلی قبل از ثبت سفارش طراحی سایت
برای ایجاد وب سایتی که نیازهای مهم ترین مخاطبان هدف شما را برآورده می کند، ابتدا باید به این موضوع بپردازید که آن افراد چه کسانی هستند و چرا به سایت شما می آیند. بنابراین قبل از تماس با یک شرکت توسعه وب سایت، ضروری است که مخاطبان کاربر خود را محدود کنید، علت ورود آن ها به وب سایت خود را شناسایی کنید و در نظر بگیرید که چگونه سایت خود را تغییر می دهید تا نیازهای آن ها را بهتر برآورده کنید.
2- بهبود بخشیدن برند بصری
آیا مدتی است که شرکت شما لوگوی خود را اصلاح کرده است؟ آیا طرح رنگی برند شما به صورت مبهم است یا قدیمی؟ آیا شما حتی یک سند دستورالعمل های برندینگ بصری دارید؟ همه این ها مواردی است که باید هنگام سرمایه گذاری در ساخت یک وب سایت در نظر بگیرید. هرچه برند شما واضح تر، سازگارتر و امروزی باشد، وب سایت شما از نظر بصری جذاب تر خواهد بود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که تیم توسعه وب سایتی که استخدام می کنید احتمالاً مسئول هویت برند سایت شما نخواهد بود. بنابراین، وظیفه شماست که با در دست داشتن رهنمودهای برندسازی خود پای میز مذاکره بیایید.
3- پیاده سازی اصول اولیه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
شرکتی را انتخاب کنید که نکات سئو و بهینه سازی سایت را در اجرای پروژه رعایت می کنند. زیرا زیر ساخت های صحیح و اصولی به رشد هر چه بهتر سایت شما در آینده کمک شایانی می کند. هر چه پیاده سازی سایت اصولی تر باشد، به همان میزان شانس شما برای قرارگیری در رتبه های اول گوگل بیشتر خواهد بود.
4- قرار دادن موبایل در اولویت اول
امروزه هیچ کسب و کاری نباید روی وب سایتی که برای موبایل ساخته نشده است، سرمایه گذاری کند. با توجه به اینکه 51 درصد از ترافیک وب جهانی از دستگاه های تلفن همراه نشات می گیرد، نادیده گرفتن این امر یکی از مطمئن ترین راه ها برای جلوگیری از موفقیت سایت شما است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که طراحی شما برای نحوه نمایش تصاویر، متن، لوگوها و سایر عناصر در صفحه نمایش های کوچکتر بهینه شده است زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان شما از تبلت یا تلفن همراه به سایت شما دسترسی خواهند داشت. از شرکت توسعه دهنده وب خود بپرسید که آیا آن ها با طراحی اول موبایل، طراحی حسی و طراحی تطبیقی آشنایی دارند، که هر کدام از آن ها هنگام ایجاد یک وب سایت با در نظر گرفتن کاربران تلفن همراه ضروری است.
5-در نظر گرفتن قابلیت توسعه سایت
هرگز در ساختن وب سایتی که فقط نیازهای فعلی شما را برآورده می کند اشتباه نکنید. اغلب اوقات، صاحبان مشاغل مقدار گزافی پول نقد را برای ساختن یک وب سایت خرج می کنند، فقط با گذشت چند ماه بعد متوجه می شوند که عملکردهای جدیدی وجود دارد که به آن ها نیاز دارند و توانایی انجام آن ها را ندارند. از این رو، نگه داشتن قابلیت توسعه در بالای لیست اولویت های شما همیشه یکی از نکات توصیه شده برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی است.
6- متعادل کردن بودجه
قبل از تثبیت برنامه های خود برای بازنگری اساسی وب سایت، باید بودجه خود را تعیین کنید. برای یک پروژه وب سایت کاملا سفارشی، پروژه پیچیده یا شامل تعداد صفحات زیاد می تواند هزینه افزایش یابد و اگر تصمیم به طراحی قالب داشته باشید می تواند کاهش یابد.