طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی | طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی اولین قدم شما برای ورود به اقیانوس بی انتهای فضای وب است. اگر می‌ خواهید کسب و کار خود را متفاوت و صدایی بلند آغاز کنید، بهترین شرکت برای ساخت سایت فروشگاهی را انتخاب کنید.
پکیج‌ های طراحی سایت فروشگاهی رایا پارس این کار را برای شما راحت کرده است شما با انتخاب هر یک از این سایت‌ های آماده می‌ توانید یک قدم از دیگران در مدیریت زمان و هزینه جلوتر باشید.
سایت فروشگاهی آماده، سایتی است که پیش از سفارش مشتری بر اساس اصول، قواعد و استانداردهای روز دنیا طراحی و پیاده سازی شده است، استفاده از این سایت‌ ها می‌ تواند کمک زیادی به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه نماید.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی | طراحی سایت فروشگاهی

فهرست پکیج های طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی | طراحی سایت فروشگاهی


آپشن پکیج 1پکیج 2پکیج 3پکیج 4پکیج 5پکیج 6
فریم ورک اختصاصی
مدیریت کاربران
مدیریت بخش ها
مدیریت منوها
مدیریت مطالب
قیمت (تومان) 4,500,0009,000,00015,000,00012,000,00027,000,00040,000,000
نمایش جزئیات بیشتر

مشاوره رایگان ما

مبالغی که شما مشاهده می فرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند. شما می توانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید. با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی میکنیم شما میتوانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید. هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود می باشد.
برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌ فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی | طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی | خرید سایت فروشگاهی سایت آماده

طراحی سایت فروشگاهی یکی ازمهمترین راه هایی است که می تواند موجب تحول کسب و کار شما و رونق بخشیدن به آن شود. رایا پارس با داشتن طراحان سایت حرفه ای، طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و مجهز به پنل مدیریت پیشرفته را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام می دهد تا فرصت حضور در کنار برترین فروشگاه های اینترنتی را بدست آورید.

مزایای فروشگاه اینترنتی و علت گسترش روز افزون آن

خرید اینترنتی از سایت فروشگاهی مدتی است جای خود را در فرهنگ ما باز کرده است و تقریبا اکثر افراد حتی اگر قصد خرید اینترنتی نداشته باشند، پیش از خرید محصول، آن را در وب جست و جو می کنند. در این بین اگر با پیشنهادهای خوبی مواجه شوند، احتمال خرید اینترنتی آنها بسیار زیاد می شود.

شکی نیست که فرصت فروش آنلاین به چندین کسب و کار کمک کرده است تا درآمد بیشتری داشته باشند و با موفقیت رشد کنند. مانند هر استراتژی تجاری دیگری، نکات مثبت زیادی وجود دارد و مزایای فروشگاه اینترنتی می تواند به برتری فروشگاه شما کمک کند. به طور مثال، مشتریان می توانند زمان کمتری را برای خرید آنچه می خواهند صرف کنند. آن ها می توانند به راحتی بسیاری از اقلام را در یک زمان مرور کنند و آنچه را که دوست دارند بخرند. وقتی آنلاین هستند، مشتریان می توانند اقلامی را پیدا کنند که در فروشگاه های فیزیکی دور از آنها موجود است یا در محل آنها یافت نمی شود. در کل خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد که باعث می شود روزانه افراد بیشتری به آن روی بیاورند، به طور خلاصه برخی از آن ا را بیان می کنیم:

1. فرآیند خرید سریعتر
2. امکان خرید از مکان های مختلف
3. ایجاد فهرست فروشگاه و محصول
4. کاهش هزینه
5. تبلیغات و بازاریابی مقرون به صرفه
6. انعطاف پذیری برای مشتریان
7. بدون محدودیت دسترسی
8. مقایسه محصول و قیمت
9. بررسی شرایط و کیفیت محصولات گوناگون
10. پاسخ سریعتر به تقاضاهای خریدار/بازار
11. چند حالت پرداخت
12. امکان ارسال آسان

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای، سکو پرش کسب و کارها

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قبل از تخمین قیمت طراحی سایت فروشگاهی دو سوال اصلی از مشتریان بالقوه می پرسم: "اهداف فروش و ترافیک شما چیست؟" و "چه ویژگی های سفارشی و پلت فرم تجارت الکترونیکی را برای وب سایت نیاز دارید تا آن ها را برآورده کند؟" بسته به این که آیا شما یک استارت آپ، رهبر بازار یا چیزی در این بین هستید، پاسخ ها بسیار متفاوت است. بنابراین منطقی است که تعرفه های طراحی فروشگاه اینترنتی نیز بسیار متفاوت باشد.

به عنوان مثال، اگر می خواهید فروش متوسطی در سال داشته باشید، احتمالاً می توانید یک وب سایت فروشگاهی ساخته شده با وردپرس را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال انجام میلیون ها فروش هستید، هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما بیشتر خواهد بود زیرا برای به دست آوردن برتری در بازار، باید ویژگی ها و عملکردهای بیشتری ساخته شود. به یاد داشته باشید: راه اندازی یک سایت فروشگاهی مانند شروع هر کسب و کار واقعی، برای موفقیت نیاز به سرمایه، برنامه ریزی و یک تیم قوی دارد. ما در کنار مشتریان خود کار می کنیم تا بخشی از آن تیم موفق باشیم.

زمانیکه جستجو را برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی آغاز می کنید، شرکت های زیادی برای انتخاب وجود دارند. هر کدام از آن ها خدمات و تعرفه های مختلفی به شما پیشنهاد می دهند و همین امر انتخاب را کمی دشوار می کند. بنابراین درک عواملی که در قیمت گذاری طراحی سایت فروشگاهی نقش دارند، مهم است. از برخی جهات، فروش در دنیای تجارت الکترونیک مانند یک مسابقه است. اگر همه عوامل دیگر برابر باشند، هر کسی که وب سایت بهتری داشته باشد و در نتایج اول گوگل قرار گیرد، برنده است.

عوامل اصلی که هزینه طراحی سایت فروشگاهی را تعیین می کنند عبارتند از:

هزینه ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی در نهایت بر اساس پیچیدگی پروژه، پلتفرمی که انتخاب می کنید، ویژگی های فروشگاهی که نیاز دارید، تعیین می شود. ما در بخش زیر موثرترین عوامل در تعیین هزینه را به صورت مختصر بیان می کنیم.

قیمت با توجه به نوع طراحی وب سایت

قیمت طراحی سایت با توجه به نوع آن متفاوت است. تفاوت زیادی در هزینه یک طراحی کاملا سفارشی در مقابل یک قالب از پیش آماده وجود دارد.

قیمت بر اساس پلتفرم سایت فروشگاهی

پلتفرمی که انتخاب می کنید بر هزینه وب سایت فروشگاهی شما تأثیر زیادی خواهد داشت. به طور مثال استفاده از پلتفرم وردپرس از سایر دیگر مدل ها ارزان تر است.

قیمت بر اساس وارد کردن داده ها در سایت

اگر به وارد کردن داده های محصول فروشگاه خود نیاز دارید، این می تواند هزینه های توسعه وب سایت شما را افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که پایگاه داده شما شامل تمام داده های مورد نیاز برای اجرای آن است.

قیمت بر اساس بازاریابی و سئو

یک طرح بازاریابی کاملا یکپارچه هزینه ساخت سایت را افزایش می دهد، اما بدون شک برای سئو و هدایت ترافیک به سایت شما حیاتی است.

قیمت با توجه به انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی

انتخاب یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی معتبر و با تجربه اغلب هزینه بسیار بیشتری را در بر دارد، اما ارزش بیشتری هم به همراه خواهد داشت.

چه عاملی بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای بیشترین تأثیر را دارد؟

همه ما اصول اولیه ساخت سایت فروشگاهی را می دانیم: ویژگی های دسته بندی، صفحات محصول، محصولات مرتبط و غیره. این ها ویژگی های استانداردی هستند که واقعاً نباید هزینه را افزایش دهند. از طرف دیگر، بیشترین هزینه طراحی سایت فروشگاه حرفه ای مربوط به بخش سفارشی سازی و برنامه نویسی back-end می شود. همچنین اغلب مهم ترین عامل کمک به کسب و کار شما برای عملکرد کارآمد و دادن مزیت رقابتی به سایت همین است. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل نوع محصولی که می فروشید، عملکرد جستجوی سفارشی را بخواهید که بسیاری از رقبای شما آن را ندارند و می دانید که به شما در فروش کمک خواهد کرد. یا به طور مثال عملکرد پیش نمایش سفارشی اطلاعات محصول، مقایسه محصول، فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف از ویژگی هایی است که می تواند تعرفه ساخت فروشگاه اینترنتی را افزایش دهد.

بنابراین فهرستی از تمام ویژگی های مورد نیاز خود که گمان می کنید سفارشی هستند ایجاد کنید و حتماً آن فهرست را قرارداد طراحی سایت فروشگاهی ذکر کنید. این فهرست به شرکت سازنده سایت کمک می کند تا تخمین دقیقی از هزینه به شما بدهند.

تاثیر طرح ها بر قیمت گذاری پروژه طراحی سایت فروشگاهی

اکنون که عملکرد را مورد بحث قرار دادیم، باید نحوه ظاهر وب سایت را در نظر بگیریم. اولین برداشت همه چیز است، و مهم است که ظاهر با انتظارات شما در فروش مطابقت داشته باشد. یک وب سایت آماتور فقط می تواند بازدیدکنندگان را با نرخ بسیار کمتری نسبت به یک وب سایت حرفه ای به مشتری تبدیل کند.

همچنین برندسازی را در نظر بگیرید. اگر برند بزرگ و معتبری دارید، وب سایت شما باید این امر را منعکس کند. در وب، یک طرح خوب برای تحت تاثیر قرار دادن کاربر اولین قدم است، بنابراین بسیاری از صاحبان وب سایت های تجارت الکترونیک هزینه های زیادی را صرف ساختن سایتی می کنند که بر اساس ظاهر آن به فروش می رسد. بنابراین هر چه ظاهر سایت کاربر پسندتر باشد، قیمت آن بیشتر است.

اگر به وب سایتی نیاز دارید که ریسپانسیو باشد (به این معنی که برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها بهینه سازی شده است)، همچنین باید برای آن دستگاه ها طراحی ایجاد شود. که زمان و هزینه بیشتری را به پروژه اضافه می کند.

طراحی سایت فروشگاهی با کمترین هزینه

بهترین مسیر برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی با کمترین هزینه، استفاده از یک الگو یا طرح از پیش ساخته شده است. این بدان معناست که طراحی از قبل انجام شده است و ممکن است لوگو یا رنگ های شما به آن اضافه شود. ما در شرکت رایا پارس، قالب سایت فروشگاهی خود را به شما پیشنهاد می کنیم که کاملا با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد. اگر می خواهید از هزینه ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای یا قالب آماده، آگاه شوید، لطفاً با ما تماس بگیرید یا سفارش طراحی سایت خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی ارزان

باتوجه به سودآوری بالای سایت های فروشگاهی، هزینه کردن برای طراحی اختصاصی ارزش دارد. بنابراین بهتر است با صرف مقداری هزینه بیشتر، کار خود را به بهترین شرکت طراحی سایت مشهد یا سایر شهرها بسپارید. هم چنین می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان رایا پارس در جهت طراحی سایت فروشگاهی خود، استفاده کنید.

شرکت رایا پارس با داشتن نمونه های متعدد و موفقِطراحی سایت اختصاصی فروشگاهی می تواند شما را در راه اندازی فروشگاه مورد نظرتان، راهنمایی و همراهی کند. به همین دلیل، پکیجی کامل را با کلیه خدمات مورد نیاز شما، ارائه می دهد.

نکات مهم سفارش طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت فروشگاهی یک تصمیم مهم برای هر کسب و کار بزرگ یا کوچک است. وب سایت شما چهره برند شما در دنیای آنلاین است، جایی که مشتریان بالقوه شما برای کسب دانش عمیق در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، می آیند. هنگامی که یک سایت فروشگاهی به درستی طراحی شود، همانند یک ماشین پولساز عمل می کند و ترافیک وب را به فروش های قابل اندازه گیری تبدیل می کند. اما اگر این کار به درستی انجام نشود، یک چرخه به ظاهر بی پایان از تغییرات و اصلاحاتی که زمان و پول شما را هدر می دهد، بوجود می آید.

اکثر صاحبان مشاغل از خطرات مرتبط با پروژه های توسعه وب سایت آگاه هستند. از این گذشته، همه ما داستان های ترسناکی درباره شرکت هایی شنیده ایم که یک وب سایت می سازند تا به محصول نهایی دست پیدا کنند، اما در نهایت آن طور که در نظر گرفته شده عمل نمی کند یا با چشم اندازی که در ابتدا مطرح شده بود مطابقت ندارد. بنابراین، چگونه می توانید از پایان دادن به طراحی وب سایت ضعیف جلوگیری کنید؟ و رعایت کدام نکات برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است؟

ما در این بخش، روندهایی را که وب سایت های با عملکرد بالا دنبال می کنند، بررسی کرده ایم و مشخص می کنیم که کدام ویژگی ها، فرآیندها و استراتژی ها بهترین وب سایت های تجاری را از بدترین جدا می کنند. در اینجا 7 نکته مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر بگیرید آورده شده است:

1- شناسایی کاربران اصلی خود قبل از ثبت سفارش طراحی سایت

برای ایجاد وب سایتی که نیازهای مهم ترین مخاطبان هدف شما را برآورده می کند، ابتدا باید به این موضوع بپردازید که آن افراد چه کسانی هستند و چرا به سایت شما می آیند. بنابراین قبل از تماس با یک شرکت توسعه وب سایت، ضروری است که مخاطبان کاربر خود را محدود کنید، علت ورود آن ها به وب سایت خود را شناسایی کنید و در نظر بگیرید که چگونه سایت خود را تغییر می دهید تا نیازهای آن ها را بهتر برآورده کنید.

2- برند بصری خود را بهبود بخشید

آیا مدتی است که شرکت شما لوگوی خود را اصلاح کرده است؟ آیا طرح رنگی برند شما به صورت مبهم است یا قدیمی؟ آیا شما حتی یک سند دستورالعمل های برندینگ بصری دارید؟ همه این ها مواردی است که باید هنگام سرمایه گذاری در ساخت یک وب سایت در نظر بگیرید. هرچه برند شما واضح تر، سازگارتر و امروزی باشد، وب سایت شما از نظر بصری جذاب تر خواهد بود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که تیم توسعه وب سایتی که استخدام می کنید احتمالاً مسئول هویت برند سایت شما نخواهد بود. بنابراین، وظیفه شماست که با در دست داشتن رهنمودهای برندسازی خود پای میز مذاکره بیایید.

3- پیاده سازی اصول اولیه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

شرکتی را انتخاب کنید که نکات سئو و بهینه سازی سایت را در اجرای پروژه رعایت می کنند. زیرا زیر ساخت های صحیح و اصولی به رشد هر چه بهتر سایت شما در آینده کمک شایانی می کند. هر چه پیاده سازی سایت اصولی تر باشد، به همان میزان شانس شما برای قرارگیری در رتبه های اول گوگل بیشتر خواهد بود.

4- قرار دادن موبایل در اولویت اول

امروزه هیچ کسب و کاری نباید روی وب سایتی که برای موبایل ساخته نشده است، سرمایه گذاری کند. با توجه به اینکه 51 درصد از ترافیک وب جهانی از دستگاه های تلفن همراه نشات می گیرد، نادیده گرفتن این امر یکی از مطمئن ترین راه ها برای جلوگیری از موفقیت سایت شما است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که طراحی شما برای نحوه نمایش تصاویر، متن، لوگوها و سایر عناصر در صفحه نمایش های کوچکتر بهینه شده است زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان شما از تبلت یا تلفن همراه به سایت شما دسترسی خواهند داشت. از شرکت توسعه دهنده وب خود بپرسید که آیا آن ها با طراحی اول موبایل، طراحی حسی و طراحی تطبیقی ​​آشنایی دارند، که هر کدام از آن ها هنگام ایجاد یک وب سایت با در نظر گرفتن کاربران تلفن همراه ضروری است.

5- قابلیت توسعه را در ساختار سایت در نظر بگیرید

هرگز در ساختن وب سایتی که فقط نیازهای فعلی شما را برآورده می کند اشتباه نکنید. اغلب اوقات، صاحبان مشاغل مقدار گزافی پول نقد را برای ساختن یک وب سایت خرج می کنند، فقط با گذشت چند ماه بعد متوجه می شوند که عملکردهای جدیدی وجود دارد که به آن ها نیاز دارند و توانایی انجام آن ها را ندارند. از این رو، نگه داشتن قابلیت توسعه در بالای لیست اولویت های شما همیشه یکی از نکات توصیه شده برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی است.

6- متعادل کردن بودجه

قبل از تثبیت برنامه های خود برای بازنگری اساسی وب سایت، باید بودجه خود را تعیین کنید. برای یک پروژه وب سایت کاملا سفارشی، پروژه پیچیده یا شامل تعداد صفحات زیاد می تواند هزینه افزایش یابد و اگر تصمیم به طراحی قالب داشته باشید می تواند کاهش یابد.

7- انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

در نهایت اصلی ترین اقدامی که برای سفارش طراحی سایت خود باید انجام دهید، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی است. برای انتخاب یک شرکت معتبر می توانید در گوگل سرچ کنید و یا از اطرافیانتان که تجربه خوبی در این زمینه دارند پرس و جو کنید. با توجه به نمونه کارهای شرکت و نظرات مشتریانی که قبلا سفارش ساخت سایت فروشگاهی خود را به آن شرکت سپرده اند، از میزان اعتبار و حرفه ای بودن آن ها مطلع شوید. همچنین شما می توانید از شرکت مورد نظر، نمونه کار آماده همراه با سرویس هایی که در آن پروژه ارائه داده اند را درخواست کنید و با بررسی آن به میزان کیفیت کار و استانداردهای لحاظ شده در آن پی ببرید. شرکت های حرفه ای و دارای اعتبار با تلفیق دانش و استراتژی خود می توانند در زمان مقرر شده، پروژه طراحی سایت را با بهترین کیفیت به مشتری تحویل دهند.

8- تدوین قرارداد طراحی سایت فروشگاهی

در زمان ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید تمامی مواردی که برای پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای لازم است را در قرارداد خود ذکر کنید تا در روند اجرای پروژه مشکلی پیش نیاید. شاید در ابتدای فرآیند ساخت سایت خود انتظارات چندانی نداشته باشید اما به مرور با پیشرفت و توسعه کسب و کارتان به امکانات بیشتری نیاز پیدا می کنید. بنابراین در صورت رعایت این موارد هیچ گاه با ضرر و زیان مالی مواجه نخواهید شد و ساخت فروشگاه اینترنتی همانطور که انتظارش را دارید، پیش خواهد رفت.

با در نظر گرفتن ملاحظات بالا، صاحبان مشاغل از همه صنایع می توانند شانس خود را برای ثبت سفارش پروژه وب سایت موفق افزایش دهند و اطمینان حاصل کنند که نیازهای آن ها برآورده شده است و طراحی کلی از اهداف تجاری آن ها پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: نکاتی که باید برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در نظر گرفت

مزایای طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارها

طراحی سایت فروشگاهی آنلاین برای کسب و کارهای گوناگون مزایای زیادی دارد که باعث می شود افراد زیادی به آن تمایل داشته باشند. یعنی علاوه بر کسب وکارهایی که از ابتدا فعالیت های خودرا در فضای وب آغاز می کنند، بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز برای افزایش فروش خود و استفاده از مزیت های فضای مجازی، به آن روی آورده اند. در ادامه به بعضی از این مزیت ها اشاره می کنیم.

  • کاهش چشمگیر هزینه ها

یکی از مهم ترین مزایای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی، کاهش هزینه ها است. با داشتن فروشگاه اینترنتی، شما می توانید در بخش عمده ای از هزینه ها مانند اجاره مکان، هزینه های نگهداری آن و سایر هزینه های جاری در کسب و کار خود، تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

علاوه بر این، فروش اینترنتی امکان بازاریابی بهتر و کم هزینه تری را به شما می دهد و می توانید محصولات خودرا به راحتی تبلیغ کنید.

  • فروش بدون محدودیت مکانی

یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت برای کسب و کارها این است که این امکان برای شما فراهم می شود که مشتریانی از نقاط مختلف شهر داشته باشید. حتی بهترین کسب و کارهای سنتی، معمولا تنها به بعضی محلات و خیابان ها محدود می شوند؛ در حالی که یک فروشگاه اینترنتی، می تواند در سراسر نقاط شهر و یا حتی کشور فعالیت کند و از نقاطی مشتری داشته باشد که هیچ وقت حتی به آن ها فکر هم نمی کردید! علاوه بر این، در صورتی که بخواهید و تمایل داشته باشید، فروشگاه اینترنتی شما، بدون هیچگونه محدودیتی، حتی می تواند مشتریانی از سایر کشورها داشته باشد که این امر سود زیادی نصیب شما خواهد کرد.

  • حضور همیشگی

با خرید سایت فروشگاهی، این امکان برای شما به وجود می آید که در تمامی ساعات در دسترس باشید و در 24 ساعت شبانه روز و کل روزهای هفته، بتوانید خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید. با این حساب، فروشگاه شما بدون هیچ گونه تعطیلی فعالیت می کند و هیچ گاه به روی مشتریان بسته نیست. بنابراین حتی زمانی که خواب هستید، می توانید به راحتی کسب درآمد کنید!

  • به روزرسانی اطلاعات

یک سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن، اخبار و اطلاعات خود را در اختیار کاربران قرار دهید. در چنین شرایطی، مشتریان شما از آخرین تخفیفات، محصولات جدید، پیشنهادهای ویژه و ... فروشگاه اطلاع پیدا می کنند و این اخبار در کوتاهترین زمان به آن ها منتقل می شود. 

  • امکان معرفی بهتر

طراحی فروشگاه اینترنتی کمک می کند تا نام تجاری و برند خود را بهتر به دیگران معرفی کنید و آگاهی بیشتری به مشتریان خود بدهید. علاوه بر مطرح شدن نام تجاری شما، امکان ارائه محصولات همراه با ویژگی ها و جزئیات آن برای شما فراهم می شود؛ یعنی می توانید به آسانی با بیان مزیت های رقابتی خود، مشتریان را به خرید ترغیب کنید.
  • تسهیل فرآیند فروش

از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی، تسهیل فرآیند فروش به مشتریان است. در حالت فروش مجازی مشکلاتی از قبیل درخواست تخفیف های مکرر مشتری، خراب شدن محصولات به دلیل تست مشتریان و ... وجود ندارد و هم چنین امکان انتقال وجه به حساب شما نیز، در کمترین زمان ممکن فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: 3 دلیل مهم برای طراحی سایت فروشگاهی

تفاوت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر سایت ها

سایت فروشگاه اینترنتی، مزایایی دارد که این گونه سایت ها را نسبت به سایت های معمولی، متمایز می کند. یکی از مهم ترین برتری های آن ها، امکان آمارگیری جامع و تفکیک شده از بخش های مختلف سایت است. هم چنین امکان انجام کلیه محاسبات، نظیر میزان دقیق درآمد و فروش، کنترل موجودی انبارها در بازه های زمانی مختلف، تحلیل کالاهای مورد علاقه خریداران و ثبت سفارشات وجود دارد. این اطلاعات جامع به صورتی است که پیاده سازی آن ها روی جدول و نمودار به راحتی امکان پذیر است و می تواند در جهت بهبود و پیشرفت کسب و کار، در اختیار مدیران سایت ها قرار گیرد.

علاوه بر این، صفحه اصلی سایت فروشگاهی باید نسبت به سایر سایت ها، دسته بندی و ظاهر بهتری داشته باشد تا کاربر، از همان بدو ورود با کالا و خدمات موجود در سایت به بهترین شکل مواجه شود و اطلاعاتی کلی از محصولات ارائه شده بدست آورد.

هم چنین بخش مدیریت سایت فروشگاهی باید به شیوه ای طراحی شود که استفاده از آن و اعمال تغییرات به راحتی ممکن باشد تا آخرین تغییرات محصولات و اطلاعات مربوط به آن ها، بدون هیچ مشکلی بارگذاری شود.

 

 

تعیین استراتژی پیش از خرید سایت فروشگاهی

معمولا بنگاه های اقتصادی گوناگون که تصمیم به خرید سایت فروشگاهی می گیرند، سناریوهای متفاوتی را برای خود در نظر دارند. این اتفاق معمولا به دلیل تفاوت هایی از قبیل نوع خدمات، ویژگی های جامعه مخاطبین، قوانین حاکم در صنف مربوطه، قوانین کشوری، شیوه فروش و ... می باشد. به طور مثال ممکن است در یک وب سایت تمرکز اصلی بر فروش اقساطی باشد؛ همین سناریو باعث می شود چندین ویژگی جدید به سایت اضافه گردد مانند: فرمول محاسبه قیمت و سود، اعلام زمان پرداخت اقساط، نحوه پرداخت و ... با توجه به این مسئله، لازم است که پیش از طراحی سایت، با شرکت طراحی سایت خود مشورت کنید و باتوجه به نیاز خود، از آن ها مشاوره بگیرید.

در این زمینه رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی و برخورداری از بهترین متخصصان این حوزه، آماده ارائه مشاوره رایگان به افراد گوناگون در جهت طراحی وب سایت های فروشگاهی و ... می باشد.

ایجاد بستر همکاری در فروش در سایت های فروشگاهی

برخی از سایت های فروشگاهی با ایجاد بستر همکاری در فروش، روزانه سود خوبی بدست می آورند. کسانی که در زمینه فروش آنلاین فعالیت دارند، از این فضا برای فروش محصولات همکاران خود استفاده می کنند؛ مانند سیستم همکاری در فروش دیجی کالا. برای اجرای این نوع سیستم لازم است برای هر یک از همکاران، پنل مدیریتی برای مدیریت محصولات، مشاهده سفارشات و پاسخگویی به مشتریان اختصاص داده شود. تدارک دیدن این نوع پرتال ها، که پنلی برای مدیریت و فروش محصولات همکاران شما است، چندین مزیت دارد؛ از جمله:

  • افزایش فروش و نقدینگی
  • افزایش تعداد صفحات وب
  • افزایش ترافیک سایت
  • معرفی وب سایت در مکان های مختلف
  • کسب درآمد از طریق حق عضویت و یا درصدی از فروش

در طراحی این وب سایت ها، لازم است که به سئو سایتتوجه ویژه ای شود و این پرتال ها، سئو خوبی داشته باشند. هم چنین محتوای صفحات فروشندگان باید به خوبی کنترل شود؛ زیرا معمولا این همکاران تخصصی در بارگذاری محتوا ندارند.

امکانات سایت های فروشگاهی

وجود بعضی امکانات در سایت های فروشگاهی بسیار لازم است. مانند:

محصولات مرتبط و پیشنهادی

ارائه محصولاتی مشابه با کالای موجود در صفحه یک محصول، شانس خرید محصول مشابه را نیز به صورت چشم گیری افزایش می دهد. این کار علاوه بر ایجاد حس نیاز در مشتریان، باعث می شود پیش از آنکه حتی کاربر به جست و جوی محصول دیگری بپردازد، با آن مواجه شود و بدون گشتن و صرف زمان، به راحتی با پیشنهادهای جدید مواجه شود.

امکان جست و جو و فیلتر کردن محصولات

امکان جست و جو و فیلتر کردن محصولات، گرچه در سایر سایت ها نیز اهمیت دارد، اما در سایت های فروشگاهی باید توجه بیشتری به آن شود. هرمحصول، مشخصات و ویژگی های زیادی از قبیل: رنگ، قیمت، وزن، ابعاد، زمان ساخت، نام برند و ... دارد که با بعضی کالاهای دیگر یکسان و با سایر محصولات متفاوت است. بنابراین لازم است تا با طراحی فیلترهای جست و جوی قوی، امکان جست و جو و یافتن محصول موردنظر کاربر را به خوبی فراهم نمایید.

سبد خرید

در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی باید به سبد خرید توجه ویژه ای داشت. سبد خرید به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های سایت فروشگاهی، باید قابلیت اضافه کردن محصولات گوناگون، اصلاح یا حذف آن ها را داشته باشد. علاوه بر این لازم است که مواردی مانند امکان نمایش محصولات همراه با قیمت و مشاهده قیمت نهایی فاکتور، ثبت تخفیف و نمایش تغییرات مربوط به ثبت آن، در طراحی سبد خرید مورد توجه قرار گیرد.

بخش نظرات کاربران

یکی از نکات مهم در سایت های فروشگاهی، توجه به بخش نظرات کاربران است. نظرات کاربران می تواند علاوه بر بروزرسانی مداوم وب سایت و تاثیر مثبت در سئو سایت باعث جلب نظر و توجه سایر کاربران فروشگاه شما شود. توجه داشته باشید که این نظرات می توانند نقش مؤثری در افزایش یا کاهش تمایل به خرید مشتریان داشته باشند.

پرداخت هزینه و ارسال محصول

فراهم کردن شرایط گوناگون پرداخت، مانند آنلاین، حضوری، اعتباری و ... علاوه بر بهبود شرایط خرید مشتری، باعث جلب رضایت و اعتماد او می شود. هم چنین سیستم های پرداخت فروشگاه اینترنتی باید به درگاه های بانکی و سیستم های پرداختی گوناگون متصل شوند. امکان ارسال رایگان و زمانبندی شده، از دیگر نکات مهم در این زمینه است که رضایت کاربران و مشتریان شما را افزایش خواهد داد.

باشگاه مشتریان سایت فروشگاهی

"باشگاه مشتریان" کلیه فعالیت هایی است که در راستای استراتژی های سازمانی شما برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید انجام می شود. در واقع سناریویی که شما در مجموعه خود برای حفظ مشتریان وفادارتان تعریف می کنید، مفهومی از باشگاه مشتریان است. برای مثال، چند نوع باشگاه مشتریان که در بین فروشگاه های اینترنتی رایج است را نام می بریم:

  • کد تخفیف

کدهای تخفیف معمولا برای مناسبت ها و یا تخفیف های گروهی درنظر گرفته می شود.

  • کد معرف

کدمعرف، برای امتیازدهی به فرد معرفی کننده و یا به زبان ساده تر برای ایجاد انگیزش در معرفی سرویس استفاده می شود.

  • اعمال تخفیف در فاکتور بعدی

بیانگر این است که باتوجه به فاکتوری که مشتری پرداخت می کند، در فاکتور بعدی به او تخفیف داده می شود.

  • تفکیک سطوح مشتریان

بعضی از فروشگاه ها براساس کل مبلغ خریداری شده مشتریان، بین آن ها تفاوت قائل می شوند. برای مثال خریداران زیر دو میلیون تومان از 10 درصد تخفیف، بین دو تا پنج میلیون تومان 15 درصد تخفیف و بالای پنج میلیون تومان از 20 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

سطوح مختلف فروش در فروشگاه اینترنتی

برخی از فروشگاه ها تمایل دارند که محصولات خود را برای سطوح مختلف مشتریان، با قیمت و شرایط متفاوتی عرضه کنند. معمولا این مجموعه ها به صورت خرده و عمده فروشی یا سطوح مختلف نمایندگی ها، فعالیت می کنند. سیستم عملکرد این سایت ها به گونه ای است که زمانی که شما یک محصول را در پنل مدیریت بارگذاری می نمایید، می توانید چند قیمت درج کنید؛ بطور مثال اگر شما 3 نمایندگی داشته باشید و بصورت خرده فروشی هم فعالیت دارید، شما 4 فیلد درج قیمت دارید. اولین فیلد قیمت برای کاربران عادی، دومین فیلد برای نمایندگی سطح A، سومین فیلد برای نمایندگی سطح B و چهارمین فیلد برای نمایندگی سطح C می باشد. نحوه نمایش درسایت هم به این صورت است که کلیه قیمت ها در سایت برای عموم کاربران عادی نمایش داده می شود اما درصورتی که هر یک از نمایندگی ها با حساب کاربری خود وارد شود، قیمت تعریف شده مخصوص به سطح خود را می بیند.

توجه به امنیت

امنیت بالا، یکی از نکات اصلی در طراحی سایت فروشگاهی است. با دریافت نماد اعتماد الکترونیک، می توانید نگرانی کاربران را تا حد زیادی کاهش دهید و اعتماد آن هارا به خود جلب کنید. هم چنین استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی و سیستم های رمزگذاری و رمز نگاری شده، برای یک سایت فروشگاهی اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از پروتکل های امنیتی، می تواند امنیت کاربران شمارا تضمین کند.

در این زمینه، رایا پارس با داشتن محافظ امنیتی چندلایه، باعث آسودگی شما صاحبان سایت های فروشگاهی می شود.

مراحل ساخت یک سایت فروشگاهی

در ادامه مراحل راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی را به صورت مختصر بیان می کنیم:

  • انتخاب محصولات و خدمات مورد نظر برای ارائه در سایت فروشگاهی
  • انتخاب شرکت طراحی سایت
  • تعیین سیستم مدیریت محتوا (CMS های اختصاصی برای فروشگاه)
  • مشاوره با طراحان سایت و تعیین امکانات مورد نیاز کسب و کارها
  • خرید هاست و دامنه
  • تعیین قالب و شیوه طراحی سایت فروشگاهی مطلوب
  • تولید محتوا و درج آن در سایت
  • نگهداری، بهبود و پشتیبانی از سایت فروشگاهی

خرید اپلیکیشن فروشگاهی آماده

در کنار داشتن یک وب سایت فروشگاهی، وجود یک اپلیکیشن فروشگاهی نیز بسیار ضروری است. با داشتن چنین مزیتی، فروشگاه مجازی شما رونق بیشتری می گیرد و دسترسی به آن آسان تر می شود و می توانید از قالبلیت های بیشتری برخوردار شوید.

 اپلیکیشن فروشگاهی رایا پارس قابلیت هایی نظیر اتصال به هر نوع درگاه بانکی، درج هر تعداد دسته بندی و محصول، کاتالوگ، نمودار قیمتی، باشگاه مشتریان، نظرات، اخبار و مقالات علمی، فرم ساز، ایمیل مارکتینگ، ثبت سفارشات، مدریت فاکتورها و... را دارد . خرید اپلیکیشن فروشگاهی آماده، علاوه بر ایجاد امکان اتصال به هر نوع وب سایت، نگرانی شما را بابت هزینه های سنگین طراحی اپلیکیشن برطرف می کند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل

چند پیشنهاد برای بهبود فروش محصولات در سایت های فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین می توانید این پیشنهادها را در نظر داشته باشید:

- رایاپارس با داشتن چندین سال سابقه، به سایت هایی قیمت محصولاتشان بالا است (مانند: خودرو)، پیشنهاد می کند که محصولات خود را به صورت "ثبت سفارش" عرضه نمایند. سپس تیم فروش به صورت مستقیم با افراد ارتباط برقرار کند و در مورد نکات مهم و جزئیات صحبت شود؛ زیرا این شیوه گرفتن اطلاعات از متقاضی و برقراری ارتباط مستقیم با او، باعث بهبود فرآیند خرید و در نهایت افزایش فروش می شود.

-توصیه می کنیم پیشنهادهای دیگری برای مشتریان خود داشته باشید و هزینه آن را به صورت مجزا به مبلغ سفارش اضافه کنید؛ مثلا بسته بندی خاص محصول پیش از ارسال، کادو کردن، اضافه کردن کارت تبریک یا کارت پستال به محصول خریداری شده و ... .

- بخش نظرات را به سیستم امتیازدهی (ستاره دهی) گوگل متصل کنید. ساختارهای گوگل امکان نمایش نظرات و ستاره های مشتریان را در نتایج جست و جو می دهند و در نتایج، مواردی از قبیل امتیاز محصول، تعداد نظرات و .. نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

مشاهده چندین نمونه طراحی سایت فروشگاهی

در واقع فروش آنلاین، نمایش برند و کاری است که مجموعه شما انجام می دهد. شما با ایجاد یک سایت فروشگاهی فرصتی برای شناساندن خود به کاربران و تحت تاثیر قرار دادن آنها بدست می آورید. بنابراین اگر این کار را به درستی انجام هید، می توانید برند خود را به یک مورد ماندگار در ذهن مشتریان خود قرار دهید.به همین دلیل در شروع این کار، توجه به طراحی بسیار مهم است.

یکی از خدمات ویژه شرکت رایا پارس طراحی سایت های فروشگاهی بر اساس آخرین متدهای برنامه نویسی و سئو برای فروشگاه های کوچک و بزرگ است. در طراحی این فروشگاه ها بهترین امکانات برای داشتن یک فروشگاه آنلاین مدرن با عملکرد عالی قرار داده شده است. با مشاهده نمونه های طراحی سایت فروشگاهی ما می توانید به ویژگی های این فروشگاه ها پی ببرید و بهترین طراحی را برای سایت خود انتخاب کنید.

 

 

خدمات متمایز رایا پارس در طراحی سایت های فروشگاهی

  • داشتن پنل مدیریت پیشرفته برای صاحبان فروشگاه
  • طراحی گرافیکی ویژه و خاص برای جذب مشتری
  • محافظ امنیتی چند لایه
  • افزایش سرعت سایت و فشرده سازی
  • آموزش حضوری و پشتیبانی رایگان
  • طراحی Responsive سایت فروشگاهی
  • استفاده از cms های اختصاصی در طراحی سایت فروشگاهی