بهترین زمان برای قرار دادن پست در لینکدین در سال 2021
4 دقیقه
با ظهور نرمافزارهای بازاریابی و تبلیغات به صورت پولی، شبکههای اجتماعی به مکانی برای برندسازی تبدیل شدهاند. کمپینهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی به سایتها و شرکتها کمک میکنند تا در معرض دید مخاطب بیشتری قرار گیرند و همین مسئله بر روی سئو سایت تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت، به ویژه زمانی که سئو در مشهد به طور موثری اجرا شود. این استراتژیها میتوانند باعث افزایش قابل توجهی در بازدید و بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو شوند.
لینکدین بستری مناسب برای مشارکت حرفه ای است که ماهانه 303 میلیون کاربر فعال دارد. شما با ایجاد محتوای جذاب می توانید مخاطبان را به سوی خود جذب کنید ولی اگر نتوانید پست ها را در زمان مناسب در شبکه اجتماعی لینکدین قرار دهید کاری بیهوده انجام داده اید. بنابراین باید بهترین زمان پست برای مخاطبان خاص را پیدا کنید. ( سئو در مشهد )
در حقیقت پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد، اما می توانید بر اساس تحقیقات انجام گرفته پیش فرضی از بهترین زمان ارسال بر اساس مخاطبان خود پیدا کنید.
بهترین زمان ارسال پست در LinkedIn
ابتدا باید در مورد رفتار مخاطبانتان فکر کنید. اگر مشتری ایده آل شما فردی حرفه ای است که کار می کند، این فرد در ساعات کاری وقت کافی برای بررسی شبکه های اجتماعی را نخواهد داشت.
بعضی افراد علاقه دارند در طول روز شبکه های اجتماعی را بازدید کنند، این افراد معمولا در زمان نهار و هنگام رفتن به محل کار و یا بازگشت از آنجا بر اساس منطقه زمانی این کار را انجام میدهند.
اکثر مخاطبان LinkedIn متخصصان شاغل، دانشجویان آموزش عالی و فارغ التحصیلان دانشگاه را تشکیل می دهند و این نشان می دهد که در ساعات کاری مشغله زیادی دارند.
حتی اگر نتوانید بهترین زمان را برای همه مخاطبان پیدا کنید، بهتر است پست های خود را بین روزهای یک شنبه تا چهارشنبه منتشر کنید و از انتشار مطالب خود در آخر هفته ها خودداری کنید زیرا افراد کمتر در روزهای تعطیل به لینکدین مراجعه می کنند. در نتیجه در صورت انتشار پست ها در روزهای تعطیل کمتر مورد بازدید کاربران لینکدین قرار می گیرد.
شما می توانید بر اساس رفتار رقبا و همچنین اعضای مخاطبان بهترین زمان ایجاد پست را پیدا کنید.
شرکت های نرم افزاری و دیجیتالی معمولا علاقه دارند در ساعت اولیه صبح اولین خبرها ی رسانه ای را منتشر کنند، ولی به کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند پیشنهاد می کنیم در خارج از ساعت کاری اطلاعات خود را منتشر کنند تا نتیجه بهتری را کسب نمایند.
افرادی که در حوزه بهداشت و درمان و آموزش عالی فعالیت می کنند بهترین زمان ساعت 10 صبح، اوایل بعدظهر و نزدیک به ساعت 2 ظهر است.
برای شرکت های B2B تجزیه تحلیل رفتار وب بهترین حالت است. توجه این افراد را بهتر است قبل از شروع کار، ساعات نهار و زمان رفت آمد به خود جلب کنید. پست هایی که این نوع شرکت ها ارسال می کنند معمولا در ساعات غیر کاری بیشتر جواب می دهند.
اگر زمانی را برای ارسال محتوا در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید که بازدید کننده آنلاین نباشد، به احتمال زیاد میزان بازدید و تعامل مورد انتظار اتفاق نمی افتد.
بنابراین به یاد داشته باشید اگر می خواهید برای کسب و کار خود برند سازی کنید، بسیار مهم است که بفهمید که مخاطبان شما چه زمانی را ترجیح می دهند.
هر چند وقت یکبار باید در LinkedIn پست بگذاریم؟
تحقیقات نشان می دهد که شما بیش از 5 بار در هفته در LinkedIn مطلب منتشر نمی کنید ولی بهتر است بین 2 تا 5 بار در هفته مطالبتان را انتشار دهید. با این حال کمیت نباید بر کیفیت پیروز شود.
اگر محتوای کم کیفیت را به سادگی ارسال کنید، در نهایت به معیارهای شما در سیستم عامل آسیب می رسانید و همین مسئله باعث می شود تا لینکدین اطلاعات شما را به مخاطبان نشان ندهد. شبکه های اجتماعی پست هایی که دارای محتوای خوب هستند را در اولیت قرار می دهد و ابتدا آن ها را نشان خواهد داد.
اگر تصمیم دارید هر هفته پنج پست در لینکدین منتشر کنید، به نحوه تغییر و نوع محتوا توجه کرده و از دنبال کنندگان بخواهید نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان را با شما در میان بگذارند.
همانطور که استراتژی لینکدین خود را توسعه می دهید، می توانید به مرور زمان متوجه شوید که کدام سبک از پست ها در کسب و کار شما بیشترین نتیجه را می دهد.
نتیجه گیری
ما در این مقاله تاکتیک هایی را به شما معرفی کرده ایم ولی باز هم باید بر اساس پرسونای مخاطب خود آزمایش ها را انجام داده تا بهترین زمان انتشار پست را برای بیزینس تان پیدا نمایید. زیرا مخاطبانتان منحصر به فرد هستند و ممکن است با توجه به هر نوع کسب و کاری زمان انتشار متفاوت باشد و اثر متمایزی را در سئو سایت بگذارد.
آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد میتواند به شما کمک کند تا با فهم عمیقتری از این تاکتیکها، استراتژیهای موثرتری را برای جذب مخاطب در دیجیتال مارکتینگ پیادهسازی کنید.