طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی توسط شرکت رایاپردازش به صورت کاملا اختصاصی و با توجه به نیاز مشتریان به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با امنیت بالا و رعایت کلیه اصول کاربرپسند توسط تیمی متخصص و کارآمد با استفاده از دانش و تکنولوژی های روز دنیا انجام میپذیرد.

چرا کار طراحی سایت اختصاصی خود را به رایا پارس بسپاریم

تحویل در کمترین زمان

تحویل در کمترین زمان

تمام تلاش رایا پارس تحویل سریع پروژه ها در کمترین زمان است تا مشتریان بتوانند در حداقل زمان به کسب معیار برتر مالی خود برسند و بتوانند کسب در آمد و حضور خود را در فضای وب هر چه سریعتر آغاز نمایند. از همین رو با بهره مندی از بهترین و متخصص ترین افراد در حوزه طراحی سایت‌اختصاصی به شما تضمین حفظ کیفیت، تحویل سریع سایت و استفاده از متدهای به روز  را می دهد.

قابلیت اتصال به انواع سامانه

قابلیت اتصال به انواع سامانه

ارائه یک سیستم مدیریت محتوا کار آمد که قابلیت اتصال به انواع سامانه های حسابداری، CRM و سیستم های فروشگاهی را دارد می تواند کمک بسیار زیادی به مدیران کند تا منابع مختلف و انواع داده ها را در وب سایت خود مدیریت کنند. سیستم مدیریت محتوا رایا پارس توانایی سازماندهی منابع و تولید محتوای معنادار را دارد و توسط مرورگر های وب قابل ترجمه و خواندن می باشد.

طراحی منطبق با اصول سئو

طراحی منطبق با اصول سئو

طراحی سایت‌اختصاصی منطبق بر اصول سئو اصلی ترین هدف شرکت رایا پارس است که تاثیر بسیار زیادی بر رسیدن شما به رتبه 1 گوگل دارد. که این امر موجب صرفه جویی شما در زمان رسیدن به رتبه یک گوگل و هزینه دارد. تیم طراحی سایت‌اختصاصی رایاپارس با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود و با آگاهی از آخرین الگوریتم های موتور جستجوی گوگل تمامی این نکات و قوانین را در طراحی سایت خود رعایت می کند.

طراحی گرافیکی جذاب

طراحی سایت‌اختصاصی با گرافیک جذاب یکی از موارد اساسی در جهت جذب و نگهداری کاربر و پیروزی برای کسب جایگاه در فضای رقابتی بازار میباشد. امروزه در فضای رقابتی موجود در وب بر سر کسب جایگاه در موتورهای جستجو هر وجه تمایزی میتواند شما را به هدف خویش نزدیک تر کند. یکی از این وجه تمایزات میتواند یک طراحی گرافیکی جذاب باشد. طرح های مختلف گرافیکی بسیاری وجود دارد که می تواند چشم کاربران بازدید کننده وب را در اینترنت متمرکز کند. بعضی از این طرح ها عبارتند از آرم شرکت، تصاویر بصری جذاب، آگهی ها، نمادهای تزئینی و بسیاری از موارد دیگر.

امنیت بالا

با شناسایی حفره های امنیتی و تست های نفوذ، فریمورکی مطمئن را نسبت به سیستم های مدیریت محتوا مهیا کرده ایم. برنامه‌های CMS آماده مانند وردپرس و جوملا امروزی اگرچه برای استفاده بسیار راحت هستند اما از دیدگاه امنیتی برای کابران نهایی بسیار خطرناک است. تاکنون رایج‌ترین حملات در وب‌سایت‌های بوده که کاملا اتوماتیک اند و بسیاری از حملات با تکیه بر تنظیمات پیش‌فرض انجام می‌شود. رایاپردازش هزاره چهارم با تیمی مجرب و متخصص با شناخت حفره های امنیتی موجود در cms طراحی شده کلیه ی این موارد را مرتفع کرده است.

پشتیبانی مستمر

شرکت رایا پردازش هزاره چهارم پارس دارای پشتیبانی مستمر و فنی سایت که شامل رفع خطاهای احتمالی، انجام تنظیمات بهینه و مناسب برای سایت، تغییر در طراحی سایت‌اختصاصی مانند جا به جایی ماژول های سایت، تغییر جانمایی های سایت و کلیه موارد مربوط به قالب سایت در کمترین زمان ممکن میباشد همچنین این پشتیبانی شامل پشتیبانی محتوایی و کلیه ی امور مشاوره ای نیز می باشد. پشتیبانی شرکت شامل اندروید با زبان برنامه نویسی جاوا، ios با سوئیفت و طراحی سایت با php در ساعت اداری شرکت میباشد.

انواع پکیج های طراحی سایت

مجموعه رایا پردازش پکیج های استاندارد و پیشرفته برای انواع کسب و کارهای کوچک، متوسط و پیشرفته را طراحی کرده است. این پکیج بر اساس امکاناتی که میتواند ارائه دهد طراحی و قیمت گذاری شده است. حال شما با توجه به نوع کسب و کار و نیازهای خدماتی ارائه شده توسط خود میتوانید نوع پکیج مورد نظر خود را برای شناساندن کسب و کار خود به مخاطبانتان ارائه کنید.

برندینگ

طراحی سایت اختصاصی باید در راستای استراتژی های بنگاه اقتصادی شما که منجر به جذب کاربران و افزایش بازدید و برندینگ شما باشد در غیر این صورت نه تنها کمکی به رشد و توسعه کسب و کار شما نمیکند بلکه شما را دچار هزینه های بی فایده میکند. هزینه هایی که غیرقابل بازگشت میباشند. باید به زیر ساخت توجه لازم را داشته باشید، بگونه ای که سایت شما قابلیت توسعه، انعطافپذیری و قابلیت اتصال به سایر سامانه ها را داشته باشد.طراحی سایت اختصاصی یک فرآیند مهیج و درآمد زا برای هر کسب و کاری است و این فرصت را برای شما فراهم میکند تا حضور آنلاین خود را در فضای وب در یک بستر امن محقق سازید.رایا پارس از همکاری با نهادهای بزرگ و دولتی گرفته تا مشاغل کوچک و نهادهای توپا توانسته است با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود چشم اندازهای هر سازمانی را به واقعیت تبدیل کند.

ایده پردازی

خلاقیت در هسته اصلی در هنگام طراحی سایت اختصاصی اصل اولیه برای شروع است.ما بیش از یک دهه است طراحی سایت انجام می دهیم و در این مدت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب سایت شناخته شده ایم.در واقع اینطور میتوان گفت که طراحی وبسایت یک رویکرد کاملا فرآیند محور که کارساز است.فرآیند های طراحی سایت ما به طور مداوم و مستمر انجام میشود تا ما اطمینان حاصل کنیم که طراحی و توسعه برای وب سایت مشتریان طبق روال خود انجام می شود.

نیاز کسب وکار ها

امروزه طراحی اختصاصی سایت در هر زمینه ای کاربرد دارد. کاربرد های طراحی سایت شکل های گوناگونی به خود گرفته است بطور مثال از یک کمپین مردمی بگیرید تا سایت های حمایت از حیوانات خانگی.اما به دلایلی، روند رشد طراحی وبسایت برای کسب و کارهای کوچک روندی آهسته داشت تا اینکه این روند رشد در سالهای اخیر بسیار زیاد شد و خوشبختانه، تعدادی از کسب و کارهای کوچک با وب سایت های حرفه ای به طور پیوسته رشد یافتند با این وجود هنوز هم هزاران کسب و کار را قدرت ریسک ورود به فضای مجازی را پیدا نکرده اند.

 

شبکه های اجتماعی

بسیاری از صاحبان کسب و کار ها معتقدند که داشتن یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام برای کسب و کارشان کافی است. شاید شما در حال حاضر یک صفحه ای در اینستاگرام داشته باشید و نتایج خوبی در خصوص بهترین رستوران در موقعیت مکانی خود داشته باشید.اما واقعا این موضوع کافیست؟؟؟خوب باید بگوییم برخی از مشکلات در این استراتژی وجود دارد. اول اینکه، این موضوع به پلت فرم رسانه اجتماعی که انتخاب می کنید بستگی دارد. تغییر الگوریتم ها، تغییر قوانین، و کارهایی که در یک روز انجام می شود ممکن است هفته دیگر پاسخگو نیاز شما نباشد(همانطور که بسیاری از شرکت هایی که به فیسبوک وابسته اند بودند اخیرا با کم رنگ شدن نقش فیسبوک به مشکل برخوردند. اما  اگر صاحب یک وب سایت هستید، شما مرجعی در این شرایط برای مشتریان خود دارید و میتوانید از این طریق محتوای و پیام های خودرا کنترل  کنید پس طراحی سایت اختصاصی در مرحله اول به این معناست که شما مجبور نیستید قوانین دیگران را دنبال کنید!

حرفه ای یا مبتدی

پس در ابتدای فرآیند و پیش از سفارش طراحی سایت اختصاصی بیایید اهداف و چشم اندازهای سازمانی خود را تعیین کنید و در کنار آن به تمامی ویژگی های که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد و به موفقیت برسد آگاهی داشته باشید. باید ترتیب اولویت استراتژی ها و مزیت رقابتی هایتان را مشخص نمایید تا ترتیب نمایش بخش های صفحه سایت طبق اصولی که شما تدوین کرده اید باشد. برخی از سایت ها حتی ارزش های سازمانی خود را به تصویر میکشند بطور مثال طرح های گرافیکی با مفهوم حفظ محیط زیست بکار میبرند و یا رنگ های سایت را طبق دیدگاه جامعه به آن صنف انتخاب مینمایند.

رایا پارس

رایا پارس یکی از شرکت های پیش رو طراحی سایت در مشهد و سایر شهر های کشور میباشد که با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود به تمامی ویژگی های ذکر شده برای طراحی وبسایت حرفه ای مسلط هستند که بیش از 100 نمونه کار موفق این شرکت گواه این موضوع میباشد.اصلی ترین و بارزترین ویژگی شرکت رایا پارس ساخت و طراحی سایت اختصاصی با توجه به نیاز مشتریان میباشد. ساخت سایت توسط سیستم مدیریت محتوا اختصاصی مبنی بر php میباشد که دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری، قابلیت توسعه، اتصال به هر سامانه، ، اصول کلیه قوانین مربوط به سئو، تطابق پذیری و همچنین دارای پنل مدیریتی آسان میباشد.

طراحی سایت اختصاصی | سفارش طراحی سایت اختصاصی حرفه ای

طراحی سایت اختصاصی و واکنش گرا ارزش های منحصر به فرد و خاصی را برای برند شما ایجاد می کند، زیرا وب سایت شما ستون فقرات کسب و کار شما است، و به عنوان اصلی ترین راه ارتباطی شما با مشتری عمل می کند.

طبق بررسی های انجام شده 88 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید یا بازدید از یک فروشگاه، تحقیقات آنلاین انجام می دهند. بنابراین مهم است که علاوه بر توسعه بیزینس خود به روش های سنتی، از روش های جدید تر و پر بازده تر مانند طراحی سایت اختصاصی کمک بگیرید. چرا که بدون طراحی سایت به صورت اختصاصی و سفارشی تعداد زیادی از خریداران آنلاین را از دست می دهید در نتیجه در دراز مدت نرخ تبدیل وبسایت شما بسیار کاهش می یابد.

اجازه ندهید این اتفاق برای شما رخ دهد، حتما وبسایت سفارشی و اختصاصی خود را داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان هدف خود را دارید، سپس با خیال راحت برای بهبود سودآوری و موفقیت برند خود سرمایه گذاری کنید.

وب سایت اختصاصی ویترین معرفی کسب و کار شما است و پلتفرمی قدرتمند است که به شما امکان می دهد برند خود را 24 ساعته بازاریابی کنید و با مشتریانی جدید از مکان های مختلف ارتباط برقرار کنید.

 

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

بهترین و جامع ترین تعریف برای طراحی سایت اختصاصی این است که وبسایت شما توسط یکی از زبان های برنامه نویسی مانند PHP طراحی شود. مهم ترین مزیت طراحی اختصاصی سایت این است که می توانید هر تغییری که در آینده بخواهید را بر روی آن اجرا کنید، اما باید از یک برنامه نویس کمک بگیرید.

طراحی سایت به صورت اختصاصی برای تمامی پروژه ها مناسب است. حتما می دانید که رقابت در فضای وب بسیار زیاد است، بنابراین طراحی سایت اختصاصی می تواند یک تمایز کلیدی برای کسب و کار شما ایجاد کند. قطعا طراحی اختصاصی سایت بهترین عامل تقویت کننده برند است که می تواند نرخ تبدیل وبسایت شما را به طرز شگف انگیزی افزایش داده و چندین برابر کند.

وبسایت اختصاصی شرایطی را فراهم می کند که در فضایی کاملا قابل اطمینان و امن، اصلی ترین خدمات شما در بستری مناسب به مشتریان معرفی شوند و برند تجاری شما توسعه یابد. با استفاده از خدمات طراحی سایت به صورت اختصاصی می توانید تاثیر آن را در کوتاه ترین مدت بر روی رشد کسب و کار خود مشاهده کنید.

 

مزایا و ویژگی های طراحی سایت اختصاصی چیست؟

اولین و مهم ترین مزیت طراحی سایت به صورت اختصاصی و سفارشی این است که به رشد کسب و کار شما و شهرت برند کمک می کند. طراحی سایت اختصاصی مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها در زیر ذکر شده است:

  • همیشه در دسترس مشتریان خود هستید

یکی از بزرگترین مزایای طراحی وب سایت سفارشی، در دسترس بودن برای مشتریان است. امروزه، بیش از هر زمان دیگری، مشتریان شما انتظار دارند که بتوانند اطلاعات شرکت شما را در اینترنت بیابند. در واقع، اکثر مصرف کنندگان قبل از خرید به صورت آنلاین تحقیق می کنند، حتی اگر بخواهند چیزی را در یک فروشگاه محلی بخرند، همچنان محصولات مشابه را به صورت آنلاین جستجو می کنند، بنابراین اگر وب سایتی ندارید شانس این که بتوانید مشتریانی از طریق وب جذب کنید را به راحتی از دست می دهید.

با داشتن یک وبسایت به صورت سفارشی و اختصاصی بدون محدودیت زمان و مکان، حتی زمان هایی که نمی توانید به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط باشید می توانید تعامل خود را حفظ کنید. زیرا وبسایت شما به عنوان مرجع کسب و کارتان همیشه در دسترس است و مشتریان هر زمان که بخواهند می توانند به آن رجوع کنند.

  • شهرت برند خود را افزایش دهید

دنیای مارکتینگ بسیار گسترده شده است و روش های سنتی فروش به هیچ عنوان در رشد برند شما موثر نیستند. بنابراین اگر جز فروش محصولات و ارائه خدمات خود، شهرت برند نیز برایتان اهمیت دارد باید از طراحی سایت اختصاصی کمک بگیرید. با داشتن وبسایت هویت برند شما همیشه در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توانید در مدتی کوتاه برند خود را جهانی کنید.

  • هزینه آن مقرون به صرفه تر است

شما با طراحی سایت تنها یک بار هزینه پرداخت می کنید، اما برای همیشه از نتایج سودآور آن استفاده می کنید. طراحی سایت به صورت سفارشی هزینه ای بسیار مقرون به صرفه تری در مقابل پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات دارد، با توجه به این که ماندگار است و هیچگاه اثر آن از بین نمی رود.

  • به سادگی قابل به روز رسانی و تغییر است

ممکن است تجربه خوبی از کار با پنل مدیریت سایت نداشته باشید و از آنجایی که تغییر پنل مدیریت سایت کار دشواری است، ممکن است نتوانید به راحتی آن را تغییر دهید زیرا توسعه دهندگان هفته ها یا ماه ها برای ساخت آن وقت می گذارند. اما کنترل پنل طراحی شده در تمامی پکیج های طراحی سایت به صورت اختصاصی در رایا پارس به سادگی قایل استفاده است، کافی است روی قسمتی که می خواهید در کنترل پنل آن وارد کنید کلیک کنید تا بتوانید تغییرات دلخواهتان را انجام دهید.

  • مشتریان هدفمند خود را پیدا می کنید

یافتن مشتریان بالقوه و هدفمند یکی دیگر از مزایای طراحی سایت به صورت سفارشی است. یافتن کاربرانی که به خدمات شما علاقه مند باشند بسیار سخت است، اما زمانی که یک وبسایت به عنوان مرجع معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود داشته باشید کاربران هدفمند به صورت مستقیم جذب می شوند.

 

چرا به طراحی سایت اختصاصی نیاز دارید؟

این روزها همه شاهد این هستیم که بسیاری از کسب و کارها به سمت پلتفرم های آنلاین مانند طراحی سایت اختصاصی و یا عضویت در شبکه های اجتماعی روی آورده اند. عضویت در شبکه های اجتماعی آسان است، اما راه اندازی و داشتن یک وبسایت اختصاصی کار ساده ای نیست. بنابراین خودتان به تنهایی نمی توانید وبسایتی اختصاصی داشته باشید، و باید در این مسیر از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. بنابراین پیش از سفارش طراحی سایت اختصاصی و سفارشی، باید به پاسخ و درک صحیحی از این پرسش ها برسید:

  1. چرا به طراحی سایت اختصاصی نیاز دارم؟
  2. اهداف و ایده های من کدام اند؟
  3. چگونه می توانم به درآمد برسم؟
  4. بهترین راه برای جذب و افزایش تعداد مشتری چیست؟
  5. چگونه می توان از طریق سایت اختصاصی به درآمد رسید؟

پس از پاسخ به این سوالات راحت تر می توانید تصمیم گیری کنید. به طور کلی تمامی بیزینس ها به جهت رشد و برند سازی از خدمات طراحی سایت سفارشی استفاده می کنند تا احساس اعتماد کاربران را جذب کنند و از این طریق تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. علاوه بر این باید بدانید که رقبای شما نیز در تلاش اند تا از روش های بیشتری مشتری جذب کنند، بنابراین قطعا بسیاری از آن ها دارای وبسایت هستند، و نبودن شما در این فضا ضرر بسیاری به کسب و کارتان وارد می کند.

 

طراحی سایت اختصاصی با php چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت اختصاصی با php اولین قدم در رونق کسب و کار شما در فضای مجازی است.در واقع شما با طراحی یک سایت به صورت اختصاصی میتوانید کل نیازهای مخاطبان خود را پیش بینی و با توجه به ان پیاده سازی کنید. طراحی اختصاصی سایت بهترین سرمایه گذاری برای رشد و توسعه ی بیزینس شما است.

طراحی سایت اختصاصی کلید موفقیت بیزینس ها در فضای مجازی است. طراحی وبسایت اختصاصی به کمک php شامل مجموعه فعالیت هایی است که برای طراحی سایت، کد نویسی، وپیاده سازی یک سایت صورت می گیرد. تمام خواسته های مورد نظر خود، مانند گرافیک دلخواه برای وبسایت، امنیت و سرعت بالا را می توانید به کمک طراحی سایت به صورت سفارشی اجرا کنید.

از آن جا که یکی از مهم ترین اهداف طراحی سایت اختصاصی، جذب کاربران و افزایش بازدید برندینگ می باشد، با طراحی CMS اختصاصی نه تنها کمکی به رشد و توسعه کسب و کار خود کرده اید بلکه از هزینه های گزاف تبلیغات برندینگ نیز جلوگیری می کنید.

 

سفارش طراحی سایت اختصاصی رایا پارس

راه های زیادی برای سفارش طراحی سایت اختصاصی وجود دارد. تقریبا تمام کسب و کارهای مورد بررسی این تصمیم را داشتند که حتما اقدام به طراحی سایت سفارشی خود نمایند. آیا شما بخشی از این گروه هستید؟ اگر شما هم جز این گروه هستید، با تماس با کارشناسان رایا پارس، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید و ببینید که چقدر طراحی سایت اختصاصی حرفه ای آسان است و چه تاثیر شگفت انگیزی در رشد کسب و کارتان دارد.

رایا پارس یکی از شرکت های پیش رو طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی می باشد که با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود به تمامی ویژگی های ذکر شده برای طراحی سایت حرفه ای مسلط هستند که بیش از 100 نمونه کار موفق این شرکت گواه این موضوع می باشد.
اصلی ترین و بارزترین ویژگی شرکت رایا پارس ساخت و طراحی سایت اختصاصی با توجه به نیاز مشتریان می باشد. ساخت سایت توسط سیستم مدیریت محتوا اختصاصی مبنی بر php می باشد که دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری، قابلیت توسعه، اتصال به هر سامانه، اصول کلیه قوانین مربوط به سئو، تطابق پذیری و همچنین دارای پنل مدیریتی آسان می باشد.

 

مراحل سفارش طراحی سایت اختصاصی با رایا پارس

در بخش زیر مراحل سفارش سایت اختصاصی با رایا پارس را با هم مرور می کنیم.

  1. تحلیل و بررسی

شناسایی طرح ها و رویه کاری رقبا قبل از شروع کار بسیار اهمیت دارد. زیرا آن ها تجربه ارتباط با مشتریان را زودتر از شما کسب کرده اند و طبیعتا این رویه را پیاده سازی نموده اند. شما با توجه به کسب دانش و تجربه کاری خود، وب سایتی با توجه به پتانسیل های مجموعه خود راه اندازی نمایید. لازم بذکر است که هر مجموعه ای سیاستهای خاص خود را در زمینه فروش، انبارداری، تهیه محصول، مدیریت پرسنل و ... را دارد. سایت هایی که اختصاصی نوشته می شوند به ندرت مشابه یکدیگر می باشد.

  1. طراحی استراتژی

در ابتدای فرآیند طراحی وبسایت بیایید اهداف و چشم اندازهای سازمانی خود را تعیین کنید و در کنار آن به تمامی ویژگی های که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد و به موفقیت برسد آگاهی داشته باشید. باید ترتیب اولویت استراتژی ها و مزیت رقابتی هایتان را مشخص نمایید تا ترتیب نمایش بخش های صفحه سایت طبق اصولی که شما تدوین کرده اید باشد. مدیران و متخصصان مجموعه ابتدا طی جلسات حضوری به نیاز سنجی و شناخت نیازهای درون سازمانی مشتریان پرداخته و مطابق با آن نیازها ماهیت زیرساختی را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا آن ها نظرات خود را بیان نمایند.

  1. طراحی گرافیکی

در ادامه طرح گرافیکی مطابق با استراتژی ها و نظر مشتری ارائه می گردد. پس از زمان اعلام شده به مشتری، پروژه در یک جلسه تحویل اولیه می گردد و پس از دریافت موارد اصلاحیه، کار زیر نظر مشتری و مطابق با خواسته های اعلام شده پیش می رود. با توجه به دانشی که طی این چند سال مجموعه کسب نموده است، در هیچ پروژه ای مشتری نمی تواند در ابتدای امر کلیه خواسته های خود را اعلام نماید و در زمان تحویل اولیه ذهن مشتریان نسبت به کار خواسته شده باز می شود و موارد اصلاحی در راستای تکمیل کار خود ارائه می نمایند.

  1. توسعه و اجرا

بعد از طراحی سایت اختصاصی برای مشتریان تیم سئو رایا پارس نوبت به توسعه و اجرا میرسد. ما با ارائه راهکارهای تخصصی و تجربی تا انتهای مسیر برندینگ و موفقیت کسب و کارتان در کنارتان خواهیم بود.

 

چرا طراحی سایت اختصاصی با رایا پارس؟

در دنیای دیجیتال امروز خدمات طراحی سایت اختصاصی با هدف برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان انجام می شود. طراحی زیبای وبسایت تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب، افزایش فروش و در نتیجه سود بیشتر دارد، پس نباید از آن غافل شد. به همین دلیل است که بیزینس های معتبر شرکت طراحی سایت اختصاصی خود را با وسواس بسیار انتخاب می کنند، زیرا می دانند که هزینه برای طراحی وبسایت اختصاصی نوعی سرمایه گذاری برای کسب و کار آن ها است و چندین برابر آن سود خواهند کرد.

با سفارش طراحی سایت اختصاصی از این امکانات بهره مند می شوید:

  • طراحی سایت اختصاصی برای موتورهای جست و جو گوگل
  • گرافیکی حرفه ای و منحصر به فرد
  • وبسایتی امن
  • سرعت لود بالا

 

چرا برای طراحی سایت اختصاصی سرمایه گذاری کنید؟

برای ایجاد کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت اختصاصی در موفقیت کارهای مبتنی بر فروش، لازم و ضروری است. با طراحی سایت سفارشی شما قادر خواهید بود در هر لحظه در دسترس مشتریان خود باشید و بدون محدودیت زمانی محصولات خود را به فروش بگذارید. علاوه بر این، بهترین راه برای حذف هزینه های مازاد و اضافه برای بیزینس ها است.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با گسترش دنیای دیجیتال کاربران بسیاری از نیازهای خود را از طریق جستجو در گوگل تامین می کنند. چنان چه وبسایت شما در صفحه اول گوگل رتبه ای نداشته باشد و یا این که از نطر ظاهری گرافیک و طراحی جالبی نداشته باشد، جذب مشتری اتفاق نمی افتد. بنابراین سرکتی را برای طراحی سایت اختصاصی خود انتخاب کنید که تمامی استراتژی های مورد نیاز شما را اجرا کند.

امروزه طراحی سایت اختصاصی در هر زمینه ای کاربرد دارد. کاربردهای طراحی و ساخت سایت شکل های گوناگونی به خود گرفته است بطور مثال از یک کمپین مردمی بگیرید تا سایت های حمایت از حیوانات خانگی. داشتن سایت اختصاصی،نشان دهنده ی هویت برند شما و نوع بیزینس شما است. اگر شما یک کسب و کار یا یک برند دارید، طراحی سایت اختصاصی می تواند هویت شما را به مشتریان ارائه دهد. هرچه این اطلاعات منحصر به فردتر باشد، ماندگاری بیشتری در ذهن عموم خواهد داشت و این زمان به معنای ارتباط بهتر با مشتری و در نهایت فروش بیشتر است.

با دانستن این نکته که طراحی اختصاصی سایت برای توسعه ی هر کسب و کاری ضروری است و این فرصت را برای شما فراهم می کند تا حضور آنلاین خود را در فضای وب در یک بستر امن محقق سازید.

 

طراحی سایت اختصاصی یا داشتن یک شبکه اجتماعی؟

بسیاری از صاحبان کسب و کارها معتقدند که داشتن یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام برای کسب و کارشان کافی است. شاید شما در حال حاضر یک صفحه ای در اینستاگرام داشته باشید و نتایج خوبی در خصوص بهترین رستوران در موقعیت مکانی خود داشته باشید.اما واقعا این موضوع کافیست؟

خوب باید بگوییم برخی از مشکلات در این استراتژی وجود دارد. اول اینکه، این موضوع به پلت فرم رسانه اجتماعی که انتخاب می کنید بستگی دارد. تغییر الگوریتم ها، قوانین، و کارهایی که در یک روز انجام می شود ممکن است هفته دیگر پاسخگو نیاز شما نباشد (همانطور که بسیاری از شرکت هایی که به فیسبوک وابسته اند بودند اخیرا با کم رنگ شدن نقش فیسبوک به مشکل برخوردند. اما اگر صاحب یک وب سایت هستید، شما مرجعی در این شرایط برای مشتریان خود دارید و می توانید از این طریق محتوای و پیام های خود را کنترل کنید پس طراحی سایت اختصاصی در مرحله اول به این معناست که شما مجبور نیستید قوانین دیگران را دنبال کنید!

در شبکه های اجتماعی همیشه روند تغییرات گسترده ای نیز وجود دارد. اگر امروز مشتریان شما در توییتر هستند ممکن است فردا در Snapchat یا یک پلتفرم جدید باشند که هیچکدام از ما حتی اسم آن به گوشمان نخورده باشد.

در صورتی که با تغییرات مدام این شبکههای اجتماعی، وب سایت شما به عنوان یک لنگر عمل می کند. مهم نیست که مشتریان شما از چه پلتفرم، قرار است استفاده کنند، مهم این است که شما همیشه می توانند با وب سایت خود در دسترس باشید.

در واقع شرکت رایا پارس سعی بر این داشته است تا مشتریان علاوه بر داشتن یک سایت حرفه ای که تمام اصول مانند لود سریع، کاربر پسند بودن و مطابقت با استراتژی های شما در آن رعایت شده است و سایر خدمات مرتبط مانند طراحی اپلیکیشن موبایل، خدمات سئو و بهینه سازی سایت، طراحی اپلیکیشن و طراحی ربات تلگرام را نیز به مشتریان خود ارائه نماید.

خدمات اختصاصی سایت رایا پارس در قالب پکیج های استاندارد جهت رفع سریع نیاز کسب و کار شما در فضای مجازی تدوین شده است که شامل طراحی سایت b2b،طراحی سایت نمایندگی خودرو،طراحی سایت گردشگری،طراحی سایت همایش،طراحی سایت رزرواسیون هتل،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت نوبت دهی و جوابدهی بیمارستانیو پکیج طراحی سایت موسسات آموزشی می باشد.
شما می توانید با انتخاب هر یک از این پکیج ها کلیه خدمات و امکانات آن را مشاهده نمایید و بعد از آن جهت کسب راهنمایی و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

هزینه طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت اختصاصی نسبت به دیگر وب سایت ها که از قالب آماده استفاده می کنند یا مبتنی بر CMS وردپرس هستند، بیشتر است. زیرا طراحی سایت به صورت اختصاصی مستلزم صرف زمان و نیروی متخصص بیشتر و حرفه ای تر است. چه به دنبال راه اندازی یک وب سایت اختصاصی جدید یا طراحی مجدد سایت فعلی خود باشید، کسب وکار شما باید برخی از هزینه های طراحی و توسعه وب را در نظر بگیرد. این هزینه ها اغلب هزینه های یکباره هستند، به این معنی که هزینه ساخت یک وب سایت اختصاصی اغلب بیشتر از هزینه نگهداری آن است. تخمین هزینه های توسعه وب سایت می تواند دشوار باشد. عوامل بسیار زیادی در قیمت نهایی تاثیر دارند. صفحات، ویژگی ها، طراحی و غیره. بدون دانستن این جزئیات، تعیین هزینه دقیق برای ساخت یک وب سایت غیرممکن است.

برای شروع پیاده سازی و طراحی یک وب سایت اختصاصی ابتدا باید نیازهای مشتری بررسی و آنالیز شود و با توجه به آن زمان و قیمت ساخت سایت اختصاصی به مشتری اعلام می شود. بنابراین با توجه به مطالب گفته شده در بالا قبل از سفارش طراحی اختصاصی سایت خود ابتدا لیستی از کلیه امکانات و ویژگی هایی که مد نظرتان است را تهیه کنید و برای شرکت مورد نظر ارسال کنید. شرکت طراحی وب با در نظر گرفتن زمان و امکانات مورد نیاز جهت پیاده سازی پروژه شما، قیمت طراحی سایت اختصاصی را به شما اعلام می کند.

نمونه قالبهای وبسایت
دیدن همه
مراحل و چگونگی ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی به فرآیند برنامه ریزی و ایده پردازی و تنظیم و تهیه مطالب در فضای مجازی به صورت اختصاصی و کد نویسی شده گفته میشود که امروزه طراحی سایت کاری فراتر از زیبایی و ظاهر است و در واقع تخصص و دانش فنی یک تیم می باشد.
آیا می دانید طراحی سایت اصولی میتواند تاثیر بسیار زیادی در عملکرد شما در موتور جستجو داشته باشد.

در هنگام طراحی سایت شاید بتوان اصلی ترین هدف را افزایش فروش و کسب درآمد نام برد، در واقع طراحی سایت اولین و مهمترین قدم برای مهاجرت از کسب و کار سنتی به فضای مجازی و دنیای دیجیتال است، با طراحی سایت اصولی میتوان محصولات خود را در عرصه فضای وب با کاربران خود به اشتراک بگذاریم و سهم بسیار زیادی در جذب مشتریان خود در فضای وب داشته باشیم.

با وجود ابن‌که هزینه‌ی طراحی سایت وردپرسی بسیار ازران تر از طراحی سایت اختصاصی است، اما امنیت آن ها بسیار پایین است. علاوه بر این باید تمامی افزونه های مورد نیازتان را به صورت جداگانه بر روی آن نصب کنید. اما با طراحی سایت اختصاصی می توانید هر آن‌چه که در ذهن شما می‌گذرد را بر روی وبسایت خود پیاده کنید و وبسایتی امن داشته باشید.

با توجه به امکاناتی که نیاز دارید درون سایت شما اجرا شود، هزینه طراحی سایت اختصاصی متفاوت است. رایا پارس مناسب ترین پکیج های طراحی سایت اختصاصی، مانند طراحی سایت فروشگاهی را ارائه میکند.

با توجه به ویژگی ها و امکانات مورد نیاز مشتریان عزیر مدت زمان لازم برای طراحی سایت اختصاصی متفاوت است. تمام تلاش ما در رایا پارس این است که وبسایت اختصاصی شما را در کوتاه ترین زمان تحویل دهیم.

تمامی پکیج های طراحی سایت اختصاصی رایا پارس دارای پشتیبانی است. کارشناسان و مشاورین ما آماده ی مشاوه، پشتیبانی و پاسخ گویی به سوالات مشتریان عزیز می‌باشند.

پاسخ این سوال مثبت است پس از این‌که وبسایت به کارفرما تحویل داده شود، چگونگی استفاده از آن به توسط بخش پشتیبانی به طور کامل آموزش داده می‌شود.