مزایای اسپانسر شدن مستقیم یک برند در اینستاگرام
4 دقیقه
بسیاری از کسانی که حتی یک بار از این فضای مجازی جذاب و بصری برای تبلیغات و پیشبرد اهداف کاری خود استفاده کرده اند بر این باور رسیده اند که قدرت جذب و موفقیت فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی را نباید دست کم بگیرند. همچنین این موضوع تاثیر زیادی در سئو سایت و جذب کاربران نیز دارد.
معمولا مهم ترین اصل برای بهتر شدن فعالیت های تبلیغاتی، افزایش دنبال کننده و افزایش درآمد از این طریق می باشد. علاوه بر این موضوعات نحوه چگونگی راه حل های دیگر برای مدیریت یک کسب و کار در این شبکه اجتماعی را نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می دهیم .
چرا صرف هزینه و زمان در اینستاگرام
بسیار از کسانی که در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده اند؛ دیده شده است که به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده اند. همچنین عواملی که سبب این امر شده اند مانند این که بدون صرف زمان زیادی و هزینه های هنگفت می توانند نظرات مخاطبان خود را جمع آوری کنند و با دسته بندی آن ها در محصولات بعدی بصورت مستقیم علایق و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نمایند .
با فعالیت های تبلیغاتی بعد از مدتی شما متوجه خواهید شد که یه متد دائمی برای معرفی و نظرسنجی مشتریان خود راه اندازی کرده اید.
جذب برند
شرکت های بزرگ در حوزه سئو در مشهد که جزء متخصصین شبکه های اجتماعی محسوب می شوند، یکی از بهترین روش ها برای جذب اسپانسر را ارسال پیشنهاد در یک چارچوب کاملا حرفه ای و از قبل تعیین شده از طریق دایرکت به صاحبان صفحه های یک کسب و کار می دانند. همچنین در این امر نوع نگارش و تنظیم پیامی که حاوی متن شروع همکاری باشد نیز تاثیر زیادی دارد.
جذب مشتری برای اسپانسر
بعد از سپری شدن مراحل جذب برند و تایید اولیه به منظور همکاری، حال شما می بایست ایده ای که کلیه راهکارها و طرح و برنامه شما برای جذب مشتری و یا فالوور برای اسپانسرتان می باشد را به صورت مختصر و مفید در یک نامه توضیح دهید، در پیغام دوم بیشتر به تعریف دقیق خود توجه می کنیم که چه عاملی باعث شده تا شما بتوانید از دیگاه این اسپانسر نسبت به دیگر رقبایتان متمایز باشید.
تبلیغات به وسیله اینفلوئنسر
تبلیغات کردن در فضای مجازی برای اکثر صاحبان یا فعالین تجاری که تازه شروع به فعالیت در حوزه خود نموده اند محیا نیست و برای مرتبط سازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی با توجه به نداشتن تخصص لازم برایشان شاید میسر نباشد پس نیاز بر این است که تبلیغات خود را به اینفلوئنسرها بسپارند.
برنامه ریزی انتشار پست در شبکه اجتماعی
برای تعداد و زمان پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی باید تحلیل درست و جامعی از مخاطبان خود داشته باشید. و نمیتوان تعداد و ساعت دقیقی برای هر نوع از کسب و کاری را مشخص کرد.
همچنین باید با توجه به زمان حضور مخاطبانتان زمان مناسب انتشار پست را انتخاب ننمایید.
مقاله مرتبط: راهنمایی جامع برای تحلیل آمار اینستاگرام
رعایت اصول هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی
هشتگ ها باعث راحت تر شدن دسترسی کاربران به صفحه شما می شوند. پس اگر قصد افزایش تعداد دنبال کنندگان خود را دارید؛ می توانید به کمک هشتگ ها افراد زیادی را جذب صفحه خود نمایید. البته بیان این نکته ضروری است که باید طبق الگوریتم های اینستاگرام عمل کنید. بر اساس قوانین اینستا شما می توانید نهایتا از 30 هشتگ در هر پست استفاده کرده و فالور خود را از این روش افزایش دهید.
اما تلاش کنید از هشتگ های مرتبط استفاده کنید و از هشتگ هایی بکار ببرید که آن ها ممنوع نباشند .
زمانی که مخاطبین بر روی هشتگ ها کلیک می کنند متوجه می شوند که چه مطالبی با آن هشتگ ها به اشتراک گذاشته شده اند.
هدف قرار دادن برند ها با هشتگ
برای جذب اسپانسر، شما در پست ها می توانید برند ها را تگ نمایید و توجه مخاطبین آن ها را جلب کنید با این روش می توانید اعتبار و اعتماد کاربران خودتان را بیشتر کرده و در بعضی از مواقع اگر برند های صاحب نام را تگ کنید باعث نمایان شدن محتواهای شما در بین آن ها خواهد شد .
راه های ارتباط اسپانسرها
در اوایل پیدا کردن اسپانسر برای فعالیتتان، کار دشواری محسوب می شود و باید شما به دنبال اسپانسر برای تبلیغات و فعالیتتان باشید. اما بعد از گذشت مدتی و دیده شدن فعالیت های حرفه ای شما این کسب و کارها هستند که به سوی شما می آیند. برای راحت تر شدن و سریع تر شدن این موضوع می توانید پل های ارتباطی خود را در محل معرفی پیج که همان بیو اینستاگرام است و از قبیل اطلاعات شخصی مانند شماره تماس، پست الکترونیکی و دیگر موارد را درج نمایید.
کلام آخر
در کسب و کارهای امروزی تبلیغات نقش بسیار مهمی را برای موفق شدن آن کسب و کار ایفا می کنند، یکی از مناسب ترین گزینه های تبلیغات، شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد که اینفلوئنسرها و برند ها در آن تبلیغات گسترده ای انجام می دهند. همچنین اسپانسر شدن مستقیم یک برند در ایسنتاگرام بسیار هزینه های کمتری نسبت به تبیلغات با روش های دیگر را در بر دارد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره سئو سایت
دارید؛ می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.