اموزش سئو در مشهد

آموزش سئو در مشهد _ دوره سئو حضوری + اپلیکیشن آموزش سئو رایگان

آموزش سئو در مشهد اولین گام جهت کسب درآمد رایگان و فروش نجومی شما در وب سایت.کلاس سئو عملی و پروژه محور ضامن رشد شما در فضای مجازی بعد از فیلترینگ اینستاگرام است. با گذراندن این دوره فروش و رشد خود را تضمین کنید و نکته مهم این است که به تمام شرکت کنندگان دوره آموزشی حضوری سئو در مشهد فایل های ویدئویی رایگان اپلیکیشن آموزش سئو جهت فراگیری و مرور بهتر ارائه میشود.

سرفصل های دوره آموزشی سئو در مشهد

تعریف کلیه مفاهیم از پایه
صفر تا صد تولید و سئوی محتوا
سئو تکنیکال و فنی سایت
صفر تا صد اصول ساخت بک لینک
چک لیست طلایی در سئو
آموزش سرچ کنسول
آموزش گوگل آنالیتیکس
آموزش کامل کار با ابزارها
تیپ شناسی در سئو

آموزش سئو در مشهد کلاس حضوری و خصوصی سئو 25 ساعت

آموزش سئو در مشهد اگر در کنار یک مدرس حرفه ای و کار کشته نباشد نمیتواند به نتیجه رسیدن شما کمک کند . زیرا آموزش سئو مشهد رشته دانشگاهی و یا مرجعی به عنوان کتاب و منبعی موثق نداریم به همین دلیل یا نمیدانید از کجا باید آموزش سئو را شروع کنید و یا نمیدانید چطور باید مفاهیم را در سایت خود پیاده سازی کنید.انتخاب مدرس سئو حرفه ای در مشهد پیدا کردن کار سختی است اما ما با 8 سال سابقه اجرایی و تدریس در دانشگاهها و موسسات معتبر مشهد کنار شما هستیم تا با کمترین هزینه بیشترین سرمایه گذاری را برای آینده خود انجام دهید.

25 ساعت کلاس عملی و پروژه محور 

صفر تا صد مباحث سئو

مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزش سئو مشهد با ارائه مدرک قابل ترجمه و معتبر فنی و حرفه ای به صورت کلاس حضوری و خصوصی اصلی ترین خدمت ما برای موفقیت و درخشش هرچه بیشتر شما در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل است. من نسرین معین مدرس دوره آموزش سئو در مشهد رایا پارس با درک و اشراف کامل بر کلیه موانع و مشکلات پیش رو سازمان ها کلیه مباحث سئو را از صفر تا صد به صورت کامل و جامع و صد درصد کاربردی آموزش می دهم. تمامی نکاتی که در این دوره آموزشی بیان می شود منطبق بر جدیدترین قواعد و الگوریتم های گوگل در سال 2023 است و حاصل سال ها تجربه اجرایی بالغ بر 80 پروژه سئو می باشد.

لینک ثبت نام

 

 

آموزش سئو از صفر تا صد + تکنیک های حرفه ای 2023

آموزش سئو در مشهد با هدف رشد و ارتقا نیروهای انسانی در شهر مشهد و برطرف کردن نیاز سازمان ها و رشد و پرورش آن ها به انجام می رسد، ما با سابقه چندین ساله در حوزه راه اندازی پروژه های استارتاپی و درک و اشراف به نیاز بازار در زمینه راه بری و استخدام نیرو متخصص، اقدام به آموزش سئو در مشهد به کارکنان این سازمان ها و علاقه مندان این حوزه برای تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای نموده ایم.

دوره آموزش سئو در مشهد به صورت کاملا کاربردی و هدفمند با تضمین پشتیبانی و همراهی حضوری تا تبدیل شدن شما به یک متخصص حرفه ای برگزار می شود.

ما با کوله باری از تجربه اجرایی و درک و نیاز بازار تصمیم به ایجاد و راه اندازی بستری کاربردی جهت ارائه مباحث آموزشی برای تبدیل شدن شما به یک متخصص حرفه ای را گرفتیم.

همانطور که می دانید، مشهد مقدس یکی از شهرهایی است که در ایران گردشگران زیادی دارد. این گردشگران با هدف زیارت بارگاه مقدس هشتمین امام شیعیان و سیاحت مناطق دیدنی، وارد شهر مشهد می شوند. علاوه بر این موضوع، امروزه مشهد به عنوان دومین کلان شهر ایران شناخته می شود و جمعیت زیادی در این شهر زندگی می کنند.

از طرفی، در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و دسترسی اکثر افراد جامعه به بستر اینترنت، داشتن یک سایت برای تمامی ارگان ها، سازمان ها، شرکت ها و سایر کسب و کارها، امری الزامی به حساب می آید. اما بدون شک داشتن یک سایت، دلیل موفقیت؛ در آن حوزه کاری نخواهد بود و افراد برای گسترش کسب و کار خود، به سئو نیاز دارند.

 

 

مسلما افرادی که در حوزه سئو تخصص دارند، توانایی قبول این حجم از پروژه ها را ندارند و در طرف مقابل، سازمان ها و کسب و کارها هم توانایی پرداخت حقوق و سایر هزینه های مربوط به یک متخصص سئو را نخواهند داشت. از همین رو گروه رایا پارس تصمیم گرفت تا با برگزاری دوره آموزش سئو در مشهد نقش خود را در این مهم ایفا کند.

لینک ثبت نام

آنچه در دوره سئو باید بدانید

آموزش سئو در مشهد امری ضروری برای کسب و کارها

با توجه به مشکلات فعلی و قطعی اینستاگرام بسیاری از کسب و کار ها به سمت سئو و طراحی سایت روی آورده اند اما نکته مهم اینجاست که طراحی سایت بدون سئو معنایی ندارد و آموزش سئو میتواند همانند آموزش اینستاگرام به شدت به رشد کسب و کار شما کمک زیادی داشته باشد.

آموزش سئو اصلی ترین نیاز برای شهروندان مشهدی است.ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات آی تی در شهر مشهد و بزرگتری شرکت جهت انجام پروژه های طراحی سایت استارتاپی در مشهد با اشراف کامل بر معضلات این حوزه بر آن شدیم تا اصلی ترین و مهم ترین چالش که ضعف و فقدان نیروی انسانی در جهت راهبری و پیشبرد بهینه سازی سایت ها است را برطرف سازیم.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه اکثر کسب و کارها به سایت نیاز دارند. اما در حال حاضر دنیای وب مملو از سایت هایی است که در حوزه کاری خود تبدیل به یکی از بزرگان شده اند. این بدین معناست که رقابت کردن اولین چالش شماست. اما سوال اینجاست، رقابت در چه چیزی؟ پاسخ واضح است: در بهتر دیده شدن!و سوالی که مطرح میشود این است که چطور صفحه اول گوگل باشیم؟ 

 

 

شرکت در دوره آموزش سئو بهترین ابزاری است که می تواند سبب برتری شما را بر دیگر رقبای حوزه کاری تان شود و رتبه شما را در نتایج جستجو بهبود ببخشد. تاثیر سئو بر کسب و کار و قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر گوگل نه تنها به جذب ترافیک بیشتر سایت شما کمک می کند بلکه شما را به هدف اصلی تان که کسب سود آوری بیشتر است نیز نزدیک می کند. این جا همان جایی است که بخش اعظمی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی دغدغه حضور در صفحات اول و چه بسا سه لینک اول در موتور جستجو گوگل را پیدا می کنند. پس سئو را باید یک معجون گوارا نامید که برای رسیدن به موفقیت نوشیدن آن الزامی است.

مطالب بیان شده در کلاس آموزشی سئو که به صورت حضوری با تعداد محدود در شهر مشهد برگزار میشود منطبق بر میاحث سئو 2023 است و مطالبی است که کاملا عملی میباشد.

جدید ترین مباحث آموزشی روز دنیا که در هیچ کلاس درسی در مشهد ارائه نمیشود را ما در کلاس هایمان به صورت عملی و روی پروژه های خودمان آموزش میدهیم.

نظرات برخی از شرکت کنندگان دوره آموزش سئو در مشهد

         

 

 

         

 

تصاویر دوره های سئو برگزار شده در آموزشگاه رایا پارس

 

 

دوره آموزش سئو در مشهد برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک، شرکت در کلاس آموزش سئو مشهد برای افرادی که به حوزه دیجیتال مارکتینگ و فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین علاقه مند هستند، مناسب است. همچنین افرادی که علاقه دارند به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند، به راحتی پس از گذراندن دوره آموزش سئو، می توانند این کار را انجام دهند. بنابراین اگر شما کسب و کاری دارید که خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهید و قصد دارید آن ها را به صورت آنلاین به مردم معرفی و به فروش برسانید، کلاس سئو حضوری برای شما مناسب است. از طرفی اگر دارای یک کسب و کار نیستید، اما علاقه دارید تنها با داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ به درآمد برسید، توصیه ما این است که حتما در این دوره آموزشی شرکت کنید.

ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، سازمان ها و کسب و کارهای مختلف می توانند نیروهای خود را جهت شرکت در این دوره آماده کنند. پس از اتمام دوره، با توجه به اشراف کاملی که آن نیرو در همان حوزه کاری خود دارد، می تواند گام های بسیار بزرگی برای توسعه آن تجارت بردارد. بنابراین، توصیه گروه رایاپارس به مدیران و صاحبان کسب و کاری که به دنبال توسعه تجارت خود هستند این است، که همین الان نیروهای خود را برای شرکت در این دوره آماده کنند تا هرچه سریع تر، با افزایش تعداد مشتریان روبه رو شوند.

لینک ثبت نام

همچنین تیم ما به افرادی که علاقه مند به یادگیری و متخصص شدن در حوزه سئو هستند، پیشنهاد می کند هرچه سریع تر نسبت به شرکت در این دوره اقدام کنند. در حال حاضر نیاز بازار به سئو سایت بسیار بالاست و هر روز این نیاز بیشتر می شود. بنابراین با سرمایه گذاری برتوانایی های خود و خریداری دوره آموزش سئو  رایاپارس، می توانید درآمد مناسبی کسب کنید. بدون شک شرکت در دوره های آموزشی و تکیه برتوانایی های شخصی، بزرگترین سرمایه گذاری یک فرد در طول زندگی خواهد بود.

1- صاحبان و مدیران کسب و کارها

2- علاقه مندان به آموزش سئو

3- دانشجویان رشته های IT دانشگاه ها

4- تولید کنندگان محتوا و مدیران سایت ها

توانایی های شما بعد از گذراندن دوره آموزش سئو در مشهد

شما برای آنکه بتوانید به یک کارشناس و متخصص سئو تبدیل شوید بایستی کارگاه های تخصصی ما در آموزش سئو فسور را بگذرانید.

با گذراندن این دوره آموزش سئو در مشهد که مهم ترین شاخه دیجیتال مارکتینگ است، شما قادر خواهید بود پروژه های سئو خود را بصورت کاملا اصولی مدیریت و اجرا نمایید و نیازی به عوامل خارجی نخواهید داشت. بعد از گذراندن دوره آموزش سئو می توانید به عنوان یک کارشناس سئو در شرکت های نیازمند به سمت کارشناس سئو استخدام شوید و به بالاترین سطح درآمد در حوزه کسب و کارهای اینترنتی دست پیدا کنید. همچنین می توانید به عنوان یک کارشناس تولید محتوا و یا یک استراتژیست محتوا حرفه ای در حوزه خود تبدیل شوید و تسلط کامل به مفاهیمی مانند مخاطب شناسی، تولید محتوا و آنالیز دست پیدا خواهید کرد.

قیمت دوره آموزش حضوری سئو در مشهد

قیمت دوره آموزش حضوری سئو  صرفا برای ساکنین شهر مشهد به دلیل درک نیاز کسب و کارها و اهمیت به رشد نیروهای درون سازمانی با قیمت و تخفیف ویژه ارائه میشود و به همشهریان عزیز تخفیف ویژه داده میشود.

قبل از هرچیز این موضوع را در نظر داشته باشید که هزینه های پرداخت شده برای دوره های آموزشی که در آن ها شرکت کرده اید، را به عنوان یک نوع سرمایه گذاری در نظر بگیرید. زیرا می توانید پس از مشاهده آموزش و بکارگیری نکاتی که یاد گرفته اید، حقوق ها و دستمزدهای بسیار بیشتری دریافت کنید. این موضوع در مورد دوره آموزش حضوری سئو در مشهد هم تاثیرگذار است. قیمت دوره آموزش سئو در مجموعه رایاپارس، برای دوره مقدماتی 2.600.000 تومان میباشد.

دقت داشته باشید که این مبلغ برای 21 ساعت آموزش تخصصی به همراه پشتیبانی کامل حضوری می باشد. در حین آموزش شما به پنل مدیریت چندین سایت دسترسی خواهید داشت و می توانید نکاتی که آموزش دیده اید را روی آن وبسایت ها، مشاهده یا عملی کنید. همچنین با توجه به اینکه امروزه آموزش های زیادی به صورت مجازی یا فایل های ویدیویی ارائه می شود و اکثرا زیاد هم مناسب نیستند، شما در یک دوره کاملا عملی شرکت می کنید و در تمام طول مدت آموزش، پشتیبانی کامل از شما انجام خواهد شد. پشتیبانی کامل دانشجو باعث می شود تا خود شما هم انگیزه بیشتری برای یادگیری داشته باشید و بتوانید سوال های خود را از مدرس دوره بپرسید. بنابراین، یادگیری شما چندین برابر خواهد شد.

از دیگر نکاتی که این دوره آموزشی را خاص، منحصر به فرد و جذاب تر کرده است، آنالیز سایت و مشاوره به صورت رایگان است. بنابراین اگر شما صاحب یک سایت هستید و قصد دارید با آموزش سئو بتوانید آن را به لینک های برتر برسانید، می توانید از مشاوره ها و آنالیز های دوره به صورت رایگان هم استفاده کنید. دقت داشته باشید که این موضوع فقط برای دانشجویان آموزش سئو امکان پذیر است و سایر افراد امکان استفاده از این مزیت را ندارند.

معرفی مدرس کلاس سئو در مشهد

مدرس این کلاس سئو  مشهد سرکار خانم مهندس نسرین معین هستند که از سال 1391 بصورت تخصصی در حوزه سئو وارد شده اند و تا کنون برگزار کننده دوره های متعدد سئو در دانشگاه شهید منتظری مشهد با ارائه مدرک معتبر از فنی و حرفه ای بوده اند. خانم مهندس نسرین معین در بخش های مختلف آموزشی سئو کلیه تجربیات خود را بدون هیچگونه محدودیتی در ویدئو های آموزشی به شما عزیزان انتقال داده اند و به جرات می توان گفت تنها دوره آموزش سئو جامعی است که نکات طلایی روش اجرایی پروژه های سئو را بصورت شفاف بیان کرده است.

کلاس آموزش سئو در مشهد که توسط مدرس نسرین معین به عنوان مدرس سئو در مشهد برگزار می شود، با هدف اشتغال زایی برای جوانان بومی و موفقیت بنگاه های اقتصادی در بستر اینترنت ارائه شده است. این دوره علاوه بر اهداف ذکر شده، باعث کسب درآمد برای افراد و افزایش سودآوری برای کسب و کارها و تمامی بنگاه های اقتصادی می شود.

لازم به ذکر است که نسرین معین به عنوان مدرس سئو مشهد دوره با کوله باری از تجربه و به ثمر رساندن چند ده پروژه موفق در حوزه سئو سایت اقدام به برگزاری چنین دوره ای کرده است. همچنین دانشجویان می توانند با شرکت در این دوره، به صورت مستقیم با مدرس برای رفع اشکال و تمرین مفاهیم در ارتباط باشند.

لینک ثبت نام

مسیر یادگیری دوره سئو مشهد از کجا شروع میشود؟

برای دوره سئو مشهد باید بدانیم در جهت حرکت در این مسیر پر فراز و نشیب از چه نقطه ای مسیر خود را باید آغاز کنیم؟ و چه مسیری را برای رسیدن به هدفمان باید طی کنیم؟ تا به موفقیت هر چه بیشتر دست پیدا کنیم.

پیدا کردن مسیر درست مهمترین چالشی است که بسیاری از متقاضیان آموزش سئو در ابتدای راه با آن مواجه می شوند. در آکادمی رایا پارس شما بدون داشتن هیچ تخصص و پیش نیازی، از صفر تا صد آنچه را که برای آموزش سئو نیاز دارید را فراخواهید گرفت و با گذراندن کارگاه های تخصصی و حرفه ای که در بخش های مختلف سایت وجود دارد به طور کامل به سئو مسلط خواهید شد و می توانید به عنوان کارشناس سئو در هر شرکتی که تمایل داشتید استخدام شوید. مسیر یادگیری سئو در آکادمی رایا پارس برگرفته از هرم مازلو می باشد. اما چه شباهتی بین سئو و هرم مازلو وجود دارد؟

از آنجایی که در هرم مازلو برای رسیدن به شکوفایی بیشتر بایستی حتما از طبقات پایین که نیازهای اولیه شامل می شوند گذر کرد، در سئو نیز دقیقا همین مسیر را باید طی کرد.

بدین صورت که شما برای آنکه بتوانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید بایستی ابتدا با مفاهیم اصلی و پایه سئو آشنا شوید، سپس نحوه تولید محتوا را فرا بگیرید، بعد از آن به سراغ تکنیک های سئو (سئو تکنیکال) بروید و در نهایت با لینک سازی داخلی و خارجی سایتتان را بهینه کنید. البته این تمام ماجرا نیست. زیرا شما برای آنکه یک سایت منطبق با الگوریتم های گوگل داشته باشید باید از ابزارهای گوگل مانند سرچ کنسول نیز استفاده کنید. به همین خاطر در انتهای آموزش سئو کاربردی شما با نحوه کار با سرچ کنسول گوگل آشنا خواهید شد و یاد می گیرید که چگونه به کمک این ابزار، کسب و کار اینترنتی تان را مدیریت کنید و یک سایت با سئو عالی داشته باشید.

وجه تمایز این دوره با سایر دوره های آموزش سئو در مشهد

1-عنوان بندی و ارائه سر فصل های مناسب

2-فایل های وبدئویی با کیفیت ضبط شده تمام کارگاه ها در اپلیکیشن آکادمی رایا پارس

3-پشتیبانی کامل مدرس تا فراگیری کامل شما و تسلط شما به مباحث هر کارگاه

4-کانال تلگرامی جهت پرسش و پاسخ و رفع اشکالات دانشجویان

5-معرفی به کار دانشجویان پس از دوره آموزشی

 

کار آموزش سئو در شرکت ما بعد از گذراندن دوره سئو مشهد

شرکت کنندگان برتر در دوره آموزش سئو مشهد میتوانند یک دوره کارآموزی در شرکت بگذرانند تا مفاهیم به صورت کامل برایشان جا بیفتد. کارآموزی در شرکت رایا پارس با حضور کارشناسان متخصص شرکت ما صورت میگیرد و تایم حضور در شرکت در تایم کاری از ساعت 8:30 الی 4:30 میباشد.

سرفصل های آموزشی تدوین شده در دوره آموزش سئو در مشهد

کارگاه شماره یک: آموزش پایه و اساس سئو (تعاریف/ مفاهیم/اصطلاحات)

کارگاه شماره دو: آموزش تولید و سئو محتوا (آموزش صفر تا صد تولید محتوا منطبق بر اصول سئو)

کارگاه شماره سه: آموزش سئو تکنیکال (پیدا کردن خطاهای فنی وب سایت و بر طرف کردن آن ها)

کارگاه شماره چهار: آموزش لینکسازی داخلی و خارجی

کارگاه شماره پنج چک لیست طلایی در سئو (چک لیست فاکتورهای رتبه بندی)

کارگاه شماره شش:آموزش ابزار گوگل سرچ کنسول

 

کارگاه شماره یک :تعریف متمایز و اصولی سئو و مباحث پایه ای

 

سئو یا SEO مخفف عبارت search engine optimization به معنای بهینه سازی برای موتور جستجو گوگل است. اگر بخواهیم در این صفحه سئو را به صورت متفاوت تعریف کنیم باید بگوییم برای ورود به حوزه سئو باید سه رکن اساسی و اصلی را بشناسیم و سه تعریف عمقی را معنا ببخشیم.

رکن اول تعریف معنایی سئو

رکن اول این بهینه سازی چه معنا و مفهومی دارد؟ سئو تنها راه موفقیت و دیده شدن هرچه بیشتر شما در موتور جستجو گوگل است همانطور که بیان شد معنی ساده سئو مخفف عبارت search engine optimization است که این تعریف ساده ترین تعریف از سئو است.

تعریف سئو سایت از زبان searchengineland

SEO مخفف "بهینه سازی برای موتور جستجو" است. به زبان ساده، این به فرآیند به معنای بهبود سایت شما برای افزایش بازدید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت.

تعریف سئو سایت از زبان neilpatel

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرآیند انجام مراحلی است که به یک وب سایت یا محتوایی کمک می کند تا در رتبه بالاتر گوگل قرار گیرد.

تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پولی در این است که سئو شامل رتبه بندی ارگانیک; است، به این معنی که برای حضور در آن فضا پولی پرداخت نمی کنید. برای ساده تر کردن آن، بهینه سازی برای موتورهای جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه سازی آن است، بنابراین موتورهای جستجو مانند Google وقتی کسی چیزی را جستجو می کند، آن را در بالای صفحه نشان می دهد.

تعریف سئو از زبان سایت MOZ

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که مجموعه ای از اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی ارگانیک است. از آنجایی که جستجوی ارگانیک برجسته ترین راه برای افراد برای کشف و دسترسی به محتوای آنلاین است، یک استراتژی SEO خوب برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما ضروری است.

تعریف سئو از زبان سایت ahref

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) عمل بهینه سازی یک وب سایت یا صفحه وب برای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک آن از نتایج ارگانیک موتور جستجو است.

رکن دوم: مخاطب شناسی

نکته اصلی و مهم این است که یک حقیقت وجود دارد و آن هم این است که فرآیند خرید در دستان مشتری است و بازاریابان دیجیتال اگر می خواهند در میان اقیانوسی از برند ها و تبلیغ کنندگان توجه آن ها را به خود جلب کنند. و این وظیفه ماست باید برای انتخاب تجربیات هدفمند و شخصی سازی شده ایده آل داشته باشیم.

خوب بیایید اصولی تر به مخاطبان خود نگاه بیندازیم.

اینکه مخاطب هدف ما کیست و چه ویژگی دارد؟

مخاطب هدف چیست؟

مخاطب هدف شما به گروه خاصی از مصرف کنندگان شما اشاره دارد که به محصول یا خدمت شما نیاز دارند. پس بنابراین مخاطب هدف ما گروهی از افراد هستند که باید کمپین های تبلیغاتی ما را ببیند این مخاطبان ممکن است بر اساس سن، جنسیت، درآمد، مکان، علایق دسته بندی شوند.

آیا می دانید هر ساله چه مبلغی از تبلیغاتی که مخاطب را به درستی جذب نمی کند هدر می رود؟

بسته به کالایی که می فروشید و خدماتی که عرضه می کنید مخاطب شما ممکن است محدود و کم و یا بزرگ باشد. بیایید مثال بزنیم فرض کنید شما فروشنده کفش هستید گستردگی مخاطب شما بیشتر از حالتی است که شما صرفا فروشنده اسباب بازی باشید.

مزایای شناخت مخاطب هدف

1-افزایش ROI

به عنوان یک مدیر سئو درک درستی از مخاطبان خود داشتن امری حیاتی و ضروری است. اطلاع از این موضوع به شما در پیاده کردن هر طرح و استراتژی صحیح بازاریابی کمک بسیار زیادی می کند.

دانستن این موضوع که مخاطب شما یک نشریه خاص می خواند یا نمایش خانگی خاصی را می بیند به معنی این است که تبلیغ شما توسط افراد کمتر اما به صورت کارآمدتر و مناسب تر دیده می شود.

انتخاب رسانه مناسب برای دستیابی ROI بالا ضروریست.

2-کمک به ارتباط بهتر با مخاطب شما

علاوه بر افزایش ROI که راجب آن صحبت کردیم درک صحیح از بازار هدف به ما کمک می کند تا بتوانیم ارتباط بهتری با مصرف کنندگان خود برقرار کنیم.

انواع مخاطب ما کدامند؟

همانطور که بیان کردیم مخاطبان را بر طبق گروه های خاص می توانیم دسته بندی کنیم و برحسب ویژگی های آن ها مانند سن و جنس و غیره می توان مخاطب خود را تقسیم بندی کرد.

3-گوگل شناسی

اصل مهم و بعدی برای پی بردن به تعریف سئو پی بردن به فلسفه وجودی سئو و پی بردن به چگونگی کار کردن موتور جستجو گوگل است.

فعالیت های اصلی ربات موتور جستجو گوگل به 3 دسته اصلی تقسیم می شود.

ربات های Crawling، ربات های indexing و ربات های ranking

این سه بات هریک کار مشخص و مهمی را به عهده دارند که در کنار هم نقش اساسی را ایفا می کند.

قبل از هر چیز در این دوره آموزشی سئو در مشهد ما شما را با مفاهیم اساسی و پایه سئو آشنا می کنیم تا در مرحله اول بتوانید این موضوع را درک کنید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را بررسی می کنند و سپس به معرفی الگوریتم های گوگل می پردازیم تا با درک صحیح آن ها بتوانید عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی سایت خود را بشناسید.

از چه نقطه ای باید آموزش سئو را شروع کنیم و چه بازه زمانی طول می کشد؟

از چه زمانی میتوان به صورت عملی این اندوخته ها را بر روی وب سایتم پیاده کنم؟

اطلاعات من درباره سئو تا چه زمانی نیاز به آپدیت ندارد؟

به چه کسی در حوزه سئو اعتماد کنم؟

معرفی الگوریتم های گوگل از ابتدایی ترین الگوریتم تا آخرین آپدیت هسته گوگل

الگوریتم های گوگل Google یک سیستم پیچیده بازیابی اطلاعات از کتابخانه گوگل و ارائه بهترین پاسخ به کاربران است. در این بخش ما داستان الگوریتم های گوگل را از ابتدا تا انتها مورد بررسی می دهیم و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه سایتتان را برای الگوریتم های گوگل بهینه کنید.

بهینه سازی سایت طبق الگوریتم های مختلف گوگل = کسب رتبه بالا در نتایج موتور جستجو گوگل

برخی از الگوریتم های گوگل که در این بخش به آن پرداخته شده است:

الگوریتم پاندا (panda)

الگوریتم پاندا برای نجات ویرانه گوگل در سال 2011 معرفی شد و هدف از ارائه این الگوریتم ایجاد تغییر اساسی در ساختار ارائه نتایج موتور جستجو گوگل بود.یک مزرعه بی کیفیت محتوا که صدای بیل گیتس را در آورد و باعث شد صاحبان گوگل به فکر بیفتند و یک فکر اساسی بردارند.جزئیات الگوریتم پاندا را در این مقاله بخوانید و در کلاس به صورت کامل آموزش ببینید.

الگوریتم پنگوئن (penguin)

الگوریتم پنگوئن قدم مهم و اساسی گوگل برای کسب محبوبیت با توجه به محبوبیتی که گوگل نزد کاربران کسب کرد؛ رقابت سنگین و نزدیکی بین وب سایت ها ایجاد شد. از همین رو، موتور هوشمند و دقیق گوگل الگوریتمی مبنی بر پیشگیری از تخلف برای کسب رتبه های برتر گوگل را معرفی کرد. 

الگوریتم موبایل فرندلی (Mobilegeddon)

الگوریتم کبوتر (Pigeon)

الگوریتم رنک برین (Rank Brain)

الگوریتم فرد

الگوریتم برت (BERT)

الگوریتم فلوریدا (Florida)

الگوریتم رقص گوگل (Google Dance)

الگوریتم بوستون (Boston)

معرفی کامل اصطلاحات سئو

اگر قصد دارید با راه اندازی وبسایت، کسب و کار خود را توسعه دهید، قبل از هرچیز باید به سئو مسلط باشید. اولین قدم برای یادگیری سئو، آشنایی با اصطلاحات این حوزه است. در بخش اصلاحات سئو ما به طور کامل تمامی اصلاحات و مفاهیمی که پیرامون سئو وجود دارد را به شما معرفی می کنیم. شما با یادگیری این مفاهیم می توانیم درک عمیق و صحیح تری از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو – سئو - داشته باشید. پس حتما تمامی این اصلاحات با دقت مطالعه کنید و نکاتی که پیرامون هر اصطلاح سئو وجود دارد را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید گامی محکم برای آموزش سئو بردارید.

برخی از اصلاحات مهم این بخش شامل موارد زیر هستند:

اعتبار دامنه - domain authority

محتوا تکراری - Duplicate Content

زمان ماندگاری - Dwell Time

محتوای همیشه سبز - Evergreen Content

لینک فالو - Follow Link

متن لینک شده - anchor text

نرخ تبدیل - Conversion Rate

سندباکس گوگل - google Sandbox

سئو کلاه خاکستری- Gray Hat SEO

شاخص کلیدی عملکرد - KPI

ضریب خروج - Bounce Rate

و ...

در ادامه بخش های مختلف سئو مورد بررسی قرار می گیرد و به ترتیب اهمیت هر یک بازگو و پس از آن به بیان تعاریف و اصول و قواعد هر یک پرداخته می شود.

در واقع پس از این دوره آموزشی شما به یک بینش عمیق از اصول و مفاهیم سئو و درک درستی از آنچه باید روی سایت خود برای جذب مخاطب و افزایش جایگاه در موتورهای جستجو انجام دهید می رسید.

کارگاه شماره دو: فراتر از محتوا | آموزش تولید محتوا در مشهد منطبق بر اصول سئو

آموزش تولید محتوا در مشهد یکی از کارگاه های اصلی در کلاس آموزش سئو است که به صورت اختصاصی در یک کارگاه 10 ساعته تدریس میشود.

اکثر متخصصین سئو براین باورند که برگ برنده یک وب سایت برای جذب مخاطب، محتوای باکیفیت است. در این دوره ما به شما قواعد تولید محتوا مبنی بر اصول سئو را همراه با بیان یک طرح ویژه برای پیاده سازی استراتژی محتوایی سایتتان بیان می کنیم و به شما تکنیک هایی را خواهیم آموخت که به وسیله آن بتوانید محتوای سایت خود را تبدیل به بهترین ابزار برای جذب مخاطب و جلب رضایت موتورهای جستجو کنید.

آموزش تولید محتوای متنی در مشهد

آموزش تولید محتوا در مشهد به صورت متنی از قدیمی ترین و متداول ترین روش های تولید محتواست که شما بایستی به آن مسلط باشید. این نوع از محتوا در بسترهای مختلفی مانند سایت های وبلاگی و فروشگاهی، شبکه های اجتماعی، مقالات و مجلات و... مورد استفاده قرار می گیرد.

در فضای وب با توجه به اینکه روزبه روز به تعداد کسب وکارهای اینترنتی اضافه می شود، تولید محتوای متنی و نگارش مقالات در سایت نیازمند تخصص و دانش بالایی است که باید آن را به خوبی فرابگیرید.

در محتوای متنی اولین فاکتوری که باید مورد توجه قرار گیرد رعایت دستور زبان و اصول نگارشی است. زیرا خواننده و کاربر اگر نتواند با محتوای شما ارتباط برقرار کند، قطعا سایتتان را ترک خواهد کرد. ترک کردن کاربر این سیگنال را به موتورهای جستجو به خصوص گوگل می فرستد که آن صفحه از سایتتان از به درستی بهینه سازی نشده است. بنابراین بدین شکل رتبه شما در نتایج جستجو افت خواهد کرد.در این کارگاه صفر تا صد تولید و سئو محتوا را آموزش میبینیم و نکات مهمی مانند طول صحیح محتوا و سایر نکات مانند نوشتن تایتل، دیسکریپشن، تگ های مهم در سایت، جلوگیری از پلاجیاریسم ، و تمامی استاندارد ها را به صورت کامل معرفی میکنیم.

آموزش تولید در مشهد - محتوای تصویری

آموزش تولید محتوا در مشهد به صورت تصویری عکس ها، گیف ها، اینوگراف ها و ... همه یک نوع محتوای تصویری هستند که قادرند چندین برابر یک محتوای متنی مفهوم و اطلاعات را به مخاطب انتقال دهند. برای مثال در بسیاری از موارد یک اینفوگرام می تواند بیش از یک محتوای متنی حداقل 800 کلمه ای اطلاعات به کاربر منتقل کند. بنابراین درکنار تولید محتوای متنی باید از محتوای تصویری نیز استفاده کرد. خلق محتوای تصویری نیازمند یادگیری برخی از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ است که ما در کارگاه تولید محتوا به شما به طور کامل آن را آموزش خواهیم داد.

همانطور که با انتقال مفهوم صریح و دقیق از طریق محتوای تصویری در بالا متوجه شدید، خوب است که این اطلاعات را هم در گوشه ذهن خود داشته باشید. باتوجه به تحقیقات به عمل آمده در بخش محتوا، عنوان شده است که بین سال های 2017 و 2019 محتوای بصری محبوبیت بیشتری از سایر محتواها داشته است. از این رو مردم استقبال بسیار بالاتری از محتوای بصری نسبت به محتوای متنی داشته اند. همین روند از سال 2019 به این طرف صعود بیشتری هم داشته است، به همین دلیل اکثر کسب وکارها سعی دارند تا در میان محتواهای تولید شده خود، اهمیت بیشتری به محتوای تصویری بدهند.

آموزش تولید محتوا در مشهد- محتوای ویدیویی

آموزش تولید محتوا در مشهد به صورت ویدئویی _ محتوای ویدیویی یکی از محبوب ترین محتواهایی است که در سال های اخیر به خصوص در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری کاربران قرارگرفته است. به همین خاطر تقریبا همه افراد و شرکت های مختلف به تولید و تدوین محتوای ویدیویی اهمیت فوق العاده زیادی می دهند. بنابراین برای آنکه شما از غافله عقب نمانید و بازنده این رقابت نباشید بایستی خود را توانمند کنید و ویدیوهای با کیفیت خلق کنید.

کارگاه شماره سه:سئو تکنیکال

(پیدا کردن خطاهای فنی سایت و بر طرف کردن آن ها)

8 الی 10 درصد بهینه سازی سایت مربوط به بهینه سازی سورس سایت می شود که اهمیت بسیار زیادی دارد و بایستی در اولین مرحله شروع سئو سایت خود به سراغ بهینه سازی سورس بروید در این دوره آموزشی ما شما را با عوال تاثیرگذار در سورس و نکات و عوامل کلیدی آشنا می کنیم.

ما معتقدیم که سئوی باکیفیت می تواند منجر به ایجاد یک تجربه کاربری بهتر برای کاربران وبسایت شود. از این رو، رویکرد ما در این مسئله بیشتر روی ارتباط و کارایی فنی متمرکز است که شامل: کمک به موتورهای جستجو برای ارائه نتیجه مناسب، در زمانی معلوم و مشخص با پیام هایی هدفمند است. هنگامی که این هدف عالی پیاده سازی شود، اتفاقات شگفت انگیزی به دنبال دارد. به همین دلیل باعث رشد ترافیک، درآمد و در نهایت موفقیت یک تجارت می شود.

سئو تکنیکال چیست؟

سئو تکنیکال در واقع می تواند بر روی وبسایت و سرور پیاده سازی شود، این راهکارها شامل عناصر صفحه، پاسخ های هدر HTTP، نقشه های سایت XML، تغییر مسیرها، داده های متا و غیره می باشد. اعمالی که در دسته بندی سئو تکنیکال قرار می گیرد، می تواند تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم بر روی خزیدن ربات های موتور جستجو بگذارد، همچنین این اعمال می توانند به نمایه سازی و در نهایت رتبه بندی بهتر سایت کمک بسزایی انجام دهند. اما سوال اینجاست که چه ترفندهایی را نمی توان در دسته بندی سئو تکنیکال قرار داد، به این ترتیب بهتر است بدانید که سئوی فنی شامل تجزیه و تحلیل، تحقیق کلمات کلیدی، توسعه پروفایل بک لینک یا استراتژی های رسانه های اجتماعی نمی شود.

چرا سئو تکنیکال اهمیت دارد؟

شاید شما در حوزه طراحی سایت و تولید محتوا بهترین عملکرد را داشته باشید، اما اگر سئو فنی خوبی نداشته باشید؛ بهتر است بدانید که نمی توانید جایگاه خوبی را در لیست نتایج جستجو گوگل داشته باشید. در ابتدایی ترین حالت موتورهای جستجو باید بتوانند صفحات وب سایت شما را پیدا کنند، بخزند، رندر کنند و در نهایت ایندکس نماید. برای اینکه بتوانید رتبه مناسب تری در موتورهای جستجو بدست آورید، باید این موارد را رعایت کنید: داشتن سئوی فنی خوب، صفحات سایت ایمن، بهینه شده برای موبایل، بدون محتوای تکراری، بارگذاری سریع و هزاران مورد دیگر که در نهایت به سئو تکنیکال می انجامد.

مزایای سئو فنی شامل:

پایبندی به اصول و قوانین گوگل برای بهینه سازی وبسایت و در نتیجه رتبه بهتر

داشتن یک وبسایت سازگار با موبایل که کاربران می توانند از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشند

اطمینان حاصل کردن از سرعت لود صفحات برای همه کاربران

عمل خریدن، فهرست بندی و رتبه بندی صفحه سایت را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند

حذف پاپ آپ ها و سایر عناصر که مانع بهبود تجربه کاربر در سایت می شوند

دسترسی راحت به تمام بخش های سایت برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود در آن جستو می کنند

بهبود ایمنی و امنیت وبسایت شما

ایجاد یک ساختار URL مناسب برای موتورهای جستجو

حذف لینک های شکسته و 404 از وبسایت شما

و بسیاری از موارد دیگر که در کارگاه شماره 3 بیشتر با آن ها آشنا می شوید.

 

کارگاه شماره چهار: لینک سازی داخلی و خارجی

لینک ها و کلمات کلیدی ابزاری حیاتی و موثر برای ارتقا رتبه وب سایت شما هستند در این دوره هدف اصلی ما آموزش چگونگی ساخت بک لینک و نحوه تشخیص انواع لینک و چگونگی ساخت بک لینک به صورت اصولی می باشد.

یکی از دلایلی که معمولا باعث می شود یک صفحه نسبت به رقبا رتبه بهتری داشته باشد، لینک سازی است. بنابراین، درک اهمیت لینک سازی به عنوان بخشی از استراتژی سئو، برای تمام وبسایت ها ضروری است. در حقیقت لینک سازی به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات جدید که در وب ایجاد می شوند را کشف کنند. این موضوع به مرور زمان باعث می شود موتورهای جستجو بتوانند رتبه صفحات را در SERP تعیین کنند.

گوگل درباره لینک سازی می گوید: مدیران وبسایت ها و وب مستران باید در زمان تعیین استراتژی سئو بر روی کسب لینک، تمرکز داشته باشند. کسب لینک های باکیفیت به وسیله تولید محتوای اصولی اتفاق می افتد. بنابراین، لینک سازی صرفا برای موتورهای جستجو نباید اتفاق بی افتد. ما در دوره آموزش سئو در مشهد آکادمی رایاپارس، نحوه دریافت لینک های باکیفیت و لینک سازی را به شکل اصولی، به دانشجویان گرامی آموزش می دهیم.

تسلط بر شبکه های اجتماعی

برای توسعه کسب و کار خود نیاز به یک برنامه مدرن و گام به گام برای تبلیغات و توسعه در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی خود دارید، مدیریت مناسب شبکه های اجتماعی می تواند منجر به رشد و توسعه در کسب و کارتان شود، در واقع استفاده از عواطف و احساسات مشترک در ذهن مشتریان شما می تواند هدایت مشتری و فروش شما را بیشتر کند. ما در این دوره آموزشی تکنیک هایی را به شما می آموزیم تا با استفاده از شبکه های اجتماعی بتوانید برند خود را با سرعت بیشتری به مخاطب خود معرفی کنید. شما به عنوان مدیر شبکه های اجتماعی باید یاد بگیرید که اهداف شغلی و سازمانی خود را به درستی ارزیابی کنید و برای دستیابی به آن هدف روش های بازاریابی رسانه های اجتماعی سالم را به کار بگیرید.

هدف ما آموزش چرخه موفقیت شبکه های اجتماعی جهت شناخت اشکال مختلف ارتباطات اجتماعی شما می باشد، ما به شما کمک می کنیم تا اهداف تجاری خود را مشخص کنید و به مقوله های مهم و متناسب نیاز های خود توجه کنید.

در واقع شما می توانید تاثیر حضور خود را در شبکه های اجتماعی ارزیابی کنید و شکاف های موجود در کسب و کار خود را شناسایی کرده و روش های جدید را برای تعامل با کاربران خود ایجاد کنید.

این استراتژی می تواند تولید محتوای ارزشمند، ارائه پیشنهادهایی برای تخفیفات ویژه و نحوه ایجاد و نظارت بر جامعه آنلاین باشد.

در این قسمت می توانید با مطالعه نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانش پژوهانی که تا به حال در دوره های آموزشی رایا پارس شرکت کرده اند، میزان کاربردی بودن محتویات این دوره آموزشی را ارزیابی نمایید.

کارگاه شماره پنج: چک لیست طلایی در سئو

 

یکی از نکاتی که در زمان شرکت در دوره آموزش سئو در مشهد یا شهرهای دیگر باید به آن دقت داشته باشید، این است که آیا آن دوره یک چک لیست به شما ارائه می دهد یا خیر؟ چک لیست ارائه شده در این دوره آموزشی، شامل نکات بسیار زیادی است. مواردی که در این کارگاه به شرکت کنندگان عزیز آموزش داده می شود، حاصل ده سال تجربه و بسیاری آزمون و خطا می باشد. بنابراین زمانی که شما فاکتورهای ذکر شده در این کارگاه را برای وبسایت خود رعایت کنید، به راحتی با بهبود رتبه سایتتان در موتورهای جستجو روبه رو خواهید شد. هدف ما از ارائه چنین چک لیست کاملی، این است که دانشجویان دوره بتوانند پس از اتمام آن، به یک کارشناس سئو حرفه ای تبدیل شوند و با قبول پروژه های مختلف، درآمدزایی داشته باشند.

شاید فکر کنید مواردی که در این فصل به شما آموزش داده می شود، همان فاکتورها و کارهای روتین باشد که معمولا برای تمام سایت ها باید انجام شود. اما اینگونه نیست و مواردی که مهندس نسرین معین در پنجمین کارگاه از دوره آموزش سئو در مشهد تدریس می کند، کاملا فراتر از سایر چک لیست های آموزش سئو می باشد. زیرا مدرس دوره حاصل ده سال تجربه و آزمون خطای خود را برای شرکت کنندگان فراهم کرده است.

شما در این کارگاه آموزش می بینید چگونه تکنیک های مهم سئو را اولویت بندی و زمان بندی کنید. یعنی متوجه می شوید که کدام تکنیک را باید در چه زمانی انجام دهید و اولویت انجام دادن روش های سئو سایت به چه شکل است. همچنین به شما آموزش داده می شود هر تکنیک را بخش بندی کنید و تاکتیک های مختلف را از یکدیگر تفکیک نمایید.

مسئله دیگری که به صورت تخصصی به شما آموزش داده می شود، مدیریت استراتژی های مختلف است. برای مثال، روش های مدیریت استراتژی محتوایی و استراتژی های آپدیت برای شما تدریس می شود و شما به راحتی می توانید فرآیند بهینه سازی خود را مدیریت نمایید. دقت داشته باشید که داشتن استراتژی برای سئو یکی از الزامات است و اگر شما نتوانید استراتژی های خود را مدیریت کنید، بدون شک در طی فرآیند سئو با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد. همین موضوع دلیلی شد تا روش های مدیریت استراتژی های مختلف را در این کارگاه برای شما عزیزان فراهم کنیم.

بدون شک اگر یک دوره آموزشی روش های عملی نداشته باشد، مناسب نیست. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا روش های عملی مناسب برای سئو وبسایت را به صورت عملی به شما معرفی کنیم. یعنی شما با این روش ها که به صورت کاملا عملی و کارگاهی آموزش می بینید، تسلط زیادی به موضوع بهینه سازی سایت پیدا خواهید کرد.

پیدا کردن مشکلات سایت و نقص های موجود در آن، یکی از مهم ترین بخش های کارگاه چک لیست طلایی است. شما عزیزان بعد از این کارگاه، توانایی این را خواهید داشت تا انواع مشکلات یک وبسایت را پیدا، و آن ها را حل نمایید. این مسئله بخشی از سئو تکنیکال می باشد، اما به دلیل اهمیت روش های ارائه شده در کارگاه شماره پنج قرار گرفته است.

برای اینکه بتوانید روند SEO را به درستی انجام دهید و در نهایت بتوانید به رتبه های برتر دست پیدا کنید، به عنوان یک کارشناس سئو باید توانایی جمع کردن دیتا و اطلاعات مورد نیاز خود را داشته باشید. جمع آوری داده های مورد نیاز به روش درست برای بهینه سازی سایت دارای اصول و قواعد خاصی است. تمامی قواعد و اصولی که شما باید بلد باشید تا بتوانید دیتای مدنظر خود را جمع آوری کنید، توسط مهندس نسرین معین برای شما عزیزان تدریس خواهد شد.

اما آیا به این موضوع فکر کرده اید که چگونه باید دیتاهای گردآوری شده را تجزیه و تحلیل کرد؟ اصلا نگران این موضوع نباشید. زیرا ما در کارگاه چک لیست طلایی سئو این موضوع را در دستور کار خود قرار داده ایم. بخشی از این فصل آموزشی، مربوط به توضیح روش های تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده است. زمانی که به عنوان یک سئوکار بتوانید این داده ها را تحلیل کنید، می توانید در آینده از آن ها برای بهبود وبسایت خود استفاده نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که چک لیست های مهم دیگری برای شما فراهم شده است که عبارتند از:

چک لیست اولیه سئو

این سرفصل شامل موضوعات: چک لیست اولیه سئو، مفاهیم حیاتی و پایه در بهینه سازی سایت، معرفی اصولی سایت به ربات های گوگل، نکات مهم در ایندکس هرچه بهتر صفحات سایت و دلایل مهم ایندکس نشدن سایت می شود.

چک لیست سئو فنی

این سرفصل شامل موضوعات: چک لیست فنی سئو، نکات طلایی در سئو تکنیکال سایت، تگ های مهم و حیاتی در سئو، عوامل تاثیرگذار در کاهش سرعت سایت و نکات مهم در ساخت Site Map و فایل Robots.txt می شود.

چک لیست تحقیق کلمات کلیدی

چک لیست تحقیق کلمات کلیدی نیز شامل مهم ترین نکات در این زمینه و بهترین روش ها برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب می شود.

چک لیست تولید محتوا

این سرفصل شامل موضوعات: چک لیست تولید محتوا، نکات طلایی و تاثیرگذار در سئو محتوا، نکات مهم و طلایی برای گرفتن بهترین رتبه محتوا در گوگل و نحوه پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای سایت می شود.

چک لیست ساخت بک لینک

این سرفصل شامل موضوعات: چک لیست ساخت بک لینک، نکات طلایی ساخت بک لینک، بهترین زمان ساخت بک لینک، بهترین سایت ها برای ساخت بک لینک، بهترین صفحات برای ساخت بک لینک و نکات طلایی ریپورتاژ می شود.

کارگاه شماره شش: آموزش سرچ کنسول

 

تحلیل و آنالیز وب سایت خود و رقبایتان

آموزش سرچ کنسول آخرین کارگاه از دوره تخصصی سئو رایا پارس می باشد. یادگیری سئو بدون ابزارهای تخصصی این حوزه عملا بی فایده است، و امکان پذیر نیست. از همین رو، تصمیم گرفته ایم یکی از اصلی ترین و مهم ترین ابزارهایی که در این حوزه وجود دارد را در آخرین کارگاه، ارائه کنیم. ابزار گوگل سرچ کنسول، امکان آنالیز عملکرد سایت را به جزئی ترین شکل ممکن، برای به صاحبان سایت و متخصصان سئو، فراهم کرده است. همچنین به کمک این ابزار می توانید از عملکرد سایت یک گزارش تهیه کنید و آن را در اختیار کار فرما قرار دهید تا او هم از نحوه عملکرد سایت خود، مطلع باشد.

سئو از این ابزار استفاده می کنند تا خطاهای سایت خود را مشاهده، و آن ها را برطرف کنند. همچنین این افراد، به کمک ابزار سرچ کنسول گوگل، درخواستی را مبنی بر زودتر ایندکس شدن صفحات و مطالب خود می دهند، تا از این طریق هر چه سریع تر در نتایج گوگل، ظاهر شوند. به طور کلی سرچ کنسول گوگل کاربردهای بسیار زیادی دارد که در کارگاه ششم از این دوره به تمامی آن ها می پردازیم.

در دوره آموزش سئو در مشهد به صورت کاملا تخصصی و عملی، تمام بخش های این ابزار برای دانشجویان محترم توضیح داده می شود. بنابراین، افراد شرکت کننده در این کارگاه؛ پس از مشاهده ویدیو های این بخش، به راحتی توانایی تحلیل هر وبسایتی را خواهند داشت و می توانند عملکرد سایت مد نظر خود را آنالیز کنند.

بدون شک برای اینکه بتوانید از رقبای خود در عرصه کسب و کار آنلاین پیشی بگیرید باید توانایی این را داشته باشید که اطلاعات و آمار لحظه ای وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کرده و به سوالاتی در مورد درصد فروش و یا دلایل افت و خیز سفارشات خود پاسخ دهید، برای این کار نیار به استفاده از ابزار های آنلاین و تخصصی سئو دارید تا بتوانید اهداف کسب و کار خود را بهبود ببخشید. ما در این دوره آموزشی به شما خواهیم آموخت تا موشکافانه به تحلیل داده های وب سایت خود و آنالیز رقبا بپردازید.

چه کسی باید از سرچ کنسول استفاده کند؟

به نقل از گوگل در این مورد می توان اینگونه بیان کرد، هر کسی که یک وبسایت دارد! از عمومی تا تخصصی، از تازه کار تا پیشرفته، کنسول جستجو می تواند به این فرد کمک نماید.

صاحبان مشاغل: اگر شما صاحب وبسایتی هستید و از طریق آن کسب درآمد می کنید، بهتر است حتی اگر از کنسول جستجو گوگل استفاده نمی کنید، حداقل از آن آگاه باشید. به این دلیل که می توانید با اصول بهینه سازی وبسایت خود برای موتورهای جستجو آشنا شوید و بدانید که چه ویژگی هایی در سرچ کنسول گوگل در دسترس شما قرار گرفته است.

متخصصان یا بازاریابان سئو: به عنوان کسی که برروی بازاریابی آنلاین تمرکز دارد، کنسول جستجوی گوکل می تواند به شما کند تا ترافیک وبسایت خود را کنترل کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در مورد ظاهر نتایج جستجوی سایت خود تصمیم آگاهانه ای بگیرید.

مدیران سایت: شما به عنوان یک مدیر سایت، به عملکرد سالم سایت خود اهمیت می دهید. سرچ کنسول این قابلیت را به شما می دهد که از طریق آن بتوانید به راحتی خطاهای سرور، مشکلات بارگذاری وب سایت و مسائل امنیتی مانند هک و برافزار را کنترل کرده و در برخی موارد آن ها را برطرف کنید. همچنین از این سیستم می توانید در راستای اطمینان از هرگونه تعمیر و نگهداری سایت یا تنظیماتی که انجام می دهید باتوجه به عملکرد جستجو استفاده کنید.

توسعه دهندگان وب: اگر شما توسعه دهنده وب هستید و برای وبسایت کد می زنید، کنسول جستجو می تواند به شما در این راستا کمک کند تا مشکلات رایج در کدنویسی را برطرف نمایید، به این صورت که خطاها در داده های ساختار یافته را کنترل کرده و آن ها را حل کنید.

به همین دلایل لازم است تا شما این ابزار کاربردی گوگل که در راستای بهبود فعالیت هایتان برای بهینه سازی انجام می شود را به طور کامل در کارگاه شماره پنج بیاموزید. در نتیجه می توانید انتظار سایتی مناسب برای کاربران و بهینه شده برای کاربران را داشته باشید تا بتوانید جایگاه خود را در لیست نتایج گوگل بهتر نمایید.

فصل هفتم:آموزش گوگل آنالیتیکس

 

ابزار گوگل آنالیتیکس یک ابزار جامع و کامل جهت رصد و آنالیز رفتار مخاطبانتان بر روی وب سایتتان است. با آموزش این ابزار میتوانید نقاط ضعف و قدرت وب سایت خود را پیدا کنید این ابزار; بخش های متعددی دارد که ما با تعریف مفاهیم پایه شروع میکنیم و تمامی قابلیت ها را جز به جز معرفی میکنیم و در هر بخش کاربرد ها را به صورت کامل معرفی میکنیم.با تحلیل دقیق و مرتب داده های این ابزار میتوانیم به فروش و درآمد بالاتر و ثمر بخشی وب سایت و فروش هر چه بیش تر برسیم.

فصل هشتم: آموزش کامل کار با ابزارها

 

آموزش کامل و جامع سئو بدون آموزش ابزارهای تخصصی این حوزه امکان پذیر نیست. به همین دلیل ما در دوره آموزش سئو خود این ابزار های را به صورت کامل آموزش میدهیم.در این بخش ابزار های مهم و کاربردی را به صورت عملی و جامع آموزش میدهیم.

آموزش اسکریمینگ فراگ Screaming Frog

ابزار اسکریمینگ فراگ یک ابزار تخصصی جهت تحلیل و پیدا کردن خطاهای فنی وب سایتتان است که به شما کمک میکند بتوانید کلیه ی خطاهای فنی وب ساییتان را به صورت دقیق پیدا کنید. این ابزار قابلیت نصب بر روی ویندوز را دارد و ما در کلاس آموزش سئو در مشهد این ابزار را کاملا عملی بر روی پروژه واقعی تست و پیاده سازی میکنیم.

آموزش ابزار moz

ابزار moz یک ابزار بسیار بسیار حرفه ای جهت آنالیز سایت خودتان و رقبایتان است شما با این ابزار می توانید خطاهای فنی و بک لینک های اسپم سایت خودتان را پیدا کنید و از طرفی تمامی بک لینک ها و نقاط ضعف و قدرت وب سایت رقبایتان را پیدا کنید تا هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب دست پیدا نمایید.

آموزش ابزار majesticseo

این ابزار نیز یکی دیگر از ابزار های مهم در جهت تحلیل بک لینک و رقبا است، که نه تنها به پیدا کردن خطاهای سایت خودتان بلکه به درک صحیحی از ترسیم پروفایل بک لینک سایت خودتان و رقبایتان نیز کمک زیادی میکند.

فصل نهم: تیپ شناسی در سئو

 

مساله مهم و اساسی که ما در کلاس آموزش سئو در مشهد بیان می کنیم نقش و تاثیر هر بخش در انواع مختلف سایت ها است برای مثال فرمت سئو در سایت فروشگاهی و سایت شرکتی با هم تفاوت هایی دارد و یا سئو سایت خبری نکات مهمی را در بر دارد که هدف ما در این کلاس صرفا بیان مفاهیم به صورت تئوری و در حد بیان یک جزوه نیست ما در این کلا آموزش سئو در مشهد تمامی نکات را روی پروژه های واقعی بیان میکنیم و سعی بر این موضوع داریم تا دانشجویان در پایان دوره بتوانند مفاهیم را به صورت عملی روی وب سایتشان پیاده سازی نمایند.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش سئو در مشهد

کلاس آموزش سئو در مشهد در ابتدای هر ماه به صورت حضوری برگزار می شود که شما در صورت تمایل باید باتوجه به ظرفیت محدود کلاس ثبت نام خود را هر چه سریع تر انجام دهید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای تعیین سطح با شما تماس بگیرند. دوره آموزش سئو مشهد به صورت عملی برگزار میشود و ما در این دوره به صورت عملی پروژه هایی در اختیار افراد قرا میدهیم تا بتوانند مفتهیم را به صورت عملی بر روی سایت های نمونه که در اختیارشان قرار میدهیم استفاده کنند.ثبت نام در کلاس ها نیازی به حضور ندارد و میتوانید با ارتباط با کارشناسان رزور خود را انجام دهید.

لینک ثبت نام

course-teacher

معرفی مدرس دوره آکادمی رایاپارس

نسرین معین هستم، مدیر عامل آکادمی رایا پارس و مدیر سئو شرکت رایا پارس. از سال 1391 وارد حوزه سئو شدم و از سال 1396 به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشتم و بعد از کسب تجربیات ارزشمند، تصمیم به اشتراک‌گذاری آن با علاقه‌مندان این حوزه گرفتم. تا امروز توانسته‌ام بیش از 80 پروژه موفق سئو را به انجام برسانم. از جمله سوابق تدریس من برگزاری چندین دوره سئو کاربردی در دانشگاه شهید منتظری و ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای به دانشجویان بوده است.

اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی سئو در مشهد

آموزش سئو در مشهد در آموزشگاه رایا پارس تنها با مبلغ 2.600.000 تومن برگزار میشود.
خیر، تمامی مباحث از پایه به صورت صد در صد مفهمومی و کاربردی تا سطح پیشرفته آموزش داده میشود.
مدرس این دوره مهندس نسرین معین مدیر عامل آکادمی رایا پارس است که تنها ارائه دهنده مدرک فنی حرفه ای در مشهد میباشد.
برای شرکت در دوره آموزش سئو کافیست یا اطلاعات خود را در سایت ثبت کنید و یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
برای شرکت در کلاس خصوصی سئو کافیست با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و درخواست تعیین سطح و شرکت در کلاس خصوصی سئو را ثبت نمایید.در کمتر از 2 روز تعیین سطح و کلاس خصوصی شما برگزار میشود.
این دوره آموزشی برای تمامی کسانی که قصد ورود به فضای کار و کسب در آمد دارند و یا مدیران یک کسب و کار و یا صاحبان وب سایت ها بسیار ضروری و حیاتی است.
آموزش خصوصی سئو در مشهد توسط مهندس نسرین معین مدیر عامل آکادمی رایا پارس به صورت حضوری و غیر حضوری با سر فصل های صد در صد کاربردی انجام میشود.
بله به متقاضیانی که تمایل به اخذ مدرک را داشته باشند مدرک معتبر و قابل ترجمه فنی و حرفه ای اعطا میشود.
بله، بعد با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و شرایط پرداخت اقساطی را به صورت کامل دریافت نمایید.
آموزش تولید محتوا در مشهد در قالب کلاس 8 ساعته تخصصی برگزار میشود
آموزش سئو در مشهد به صورت کلاس حضوری و خصوصی سئو دوره سئو در مشهد کاملا عملی و پروژه محور دوره سئو با مدرک فنی و حرفه ای _ 100% کاربردی _ سرفصل های منطبق بر سئو 2023