معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2019_بخش دوم
4 دقیقه
در مقاله قبل در مورد بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ درسال 2019 صحبت کردیم در این مطلب سعی کرده ایم به بیان ادامه این ابزار ها بپردازیم با ما همراه باشید:
- HubSpot
HubSpot ابزاری است که که قبلاً با عنوان Sidekick شناخته می شد. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا ببینید چه کسی به شما ایمیل می زند. مخاطب دارای چه سابقه ای است و حتی به کمک آن می توانید ایمیلی را آماده کنید و با کمک این ابطاز آن را به صورت اتومات چند روز دیگر برای مخاطب خود بفرستید.
13.canva
Canva به شما کمک می کند تا با استفاده از فناوری کشیدن و رها کردن، عکس های زیبایی بسازید و سپس یکی از الگوهای بی شمار آن را انتحاب کرده و عکس خود را با آن ترکیب کنید. همچنین با استفاده از canva می توانید برای کسب و کار خود لوگوی اختصاصی طراحی کنید و همیشه رنگ ها ، فونت ها و آرم های خاص خود را در دسترس داشته باشید.
- انیماتو
Animoto ابزاری بسیار کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا به وسیله آن کلیپ یا فیلم کوتاه بسازید و در زمینه ویدئو مارکتینگ گام موثری بردارید. با کمک ابزار انیماتو همچنین می توانید متن سفارشی و جلوه های بصری ویژه ایجاد کنید. کافیست به سادگی یک الگو انتخاب کنید و سپس رسانه خود را اضافه کنید و سپس آن را انتشار دهید تا ویدیوی شما در در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.
- Freepik
Freepik این ابزار به شما این امکان را می دهد تا به بیش از یک میلیون نمودار ، عکس ، نماد و ... با هزینه اشتراک ماهیانه دسترسی داشته باشید. این ابزار به عنوان یکی از شناخته شده ترین منابع عکس در میان دیجیتال مارکتر ها شناخته شده است.
ابزار های طراحی صفحه فرود
- LeadPages
LeadPages به شما امکان می دهد تا به سرعت صفحات فرود وب سایت خود را طراحی کرده و آن را با نرم افزار اتوماسیون ایمیل خود ادغام کنید.
- ClickFunnels
ClickFunnels یک قدم بالاتر از LeadPages است و به شما امکان می دهد یک سری صفحه فرود را برای گرفتن آدرس ایمیل ، فروش محصولات ، ثبت نام افراد برای رویدادها و موارد دیگر ایجاد کنید.
18- OptimizePress
OptimizePress برای ایجاد صفحاتی با ظاهری مشابه در وردپرس طراحی شده است.
ابزارهای مدیریت پروژه
- Basecamp
Basecamp به شما امکان می دهد تا تمام بخش های متحرک پروژه های خود را مدیریت کنید. با استفاده از این ابزار می توانید گزینه هایی برای ایجاد پوشه های داخلی و نظم و سازمان دهی الگوریتم کسب و کار خود ایجاد کنید، همچنین می توانید جلسات کاری آینده تان را در تقویم این ابزار به ثبت یرسانید.
20.asana
ابزار آسانا به شما کمک می کند تا کار خود را سریعتر انجام دهید. با آسان خواندن گزارش های پیشرفت برای پروژه ها ، امکان تبدیل مکالمات به کارها و حتی الگوهای پروژه ، به تیم شما کمک می کند تا تمرکز خود را بر روی کارهایی بگذارید که اولویت دارد.
- Slack
Slack یک سیستم پیام رسانی فوری است که به شما امکان می دهد به سرعت با تیم یا مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین مکالمات خصوصی یا گپ را در "کانالهای" مشخص شده برای موضوعات خاص نگه دارید.
ابزارهای آموزشی محتوا
- Feedly
Feedly با کمک این ابزار می توانید همه بلاگ های مورد علاقه خود را در یک مکان جمع آوری کنید.این کار به شما کمک می کند تا بتوانید پست هایی که برای شما مهم هستند را به سرعت بیابید
- بافر
بافر یک ابزار بسیار قدرتمند برای مدیریت شبکه های اجتماعی است. این ابزار قدرت این را دارد که به صورت هم زمان پست خاصی را به چندین کانال در زمانی مشخص ارسال نماید.
- Snip.ly
Snip.ly به شما امکان می دهد تا در صفحات شبکه های اجتماعی پیوندهای خود را با مضامین ، رنگ ها ، آرم ها و موارد دیگر شخصی سازی کنید و قطعا این یک راه عالی برای افزایش تبدیل کاربران به مشتری می باشد.
راههای ارتباط با کارشناسان رایا پارس