کلید طلایی برای رشد کسب و کار| ارائه راه کاری برای افزایش فروش
4 دقیقه
کلید طلایی برای رشد کسب و کار و افزایش فروش داشتن وب سایت است اما عده ای از صاحبان کسب و کار وب سایت بیزینسی را کاری غیرضروری می دانند در حالی که از تاثیر آن برای جذب مشتری اطلاع ندارند و با مطرح کردن دلایلی مانند هزینه بالا سایت، کمبود وقت و عدم توانایی در مدیریت وب سایت همچنین راضی بودن از میزان رشد و درامدشان در فضای خارج از اینترنت نیازی به داشتن وب سایتی برای معرفی کسب و کارشان نمی بینند اما با رشد دیجیتال مارکتینگ و توسعه کارهای اینترنتی می توان نبود وب سایت را هدر رفتن هزینه و وقت دانست.
5 دلیل وجود وب سایت برای رشد کسب و کارها
طبق آمار بدست آمده 81% از مردم قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید محصول مورد نیازشان به تحقیق و جستجو دراینترنت می پردازند همچنین 25 میلیون نفر نیز برای یافتن شغل و کاریابی به صورت انلاین جستجو می کنند با این وجود 46% از مشاغل به دلیل رضایت از شرایط کاری خود وجود وب سایتی برای کسب و کارشان را واجب نمی دانند که در ادامه به نقش وب سایت در رشد کسب و کارها میپردازیم.
-
افزایش جذب مشتری و کسب درآمد
با توجه به اینکه 81درصد از مردم محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق گوگل جستجو می کنند پس در صورت نداشتن وب سایت شما امکان جذب مشتری و معرفی شدن برندتان را از دست خواهید داد.
وجود وب سایت به معنی ارتباط 24 ساعته شما با مشتریان است زیرا حتی بعد از ساعات کاری نیز کسب و کار شما در دسترس مخاطبانتان قرار دارد که موجب جذب مشتریان بیشتر می شود.
-
معتبر شناخته شدن بیزینس
در قرن 21 مردم به تجارتی که در فضای وب فعالیت نداشته باشد اعتماد ندارند به همین دلیل وجود وب سایت وجه قانونی به کسب و کار شما می بخشد و بیزینس شما را در بین مشتریان معتبر می سازد. تحقیقات نشان داده است که 56 درصد مردم به تجارتی که که وب سایت نداشته باشد اعتماد ندارند.
همچنین وجود وب سایت تاثیر و تصور مثبتی برای مخاطب از کسب و کارتان ایجاد می کند.
-
کم هزینه بودن وب سایت
برای فعالیت در فضای وب لزوما نیاز به یادگیری و دانش ITندارید زیرا می توانید کل روند طراحی سایت و مدیریت وب سایتتان را به شرکت های فعال در این زمینه واگذار کنید که بسیار مقرون به صرفه است بازدهی وب سایت بیزینسی بسیار بالاتر از سرمایه گذاری های کلان است پس برای معرفی کسب و کارتان اولویت اول داشتن وب سایت است. به مرور زمان و با سرمایه گذاری اندکی که بر روی سایتتان انجام داده اید دارای برند و نام تجاری شناخته شده و معتبری می شوید و همچنین از پرداخت مالیات نیز معاف هستید.
-
صرفه جویی در زمان
زمانی که کسب و کار شما فعالیتی در فضای وب ندارد برای ارتباط گیری و فروش و توضیح محصولات مجبور به ارسال ایمیل و برقراری تماس و پاسخگویی به سوالات مشتریان هستید که امری وقت گیر است اما با وجود وب سایت با درج سوالات متداول و توضیح کامل محصولات در وقتتان صرفه جویی می شود
-
تثبیت در کسب و کار و برندسازی
وب سایت برای کسب و کار شما حکم پیام رسان را دارد و معرف بیزینس شما است
کاربران وب بسیار گسترده تر از شبکه های اجتماعی هستند پس شمارا حجم بالایی از مخاطبین خواهند شناخت همچنین امکان شناسایی درست از بازار هدف را به شما می دهد که منجر به فروش بالا می شود.
گاهی کسب و کارها در فضای وب مورد بررسی مخاطبین قرار می گیرند و نظرات منفی دریافت می کنند 79%کاربران نظرات ثبت شده را باور می کنند پس شما باید با عملکرد صحیح کاری و انتشار ویژگی های خود اثر نظرات منفی بر مخاطب را خنثی کنید.
نحوه معرفی کسب و کار
با بررسی 5 نکته گفته شده به این نتیجه خواهیم رسید که برای افزایش فروش و کسب درامد بیشتر باید پا به عرصه فضای وب گذاشت.حال شاید این سوال پیش بیاید که چگونه بین این همه برند فعال در فضای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را به مخاطبین معرفی کنیم؟
راه حل آن سئو سایت است که به کمک آن امکان ورود به صفحه اول گوگل را به شما می دهد.
جمع بندی
برای کسب اعتبار و ورود به بازار بیزینس شما نیاز به وب سایت دارید و در صورت نداشتن ان می توان گفت شما اصلا بیزنسی ندارید.هر فرد نیاز به وب سایت ندارد اما قطعا هر کسب و کاری برای موفق شدن نیاز به سایت دارد پس برای اقدام به رشد بیزینستان اولین قدم داشتن وب سایت است.
می توانید برای ورود به دنیای کسب و کار و اقدام به طراحی سایت با تیم تخصصی طراحی سایت مشهد تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.