معرفی دوره ها

اگر به دنبال ورد به یک فضای شغلی با درآمد عالی هستید در تابستان 1403 با شرکت در دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد به صورت حضوری رایا پارس این تجربه را کسب نمایید.آموزش دیجیتال مارکتینگ به همراه پروژه های عملی و یک ماه کار آموزی و شرط استخدام بعد از مدت کار آموزی هدف اصلی ما از برگزاری این دوره در شهر مشهد است.اساتید آموزش دهنده مجموعی از به نام ترین اساتید شهر مشهد با سوابق درخشان اجرایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ انتخاب شده اند.

دوره جامع و کامل دیجیتال مارکتینگ در مشهد توسط آکادمی رایا پارس برگزار می‌شود. در این دوره 136 ساعته که توسط متخصصین این حوزه برگزار خواهد شد آموزش‌های تخصصی در حوزه آموزش وردپرس، سئو مقدماتی، گرافیک، گوگل‌ادز، اینستاگرام، تولیدمحتوا، ایمیل مارکتینگ، راه‌اندازی کمپین‌های CPC-PPC و غیره آموزش داده می شود.

امروزه باتوجه به رشد روزافزون کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال و همچنین فرهنگ سازی و رشد تجارت الکترونیک در کشور و همچنین جهان، آموزش درست و اصولی برای بهره‌وری و استفاده مناسب از حداکثر ظرفیت های این بستر از اصلی‌ترین نیازهای صاحبان این نوع کسب و کارها و شرکت‌ها و از طرفی کسب و کارها و مجموعه‌هایی که در فضای آنلاین فعالیت ندارند، است.

برهمین اساس بازاریابی دیجیتال شاخه‌ای از علم بازاریابی است که به کمک ابزارهای موجود در فضای مجازی مانند، اینترنت، ایمیل، پیامک، وب‌سایت و غیره به این فعالیت می‌پردازند. علم بازاریابی دیجیتال یا Digital marketing از مهارت‌های مختلفی تشکیل شده است. این مهارت‌های تخصصی شامل؛ سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی و غیره است.

سر فصل های آموزشی
12 سرفصل 56 جلسه
مدرس: دکتر امین طیرانیان
قیمت 1,500,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 8 ساعت ( 4 جلسه 2 ساعت)

در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد که توسط آکادمی رایاپارس برگزار می شود، 8 ساعت آموزش تخصصی اصول دیجیتال مارکتینگ برگزار خواهد شد. بر اساس گفته بسیاری از متخصصان هرکاری که در بازاریابی انجام شود، اگر با ابزارهای دیجیتالی و از این دست از ابزارها صورت بگیرد، دیجیتال مارکتینگ است که برای شروع فعالیت در این حوزه باید با اصول آن آشنا شوید. برای فعالیت و کار در این حوزه باید بر ابزارها، تکنیک‌ها و سایر موارد مسلط و متخصص باشید. این دوره با قیمت 1میلیون و 500 هزار تومان به صورت آزاد و 1 میلیون تومان در قالب دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ است.

 فعالیت ها و فرایند های مارکتینگ

  تولید  (Create)

 ارتباط و تعامل  (Communicate)

 تحویل دادن  (Deliver)

 تبادل پیشنهادات  (Exchange offering)

  آمیخته بازاریابی  (marketing mix or 4P)

  محصول  (Product)

 قیمت  (Price)

 ارسال و توزیع  (Place)

 پبشبرد فروش  (Promotion)

  قیف فروش

  بازدیدکننده (Visitor)

 سرنخ  (Lead)

 عضو  (Member)

 مشتری  (Customer)

  چهار ستون اجزای دیجیتال مارکتینگ (4 pillar)

  زیرساخت‌ و دارایی  (infra stracture)

 کانال‌ها  (Channels)

 فرایند‌ تبدیل به مشتری

 ابزارهای تحلیل و کنترل

  کانال های دیجیتال مارکتینگ

 تبلیغات آنلاین (Online ads)

  بنری (Display Ads)

 کلیکی (CPC)

 ایمیل (Email Ads)

 ویدئویی (video Ads)

 درون اپلیکیشنی  (In-App Ads)

 پوش نوتیفیکیشن  (‌Push notification)

  بازایابی برای موتور های جستجو  (Search engine)

 آشنایی با صفحه نتایج گوگل(SERP)

  ترافیک ارگانیک  (SEO)

 ترافیک لوکال (Local)

 گوگل ادز (Google Ads)

  مدل بازاریابی  (stp)

  بخش‌بندی (Segmentation)

 هدف‌گذاری (Targeting)

 جایگاه یابی (Positioning)

  مدل انتشار نوآوری  (Diffusion of Innovation)

  نوآوران (Innovators)

 پذیرندگان اولیه (Early Adopters)

 اکثریت اولیه (Early Majority)

 اکثریت ثانویه (Late Majority)

 دیر پذیرندگان (Laggards)

  سفر مشتری  (Customer Journey)

  آگاهی (Awareness)

 جستجوپذیری (Findability)

 شهرت (Reputation)

 تبدیل (Conversion)

 وکیل مدافع (Advocacy)

  عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال (Key success factors or KSF)

  ابزارهای ایجاد سرنخ (Lead Generation tools)

 سرنخ‌رباها (Lead magnets)

 محتوا (Content)

 رابط و تجربه کاربری (User Interface & Experience, UI & UX)

  مدل بازاریابی ساستک  (Sostac)

  تحلیل وضعیت موجود (Situation Analysis)

 اهداف (Objective)

 استراتژی‌ها (Strategies)

 روش‌ها (Tactics)

 فعالیت‌ها (Action)

 نظارت (Control)

  مدل بازاریابی ماتریس انسوف  (Ansoff)

  توسعه محصول (Product development)

 نفوذ در بازار (Market penetration)

 توسعه بازار (Market development)

  متنوع‌سازی (Diversification)

  چرخه کسب و کار  (Bussines Cycle)

  حداقل محصول قابل پذیرش (Minimum Viable Product, MVP)

 ارائه نسخه اولیه محصول یا خدمات به بازار

 افزایش سهم بازار (Market share)

 افزایش حاشیه سود فروش (Margin)

  چرخه عمر محصول  (product life cycle, PLC)

  معرفی (Introduction)

 رشد (Growth)

 بلوغ (Maturity)

 افول (Decline)

  شاخص کلیدی عملکرد  (key performance indicator, KPI)

 متریک های کسب و کار  (Metrics)

  هزینه جذب مشتری (Customer acquisition cost, CAC)

 میانگین ارزش سبد خرید (Average order value, AOV)

 ارزش طول عمر مشتری (Customer lifetime value, CTLV)

 نرخ بازگشت سرمایه (Return on investment, ROI)

  روش های هدف گزاری smart

 مدل سفارش تبلیغات

  پرداخت به ازای دفعات مشاهده (Cost Per Mile Impression, CPM)

 پرداخت به ازای تعداد کلیک (Cost Per Click, CPC)

 پرداخت به ازای تعداد مخاطب سرنخ (Cost Per Lead, CPL)

 پرداخت به ازای تعداد مخاطب فعال (Cost Per Action, CPA)

 همکاری در فروش (Affiliate)

مدرس: مهندس محمود مفرد
قیمت 1,500,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 8 ساعت ( 4 جلسه 2 ساعت)

یکی از سرفصل‌های مهم آموزش دوره دیجیتال مارکتینگ که در آکادمی رایاپارس برگزار می‌شود، دوره HTML و CSS است. این دو ابزار قدرتمندی در طراحی صفحات وب است. آشنایی و آموزش Html  در طراحی صفحات وب و آموزش CSS برای دیزاین و زیباسازی آن صفحات استفاده می‌شود. در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی رایا پارس 8 ساعت آموزش تخصصی توسط یکی از بهترین اساتید در این حوزه برگزار خواهد شد. قیمت این دوره 1میلیون تومان و در صورت ثبت نام به صورت آزاد و مجزا 1میلیون و 500 هزار تومان است.

سر فصل های دوره آموزشی HTML – CSS

  مروری بر HTML  و CSS

  • انتخاب ویرایشگر
  • درک ساختار سند HTML
  • بررسی تگ ها و المان ها
  • قالب بندی متون و لیست ها

  HTML  پیشرفته  و معرفی CSS

  • فرم ها و المان های ورودی HTML
  • جداول و آی فریم
  • آشنایی با CSS
  • قالب بندی متن و پس زمینه
  • جعبه ها، کادرها و حاشیه ها

موقعیت ها و Layout  در CSS

  • انواع موقعیت ها (Position)
  • گریدبندی با CSS
  • طراحی رسپانسیو
  • انیمیشن ها در CSS

طراحی سریع با فریمورک ها

  • معرفی برخی از فریمورک ها
  • آشنایی با Bootstrap
  • سفارشی سازی Bootstrap
  • کار با کلاس های Bootstrap

     پروژه و نکات کلیدی در SEO

    • ایجاد یک صفحه ساده با HTML  و CSS
    • معرفی تگ های مهم در SEO
    • معرفی جاوا اسکریپت
    •        پرسش و پاسخ و مرور دوره
مدرس: مهندس محمد علی میررضایی
قیمت 2,000,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 16 ساعت (4 جسه 4 ساعت)

در دوره دیجتیال مارکتینگ آکادمی رایا پارس شما 8 ساعت آموزش تخصصی وردپرس را خواهید دید. وردپرس ابزاری برای طراحی سایت است که به شما کمک می‌کند بدون برنامه‌نویسی برای کسب و کارتان یک سایت بدون دردسر طراحی کنید. در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید به راحتی یک سایت برای خود طراحی و راه‌اندازی کنید. قیمت این دوره به صورت آزاد و مجزا 1 میلیون و 800 هزار تومان و در دوره دیجیتال مارکتینگ 1میلیون و 200 هزار تومان است.

سرفصل ها ی دوره آموزش وردپرس:

نکات تکمیلی

 فروشگاه آنلاین

 دیجیتال مارکتینگ در وردپرس

 افزونه ها

 پوسته ها

 مدیریت وردپرس

 تولید محتوا در وردپرس

 نصب وردپرس

 آشنایی با وردپرس

 تعاریف و اصطلاحات

مدرس: مهندس زهره پیرکاریز
قیمت 2,125,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 16 ساعت ( 4 جلسه 4 ساعت)

اینکه وب سایت شما در میان سایر رقبایتان در صفحه اول گوگل باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. این کار تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش شما و یا ارائه خدماتتان دارد. برای موفقیت در این زمینه شما باید با ابزارها و اقدامات مورد نیاز سئو آشنا باشید. برهمین اساس ما در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد، سرفصل سئو مقدماتی را در 14 ساعت در نظر گرفته‌ایم. همچنین این موضوع پیش نیاز سئو پیشرفته هم است. قیمت این دوره به صورت آزاد و مجزا 2میلیون 125 هزار تومان و در دوره دیجیتال مارکتینگ 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

سر فصل های دوره آموزش سئو و بازریابی موتور های جستجو مقدماتی

 الگوریتم های گوگل

  سئو خارجی

  سئو داخلی

  تولید محتوای سئو محور

 نکات مهم سئو برای تولید محتوا

 روش‌های لینک سازی داخلی

 آشنایی با انواع ریدایرکت‌ها

  چگونه تحقیق کلمات کلیدی درستی داشته باشیم

  روش‌های انتخاب کلمات کلیدی

 ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

 تحلیل کلمات کلیدی

 انتخاب درست کلمات کلیدی

 تعریف قدرت صفحه، قدرت دامنه و نرخ اسپم

مدرس: خانم دکتر نسرین معین
قیمت 6,000,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 20 ساعت ( 5 جلسه 4 ساعت)

اینکه با ابزار و تکنیک‌های بیشتری در زمینه سئو آشنا شوید نیاز به گذارندن یک دوره مجزا و کاملا تخصصی دارد. ما در سرفصل دوره سئو پیشرفته دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ برای شما از چم و خم‌های سئو و الگوریتم‌های آن خواهیم گفت. آموزش تکنیک‌های تخصصی و آنالیز رقبا و تولید محتوای تخصصی سئو شده نیز از دیگر موارد آموزشی در این دوره 20 ساعته است. قیمت این دوره به صورت مجزا و آزاد 6 میلیون تومان و در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ 4 میلیون تومان است.

سر فصل های دوره سئو پیشرفته

الگوریتم‌های گوگل چگونه عمل میکنند

 معرفی انواع الگوریتم‌ها و کارایی و نتیجه هرکدام

  سئو خارجی

  استراتژی لینک سازی خارجی

 روش‌های گرفتن بک لینک

 تحلیل لینک‌سازی رقبا

  سئو داخلی

  تولید محتوای متناسب با الگوریتم های HCU  و E-E-A-T و YMYL و ...

 نکات مهم سئو برای تولید محتوا

  سئو تکنیکال یا فنی

  ساختار صحیح URL

 آشنایی و بررسی خطاهای وب‌سایت و روش اصلاح آنها

  روش‌های انتخاب کلمات کلیدی

 ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

 انتخاب درست کلمات کلیدی

  معرفی ابزارهای سئو

  گوگل سرچ کنسول

 معرفی ابزار Ahref

 Mozمعرفی ابزار

  سئو کلاه سیاه چیست؟

  سئو منفی چیست؟

 چگونه امنیت وب‌سایتمان را در برابر سئو منفی حفظ کنیم

 انواع سئو کلاه سیاه

مدرس: دکتر نسرین معین
قیمت 900,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 8 ساعت (2 جلسه 4 ساعت)

گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل است. این سرویس گوگل به کسب و کارها اجازه می‌دهد که مخاطب و وب‌سایت او با پرداخت هزینه در میان میلیون ها جستجویی که روزانه انجام می شود دیده شود. اما نکته بسیار مهم نحوه استفاده از این سرویس محبوب گوگل است. همچنین با آموزش ابزار دیگری از گوگل با عنوان گوگل تگ منیجر شما می‌توانید به آنالیز رقبا  و رفتار مشتری بپردازید. همچنین این ابزار جذاب گوگل شما را از برنامه نویسان بی‌نیاز کرده و تمام کار دست خودتان است. برای هریک از این سرفصل‌ها 4 ساعت و در مجموع 8 ساعت آموزش تخصصی در نظر گرفته شده است. قیمت هرکدام از این دوره‌ها به صورت آزاد 900 هزار تومان و در دوره دیجیتال مارکتینگ 600 هزار تومان است.

ساختار کلی گوگل ادوردز و آشنایی با انواع کمپین ها

  نحوه ساخت و راه اندازی اکانت گوگل ادوردز  و اجرای اولین کمپین

 نکات اولیه نوشتن Ad ها

 استراتژی انتخاب نوع کمپین

 ساخت اولین search network campaign

 ساخت Adgroup

 استراتژی‌های دسته بندی و تعیین بودجه و default Bid

 استراتژی‌های مرتبط برای bidding و استفاده از bidsimulator

 ساخت keyword list و آشنایی با keyword match type و استراتژی انتخاب کلمات

 بهینه سازی keyword list و افزودن negative keywords

 بهینه سازی کمپین

 نحوه ثبت تغییرات در روند کمپین

  آشنایی با گوگل ادوردز

   آشنایی با گوگل ادوردز

 معرفی متریک‌های ادوردز و ارتباط آنها با متریک‌های کسب‌وکار

 محل نمایش تبلیغات ادوردز

  تنظیمات و بهینه سازی

  افزودن متریک‌های مختلف اندازه‌گیری

 تنظیمات زمان بندی نمایش تبلیغات و استفاده از Ad schedule برای بهبود عملکرد

 تنظیمات نمایش تبلیغات براساس device های مختلف

 عوامل موثر در افزایش quality score و کاهش هزینه کلیک

 بهینه سازی CTR

 انتخاب extention ها بر اساس اهداف کسب‌وکار

 نحوه بهینه سازی landing page experience

 دلایل عدم نمایش تبلیغات و راه‌های برطرف کردن آن

 نحوه انجام bulk actions

  شناخت کامل پنل گوگل ادز

  شناخت کامل پنل گوگل ادز

 آشنایی با نمودارها

 آشنایی با keyword planner

 آشنایی با Auction، Quality Score، Ad Rank و Actual CPC

مدرس: خانم دکتر نسرین معین
قیمت 2,200,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 8 ساعت ( 3 جلسه 4 ساعت)

اینکه بدانید در وب‌سایت شما چه خبر است از اهمیت زیادی برخوردار است. وب سایت شما یک فضای فیزیکی نیست و برای نظارت و بررسی و آنالیز آن به ابزاری مانند گوگل آنالیتیکس Google Analytics نیاز دارید. در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد 8 ساعت آموزش این ابزار گوگل برای شما در نظر گرفته شده است که قیمت این دوره نیز به صورت آزاد و مجزا 2 میلیون 200 هزار تومان و در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ 1میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سرفصل های دوره آموزشی نرم افزار گوگل آنالیتیکس

 چرا باید آنالیتیکس یاد بگیریم؟

 آخر مسیر رو اول مسیر ببینیم

 آنالیتیکس چطور کار می‌کنه؟

 URL & URI

 ساختار جدول‌های آنالیتیکس

 مراحل ساخت یک اکانت گوگل آنالیتیکس

 GA4 OR Universal?

 اما چرا آینده برای GA4 property هست؟

 ساخت اکانت آنالیتیکس

 قرار دادن کد روی وبسایت

 چک کردن درست بودن کد

 چطور بفهمیم برنامه ‌نویس کد رو درست قرار داده؟

 Google Merchandise Store

 Google Analytics Demo Account

 نمودار فراموشی هرمان ابینگهاوس

  جلسه دوم

  اتصال یونیورسال به GA4

 وضعیت فعلی شما

 محدودیت‌ها در تعداد

 محدودیت اکانت رایگان و پولی

 سنجه‌ها (معیارها) و ابعاد –Metrics & Dimensions

 سه گزارش دارای متریک‌های کاربردی

 HIT

 Session

 تمام شدن سشن

 Sessions vs. Entrance

 User

 Cookie

 Returning Vs New Visitors

 حالا تحلیل کنیم تازه

 Segment

 Conversion

 Event

 جمع بندی

  جلسه سوم

  Source / Medium

 انواع Medium با مثال

 Campaign Tracking ( ردیابی کمپین‌ها)

 چه زمانی کمپین‌ها رو ردیابی کنیم؟ چه زمانی نکنیم؟

 گشتی در آنالیتیکس بزنیم

 Urchin Tracking Module ماژول ردیابی اِرچین

 یکتانت، مدیااد و UTM هاشون

 مدل خواندن UTM و بررسی ترافیک تبلیغاتی

 UTM Builder

 تجربیات UTM

 بعد دوم Secondary Dimension

 تحلیل تحلیل تحلیل

 تفکر انتقادی

 تفکر آماری

 مطلق صحبت نکردن

 گزارش سن

 گزارش جنسیت

 گزارش زبان

 گزارش موقعیت جغرافیایی

 گزارش مرورگر

 گزارش دستگاه

 Overview و دید کلی از گزارش‌های اصلی

  جلسه چهارم

  Page view

 Unique page view

 Average Time on Page

 سناریو

 %Exit

 Unique Pageview Vs Entrance

 مدل نمودار سایتی که فقط تبلیغات ادنتورک داره

 مدل نمودار سایتی که انواع کانال‌ها رو داره

 نحوه تشخیص سورس و مدیوم توسط آنالیتیکس و گروه بندی داده‌ها

 بازم تحلیل

 حالا با هم بررسی کنیم

 تحلیل گزارش سورس مدیوم

 تحلیل گزارش شبکه‌های اجتماعی

  Sampling – نمونه گیری

 Bounce rate – نرخ پرش

 Is A High Bounce Rate A Bad Thing?

  جلسه پنجم

  نمونه عملی بانس ریت با راهنما و دیتا

 تجربیات در بانس ریت

 تفاوت بانس ریت و Exit Rate

 فیلتر کنیم!

 فیلتر ترافیک ربات

 فیلتر ترافیک درگاه پرداخت

 فیلتر جدول‌ها

 دسترسی این شکلی ندید

 چرا دسترسی بدیم؟

 سطح‌های دسترسی در آنالیتیکس

 دادن دسترسی به ادنتورک‌ها و آژانس‌ها و فیلتر دیتاهاشون

 مدلی که در دنیای واقعی در شرکت‌ها اجرا میشه

 تجربیات دسترسی دادن

 سوال: روی کدام دستگاه سرمایه گذاری می‌کنید؟

 گل GOAL و هدف در آنالیتیکس

 Macro Vs Micro Goals – اهداف خرد و کلان در آنالیتیکس

 Conversion و تبدیل

 انواع گل‌ها – Destination – Duration – Page/Session

 نصب و راه اندازی Goal

 ایجاد قیف در بخش اهداف

 نکات گل از نوعEvent

 تفاوت زدن تیک Required و Not Required

 Fixed URLs (Equal)

 Dynamically generated or variable URLs (Begins with or Regular Expression)

 استفاده از Equal و Begins With

 منابع برای یادگیری بیشتر

 وصایا

مدرس: خانم مهندس صالحه بیات
قیمت 900,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 8 ساعت ( 2 جلسه 4 ساعته)

گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل است. این سرویس گوگل به کسب و کارها اجازه می‌دهد که مخاطب و وب‌سایت او با پرداخت هزینه در میان میلیون ها جستجویی که روزانه انجام می شود دیده شود. اما نکته بسیار مهم نحوه استفاده از این سرویس محبوب گوگل است. همچنین با آموزش ابزار دیگری از گوگل با عنوان گوگل تگ منیجر شما می‌توانید به آنالیز رقبا  و رفتار مشتری بپردازید. همچنین این ابزار جذاب گوگل شما را از برنامه نویسان بی‌نیاز کرده و تمام کار دست خودتان است. برای هریک از این سرفصل‌ها 4 ساعت و در مجموع 8 ساعت آموزش تخصصی در نظر گرفته شده است. قیمت هرکدام از این دوره‌ها به صورت آزاد 900 هزار تومان و در دوره دیجیتال مارکتینگ 600 هزار تومان است.

گوگل تگ منیجر

  معرفی کامل ابزار گوگل تگ منیجر

 بررسی کاربردهای اصلی گوگل تگ منیجر

 آموزش نصب و فعال سازی تگ منیجر

 پلاگین های تگ منیجر برای وردپرس

 بخش متغیرها، فعال کننده ها، تگ ها

 نحوه کار با سیستم خطایابی

 نحوه ردیابی کلیک ها، اسکرول، فرم ها، پاپ آپ ها

 معرفی دیگر ردیابی های پیشرفته

 ثبت گل های رویدادمحور در گوگل آنالتیکس با کمک تگ منیجر

مدرس: دکتر امین طیرانیان
قیمت 900,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 8 ساعت (4 جلسه 2 ساعته)

ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتالی است. شما بعد از گذراندن دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد که توسط آکادمی رایاپارس برگزار می‌شود، به عنوان یک متخصص Digital Marketing باید جایگاه ویژه‌ای برای ایمیل مارکتینگ در نظر بگیرید. ما در این دوره آموزشی جزییات این ابزار جذاب را به صورت تخصصی در 4 ساعت به شما آموزش خواهیم داد. قیمت دوره ایمیل مارکتینگ به صورت مجزا و آزاد 900 هزار تومان و در دوره آموزش دیجیتال مارکتیگ 600 هزارتومان است.

سرفصل های دوره ایمیل مارکتینگ :

ایمیل مارکتینگ چیست؟

 چرا همچنان ادامه دارد؟

 استراتژی ایمیل مارکتینگ موفق

 آشنایی با سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ

 مخاطب و ویژگی‌های آن

 جمع‌آوری مخاطبان جدید

 طراحی و اجرای کمپین‌ها

 تحلیل و بررسی نتایج کمپین‌ها

 یکپارچه‌سازی با سایت

 فعالسازی ایمیل‌های تراکنشی

 اتومیشن مارکتینگ

 بررسی شاخص‌های کلیدی عملکرد

 برنامه‌ریزی ایمیل مارکتینگ

 بررسی پروژه گروه‌ها

 

مدرس: خانم دکتر معین
قیمت 900,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 8 ساعت ( 2 جلسه 4 ساعت)

اگر دارای کسب وکاری هستید یا می‌خواهید به صورت تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید، باید در تقویم محتوایی خود جایگاهی برای راه‌اندازی کمپین‌ها داشته باشید. شما در این دوره تکنیک‌های راه‌اندازی کمپین‌های اثر بخش و مفیدی همچون CPC و PPC را در 4 ساعت آموزش خواهید دید. قیمت این دوره به صورت آزاد 1میلیون و 200 هزار تومان و به در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ 800 هزار تومان است.

 

 سرفصل های دوره آموزش راه‌اندازی کمپین CPC-PPC  

مفاهیم و تعاریف

 عارضه یابی کسب و کار

 انواع کمپین

  کمپین های معطوف به برند

  کمپین های مسئولیت اجتماعی

 کمپین های فروش ( B2B,B2C ) Reach Campaig

  فروش بر اساس بالابردن حجم تبلیغات

 CRO Campaign افزایش فروش براساس بهینه سازی نرخ های تبدیل

  Increase basket size افزایش میزان سبد خرید مشتری

 کمپین های تخفیف محور

  کمپین های جایزه محور

  اهداف و بررسی ها

  اهداف کمپین (براساس عارضه ها)

 هدف گذاری SMART

 انواع اهداف کمی

 انواع اهداف کیفی

 انتخاب کانال های اجرایی کمپین

 شاخص های کلیدی عملکرد و متریک های کمپین

 بررسی وضعیت حاضر و جمع آوری داده ها از وضعیت حاضر ( Observed Data)

 تدوین نهایی کاربرگ Excel اهداف

  تحلیل ها، اسکوپ و اندازه ها

  اسکوپ و اندازه کمپین

 اسکوپ جغرافیایی

 بازار فعلی

 بازارهای جدید

 مشتریان (مشتریان فعلی ، بخشی از مشتریان فعلی ، مشتریان جدید، بخشی از مشتریان جدید)

 محصولات و سرویس ها (تمام محصولات، رده محصول، تک محصولی)

مدرس: مهندس مهدی بی‌باک
قیمت 3,000,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 16 ساعت ( 4 جلسه 4 ساعت)

این روزها فعالیت کسب و کارها در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و شبکه‎های اجتماعی دیگر برکسی پوشیده نیست. فضایی که به صورت رایگان می‌توانید محصول خود را به نمایش بگذارید و در نهایت آن را به فروش برسانید. گاهی فعالیت در اینستاگرام با توجه به تغییر الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی کار را دشوار می‌کند. ما در دوره آموزش اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی آکادمی رایا پارس اصول تولید محتوا و فعالیت در این پلتفرم‌ها را در قالب 14 ساعت آموزش تخصصی در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین در این دوره استفاده از ابزارهای تولید محتوا مانند capcut  و Inshot و سایر ابزارهای مورد نیاز هم آموزش داده می‌شود. قیمت این دوره به صورت آزاد و مجزا 3 میلیون تومان و در دوره دیجیتال مارکتینگ 2 میلیون تومان است.

سر فصل های دوره اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی:

  میکروکپی چیست؟

  دانشگاه های رایگان محتوا

 7 اصل UX رایتینگ

 معرفی کتاب های حوزه بازاریابی محتوایی

 تولید محتوای داستان محور

  داستان‌سرایی چیست؟

 چرا برند به داستان نیاز دارد؟

 دایره طلایی داستان

 چک‌لیست داستان‌سرایی

 لایه‌های روایی

 بوم کسب‌وکار در برابر بوم داستان

 طراحی دنیای داستانی مشارکتی

 شیوه‌های استفاده از ساختارهای دراماتیک مرسوم سه‌پرده‌ای، سفر قهرمان و حلقه‌ی روایت برای ایجاد محتوای داستان‌محور

 معرفی تکنیک‌های بازاریابی محتوایی داستان‌محور

  هدف گذاری

  تعیین اهداف محتوایی

 هدف‌گذاری درست با SMARTER

 مخاطب شناسی

 پرسونا

 چک‌لیست پرسونا

 نمونه پرسونا

  جایگاه سازمانی محتوا

  اینفلوئنسر مارکتینگ

 محتوا چیست؟

 چرخه موفقیت محتوا

 تجمیع محتوا (Content Curation)

 خلق محتوا با UGC

 انواع محتوا از دیدگاه مخاطب

 انواع محتوا از دیدگاه کسب‌و‌کار

 بریف محتوایی معرفی

 انواع قالب‌های تولید محتوا

  بلاگ نویسی

  فرم و ریخت در بلاگ‌نویسی

 ساختار پنج بخشی مقالات بلاگ (تیتر، لید، مقدمه، بدنه، جمع‌بندی)

  محتوای ویدئویی

  چرا محتوای ویدئویی مهمه؟

 ویژگی‌های محتوای ویدئویی اثربخش

 تدوین سناریو

 فاکتورهای مهم در جذابیت ویدئو

  کپشن نویسی تجاری

  انتشار محتوا در سایت، اینستاگرام، لینکدین

 بازآفرینی، بازنشر، بازیافت محتوا

 ساخت درخت محتوا

  سنجش و ارزیابی شاخص های کلیدی

 چرا سند استراتژی؟

  ساختار ۱۱ بخشی سند استراتژی

اینستاگرام

چرا اینستاگرام مارکتینگ؟

 ساخت پیج استاندارد (بایوحرفه ای، انواع layout و... )

بیوگرافی حرفه ای

کپشن نویسی
قوانین هشتگ گذاری
آشنایی با Insightهای اینستاگرام
تحلیل Insightهای اینستاگرام
الگوریتم های اینستاگرام
معرفی اپلیکیشن های طراحی پست و استوری
اهمیت استوری
اهمیت کاورها
پست های collaborate
مسابقات اینستاگرامی
تبلیغات در اینستاگرام
کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام
استراتژی تولید محتوا
هدف گذاری
تحلیل بازار
 مخاطب شناسی
مدل و قالب های محتوا
تدوین تقویم محتوایی
تولید و انتشار محتوا
آنالیز محتوا
لینکدین
لینکدین چیست؟

چرا باید از لینکدین استفاده کرد؟
نحوه‌ی ساختن یک پروفایل
نحوه‌ی پست گذاشتن در لینکدین
افزایش اعتبار به کمک معرفی دوستان
افزایش اعتبار به کمک معرفی افراد مشهور
افزایش فالوور
طراحی کاور لینکدین
کپشن نویسی در لینکدین
نحوه‌ی نوشتن هدلاین حرفه‌ای
فعالیت درست و اصولی در لینکدین
توییتر
 توییتر برای پرسونال برندینگ

 توییتر برای کسب و کار ها
 چیستی و مفاهیم کاربرد
 توییتر تولید محتوا در توییتر
ابزار تبلیغات در توییر
 تحلیل کردن و طراحی استراتژی کمپین های توییتری و نحوه‌ی انجام آنها

مدرس: خانم مهندس مریم ناظری
قیمت 3,000,000 تومان
مدت زمان برگزاری: 16 ساعت ( 4 جلسه 4 ساعته)

برای اینکه بتوانید محتوای جذاب و مخاطب پسندی را تولید کنید، نیاز به استفاده از ابزار تخصصی گرافیک مانند فتوشاپ دارید. ابزاری که به شما این قدرت را می‌دهد تا بهترین و جذاب‌ترین محتوای گرافیکی را تولید و منتشر کنید. ما در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد، دوره آموزش گرافیک را برای شما در نظر گرفته‌ایم که در 16 ساعت ریز و درشت آموزش گرافیک به شما ارائه می‌شود. قیمت این دوره به صورت آزاد و مجزا 3 میلیون و در دوره دیجیتال مارکتینگ 2 میلیون تومان است.

سر فصل های دوره گرافیک :

اصلاح نور و رنگ تصاویر

فتومونتاژ بخش 1

فتومونتاژ بخش 2

طراحی

تکمیل طراحی

آموزش پیشرفته.

پیاده سازی طراحی UI در فیگما:

1: Course Details

2: Visual design fundamentals - part 1

3: Visual design fundamentals - part 2

4: Visual design trends

5: Gestalt rules

6: User interface fundamentals

7: Responsive design

8: Components

9: Interaction

10: Hand-off

11: Podcast Concept

12: E-commerce Application

13: Smart home Landing Page

14: Instaplus dashboard

15: Figma Config 2023

16: Figma Config 2022

شما در پایان این دوره می توانید
  • به کلیه مباحث دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد مسلط شوید.
  • در شرکت های معتبر امکان کار آموزی داشته باشید.
  • بعد از گدراندن دوره کار آموزس استخدام شوید.
سوالات متداول
پیش نیاز این آموزش، صرفا پیش نیاز خاصی را نمی طلبد بلکه شناخت نیاز های شخصی برای تهیه این دوره کمک کننده و البته ملزم و حتمی است بهترین حالت زمانی است که ما عنوان دریافت اطلاعات پیرامون انواع پرینتر را بدانیم
پیش نیاز این آموزش، صرفا پیش نیاز خاصی را نمی طلبد بلکه شناخت نیاز های شخصی برای تهیه این دوره کمک کننده و البته ملزم و حتمی است بهترین حالت زمانی است که ما عنوان دریافت اطلاعات پیرامون انواع پرینتر را بدانیم
پیش نیاز این آموزش، صرفا پیش نیاز خاصی را نمی طلبد بلکه شناخت نیاز های شخصی برای تهیه این دوره کمک کننده و البته ملزم و حتمی است بهترین حالت زمانی است که ما عنوان دریافت اطلاعات پیرامون انواع پرینتر را بدانیم
پیش نیاز این آموزش، صرفا پیش نیاز خاصی را نمی طلبد بلکه شناخت نیاز های شخصی برای تهیه این دوره کمک کننده و البته ملزم و حتمی است بهترین حالت زمانی است که ما عنوان دریافت اطلاعات پیرامون انواع پرینتر را بدانیم
بیشتر بدانید

شرکت رایا پارس با تلفیق دانش و استراتژی متخصصان خود و با تکیه بر خلاقیت گامی در جهت به کارگیری این تکنیک ها در راستای برندینگ و کسب ROI  بالاتر که نتیجه آن سود دهی بیشتر مجموعه ها میباشد برداشته است.لذا در صدد برگزاری دوره به صورت صد در صد عملی در شهر مشهد به صورت حضوری برآمده است.

ما در رایا پارس تلاش نموده ایم تا از ابتدا تا انتهای مسیر بی انتهای حرکت در دنیای دیجیتال در کنارتان باشیم. شما در ابتدای امر باید زیرساختی ایجاد نمایید که باید طبق اصولی در جهت رفع نیاز مخاطبین بازار هدف باشد، این زیر ساخت میتواند طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن و یا حتی ساخت یک پیج اینستاگرام باشد، و در ادامه انتقال دانش تیم رایا پارس به بنگاه اقتصادی شما برای افزایش جذب مشتریان میباشد. 

مهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  2023

در دنیای امروز که پیشرفت تکنولوژی به طرز شگفت انگیزی با سرعت اتفاق می افتد، ابزارهای کاربردی بسیار ارزشمندی وجود دارد و به دیجیتال مارکترها کمک می کند استراتژی های بازاریابی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند. این ابزارها به گونه ای طراحی شده اند که همه چیز را مرتب نگه می دارند و به شما این امکان را می دهند که همه چیز تحت کنترل باشد تا هر زمان که نیاز بود اقدامات لازم را انجام دهید.

پس از پشت سر گذاشتن چالش هایی که در سال 2022 با آنها روبرو شدیم نوبت به خلق استراتژی های جدید و خلاقانه رسیده است تا در سال 2023 نیز بتوانیم چالش های موجود را پشت سر بگذاریم. از این رو با بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2023 آشنا می شویم تا به کمک آنها بتوانیم کمپین های بازاریابی خود را اجرا و نتیجه موردنظر را به دست آوریم.

استفاده از Mailchimp برای اجرای کمپین های تبلیغاتی

میل چیمپ یک ابزار برای تبلیغات سوشال و ایمیل مارکتینگ است که به کمک آن می توان هماهنگی لازم بین کمپین های دیجیتال مارکتینگ را ایجاد نمود. در واقع اگر قصد دارید کمپین های خود را بهبود ببخشید و ترافیک ایجاد شده بر روی سایت را ردیابی کتید، MailChimp بهترین ابزاردیجیتال مارکتینگی است که به شما کمک می کند تا به این هدف دست یابید. میل چیمپ یک ابزار پرکاربرد و محبوب در زمینه ایجاد، مدیریت و ارسال خبرنامه های الکترونیکی است. با استفاده از Mailchimp، شما میتوانید به راحتی لیست های ایمیل خود را ایجاد کرده و اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری و مدیریت کنید. همچنین، این ابزار قابلیت طراحی و سفارشی سازی قالب های خبرنامه را فراهم می کند تا بتوانید خبرنامه های شخصی شده و حرفه ای طراحی کنید.

از دیگر مزایای آن می توان به امکان ارسال خودکار خبرنامه ها بر اساس زمان بندی مشخص، تحلیل و گزارش دقیق در مورد بازدیدکنندگان و عملکرد خبرنامه هایتان، امکان انتشار خبرنامه ها در شبکه های اجتماعی و ارتباط ساده و موثر با مخاطبان اشاره کرد. همچنین از امکانات امنیتی پیشرفته، مانند استفاده از اتصال امن SSL و تأیید دو مرحله ای برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده می کند. به دلیل دارا بودن ویژگی ها و مزیت های ذکر شده، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ از این ابزار استفاده می کنند.

گوگل آنالیتیکس Google Analytics

گوگل آنالیتکس را تمام وبمستران، متخصصین سئو و دیجیتال مارکترها می شناسند. Google Analytics یک ابزار قدرتمند است که به شما کمک می کند تصمیمات درستی برای بازاریابی اخذ کنید. بدین معنی که با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی اهدافی که در جهت حفظ و رشد شرکت اتخاذ کرده اید را ردیابی کنید. داده هایی که گوگل انالیتیکس در اختیار شما قرار می دهد این فرصت را به وجود می آورد که بینش عمیق تری نسبت به کاربران و نیازهایشان داشته باشید و بتوانید مسیرهای موردنیاز برای اصلاح و تغییرات وب سایت را درک کنید. این ابزار دوست داشتنی را به سایت خود متصل کنید تا به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشید. ویژگی های گوگل انالیتیکس شامل موارد زیر است:

  • براساس نوع دستگاه (موبایل، دسکتاپ، تبلت و ...) محصولات، صفحات و ... اطلاعات دسته بندی شده مرتبط با ترافیک یا ورودی سایت را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید با توجه به معیارها، ابعاد و ویژگی داده ها، داشبورد خودتان را ایجاد کنید.
  • به شما کمک می کنید مخاطبین هدف خود را بهتر درک کنید و بشناسید. یعنی به شما کمک می کند رفتار کاربر در صفحه را زیر نظر داشته باشید و براساس آن، صفحه را بهبود ببخشید تا تجربه کاربری بهتری ایجاد کنید.
  • با استفاده از گوگل انالیتیکس، می توانید هدف های خاصی را برای وبسایت خود تنظیم کنید و دستاورد آنها را پیگیری کنید.
  • گزارش های سفارشی: گوگل انالیتیکس امکانات بسیاری برای سفارشی سازی گزارش ها و داشبوردها ارائه می دهد.
  • با استفاده از گوگل انالیتیکس، می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را پیگیری کنید و تأثیر آنها را بر روی ترافیک وبسایت و هدف های خود ارزیابی کنید.

گوگل ادز  Google Ads

یکی دیگر از سرویس هایی که گوگل در اختیار کاربرانش قرار می دهد گوگل ادز است. در واقع وگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل و شبکه های تبلیغاتی مختلفی که با گوگل همکاری دارند، نمایش دهید. این ابزار به شما امکان می دهد تا تبلیغات خود را بر اساس جستجوهای کاربران، موقعیت جغرافیایی، جنسیت، سن و سایر فاکتورها هدفمندسازی کنید.

همچنین، با استفاده از گوگل ادز، شما می توانید تبلیغات خود را در وب سایت ها و برنامه های موبایلی نمایش دهید. با توجه به قدرت و تاثیرگذاری گوگل در جستجوی آنلاین، استفاده از گوگل ادز می تواند برای افزایش نمایش و فروش محصولات و خدمات شما، یک راهکار بهینه باشد.

سرچ کنسولSearch Console  ابزاری برای تحلیل داده های موردنیاز دیجیتال مارکتینگ

یکی دیگر از قدرتمندترین ابزارهای گوگل، Search Console است که با استفاده از آن می توانید هم وضعیت سایت خود را بررسی و اقدامات لازم برای بهینه سازی را انجام دهید و هم می توانید از ترافیک سایت و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهد برای بازاریابی دیجیتال بهره ببرید.

کاربردی ترین روش های دیجیتال مارکتینگ

برای بازاریابی دیجیتال روش های بسیاری وجود دارد و از کانال های مختلف می توان به اهداف موردنظر دست یافت. هر کدام از این روش ها داده هایی را در اختیار دیجیتال مارکتر قرار می دهد که بر مبنای آنها و با توجه به هدف، جامعه مخاطب، بودجه و ... می تواند استراتژی های مفید و کاربردی طراحی و اجرا کند. برخی از موثرترین روش های بازاریابی دیجیتال را به شرح زیر می باشند:

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یک روش ارتباطی قدرتمند در عصر دیجیتال است که برای ارسال پیام های تجاری، اطلاعیه ها، پیشنهادات و محتوای مربوط به مشتریان از طریق ایمیل انجام می شود. استفاده از تکنیک های کاربردی در ایمیل مارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی دیجیتال به شرکت ها و کسب و کارها امکان می دهد تا به مخاطبان خود پیام های هدفمند و شخصی سازی شده ارسال کنند. با استفاده از ایمیل مارکتینگ، شما می توانید تعامل بیشتری با  مشتریان تان داشته و در نتیجه فروش و درآمد خود را افزایش دهید. از جمله ویژگی های ایمیل مارکتینگ می توان به سهولت استفاده، هزینه کمتر نسبت به روش های تبلیغاتی سنتی، قدرت تعامل بیشتر با مشتریان، امکان شخصی سازی محتوا و اندازه گیری، رصد و تحلیل قابلیت ها اشاره کرد. پیاده سازی و اجرای این روش باید براساس تکنیک های کاربردی باشد تا نتایج مطلوب حاصل شود.

 

6 اشتباه رایج در ایمیل مارکتینگ

 اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ یک روش تبلیغاتی است که شرکت‌ها و برندها می‌توانند از طریق ارسال پیامک ‌های متنی، با مشتریان خود در ارتباط باشند. این روش، به دلیل سهولت استفاده و پوشش گسترده، بسیار محبوب شده است. با ارسال پیامک ‌های مختلف، شرکت ‌ها می‌توانند تبلیغات و پیشنهادهای ویژه به مشتریان خود ارائه دهند، اعلان ها و به روز رسانی‌های مهم را دریافت کنند و ارتباط مستقیم با مشتریان خود داشته باشند.

 با توجه به اینکه بیشتر افراد در هر زمان و هر جایی گوشی موبایل خود را به همراه دارند، اس ام اس مارکتینگ می‌تواند به عنوان یک روش سریع و موثر برای دسترسی به مشتریان و اطلاع رسانی برای آنها باشد. استفاده از محتوای جذاب و هدفمند، ترغیب مشتریان به اقدام خاصی مانند خرید یا ثبت نام و ارسال پیشنهادات منحصر به فرد می‌تواند در موفقیت این روش مؤثر باشد.

نقش سئو در دیجیتال مارکتینگ

سئو یا بهینه‌ سازی موتورهای جستجو، یکی از ارکان بازاریابی دیجیتال است. سئو به مجموعه‌ ای از روش‌ها و تکنیک‌ هایی اشاره دارد که به وبسایت و محتوای آن کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه‌بندی بهتری داشته باشد. با استفاده از تکنیک‌های سئو، وبسایت می‌تواند بالاترین رتبه ممکن را در صفحه نتایج جستجو برای کلیدواژه‌های مرتبط با خدمات یا محصولات خود کسب کند. این امر به وبسایت کمک می‌کند تا بیشترین ترافیک ورودی را به منظور جذب مشتریان هدف خود بدست آورد.

سئو شامل فاکتورهای متعددی می‌شود که بر رتبه‌بندی وبسایت‌ها در موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد، از جمله استفاده از کلمات کلیدی مناسب، بهبود ساختار و نمایش وبسایت، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحات و استفاده از لینک‌سازی داخلی و خارجی. با بهره‌گیری از سئو به درستی، برندها و کسب‌وکارها می‌توانند بر رقبا خود پیشی گیرند و نشان حضور موثری در بازار دیجیتال داشته باشند.

سئو چیست؟

طراحی سایت و اپلیکیشن

طراحی سایت توسط شرکت رایا پارس به صورت کاملا اختصاصی به صورت طراحی سایت در مشهد و سایر شهرها و با توجه به نیاز مشتریان به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با امنیت بالا و رعایت کلیه اصول کاربر پسند توسط تیمی متخصص و کارآمد با استفاده از دانش و تکنولوژی های روز دنیا انجام میپذیرد.

بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوایی زیر مجموعه بازاریابی درونگرا است، در بازاریابی درونگرا از طریق تولید محتوای جذاب و مورد علاقه کاربر، مخاطب را به تصمیم‌گیری برای خرید تشویق می‌کنیم. به این ترتیب که با پاسخ دادن به پرسش‌های ذهنی مخاطب و رفع دغدغه‌های ذهنی ایشان بدون تبلیغات مستقیم، کالا و خدمات خود را به مشتری معرفی می‌کنیم. در بازاریابی محتوایی خریداران و مصرف کنندگان کالا و خدمات از طریق محتواهای ارزشمند و مناسب با برند آشنا شده و به خرید کالا و خدمات شرکت تشویق می‌شوند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی  social media marketing

کاربران شبکه های اجتماعی بسیار زیاد هستند و از پتانسیل بسیار بالایی در جهت توسعه کسب و کار شما برخور دارند. برقراری ارتباط با مشتریان و ارائه یک تجربه مناسب به آن ها از طریق شبکه های اجتماعی می‌تواند به افزایش فروش منجر شود. بازاریابی شبکه های اجتماعی از طریق ایجاد یک صفحه در شبکه های اجتماعی که منجر به برقراری ارتباط و در نتیجه فروش بیشتر میشود

انتخاب صحیح شبکه اجتماعی که بیشترین کاربر هدف شما در آن‌ها حضور دارند بر عهده بازاریابی شبکه های اجتماعی است که می‌تواند به بازگشت سرمایه و فروش بیشتر کمک کند. موفقیت یا شکست بسیاری از شرکت‌ها در فضای وب در بسیاری از موارد به همین امر بستگی دارد.

راهنمایی جامع برای چگونگی تحلیل آمار اینستاگرام

تبلیغات کلیکی  PPC

تبلیغات کلیکی یک روش بازاریابی است که بر اساس هر کلیک، از تبلیغ کننده مبلغی را دریافت می‌کنند، گوگل ادوردز یکی از مشهورترین تبلیغات کلیکی جهان است. تبلیغات کلیکی یک علم پیچیده است و برای کاربران و تبلیغ کنندگان مفید است. در این تبلیغات بر اساس بازخورد مخاطب هزینه پرداخت می‌شود و تا زمانیکه بر روی تبلیغات شما کلیک نشود هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

تبلیغات بنری  banner advertising

استفاده از بنرهای تبلیغاتی یکی از روش‌های سنتی بازاریابی دیجیتال است که به جذب ترافیک هدفمند کمک می‌کند. در تبلیغات بنری با استفاده از تصاویر گرافیکی به معرفی کالا و خدمات خود می‌پردازید و مخاطب را برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت خود یا صفحات شبکه های اجتماعی هدایت می‌کنید. هنگام انتخاب سایت‌هایی که تبلیغات بنری خود را در آن‌ها منتشر می‌کنید لازم است به مخاطبان وب سایت، بازدیدها و رتبه سایت مبدا توجه کنید تا گزینه‌های مناسب‌تری را انتخاب کنید.

راهنمای تبلیغات بنری برای مبتدیان

بازاریابی موبایلی  mobile marketing

بهینه سازی سایت برای کاربران تلفن هوشمند یکی از عناصر اصلی بازاریابی موبایلی است. اگر به هر شکل مخاطب را از طریق تلفن همراه به وب سایتتان هدایت کنید اما ابزارهای لازم را در اختیار نداشته باشید، کاربر سایت شما را ترک خواهد کرد.وب سایت شما در تمامی مدل‌های تبلت و تلفن همراه باید به یک شکل دیده شود و سرعت لود بالایی داشته باشد.

هر شرکت باید استراتژی‌های بازاریابی موبایلی اختصاصی خود را تهیه و اجرایی کند. هر صنعت و مخاطبان هدفش ویژگی‌های خاصی دارند که هنگام تدوین استراتژی‌های بازاریابی موبایلی باید به آن‌ها توجه کرد .سفارشی بودن» و «شخصی بودن» دو ویژگی عمده‌ای هستند که هنگام تدوین استراتژی باید به آن ها دقت کنید، دریافت کننده پیام باید احساس کند پیامی که دریافت کرده برای شخص او ارسال شده‌است.

تبلیغات پیامکی  SMS advertising

در شرایطی که اغلب افراد گوشی هوشمند در اختیار دارند، موبایل می‌تواند ابزار بسیار مناسبی برای دیجیتال مارکتینگ باشد. پیش از هر اقدامی برای بازاریابی پیامکی لازم است یک لیست کامل از مشتریان و شماره تلفن همراهشان گردآوری کنید. در مرحله بعد باید اهدافی را که از بازاریابی موبایلی دنبال می‌کنید مشخص کنید و در نهایت پیام‌های متناسب با هدف خود را تهیه کنید و برای مخاطبان ارسال کنید.هنگام استفاده از بازاریابی پیامکی باید نکات مختلفی مثل زمان ارسال پیامک و لحن محتوایی که ارسال می‌کنید را در نظر بگیرید.

بازاریابی از طریق همکاری در فروش  Affiliate Marketing

این شیوه از بازاریابی در دنیای دیجیتال شامل دو بخش سایت فروشنده و سایت معرف می‌شود. سایت ارجاع دهنده به معرفی کالا و خدمات شما می‌پردازد و در قبال هر فروش درصدی پورسانت دریافت خواهد کرد.شیوه‌های دریافت پورسانت در این شیوه بازاریابی دیجیتال بسیار متنوع است و بستگی به توافق طرفین دارد. این شیوه از بازاریابی با کمترین هزینه فروش شما در فضای مجازی را افزایش می‌دهد به شرط آنکه سایت‌های همکار مناسبی انتخاب کنید.

بازاریابی ویروسی دیجیتال  Digital Viral Marketing

این روش زمانی‌که یک کسب و کار در فضای وب مخاطبان را به بازنشر محتوای تولیدی خود تشویق می‌کند، صورت می‌گیرد. موفقیت بازاریابی ویروسی تا حد بسیار زیادی به محتوایی که تولید می‌کنید بستگی دارد. اثرات این شکل از دیجیتال مارکتینگ کوتاه مدت است و با ایجاد یک موج از جنس محتوا اهداف تجاری کسب و کار را دنبال می‌کند.در این شیوه از بازاریابی به انتشار اطلاعات دهان به دهان تاکید شده و فناوری‌های جدید مبتنی بر اینترنت بهترین بستر را برای بازنشر محتوای تولیدی شما فراهم آورده‌است.

بازاریابی درونگرا inbound marketing

بازاریابی روش های مختلفی دارد، هنر هر کسب و کار این است که بهترین روش را برای کسب و کار خود انتخاب کرده و به بهترین شیوه ممکن اجرایی کند.در بازاریابی درونگرا شما بر جذب مخاطب و کشاندن او در پایگاه خودتان تمرکز خواهید کرد. برقراری رابطه صمیمی با مخاطب و پاسخگویی به سوالات او نقش مهمی در موفقیت استراتژی بازاریابی درونگرا دارد. در این روش باید غریبه‌ها یعنی کسانی که هیچ شناختی از شما و کسب و کارتان ندارند را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. محتوای مناسب، کاربرپسند و جذاب شاه کلید موفقیت این شیوه از بازاریابی است. شما در بازاریابی درونگرا مستقیما مشتری را در معرض تبلیغات گسترده قرار نمی‌دهید بلکه تلاش می‌کنید با نیاز سنجی و انتشار محتوای مورد نیاز او اهداف تجاری خود را دنبال کنید.

بازاریابی ویدیویی video marketing

افزایش روز افزون محتواهای ویدیویی در فضای وب و تمایل کاربران به مشاهده محتوای ویدیویی سبب رونق گرفتن بازاریابی ویدیویی شده‌ است. برای موفقیت در ویدئو مارکتینگ باید قادر باشید محتواهای جذابی تولید کنید و آن را در فضای اینترنت منتشر کنید تا کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند. تعداد کاربرانی که به جستجو در محتواهای ویدیویی می‌پردازند هر روز بیشتر می‎ شود. به همین دلیل کسب و کارها از این قابلیت جدید به بهترین شکل ممکن در راستای تحقق اهداف خود استفاده می‌کنند. یوتیوب جایی است که ویدئوها بیش از هر مکانی دیده می‌شوند، نمونه‌های داخلی آن مثل سایت آپارات هم بستر مناسبی برای انتشار محتوای ویدیویی و جذب مخاطب است. سعی کنید در شبکه های اجتماعی ویدیو محور حضور فعالی داشته باشید و با تولید محتوای مناسب تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو SEO

رقابت برای کسب رتبه اول گوگل در اغلب کسب و کار‌ها بسیار شدید شده‌است، برای موفقیت استراتژی‌های سئو سایت لازم است یک برنامه مدون بهینه سازی داشته باشید و به صورت مستمر پیگیر آن باشید.شرکت رایا پارس این خدمات را به صورت سئو در مشهد و سایر شهرهای ارائه میدهد.

شرکت رایا پارس با کمک تلفیق دانش و استراتژی متخصصان مجرب سه قابلیت متفاوت نسبت به همکاران خود ایجاد نموده است، این مجموعه در ابتدای راه به شما کمک میکند که آیا طرح شما به بهره برداری میرسد یا خیر، ایجاد بستری مطمئن (طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن) برای رسیدن به هدف و ارائه راهکار های مناسب (دیجیتال مارکتینگ) برای افزایش جذب فروش انجام میدهد. تیم مجرب ما در زمینه های تدوین پروپوزال، طراحی گرافیک، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، تدوین استراتژی های توسعه، سئو سایت، انتخاب روش بازاریابی فروش و آموزش فعالیت دارد.

خدمت اصلی رایا پارس برای پیشبرد اهداف شما ارائه آموزش سئو در مشهد به صورت صد درد صد کاربردی و اختصاصی با تدریس مهندس نسرین معین میباشد که تا کنون سابقه برگزاری دوره های زیادی را در زمینه آموزش سئو برای کلیه دانشگاههای کشور و موسسات به نام داشته است.

146 ساعت آموزش
19,300,000
15,440,000 تومان
شروع دوره: اول خرداد ماه ۱۴۰۳
روزهای برگزاری: شنبه و دوشنبه
ساعت برگزاری: ۸-۴ عصر
مکان: آکادمی رایاپارس