بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ درسال 2019
5 دقیقه
بسیاری از صاحبان کسب و کار فکر می کنند با شناخت چند ابزار از مجموعه ابزار های دیجیتال مارکتینگ می توانند در کسب و کار خود یک تحول اساسی ایجاد کنند. اما شما فکر می کنید چنین تفکری منطقی است؟
آن هم با وجود اینکه این روز ها ابزارهای دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال توسعه و به روز شدن هستند و به تبع از آن شناخت هر کدام مستلزم وقت و هزینه و سرمایه گذاری است. با این تفاسیر پیشنهاد ما برای صاحبان کسب و کار این است که به مشاورین و متخصصین دیجیتال مارکتینگ که تمام وقت شان را صرف شناسایی برترین ابزار می کنند مراجعه نمایند و یا مقالات معتبر علمی ای را که در این خصوص نوشته می شود مطالعه نمایند.
ما در این مقاله ارزشمند می خواهیم به معرفی 24 مورد از برترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 بپردازیم. امیدواریم این مقاله بتواند مرجع خوبی برای شناخت و انتخاب برترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ باشد.
آیا می خواهید بدانید متخصصین برتر دیجیتال مارکتینگ در جهان از چه ابزار هایی استفاده می کنند؟
در این بخش از مقاله می خواهیم به چند تکنیک بسیار کاربردی که برترین دیجیتال مارکتر های جهان از آن استفاده می کنند اشاره کنیم.
- تکنیک تجزیه و تحلیل و داده ها به صورت منظم
- تکنیک تولید محتوای باکیفیت برای وبلاگ وب سایت
- تکنیک های بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
- تکنیک استفده از اتوماسیون ایمیل
- تکنیک بهره گیری از طراحی بصری قوی ،طراحی لندینگ پیج
بعد از اینکه با تکنیک های برترین دیجیتال مارکتر های برتر جهان آشنا شده اید وقت آن رسده است که به معرفی برترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 بپردازیم.
ابزارهای تجزیه و تحلیل و داده
-
Google Analytics
Google Analytics برترین ابزار آنالیز و تحلیل و بررسی وب سایت در سال 2019 شناخته شده است و به همین دلیل برای هر دیجیتال مارکتر که تحلیل و بررسی وب سایتش برای او از اهمیت بالایی برخوردار است ضروری است.
این ابزار رایگان همه اطلاعات مهم در مورد عملکرد وب سایت شما ، از جمله جمعیت مخاطبان ، کلمات کلیدی محبوب ، اقدامات انجام شده و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.
-
SumoMe
SumoMe به شما این امکان را می دهد تا رفتار کاربران خود را در حالی که در سایت شما هستند پیگیری کنید و متناسب با آن تنظیماتی را انجام دهید. از نقشه های Heat Map خود برای دیدن مکان هایی که افراد در حال کلیک هستند و محتوای آنالیز شده خود استفاده کنید تا ببینید که مردم به چه علت سایت شما را ترک می کنند.
-
ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی مبتنی بر بسترهای نرم افزاری
ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی مبتنی بر بستر های نرم افزاری به شما کمک می کنند تا رفتار کاربران خود را در فیسبوک، توییتر و یوتیوب و.. تحلیل کرده و متناسب با سلیقه آنها رویه کسب و کار خود را تنظیم کنید.
-
UberSuggest
UberSuggest ابزاری است که به شما کمک می کند تا به سادگی کلمه کلیدی اصلی خود را تایپ کنید تا لیستی از نتایج مشابه را ببینید.در واقع این ابزار قدرت این را دارد تا کلمات کلیدی مشابه را به شما پیشنهاد کند.
-
برنامه ریز کلمات کلیدی Google
برنامه نویسی کلمات کلیدی Google به شما امکان می دهد بدانید که کدام یک از کلمات کلیدی بالقوه شما بزرگترین مشتزیان شما را تشکیل می دهد. همچنین می توانید ببینید که میزان جستجوی کلمات کلیدی انتخابی شما چقدر است و روند افزایش یاا کاهش میزان جستجوی کاربران به ازای آن کلمه کلیدی به چه نحوی است.
-
Yoast
Yoast افزونه ای برای وردپرس است که داده های موتور جستجو اضافی را به هر پست وبلاگ اضافه می کند. این ابزار به Google اجازه می دهد تا صفحه شما را به راحتی بخواند و شانس شما را برای دست یابی به رتبه های بالاتر در نتایج جستجو را افزایش می دهد.
-
MeetEdgar
MeetEdgar یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای در اختیار داشتن محتوای همیشه سبز است. با همچنین به کمک این ابزار می توانید توییت ها ، به روزرسانی های لینک شده و پست های فیس بوک را به "کتابخانه" خود اضافه کرده و آنها را دسته بندی کنید. سپس می توانید یک تقویم را برای برنامه ریزی ایجاد کنید و برای انتشار مجدد پست های خود در شبکه های اجتماعی زمان و تاریخ خاصی را تنظیم نمایید.
-
Hootsuite
Hootsuite راهی آسان برای برنامه ریزی پست ها و بررسی تمام حساب های رسانه های اجتماعی شما در یک مکان را ارائه می دهد.با کمک این ابزار می توانید یک شخص را برای خود انتخاب کنید تا به کامنت های شما پاسخ دهد.
-
Tailwind
Tailwind این ابزار به شما این امکان را می دهد تا محتوای خود را در اینستاگرام و پینترست تنظیم کنید. این ابزار همچنین به عنوان برترین ابزار مدیریت پینترست در سال 2019 انتخاب شده است.
این برنامه به طور خودکار پست های پینترست شما را برای مخاطبین خاص ارسال می کند.
-
ActiveCampaign
ActiveCampaign یک سیستم عامل همه جانبه در دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود که مدیریت اتوماسیون ایمیل ، اتوماسیون بازاریابی و فروش (نرم افزار CRM) را می توان به آن سپرد.
این ابزار به شما کمک می کند تا برای مخاطبین خود ایمیل های مختلفی ارسال کنید ، فعالیت های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید ، و حتی فروش های خود را پیگیری نمایید
-
ابزار هاچبک
هاچ بک ابزاری است که به طور خودکار با مشتریان شما ارتباط برقرار می کند.
این ابزار به صورت ویژه برای مشاغل کوچک طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا فعالیت های مشتریان خود را لحظه به لحظه رصد نمایید .از لحظه ای که وارد وب سایت شما می شوند تا زمانی که خرید می کنند.
-
HubSpot
HubSpot ابزاری است که که قبلاً با عنوان Sidekick شناخته می شد. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا ببینید چه کسی به شما ایمیل می زند. مخاطب دارای چه سابقه ای است و حتی به کمک آن می توانید ایمیلی را آماده کنید و با کمک این ابطاز آن را به صورت اتومات چند روز دیگر برای مخاطب خود بفرستید.