چگونگی طراحی صفحه محصول جذاب و کاربر پسند
6 دقیقه
طراحی صفحه محصول یکی از بخش های مهم در طراحی سایت است که در این مطلب سعی داریم به بیان جزئیات آن بهصورت اصولی بپردازیم.
صفحه قیمت گذاری شما در واقع بیش تر از لیستی از ارقام و اعداد است. تقریباً هر مشتری بالقوه برای مقایسه محصولات شما از آن بازدید می کند تا بتواند تصمیم بگیرد که چه چیزی را بخرد. آنها می خواهند بدانند که آیا سایت شما آنچه را که توانایی ارائه آن چه را که باید دارد؟و یا بهتر است بگوییم نیاز آن ها را بر آورده میکند؟
شما بعنوان یک صاحب سایت و کسب و کار آنلاین، در حال حاضر تمام اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند را دارید. شما محصولات و قیمت های خود را می شناسید. و احتمالاً می دانید برای مشتریانی که از شما خرید می کنند نیز چه اهمیتی دارند.
اکنون باید آن اطلاعات را برای بازدید کنندگان خود ترتیب دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم چگونه می توانید صفحه قیمت گذاری را طراحی کنید که در هر مرحله از روند خرید ، از مشتریان شما به درستی پشتیبانی کند.
- چگونه مشتریان قبل از خرید محصولات و بعد از آن قیمت ها را مقایسه می کنند
- چگونگی قیمت گذاری صفحه و قالب هایی که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید
- نحوه بهینه سازی طراحی صفحه قیمت گذاری خود برای کسب فروش بیشتر
و سوالاتی از قبیل اینکه مشتریان چگونه می توانند محصولی را خریداری کنند؟ مردم چگونه کالای مناسب را انتخاب می کنند؟ بیشتر مشتریان به مرور زمان شروع میکنند و جذب یک کالا میشوند. آنها تا زمانی که تصویر خوبی از گزینه های ارائه دهنده یک کالا نداشته باشند به محصولات مختلف شرکت های مختلف نگاه می کنند. پس از انجام این کار ، آنها جزئیات بیشتری را بررسی می کنند. این جزئیات به آنها کمک می کند تا تصمیم بگیرند که از چه فروشگاهی خرید کنند و از چه محصولاتی استفاده کنند.
آیا دوست دارید از شرکتها درباره قیمت آنها سؤال کنید؟ چه اطلاعاتی از آنها انتظار دارید در اختیار شما قرار دهند؟ بسیاری از مشتریان تصور می کنند وقتی از قیمت یک محصول سؤال می کنند ، با یک میزان فروش اجباری مواجه می شوند. یا اینکه شرکت همیشه گرانترین گزینه خود را به آن ها تحمیل میکند
با قرار دادن قیمت محصولات خود در وب سایتتان ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری مطمئن به مشتریان می دهید.
خریداران در طی مراحل خرید به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟
مشتریان می خواهند مشخصات تمامی محصولات را مرور کنند. در واقع می خواهند بدانند که آیا شما آنچه را که می خواهید ارائه می کنید یاخیر و کدام گزینه ها برای آنها مؤثرتر است؟
شما می توانید با ارائه نام واضح و شرح مختصری از هر محصول به آنها در انتخاب بهتر کمک کنید.
زیرا آن ها در هنگام انتخاب می خواهند جزئیات محصول را با یکدیگر مقایسه کنند. آنها می خواهند بدانند که چرا یک محصول با کالای دیگر متفاوت است و مطابق با خواسته های آنها نیست ، بنابراین با درج جزئیات و مشخصات کامل هر محصول میتوانید به انتخاب بهتر مشتریان خود کمک کنید.
خریداران می خواهند پیشنهاد شما را با پیشنهادات شرکت های دیگر مقایسه کنند. آنها به دنبال توضیحات روشنی در مورد آنچه برای آن هزینه پرداخت میکنند هستند. پس سعی کنید هرچه شفاف تر به بیان جزئیات بپردازید.
نحوه طراحی صفحه قیمت گذاری برای هر مشتری
مشتریان ممکن است بارها و بارها به صفحه قیمت گذاری شما ، با اهداف متفاوت مراجعه کنند. در این بخش ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه صفحه قیمت گذاری خود را برای مشتریانتان جذاب تر کنید و چگونه طراحی صفحه محصول خود را به درستی انجام دهید.
الگوهای صفحه قیمت گذاری زیادی وجود دارد که می توانید برای طراحی صفحه خود استفاده کنید. کدام یک برای تجارت شما بهتر است؟ خوب این سوال بستگی به محصول و کالایی که شما ارائه میدهید دارد.
جدول قیمت گذاری
جدول قیمت گذاری ، مقایسه محصولات مختلف را آسان می کند. مشتریان به راحتی می توانند ببینند چه ویژگی هایی در هر محصول وجود دارد. وقتی جدول قیمت گذاری را طی می کنند ، برای هر گزینه جوانب مثبت و منفی خود را ایجاد می کنند. اکنون آنها تقریباً آماده خرید هستند.
ستون ها روشن ترین راه برای تهیه این اطلاعات هستند. هر ویژگی را در ردیف خود قرار دهید ، بنابراین مشتریان می توانند محصولات را به راحتی با هم مقایسه کنند.
به یاد داشته باشید: اگر مشتریان از سایت شما در صفحه کوچک مانند تلفن همراه یا تبلت بازدید کنند ، ستونهای شما به جای کنار هم در زیر هم قرار می گیرند. برای اطمینان از اینکه جدول قیمت گذاری شما از نظر موبایل مناسب به نظر می رسد ، تمام اطلاعات مربوط به یک محصول را در یک ستون نگه دارید.
نکات مهم در طراحی صفحه محصولات سایت
- درج صفحه جدا برای هر محصول
- نمای کلی برای مرور محصولات توسط مشتریان
- از نام محصولات به عنوان عنوان استفاده کنید
- شامل توضیحی کوتاه باشد که مشتریان می توانند بدون پیمایش محصول آن را بخوانند
- جزئیات انتخاب مشتری
- جزئیات مهم را خلاصه کنید.
- پیوند به صفحات محصول را درج کنید.
- پیشنهادات ویژه برای خرید مشتری در نظر بگیرید
- قیمت ها را با یک علامت ارز روشن نشان دهید و هزینه های اضافی مانند پست یا مالیات را به صورت شفاف ذکر کنید
- به طور واضح و شفاف ذکر کنید چه ویژگی هایی نسبت به نمونه های مشابه در محصول گنجانده شده است
چگونه صفحه قیمت گذاری خود را بهینه کنید
صفحه قیمت گذاری شما به مشتریان کمک می کند تا تصمیم بگیرند از شما خرید کنند. آنها می توانند یک انتخاب مطمئن داشته باشند زیرا توضیحات و تصاویر شما همه چیزهایی را که باید بدانند به آنها می گوید. چه کار دیگری می توانید انجام دهید تا بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارید؟
محصولات را برجسته کنید تا خریداران را ترغیب کنید
احتمالاً قبلاً دیده اید که شرکت ها از این تکنیک استفاده می کنند. آنها یک صفحه را در صفحه قیمت گذاری خود متمایز می کنند. مشتریان توجه بیشتری به آن دارند و احتمالاً محصول را به راحتی خریداری می کنند.
می توانید یک محصول را برجسته کنید
در کنار آن در جدول یا منوی قیمت گذاری خود متن دیگری مانند "محبوب!" یا "پرفروش!" اضافه کنید.
راهکارهای افزایش فروش
- تماسهای فروش خود را بیشتر کنید.
- از اتلاف وقت بپرهیزید.
- موفقیت در فروش خود را به دست تقدیر و شانس نسپارید.
- فکر تیمی و منفعت گروهی را در بین خود تقویت کنید.
- برای افزایش بهره وری در وقت، در طول روز با برنامه ریزی کار کنید.
- نیازهای مشتریان خود را بدرستی تجزیه و تحلیل کنید.
پیشنهادهای ویژه
هنگامی که آنها به مرحله خرید رسیدند ، مشتریان شما به دنبال بهترین معاملات هستند. می توانید با افزودن ارزش بیشتر یا پایین آمدن قیمت ، "درخواست تجدید نظر" خود را تقویت کنید.
مشخص کردن ارزش افزوده: "اسموتی میوه رایگان با هر جلسه یوگای تابستانی!"
مشخص کردن تخفیف ویژه : "5٪ تخفیف در هر جلسه یوگای تابستانی!"
مشخص کردن محدودیت زمانی: "امروز رزرو کنید و 5٪ تخفیف در بلوک یوگای تابستانی خود بگیرید!"
مشخص کردن محدودیت در دسترس بودن: "15 خریدار اول بعد از هر جلسه یک اسموتی میوه رایگان دریافت می کنند!"