اهمیت صفحه فرود در طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن بهترین ایده برای ایجاد یک ارتباط خوب و سالم با مشتریان است. صفحات فرود امکان قرارگیری کال تو اکشن بر روی برنامههای کاربردی موبایل را دارند که مزایای نامحدودی را برای کسب و کارها ایجاد کرده و به رشد آنها کمک فراوانی خواهند کرد.
برای یک فرد غیر حرفهای، برنامه های تلفن همراه تنها یک نرم افزار به حساب می آید اما در حقیقت، یک طراح و توسعه دهنده برنامه می داند که چه تلاشهایی برای راهاندازی و توسعه یک اپلیکیشن موبایل صورت می گیرد. این امر نیازمند کار سخت برای هدایت کردن کاربر به سمت نرم افزار موبایل است که در این فرآیند صفحات فرود نقش مهمی ایفا میکنند. در ادامه درباره اهمیت صفحه فرود اپلیکیشن و چند دلیل صحبت می کنیم که چرا همه سازندگان و توسعه دهندگان اپ باید بر روی آنها تمرکز کنند. ( طراحی اپلیکیشن در مشهد )
دلایل اهمیت صفحه فرود برای اپلیکیشن های موبایل
طراحی اپلیکیشن اندروید بیشتر از دیگر سیستم عامل های موبایل با استقبال کاربران مواجه شده است. زیرا دستگاه های تلفن همراه اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از این نرم افزار را دارند؛ روز به روز در حال تولید و توسعه هستند، بنابراین توجه به تولید صفحات فرود برای اپلیکیشن هایی که از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند، بسیار اهمیت دارد.
-
از اهداف کسب و کار خود پشتیبانی کنید
صفحات فرود به صاحبان کسب و کارها در ارتقا سطح محصولات خود کمک میکند تا مشتریان جدید را جذب و با ایجاد ارتباط آنلاین با کاربران در دستیابی به یک بازار تجاری پر رونق باعث افزایش فروش بیزنس ها شود. همچنین، لندینگ یا صفحه فرود به اندازهگیری میزان موفقیت استراتژیهای کسب و کارها از طریق جمعآوری اطلاعات دقیق در بازار کمک کننده است. -
تقویت گفتگوها
متخصصان بازاریابی میگویند که صفحات فرود به افزایش مکالمات در شبکه کمک میکنند. این امر تنها به این دلیل اتفاق میافتد که صفحات ورودی یک کال تو اکشن به بازدید کنندگان در صفحه ارائه میدهند که این کار را برای مخاطب آسان می کند و مشتریان می توانند به راحتی روی آن کلیک کرده و اقدام مناسب را انجام دهند. این امر باعث ایجاد ارتباط بیشتر میان مشتریان و کسب و کار شده و منجر به فروش بالاتر می گردد. -
بهبود آگاهی از برند
شرکتها در بحث بازاریابی اپلیکیشن برای برندسازی خود، یک صفحه فرود برای اپ شان طراحی میکنند. طراحان برنامه های موبایل میتوانند این صفحات را با یک لحن، سبک و ظاهر منحصر به فرد طراحی کرده تا چشمانداز و رسالت برند را منعکس کند. این کار به طور طبیعی به افزایش ارزش برند در بازار کمک میکند و شما به عنوان صاحب کسب و کار میتوانید جلوتر از رقبای خود قرار بگیرید. -
پشتیبانی آنلاین از مخاطبین
پشتیبانی انلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان از APP به کاربر و سپس به خریداران بالقوه ضروری است. می توان از صفحات لندینگ برای هدایت مستقیم مخاطب به تیم خدمات فروش استفاده کرد و آنها میتوانند درخواستهای خریداران را با سهولت حل کنند. توسعه دهندگان برنامه کاربردی همچنین میتوانند بخش FAQ را به صفحات فرود اضافه کنند که افراد به راحتی پاسخ رایجترین پرسشهای مرتبط با اپلیکیشن را در آنجا پیدا کنند. -
اطلاعات ارجاعی ارزشمند
کسب و کارها میتوانند فرصتهای رشد خود را با اطلاعات ارجاعی افزایش دهند. اگر چه چندین پلتفرم در اینترنت وجود دارد اما وقتی درباره یک ارجاع ارگانیک صحبت میکنیم صفحات فرود تنها پاسخ قابل اعتماد هستند. این اطلاعات را میتوان به راحتی با ابزارهای پیشرفته مانند گوگل آنالیتیکس تجزیه و تحلیل کرد که این کار به توسعه دهندگان برنامه کمک می کند تا پلتفرم خود را برای مخاطبان هدف در بازار تبلیغ کنند.
مقاله مرتبط: گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
-
داستان خود را به اشتراک بگذارید
Landing page را میتوان به شیوهای خلاقانه طراحی کرد تا توجه بازدیدکننده را به تجارت شما جلب کند. شما میتوانید داستان کسب و کار خود را در این صفحات به اشتراک بگذارید. برای این کار از یک سبک جالب و محاورهای استفاده کنید که میتواند باعث شود مخاطبان به صفحه شما جذب شوند. بگذارید کاربران بیشتر در مورد این که چطور طراحی این اپ به ذهن شما رسیده و هدفتان از طراحی آن چه بوده است، بدانند. -
افزایش دسترسی به برنامه
امکان افزایش دسترسی به اپ شما با افزودن ویدئوهای خلاقانه به صفحه فرود وجود دارد. این ویدئوها برای مخاطبانی مفید هستند که علاقهای به صرف زمان زیاد برای خواندن اطلاعات در صفحات فرود ندارند. واقعیت این است که اگر ویدئوهای جالب و آموزنده را به صفحه لندینگ برنامه خود اضافه کنید، باعث جلب توجه بیشتر کاربر به برند شما خواهد شد. فیلمهای ساده و کوتاه ایجاد کنیدکه مخاطب انها را به سرعت ببیند که این کار می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند. همچنین اشتراک گذاری آنها آسانتر شده و اینگونه برنامه شما در بازار بهتر دیده می شود.
مقاله مرتبط: بهینه سازی نرخ تبدیل کلید طلایی کسب و کارها
نتیجه گیری
صفحات ورودی جامعترین بخش برنامه تلفن همراه هستند و میتوانند به افزایش میزان موفقیت بیشتر برای کسب و کارها و بازیهایی که توسعه مییابند، کمک کنند. اگر نمیخواهید یک رویکرد بازاریابی محدود برای app خود داشته باشید، ایجاد صفحات فرود با ارزش برای نرم افزار موبایل بسیار خوب خواهد بود . آنها توانایی جذب مخاطب به کسب و کار شما را دارند. برای طراحی اپلیکیشن به صورت حرفه ای با کارشناسان شرکت رایا پارس تماس حاصل فرمایید.