SEO محلی در 3 مرحله: دسترسی به مشتریان محلی در Google
4 دقیقه
به عنوان یک تجارت کوچک که مشتریان بالقوه را در جامعه محلی شما هدف قرار می دهد ، مهم است که در نتایج جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید. طبق مطالعه ای که توسط BrightLocal انجام شده است ، 69٪ از مصرف کنندگان بطور ماهانه به دنبال تجارت آنلاین هستند. بنابراین اگر می خواهید افراد بیشتری را جذب وب سایت خود کنید ، وقت آن است که به فکر یک استراتژی محلی بازاریابی SEO باشید. با خدماتی مانند Google My Business و Yelp ، بدون داشتن یک وب سایت میتوانید در نتایج جستجو گوگل ظاهر شوید.
در این پست ، سه مرحله سریع و آسان برای بهبود رتبه بندی جستجوی محلی یا سئو محلی برای شغل خود پیدا خواهید کرد.
سئو محلی چیست؟
شما احتمالاً تجربه این موضوع را دارید که در اطراف خود به دنبال سالن آرایش زنانه یا برای مثال یک دندانپزشک باشید در این شرایط اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ احتمالاً موبایل یا لپ تاپ خود را برمیدارید و در ارائه دهندگان خدمات در آن منطقه را جستجو میکنید
این دقیقاً همان جایی است که بهینه سازی موتور جستجو یا سئو محلی وارد می شود!
هدف این است که مشتریان اگر در جستجوی پیشنهادات در این منطقه هستند ، وب سایت شما را در صفحه اول Google مشاهده کنند.
مزیت جستجوهای محلی این است که تقاضا برای محصول یا خدمات شما از قبل وجود دارد! تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مشتری آینده نگر از شما آگاه شوند و مهمترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید تا بتوانند با شما تماس بگیرند.
بنابراین آنچه در گذشته به عنوان تبلیغات کلاسیک Yellow Pages بود ، امروزه بازاریابی محلی SEO برای تجارت شما نام دارد.
مرحله 1: ایجاد پروفایلهای تجاری محلی
برای تعیین صحت یک تجارت فیزیکی ، Google از داده های مختلفی استفاده می کند.به عنوان یک صاحب کسب و کار باید این اطمینان را پیدا کند که داده های سایتش در سرویس مپ گوگل ثبت شده است اگر تا به حال این کار انجام نداده اید در سریع ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.
مرحله 2: تحقیقات کلمات کلیدی محلی، بهترین عبارت کلیدی در حوزه محلی خود را پیدا کنید
اگر در حال حاضر یک وب سایت برای تجارت خود دارید ، مهمترین اطلاعاتی که در سایت خود دارید ، از لحاظ رتبه بندی جستجو ، نام کسب و کار ، آدرس و شماره تلفن شما است. Google به دنبال این اطلاعات در سایت شما خواهد بود و آن را برای صحت و سازگاری با سایر سایت هایی که میزبان اطلاعات شما هستند ، تجزیه و تحلیل می کند شما میتوانید همه ی این اطلاعات را در تمامی صفحات وب سایت خود قرار دهید.
برای مشاغل کوچک ، پیشنهاد می کنم برچسب عنوان صفحه اصلی خود را به شرح زیر تنظیم کنید: نام برند-شهر- عبارت کلیدی مرتبط با حوزه خودتان. اگر در تجارت مبلمان فعالیت دارید ، این یک مثال عالی خواهد بود:
فروشگاه مبلمان - مشهد ، ایزان - مبلمان آستریسک
یادآوری این نکته حائز اهمیت است که اکثر برچسب های عنوان پس از 55-60 کاراکتر در نظز گرفته نمیشوند
انتخاب نام دامنه
در هنگام نام دامنه خود به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب یک دامنه مرتبت میتواند به مشتریان شما در درک بهتر خدمات شما کمک کند پس رعایت و توجه به این نکته بسیار مهم میباشد.
مرحله 3: شبکه های اجتماعی را کانال های بازاریابی محلی در نظر بگیرید
فیس بوک و دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی روز به روز باهوش تر می شوند. به همین دلیل کاربران همچنین از منطقه محلی خود خبرهای هدفمند دریافت می کنند و شما باید از این موارد به نفع خود استفاده کنید!
داشتن نمایه شرکت در فیس بوک و اینستاگرام یک افزودنی عالی برای وب سایت شما است. نه تنها این یک راه عالی برای جذب مشتری جدید است بلکه باعث می شود مشتریان موجود را به جامعه شما پیوند دهد.
نکته جالب در مورد رسانه های اجتماعی این است که این کانال تعاملی است. شما می توانید به راحتی از طریق پست ها و عکس های منظم با مشتریان خود در تماس باشید و مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید.
رسانه های اجتماعی همچنین برای SEO محلی شما بسیار عالی هستند ، زیرا Google پروفایل های فعال را در بالاترین رتبه بندی قرار میدهد و آنها را در نتایج جستجو نشان می دهد. البته ، شما همچنین می توانید از طریق لینک هایی که در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود دارند ، به وب سایت خود ارسال کرده و شبکه خود را گسترش دهید.
ابزار صحیح می تواند باعث ارتقای حضور آنلاین شما بشود
درصورتی که نگران این موضوع هستید که کسب و کارتان در جستجوی محلی در موبایل نمایش داده نمی شود، تغییر استراتژی سئو برای استفاده از ابزار صحیح میتواند بهترین راه حل شما باشد.
راههای ارتباط با کارشناسان رایا پارس